jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Κατασκευές / Μετατροπές => Μήνυμα ξεκίνησε από: kostas katsenos στις Ιανουάριος 21, 2006, 15:24
-
Αρχικά να ξεκινήσω με το νομικό πλάισιο. Χάρη στον maniac ( www.brat.gr) που βρήκε το άρθρο που δε θυμώμουν που είχα διαβάσει να δούμε τί επιτρέπεται.
Περιοδικό Κυνηγεσία και Κυνοφιλία
Τευχος 517 Απριλιος 2005
και το link του αρθρου
http://www.alfa-omega.gr/article.asp?AID=2551
-
Η στήριξη του δικού μου έγινε στον κοτσαδόρο όπου συγκολήθηκαν δύο τετράγωνοι δοκοί για να παίξουν το ρόλο του σιδηρόδρομου. Σαν κουτί για την μεταφορά ενός σκύλου χρησιμοποιώ το πλαστικό με το οποίο τα σκυλά πρέπει να ταξιδεύουν μέσα σε αεροπλάνα, τρένα κ.α ενώ για τη μεταφορά δυο σκύλων έχει κατασκευαστεί από κοντραπλακέ θαλάσσης ένα μεγαλύτερο με διαχωριστικό μέσα. Φωτογραφίες σύντομα.
-
Στο δικό μου, έχω κοιλοδοκό που πιάνει στο σασί, και κρατάει πιο μπροστά με κόντρες, με 2 σιδηροδρόμους όπως λες και εσύ Κώστα, και με πείρους, για να ασφαλίζει το κουτί όταν μπαίνει πάνω...!
Το κουτί είναι από κόντρα πλακέ θαλάσσης, λουστραρισμένο...
Το όλο σύστημα κρατάει κόντρα στη ρεζέρβα όταν είναι τοποθετημένο... Όταν δεν έχω το κουτί πάνω, δεν προεξέχει τίποτα απολύτως...!
-
Και οι φωτογραφίες.
-
Περιοδικό Κυνηγεσία και Κυνοφιλία
Τευχος 517 Απριλιος 2005
και το link του αρθρου
http://www.alfa-omega.gr/article.asp?AID=2551
Με την άδεια του Περιοδικού Κυνηγεσία και Κυνοφιλία αναδημοσιεύω το πλήρες άρθρο:
Νομικό: Δικαστική δικαίωση για τα κουτιά μεταφοράς των κυνηγετικών σκύλων
Του Γεωργίου Πετράκη: Δικηγόρου στον ?ρειο Πάγο – Πρόεδρου Κ.Σ.Αιγάλεω
Είχαμε αναφερθεί σε παλαιότερο άρθρο για το πρόβλημα των κουτιών μεταφοράς κυνηγετικών σκύλων που εξέχουν πίσω από το αμάξωμα του αυτοκινήτου και είχαμε αναλύσει το νομικό πλαίσιο.
Την 3η Μαρτίου 2005 ήταν κατηγορούμενοι στο Δ’ Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών οδηγός και συνιδιοκτήτης κλειστού ημιφορτηγού αυτοκινήτου, που είχε προσαρμόσει εξέχον κουτί μεταφοράς σκύλων. Κατά το κατηγορητήριο υπήρχε παράνομη επιμήκυνση του αυτοκινήτου, χωρίς την απαιτούμενη άδεια. Ο δικηγόρος που παρέστη για τους κατηγορούμενους ήταν ο γράφων. Το Δικαστήριο απάλλαξε τους κατηγορούμενους θεωρώντας ότι δεν τελέστηκε το αδίκημα του άρθρου 89 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (μεταβολή των στοιχείων κυκλοφορίας).
Προς πλήρη γνώση των αναγνωστών παραθέτουμε το άρθρο 89 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με λίγα σχόλια.
?ρθρο 89
Μεταβολή στοιχείων της άδειας κυκλοφορίας
1. Κατά την αλλαγή κατόχου οδικού οχήματος, ως και κατά τη μεταβολή των αναγραφόμενων κύριων χαρακτηριστικών στοιχείων στην άδεια κυκλοφορίας, όταν αυτά επιτρέπονται, απαιτείται έκδοση νέας άδειας, μετά από εξακρίβωση των νέων στοιχείων, από τις αρμόδιες κατά περίπτωση, για την έκδοση των αδειών κυκλοφορίας, υπηρεσίες.
2. Αν διαπιστωθεί, από αρμόδιο όργανο, ότι δεν τηρήθηκαν οι διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου, μέσα στην προθεσμία που καθορίζεται στην κατά το άρθρο 88, παρ. 3 προβλεπόμενη απόφαση, αφαιρούνται η άδεια και οι πινακίδες αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος, οι οποίες επιστρέφονται μετά την έκδοση νέας άδειας, κατά τα οριζόμενα πιο πάνω.
3. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού, τιμωρείται με φυλάκιση ενός (1) μέχρι τριών (3) μηνών και με χρηματική ποινή τουλάχιστον πενήντα χιλιάδων (50.000) δραχμών.
Το άρθρο τούτο αναφέρεται στην μεταβολή των στοιχείων της άδειας κυκλοφορίας.
Σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου τούτου, όταν αλλάζει ο κάτοχος του οχήματος, όπως επίσης και όταν μεταβάλλονται τα κύρια χαρακτηριστικά στοιχεία του οχήματος που αναγράφονται στην άδεια κυκλοφορίας, όταν αυτό επιτρέπεται, απαιτείται η έκδοση νέας άδειας, αφού εξακριβωθούν τα νέα στοιχεία, από τις υπηρεσίες, που είναι κατά περίπτωση αρμόδιες για την έκδοση των αδειών κυκλοφορίας.
Η παρ. 2 του άρθρου 89 ορίζει, ότι στην περίπτωση κατά την οποία διαπιστωθεί από αρμόδιο όργανο ότι δεν τηρήθηκαν οι διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου, εντός της προθεσμίας, η οποία καθορίζεται με την απόφαση που εκδίδεται κατά το άρθρο 88, παρ. 3 του ΚΟΚ, αφαιρούνται η άδεια και οι πινακίδες αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος, οι οποίες επιστρέφονται μετά την έκδοση νέας άδειας, σύμφωνα με τα οριζόμενα παραπάνω.
Η παρ. 3 του άρθρου, ορίζει ως κύρωση των παραβατών του άρθρου, την ποινή της φυλάκισης ενός μέχρι τριών μηνών και την καταβολή χρηματικής ποινής 50.000 δραχμών.
Η υπερασπιστική γραμμή των κατηγορουμένων στηρίχθηκε στο άρθρο 32 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, το οποίο έχει ως εξής:
?ρθρο 32
Φόρτωση οχημάτων
1. Το μεικτό βάρος οχήματος δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος του.
2. Το φορτίο του οχήματος πρέπει να τακτοποιείται και να στοιβάζεται κατά τρόπο ώστε:
α. Να μην εκτίθενται σε κίνδυνο πρόσωπα και να μην προκαλούνται ζημιές από διαρροή ή πτώση αυτού στην οδό.
β. Να μην περιορίζεται ή παρεμποδίζεται η ορατότητα του οδηγού, να μην εμποδίζεται η οδήγηση του οχήματος και να μην μειώνεται η σταθερότητα αυτού.
γ. Να μην προκαλούν θόρυβο ή σκόνη ή άλλες ενοχλήσεις , οι οποίες μπορούν να αποφευχθούν.
δ. Να μην καλύπτονται οι φανοί, συμπεριλαμβανομένων και των φανών στάθμευσης και πορείας, τα αντανακλαστικά στοιχεία, οι πινακίδες αριθμού κυκλοφορίας και το διακριτικό σήμα της χώρας απογραφής του οχήματος, ως και τα σήματα που δίνονται με το χέρι, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος Κώδικα.
3. Τα εξαρτήματα, ως καλώδια, σχοινιά, αλυσίδες, καλύμματα, κ.λ.π. που χρησιμοποιούνται για εξασφάλιση ή προστασία του φορτίου πρέπει να σφίγγονται και να στερεώνονται καλά. Ιδιαιτέρως τα εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται για την προστασία του φορτίου πρέπει να πληρούν τις απαιτήσεις της προηγούμενης παραγράφου. Το φορτίο των φορτηγών αυτοκινήτων ανοικτού αμαξώματος που αποτελείται από υλικά, που μπορούν – κατά την διαδρομή – να εκφύγουν από το αμάξωμα ως π.χ. αδρανή υλικά, δημητριακά, χορτάρι, άχυρα, κουρέλια, κ.ά. πρέπει να καλύπτεται με ειδικό κάλυμμα, οι προδιαγραφές του οποίου θα καθοριστούν με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών. Μέχρι την έκδοση της απόφασης αυτής, τα παραπάνω φορτία πρέπει να καλύπτονται με κάλυμμα κατάλληλο με τη φύση των υλικών αυτών.
4. Το φορτίο αυτό απαγορεύεται να προεξέχει από το πίσω τμήμα του οχήματος περισσότερο από 30% του μήκους του αμαξώματος. Ειδικά, στα μοτοποδήλατα, μοτοσυκλέτες και τρίτροχα οχήματα, το φορτίο απαγορεύεται να προεξέχει περισσότερο από 0,40 μ. από τις πλευρές αυτών. Προκειμένου για ειδική μεταφορά αντικειμένων που προεξέχουν από το πίσω τμήμα των αυτοκινήτων οχημάτων πέραν του 30% του μήκους του αμαξώματος, απαιτείται προηγούμενη άδεια της κατά τόπων αρμόδιας τεχνικής υπηρεσίας.
5. Τα προεξέχοντα φορτία από τα εμπρός στο πίσω τμήμα ή τις πλευρές του οχήματος, αν αυτό επιτρέπεται, πρέπει να επισημαίνονται με σταθερή προσαρμοσμένη πινακίδα, διαστάσεων τουλάχιστον 0,50 Χ 0,50 λευκού χρώματος, με διαγώνιες ερυθρές λωρίδες, κατασκευασμένη από υλικό υψηλής αντανακλαστικότητας και τοποθετημένη με το πάνω άκρο, όχι πιο ψηλά από 1,60 μ. και το κάτω άκρο όχι πιο χαμηλά από 0,40 μ. από το οδόστρωμα, όταν δεν μπορούν την προεξοχή να αντιληφθούν οδηγοί των άλλων οχημάτων. Κατά τη νύχτα, όπως αυτή ορίζεται στην παρ. 1. του άρθρου 2 του παρόντος Κώδικα, για την επισήμανση αυτή πρέπει να χρησιμοποιείται λευκό φως και λευκό αντανακλαστικό στοιχείο μπροστά, ερυθρό δε φως και ερυθρό αντανακλαστικό στοιχείο πίσω.
6. Ειδικότερα προκειμένου για μηχανοκίνητα οχήματα και αν αυτό επιτρέπεται:
α. Τα προεξέχοντα φορτία περισσότερα από ένα (1) μέτρο πέραν του μπρος ή πίσω τμήματος του οχήματος, πρέπει να επισημαίνονται οπωσδήποτε.
β. Τα φορτία τα οποία προεξέχουν κατά πλάτος περισσότερο από 0,40 μ. από το εξωτερικό άκρο του εμπρός φανού ή του πίσω ερυθρού φανού του οχήματος, πρέπει να επισημαίνονται τη νύκτα.
7. Η μεταφορά αντικειμένων που σύρονται στο έδαφος επιτρέπεται μόνον εφόσον αυτά δεν φθείρουν το οδόστρωμα και δεν δημιουργούν κίνδυνο για τους χρήστες της οδού και ύστερα από ειδική άδεια της αρμόδιας κατά τόπον Τεχνικής Υπηρεσίας.
8. Ο κάτοχος ή οδηγός αυτοκινήτου οχήματος που παραβαίνει την διάταξη της παρ.1 του άρθρου αυτού, με υπέρβαση του μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους ή της μέγιστης επιτρεπόμενης φόρτωσης κατ’ άξονα του οχήματος κατά ποσοστό μέχρι 10%, τιμωρείται με πρόστιμο είκοσι χιλιάδων (20.000) δραχμών. Αν η υπερφόρτωση υπερβαίνει το 10% του μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους ή της μέγιστης επιτρεπόμενης φόρτωσης κατ’ άξονα του οχήματος, ο κάτοχος ή οδηγός αυτού τιμωρείται με πρόστιμο εκατό χιλιάδων (100.000) δραχμών και σε περίπτωση που η υπερφόρτωση υπερβαίνει το 20% του μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους ή της μέγιστης επιτρεπόμενης φόρτωσης κατ΄ άξονα του οχήματος, επιβάλλεται στον κάτοχο ή οδηγό αυτού πρόστιμο εκατό (100.000) δραχμών και επί τόπου αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας μετά των κρατικών πινακίδων του οχήματος για τριάντα (30) ημέρες από το αρμόδιο όργανο που βεβαιώνει την παράβαση, σύμφωνα με την διαδικασία των παραγράφων 5 και 6 του άρθρου 103 του παρόντος Κώδικα. Με τα ως άνω πρόστιμα τιμωρούνται και όποιοι συνεργούν στις ως άνω υπερφορτώσεις.
Αυτός που παραβαίνει τις λοιπές διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με πρόστιμο είκοσι χιλιάδων (20.000) δραχμών.
Αυτός που παραβαίνει την υποχρέωση κάλυψης φορτίου λατομικών προϊόντων, που μεταφέρεται με φορτηγά ανοικτού αμαξώματος και πρέπει να καλύπτεται με ειδικό κάλυμμα, τιμωρείται κατά τις ειδικές περί αυτής διατάξεις.
9. Σε περίπτωση επικίνδυνης φόρτωσης κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου αυτού, η υπερφόρτωση με υπέρβαση του μέγιστου επιτρεπόμενου μεικτού βάρους πάνω από 10%, επιβάλλεται και η ακινητοποίηση του οχήματος, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 46 του παρόντος Κώδικα.
Προϋπόθεση λοιπόν της παράνομης μεταβολής των στοιχείων της άδειας κυκλοφορίας του αυτοκινήτου είναι η μεταβολή να είναι μόνιμη και σταθερή και όχι λυόμενη, στιγμιαία και αφαιρούμενη.
Συνεπώς, οι αναρίθμητοι κυνηγοί που προσαρμόζουν εξέχοντα κουτιά μεταφοράς κυνηγετικών σκύλων στο αυτοκίνητό τους, θα πρέπει να εφαρμόζουν πιστά το άρθρο 32 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Η μη τήρηση των προϋποθέσεων του άρθρου 32 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας επισύρει τις ποινές που σ’ αυτό προβλέπονται. Στα εξέχοντα κουτιά μεταφοράς κυνηγετικών σκύλων δεν έχει εφαρμογή το άρθρο 89 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. ?λλωστε, το άρθρο 89 του Κ.Ο.Κ. εφαρμόζεται σε άλλες περιπτώσεις όπως της αλλαγής χρώματος του αυτοκινήτου, του αριθμού των θέσεών του, του κυβισμού του.
-
Τι,ακομα να βαλεις φοτο του κουτιου για τα 2 σκυλια?....????????
Ε δεν ειναι κατασταση αυτη !!!!!!!!!!!!!!!!! cl lol bhe bhe bhe
-
Τι,ακομα να βαλεις φοτο του κουτιου για τα 2 σκυλια?....????????
Ε δεν ειναι κατασταση αυτη !!!!!!!!!!!!!!!!! cl lol bhe bhe bhe
Θα το δείς από κοντά, τί τι θες την φωτογραφία? ε? ΟΕΟ?
-
Κύριοι , συγνώμη που θα σας στεναχωρήσω αλλά έχει δοκιμάσει κανένας να κάτσει σε αυτή τη θέση που βάζετε τα σκυλιά σας ?? Έχετε δοκιμάσει για να κάνετε κάτι παρόμοιο να καθήσετε σε βαν με ανοιχτή την πίσω πόρτα να δείτε στη θέση του οδηγού τι καυσαέριο πίνεις ???
Λυπάμαι που σας το λέω αλλά αυτό που κάνετε είναι απάνθρωπο , αναγκάζετε τα κακόμοιρα τα σκυλιά να αναπνέουν το καυσαέριο που στοβιλίζει το αυτοκίνητό σας απο πίσω .
Αυτά
Βαγγέλης Τσούκας
-
Κύριοι , συγνώμη που θα σας στεναχωρήσω αλλά έχει δοκιμάσει κανένας να κάτσει σε αυτή τη θέση που βάζετε τα σκυλιά σας ?? Έχετε δοκιμάσει για να κάνετε κάτι παρόμοιο να καθήσετε σε βαν με ανοιχτή την πίσω πόρτα να δείτε στη θέση του οδηγού τι καυσαέριο πίνεις ???
Λυπάμαι που σας το λέω αλλά αυτό που κάνετε είναι απάνθρωπο , αναγκάζετε τα κακόμοιρα τα σκυλιά να αναπνέουν το καυσαέριο που στοβιλίζει το αυτοκίνητό σας απο πίσω .
Αυτά
Βαγγέλης Τσούκας
Μπράβο Βαγγέλη... Συμφωνώ και επαυξάνω.....
Ήθελα απο καιρό να μιλήσω για το συγκεκριμένο ζήτημα όπως επίσης και για τη φιλοζωία κάποιων ...κυνηγών γενικότερα... 0_21 0_21 0_21
-
Για την δικη μου φιλοζωια και γενικοτερη συμπεριφορα μου απεναντι στα σκυλια μου αλλα και στους ανθρωπους δεν δεχομαι υποδειξεις απο κανεναν !!!! >:( >:(
Φτηνες και ρηχες φιλοζωικες αποψεις επισης δεν τις λαμβανω υποψιν.
Με την ιδια λογικη επειδη βγαζουν δηλητηρια οι εργοστασιακες μοναδες θα πρεπει να κλεισουν ολες.
Στο κατω κατω της γραφης,οποιος νομιζει οτι μπορει να μεταφερει με καλυτερο τροπο τα σκυλακια του-εκτος αυτοκινητου εννοειται-να μας τον πει να ξερουμε και εμεις οι απανθρωποι !!!!!
-
Με την ιδια λογικη επειδη βγαζουν δηλητηρια οι εργοστασιακες μοναδες θα πρεπει να κλεισουν ολες.
Δεν νομίζω να έβαζες τη μύτη σου σε απόσταση 1 μέτρου από την καμινάδα ενός εργοστασίου .
Υπάρχει στροβιλισμός καυσαερίων και τα πάντα τα εισπνέει ο σκύλος .
Έτσι κι αλλιώς δεν έχει νόημα να το συζητάμε αφού δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα .
Όσο για τι μεταφορά δεν ξέρω τι αυτοκίνητο έχεις αλλά καλό θα ήταν να γίνεται η μεταφορά εντός .
-
Για την δικη μου φιλοζωια και γενικοτερη συμπεριφορα μου απεναντι στα σκυλια μου αλλα και στους ανθρωπους δεν δεχομαι υποδειξεις απο κανεναν !!!! >:( >:(
Κανείς δεν σου έκανε υπόδειξη (ακόμη)... Τη γνώμη του είπε ο άνθρωπος... και κάποιοι (σαν κι εμένα συμφώνησαν)
Φτηνες και ρηχες φιλοζωικες αποψεις επισης δεν τις λαμβανω υποψιν.
Αν αυτά που έγραψα(ή μάλλον που συμφώνησα)... τα καταλαβαίνεις σαν "Φτηνες και ρηχες φιλοζωικες αποψεις"
μπορώ να γράψω βιβλία με... ακριβές αποψεις αλλά όχι εδώ - σε άλλο forum. Και κάτι ακόμη... ζωόφιλοι ΔΕΝ είναι οι μόνον κυνόφιλοι...
Στο κατω κατω της γραφης,οποιος νομιζει οτι μπορει να μεταφερει με καλυτερο τροπο τα σκυλακια του-εκτος αυτοκινητου εννοειται-να μας τον πει να ξερουμε και εμεις οι απανθρωποι !!!!!
Να τα μεταφέρετε μέσα στο αυτοκίνητο...(υπόδειξη).
Δεν καταλαβαίνω επίσης ... το λόγο της επίθεσης σε κάποιους που διαφωνούν με τη δική σου γνώμη.
Οπως έχω ξαναπεί στο παρελθόν, γι αυτό το λόγο είναι τα forum, για ανταλλαγή απόψεων, γνώσεων και εμπειριών. Δημοκρατία έχουμε και τη γνώμη μας μπορούμε να τη διατυπώνουμε ελεύθερα.
-
Για την δικη μου φιλοζωια και γενικοτερη συμπεριφορα μου απεναντι στα σκυλια μου αλλα και στους ανθρωπους δεν δεχομαι υποδειξεις απο κανεναν !!!! >:( >:(
Φτηνες και ρηχες φιλοζωικες αποψεις επισης δεν τις λαμβανω υποψιν.
Με την ιδια λογικη επειδη βγαζουν δηλητηρια οι εργοστασιακες μοναδες θα πρεπει να κλεισουν ολες.
Στο κατω κατω της γραφης,οποιος νομιζει οτι μπορει να μεταφερει με καλυτερο τροπο τα σκυλακια του-εκτος αυτοκινητου εννοειται-να μας τον πει να ξερουμε και εμεις οι απανθρωποι !!!!!
και να προσθέσω Λευτέρη στα παραπάνω:
Όσον αφορά το στροβιλισμό καυσαερίων ας μάθουν κάποιοι ότι το κουτί δεν είναι
1. στο ύψος της εξάτμισης
2. είναι πιο πίσω από την εξάτμιση
3. τα καυσαέρια της εξάτμησης δεν στροβιλίζονται σε κουτί που εξέχει από το αυτοκίνητο μιας και οι αεραγωγοί των κουτιών δεν βρίσκονται πάνω από την εξάτμιση αλλά πιο πίσω (οπότε και το παράδειγμα με την πόρτα σε ανοιχτό βαν είναι ατυχές).
Αν κάποιος παρόλα αυτά επιμένει και διαθέτει μετρητή καυσαερίων μπορώ να το αποδείξω.
Και όταν μιλάμε σε κυνηγό για το σκυλί του ας είμαστε προσεκτικότεροι. Έχουμε μείνει ώρες χωρίς νερό για να δώσουμε στο σκυλί την τελευταία σταγόνα νερό για παράδειγμα και πόσα ακόμα.
Επομένως θα παρακαλούσα για θέματα που έχουμε ακούσει απλά αν δεν τα έχουμε τεκμηριώσει να μην τα υποστηρίζουμε ένθερμα.
Για τον ίδιο λόγω και τα τρέηλορ δεν έχουν πρόβλημα με τα καυσαέρια.
ΤΕΛΟΣ
-
Κύριοι , συγνώμη που θα σας στεναχωρήσω αλλά έχει δοκιμάσει κανένας να κάτσει σε αυτή τη θέση που βάζετε τα σκυλιά σας ?? Έχετε δοκιμάσει για να κάνετε κάτι παρόμοιο να καθήσετε σε βαν με ανοιχτή την πίσω πόρτα να δείτε στη θέση του οδηγού τι καυσαέριο πίνεις ???
Λυπάμαι που σας το λέω αλλά αυτό που κάνετε είναι απάνθρωπο , αναγκάζετε τα κακόμοιρα τα σκυλιά να αναπνέουν το καυσαέριο που στοβιλίζει το αυτοκίνητό σας απο πίσω .
Αυτά
Βαγγέλης Τσούκας
Θα ήθελα περισσότερη τεκμηρίωση για την άποψή σου. Το παράδειγμα πέρα από ατυχές είναι και αφελές.
Το κουτί όπως ξαναείπα είναι πιο πίσω από την έξοδο καυσαερίων. Επίσης έχει εξαερισμούς.΄
?λλωστε ακόμα και στην περίπτωση στροβιλισμών στο βαν (μιας και στα κουτιά σκύλων δεν υπάρχουν ) η οδηγία είναι καλός εξαερισμός στην καμπίνα, δηλαδή παράθυρο ανοιχτό.
Και μια και σε κουτί σκύλου δεν πρόκειται να ταξιδέψεις την επόμενη φορά να πείς στον οδηγό του βαν να ανοίξει κανένα παράθυρο.
Τέλος η φιλοζωική διάθεση καθενός μπορεί να βρεί διέξοδο σε πολλές δραστηριότητες, πχ υοθεσία ενός αδέσποτου και όχι σε συστάσεις σε κυνηγούς χωρίς να γνωρίζουμε το θέμα.
-
Ρε καταφέρατε να μου θυμήσετε τον ακατανόμαστο απόψε, τον ειδικό παπαρολόγο που τον έπιανε ξαφνικά η ανάγκη να πει τη γνώμη του για κάθε θέμα. ha
-
Κύριε Κάτσενε ,
Δικός σου ο σκύλος , δικά σου και τα καυσαέρια . Αν δεν μπορείς να δεχθείς γνώμες άλλων είναι άλλο ζήτημα . Για δική σου πληροφόρηση όμως σου λέω πως πρώτον στο βαν οδηγός ήμουν εγώ με ανοιχτά και τα δύο παράθυρα και δεύτερον τα τρέιλερ δεν είναι 80 ποντοι ή 1 μέτρο απο την εξάτμιση του αυτοκινήτου αλλά πολύ περισσότερο . Δεν έχω διάθεση για αντιπαραθέσεις με κανέναν , όσοι πιστεύουν οτι δεν έχουν πρόβλημα τα σκυλιά τους ας τα βάζουν στα κουτιά , όσοι πιστεύουν το αντίθετο ας βρούν την λύση μόνοι τους . Εγώ το δικό μου το σκυλί το βάζω μέσα στο αυτοκίνητο .
Τώρα στο άν είμαι παπαρολόγος (δεν ξέρω αν αναφέρεσαι και σε εμένα) , δεν νομίζω οτι σου έχω δώσει δικαίωμα για τέτοια επίθετα ούτε και σε κανέναν άλλο στο forum . Δεν νομίζω να έχω θίξει κανέναν με τα γραφόμενά μου και περιμένω το ίδιο και απο εσάς .
Τέλος δεν ξέρω με ποιόν με συγκρίνεις αλλά δεν έχω άποψη για όλα , έχω άποψη για αυτά που γνωρίζω .
Αυτά
Βαγγέλης Τσούκας
-
Μπορείτε να καταλάβετε τον στροβιλισμό των καυσαερίων αν παρατηρήσετε τις βροχερές ημέρες την πορεία του νερού στο πίσω τζάμι του αυτοκινήτου σας...
Και μην πει κανείς ότι το πίσω τζάμι είναι στο ύψος της εξάτμισης, ούτε και ότι το κουτί είναι ακόμη πιο πάνω από το τζάμι... Απλά σκεφτείτε το...
Για να μην πούμε για το κρύο που μαζεύουν εκεί πίσω...
Τα κουτιά μεταφοράς για μέσα στο αυτοκίνητο είναι θα έλεγα λίγο ακριβά (εκτός και αν τα φτιάξεις ο ίδιος) μας γεμίζουν τον χώρο ασφυκτικά... όμως δίνουν και σε μας αλλά και στο σκύλο μας περισσότερη άνεση και ασφάλεια...
Κανείς μας δεν θέλει να πάει για κυνήγι με τον φίλο του (γιατί όσοι κυνηγούμε έτσι θεωρούμε το σκυλί μας) και να τον ταλαιπωρήσει τόσο...
Τα παραπάνω τα λέω σαν κυνηγός που ξέρω το πρόβλημα...
-
Παραθέτω μέρος ενός post που έκανα στις 27-12-2005 (για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεώτεροι)...
όλοι εδώ αποτελούμε μία παρέα και καλό είναι να γνωριζόμαστε μεταξύ μας καλύτερα. Παρακαλείστε να είστε κόσμιοι και να ακολουθείτε τους στοιχειώδεις κανόνες συμπεριφοράς χρηστών ενός forum.
Το jimnyclub.com/forum δημιουργήθηκε από αγάπη για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, το offroading γενικότερα, τη διάθεση να μοιραζόμαστε γνώσεις, εμπειρίες, όμορφες στιγμές, τη διάθεση για πολλή πλάκα και απ' ότι έχω νοιώσει να κάνουμε -γιατί όχι- και κάποιους καλούς τετρακίνητους φίλους. Δεν θέλουμε να γίνει πεδίο κακοπροαίρετων προσωπικών αντιπαραθέσεων και δεν θα το αφήσουμε να γίνει... Στην ενότητα "ταυτότητα" αναφέρεται πως το φορουμ αυτο ειναι ελευθερο να το βλεπει ο καθενας, και ολες οι ενοτητες ειναι ξεκλειδωτες. Αυτό δε σημαίνει πως μπορεί ο καθένας να γράφει ότι του κατέβει, ειδικότερα στρεφόμενος προσβλητικά εναντίον μελών του forum. Δημοκρατία δεν σημαίνει απαραίτητα και ασυδοσία. Όσοι έχουν προσωπικά προβλήματα με κάποιους να προσπαθήσουν να τα λύσουν έξω από εδώ. Τα μέλη που συνήθως θίγονται, είμαι σίγουρος πως άν ήθελαν να έρχονται σε αντιπαράθεση καθημερινά με κάποιους νεοεμφανιζόμενους κομήτες, θα έμεναν εκεί που ήταν και δεν θα ερχόντουσαν εδώ.
το οποίο βρίσκεται εδώ:http://www.jimnyclub.com/forum/index.php?PHPSESSID=d71f323fbd37ce693d1edfde144834b3&topic=78.msg756#msg756 (http://www.jimnyclub.com/forum/index.php?PHPSESSID=d71f323fbd37ce693d1edfde144834b3&topic=78.msg756#msg756)
Ξαναθυμίζω λοιπόν πως η καλοπροαίρετη ανταλλαγή απόψεων είναι ελεύθερη ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ
Παρακαλώ μην μας αναγκαζετε να κλειδώνουμε συζητήσεις...
Κλείνω ζητώντας να σκεφτείτε λίγο, διαβάζοντας το παρακάτω :
Διαφωνώ με ο,τι λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες !!!
Φρανσουά-Μαρί Αρουε (Βολταίρος)
-
Κύριε Κάτσενε ,
Δικός σου ο σκύλος , δικά σου και τα καυσαέρια . Αν δεν μπορείς να δεχθείς γνώμες άλλων είναι άλλο ζήτημα . Για δική σου πληροφόρηση όμως σου λέω πως πρώτον στο βαν οδηγός ήμουν εγώ με ανοιχτά και τα δύο παράθυρα και δεύτερον τα τρέιλερ δεν είναι 80 ποντοι ή 1 μέτρο απο την εξάτμιση του αυτοκινήτου αλλά πολύ περισσότερο . Δεν έχω διάθεση για αντιπαραθέσεις με κανέναν , όσοι πιστεύουν οτι δεν έχουν πρόβλημα τα σκυλιά τους ας τα βάζουν στα κουτιά , όσοι πιστεύουν το αντίθετο ας βρούν την λύση μόνοι τους . Εγώ το δικό μου το σκυλί το βάζω μέσα στο αυτοκίνητο.
Στα παραπάνω κ Τσούκα δεν έχω να απαντήσω παρά ότι , χιλιάδες κυνηγοί κάνουμε λάθος, δεν αγαπάμε τα σκυλιά μας, τα εκθέτουμε σε κίνδυνο, δεν τα προσέχουμε, δε μας έχουν στοιχίσει τίποτα , και δεν θέλουμε να τα βάλουμε μέσα στο ζεστό αμαξάκι μας ειδικά τις θερμές ημέρες να καπνίζουν παρέα μας και να ακούνε την Πέγκυ στο Mp3 player.
Τώρα στο άν είμαι παπαρολόγος (δεν ξέρω αν αναφέρεσαι και σε εμένα) , δεν νομίζω οτι σου έχω δώσει δικαίωμα για τέτοια επίθετα ούτε και σε κανέναν άλλο στο forum . Δεν νομίζω να έχω θίξει κανέναν με τα γραφόμενά μου και περιμένω το ίδιο και απο εσάς .
Τέλος δεν ξέρω με ποιόν με συγκρίνεις αλλά δεν έχω άποψη για όλα , έχω άποψη για αυτά που γνωρίζω .
Όσο για τα παραπάνω είπα ότι:
Ρε καταφέρατε να μου θυμήσετε τον ακατανόμαστο απόψε, τον ειδικό παπαρολόγο που τον έπιανε ξαφνικά η ανάγκη να πει τη γνώμη του για κάθε θέμα.
που δεν καταλαβαίνω πως βγάλατε το συμπέρασμα ότι αναφέρομαι σε εσάς. Ο χαρακτηρισμός αφορά εκείνον μόνο (Ι.δρυμα Κ.οιν..Ε.ργων) και προς θεού όχι εσάς.
Και είπα ότι μου τον θυμήσατε όχι γιατί λέτε παπαριές αλλά πρωτομαγιά σε ένα θέμα που κάποιος φίλος μου είπε κάτι για κάποιο θέμα που επικοινωνούσαμε νιώσατε την ανάγκη να μας χαρακτηρίσετε απάνθρωπους.
(και κάποιος με body lift, με ψήλωμα στην ανάρτηση, με εργάτη, με μεταλικό προφυλακτήρα, με δική του ανάρτηση, τί είναι όταν βγαίνει στην εθνική οδό? έτσι δε θα τελειώσουμε ποτέ.)
Επειδή η σχέση του κυνηγού με το σκύλο του είναι ιδιαίτερη η έκρηξή μου δεν ήταν και η υπερβολικότερη νομίζω.
Χωρίς να κάνω υποδείξεις στο πως θα διατυπώνετε τη γνώμη σας δε θε ήταν καλύτερο να γράψετε:
Κύριοι , συγνώμη που θα σας στεναχωρήσω αλλά έχει δοκιμάσει κανένας να κάτσει σε αυτή τη θέση που βάζετε τα σκυλιά σας ?? Έχετε δοκιμάσει για να κάνετε κάτι παρόμοιο να καθήσετε σε βαν με ανοιχτή την πίσω πόρτα να δείτε στη θέση του οδηγού τι καυσαέριο πίνεις?
Μήπως αναγκάζετε τα κακόμοιρα τα σκυλιά να αναπνέουν το καυσαέριο που στοβιλίζει το αυτοκίνητό σας απο πίσω?
Αυτά
......
Τί λέτε κ. Τσούκα?
Με τιμή,
Κάτσενος Κώστας
-
Παραθέτω μέρος ενός post που έκανα στις 27-12-2005 (για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεώτεροι)...
όλοι εδώ αποτελούμε μία παρέα και καλό είναι να γνωριζόμαστε μεταξύ μας καλύτερα. Παρακαλείστε να είστε κόσμιοι και να ακολουθείτε τους στοιχειώδεις κανόνες συμπεριφοράς χρηστών ενός forum.
Το jimnyclub.com/forum δημιουργήθηκε από αγάπη για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, το offroading γενικότερα, τη διάθεση να μοιραζόμαστε γνώσεις, εμπειρίες, όμορφες στιγμές, τη διάθεση για πολλή πλάκα και απ' ότι έχω νοιώσει να κάνουμε -γιατί όχι- και κάποιους καλούς τετρακίνητους φίλους. Δεν θέλουμε να γίνει πεδίο κακοπροαίρετων προσωπικών αντιπαραθέσεων και δεν θα το αφήσουμε να γίνει... Στην ενότητα "ταυτότητα" αναφέρεται πως το φορουμ αυτο ειναι ελευθερο να το βλεπει ο καθενας, και ολες οι ενοτητες ειναι ξεκλειδωτες. Αυτό δε σημαίνει πως μπορεί ο καθένας να γράφει ότι του κατέβει, ειδικότερα στρεφόμενος προσβλητικά εναντίον μελών του forum. Δημοκρατία δεν σημαίνει απαραίτητα και ασυδοσία. Όσοι έχουν προσωπικά προβλήματα με κάποιους να προσπαθήσουν να τα λύσουν έξω από εδώ. Τα μέλη που συνήθως θίγονται, είμαι σίγουρος πως άν ήθελαν να έρχονται σε αντιπαράθεση καθημερινά με κάποιους νεοεμφανιζόμενους κομήτες, θα έμεναν εκεί που ήταν και δεν θα ερχόντουσαν εδώ.
το οποίο βρίσκεται εδώ:http://www.jimnyclub.com/forum/index.php?PHPSESSID=d71f323fbd37ce693d1edfde144834b3&topic=78.msg756#msg756 (http://www.jimnyclub.com/forum/index.php?PHPSESSID=d71f323fbd37ce693d1edfde144834b3&topic=78.msg756#msg756)
Ξαναθυμίζω λοιπόν πως η καλοπροαίρετη ανταλλαγή απόψεων είναι ελεύθερη ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ
Παρακαλώ μην μας αναγκαζετε να κλειδώνουμε συζητήσεις...
Κλείνω ζητώντας να σκεφτείτε λίγο, διαβάζοντας το παρακάτω :
Διαφωνώ με ο,τι λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες !!!
Φρανσουά-Μαρί Αρουε (Βολταίρος)
Συμφωνώ σε όσα λες και λυπάμαι που ίσως χάλασα το κλίμα, για τους λόγους που λες πράγματι αποφασίσαμε να είμαστε όλοι εδώ. Αν προσέβαλα τον κ Τσούκα λυπάμαι ειλικρινά, αλλά πάτησε, καταλάθος θέλω να πιστεύω, τον κάλο μου. Πάντως αυτό που δεν κατάφερε, είναι να με πείσει πως το κουτί είναι απάνθρωπο ή (απάσκυλο) για τη μεταφορά του σκύλου μου στο κυνήγι.
Και θα τελειώσω το θέμα εδώ, ζητώντας συγνώμη από όλους για το μέρος που με αφορά.
-
Ο χαρακτηρισμός αφορά εκείνον μόνο (Ι.δρυμα Κ.οιν..Ε.ργων) και προς θεού όχι εσάς.
Κώστα μην νομίζεις ότι τον ξέρει.....
-
Ο χαρακτηρισμός αφορά εκείνον μόνο (Ι.δρυμα Κ.οιν..Ε.ργων) και προς θεού όχι εσάς.
Κώστα μην νομίζεις ότι τον ξέρει.....
Υπάρχει 4Χ4er που να μην τον ξέρει? Αλλά και πάλι δεν είναι αυτός η αιτία.
-
Εγω παλι προτιμησα να μην αναφερω τιποτα παλι και να μην επανελθω στο θεμα.
Γιατι?
Το συγκεκριμενο θεμα υπαρχει εδω και 2 μηνες περιπου-εννοω το εν λογω ποστ του Κωστα-και επειδη τον πειραξα και ηρθε και παλι στην επιφανεια καποιοι θεωρησαν καλο να αντιδρασουν,υπερβολικα κατ'εμε.
Αν η αντιδραση υπηρχε εξ αρχης της δημιουργιας του ποστ να ελεγα,αλλα μετα απο τοσο καιρο υπηρξε η ευαισθητοποιηση? ???
Αυτο ηταν που δεν μου αρεσε και με εκνευρισε.
Οσο για κατι ατυχεις συγκρισεις καμιναδων εργοστασιων με εξατμισεις αυτοκινητων,αν το παρετε αναλογικα φιλοι μου το ιδιο περιπου ειναι...
Οσο για την εισαγωγη του σκυλιου στο αμαξακι μας,τι να κανουμε δεν εχουμε νταλικες,ενα παλιοJimny εχουμε μαζι με την φιαλη υγραεριου...και για πρωτο αυτοκινητο παρακαλω.
Ρε Κωστα στο κατω κατω της γραφης τι εκπομπες καυσαεριων εχει το υγραεριο?...
Αυτα και δεν θα επανελθω...ελπιζω...