jimnyclub.com

Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Μηχανολογικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: efthimis στις Μάιος 03, 2007, 21:26

Τίτλος: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: efthimis στις Μάιος 03, 2007, 21:26
Παιδες καλησπερα!Θα ηθελα να ρωτησω οποιον ξερει κ πρωτα απ'ολους το θειο για τελικο καζανακι!Πηρα μια τιμη σημερα 250 ευρω για τελικο που θα δωσει λιγο καλυτερες ροπουλες απο λιγο πιο χαμηλα κ ενα γλυκο μπασακι!
Τα φωτα σας παρακαλω!
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: Jericho στις Μάιος 03, 2007, 23:24
250 ? για τελικό, είναι πολλά κατά την γνώμη μου...

Για ανοξείδωτο ελεύθερο υπολόγιζε γύρω στα 140 - 150 ?... Για μη ανοξείδωτο πας σε κάτι πιο φθηνό...

Και δεν θα σου δώσει κάτι...

Μόνο ήχο θα σου δώσει, και οι "ροπούλες" είναι επειδή γουστάρεις να το ακούς και πατάς περισσότερο γκάζι...
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: IronΜan στις Μάιος 04, 2007, 01:44
Δουλειά σε jimny που έχω δει καλή, είναι απο τον Νίνο μια Totsugeki για το jimny του Λάζαρου...
Ρίξε μια ματιά στην Αμερικατ  http://www.americat.gr/index2.htm

Υπάρχει και ο Παπαδόπουλος στην Καλιθέα κάπου....
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: blacklimit στις Μάιος 04, 2007, 06:45
εγω ρωτησα ολοκληρο συστημα απο μπροστα εως πισω δηλαδι χταποδι λιγο μεγαλητερη διαμετρο σωληνα καταλυτη το ιδιο και αλλο τελικο με ενα ελαφρυ μπασο ηχο και μου ειπαν μαζι με την εγκατασταση γυρω στο 500 ευρω.μου φαινοντε πολλα για ενα καζανακι μονο
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: NickSi στις Μάιος 04, 2007, 09:16
Eυθυμη καλημερα...
Ειναι σχεδον βεβαιο οτι μονο το καζανακι, δε προκειται να σου δωσει απολυτως τιποτε... :-[

Εγω ειχα αλλαξει απο το καταλυτη και πισω και ειχα πληρωσει 200 ευρα, τα παντα βεβαια ανοξειδωτα... 
Ειχα βαλει βεβαια ενα ημιελευθερο τελικο, δηλαδη με ενα μονο διαφραγμα και οχι με 2 ή 3 που εχει η κανονικη εξατμιση, καθως και μια μπουκα οπως την ηθελα...
Ομως, οπως ηδη σου προειπα, δεν μπορω να σου πω οτι μονο με αυτα ειχα δει κατι, καθως την ιδια περιοδο, ειχα αλλαξει και το φιλτρο αερα με αλλο της Κ & Ν οπως επισης ειχα βαλει και το snorkel...
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: efthimis στις Μάιος 04, 2007, 18:10
Κ που τα ειχες αλλαξει αυτα?το φιλτρο ποσο σου πηγε?αν ειναι να κανω κατι συνολικο!
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: Michalis στις Μάιος 04, 2007, 22:27
Δουλειά σε jimny που έχω δει καλή, είναι απο τον Νίνο μια Totsugeki για το jimny του Λάζαρου...
Ρίξε μια ματιά στην Αμερικατ  http://www.americat.gr/index2.htm

Υπάρχει και ο Παπαδόπουλος στην Καλιθέα κάπου....

Την έφερε απο Ιαπωνία Γιάννη και την πέρασε ο Ninos? Για τα JB43 έχει μόνο τελικό καζανάκι απο όσο εχω δεί, ολοκληρωμένο σύστημα Totsugeki υπάρχει μόνο για το JB23 660cc το τουρμπάτο.
Το καλύτερο όλων βέβαια είναι το Suzuki Sport ειδικά σχεδιασμένο για το JB43 M13A με κορυφαία ποιότητα αλλά κάνει πάνω απο 300 ευρώ :o
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: NickSi στις Μάιος 05, 2007, 08:32
Κ που τα ειχες αλλαξει αυτα?το φιλτρο ποσο σου πηγε?αν ειναι να κανω κατι συνολικο!

Ευθυμη μου, το φιλτρο κανει κανα 55αρι ευρα και 200 που πηγαν τα υπολοιπα...

Και τα δυο καταστηματα ειναι στη Καλλιθεα, αν θελεις πες μου να σου δωσω τηλεφωνα κλπ...   Αυτος που ειχα παρει το φιλτρο, ηταν και απο τους υποστηρικτες μας στη περσινη πιτα, στη Πορταρια...  ;)
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: efthimis στις Μάιος 05, 2007, 08:49
Kαλημερα!Αν θες θειο στειλε μου τα τηλεφωνα για να δω τι θα κανω τελικα!Απο ηχο πως ειναι το τελικο?εχει κανα γλυκο μπασακι να γουσταρουμε κιολας? roc2 roc2
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: mts στις Μάιος 05, 2007, 15:22
Παιδες καλησπερα!Θα ηθελα να ρωτησω οποιον ξερει κ πρωτα απ'ολους το θειο για τελικο καζανακι!Πηρα μια τιμη σημερα 250 ευρω για τελικο που θα δωσει λιγο καλυτερες ροπουλες απο λιγο πιο χαμηλα κ ενα γλυκο μπασακι!
Τα φωτα σας παρακαλω!
bhe bhe ha roc2ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΕΝΑ email ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΒΡΩ ΤΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: kounabakos στις Μάιος 05, 2007, 20:09
 εμενα μου ειπαν οτι με καταλυτη αγωνιστικο το jimny θα αποκτησει την ροπη που του χρειαζεται. το εχει κανει κανεις? κοστος καταλυτη γυρω στα 250€
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: Jericho στις Μάιος 05, 2007, 20:44
Που θα τη βρεί τη ροπή ? Έχει ο καταλύτης μέσα κάτι που του δίνει ροπή ?

Ίσα ίσα, που ελευθερώνοντας το με συρμάτινο καταλύτη, θα χάσει τη ροπή που έχει χαμηλά...

Γενικά η εξάτμιση είναι πολύ μεγάλο θέμα...
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: nasanto στις Μάιος 05, 2007, 21:14
Που θα τη βρεί τη ροπή ? Έχει ο καταλύτης μέσα κάτι που του δίνει ροπή ?

Ίσα ίσα, που ελευθερώνοντας το με συρμάτινο καταλύτη, θα χάσει τη ροπή που έχει χαμηλά...

Γενικά η εξάτμιση είναι πολύ μεγάλο θέμα...


 >sostos<
εμεις θελουμε ροπη χαμηλα!πραγμα που το χανεις με ελευθερα καζανακια και καταλυτη!
το μονο που κερδηζεις ειναι ωραιο ηχο αντε και λιγο ροπη πιο ψηλα.
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: IronΜan στις Μάιος 06, 2007, 01:32
Δουλειά σε jimny που έχω δει καλή, είναι απο τον Νίνο μια Totsugeki για το jimny του Λάζαρου...
Ρίξε μια ματιά στην Αμερικατ  http://www.americat.gr/index2.htm

Υπάρχει και ο Παπαδόπουλος στην Καλιθέα κάπου....

Την έφερε απο Ιαπωνία Γιάννη και την πέρασε ο Ninos? Για τα JB43 έχει μόνο τελικό καζανάκι απο όσο εχω δεί, ολοκληρωμένο σύστημα Totsugeki υπάρχει μόνο για το JB23 660cc το τουρμπάτο.
Το καλύτερο όλων βέβαια είναι το Suzuki Sport ειδικά σχεδιασμένο για το JB43 M13A με κορυφαία ποιότητα αλλά κάνει πάνω απο 300 ευρώ :o


Μιχάλη είναι Totsugeki by Ninos ;) ....
Γενικά η εξάτμιση είναι κάτι που μπορεί να σου φτιάξει ό μάστρορας ότι ζητήσεις...
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: IronΜan στις Μάιος 06, 2007, 01:38
bhe bhe ha roc2ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΕΝΑ email ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΒΡΩ ΤΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ

Φίλε mts πάς στο παρακάτω link www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,2.1125.html όπου συνηθίζεται τα νέα μέλη να λένε ένα γεια, πες δυο λόγια για σένα, και μετά μας βρίσκεις τα φθηνότερα.

Είμαστε μια παρέα εδώ, και αν δεν γνωριστούμε πρώτα, δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμς ;)
Σε ευχαριστώ για την κατανόηση
Γιάννης
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: Michalis στις Μάιος 06, 2007, 11:27
Δουλειά σε jimny που έχω δει καλή, είναι απο τον Νίνο μια Totsugeki για το jimny του Λάζαρου...
Ρίξε μια ματιά στην Αμερικατ  http://www.americat.gr/index2.htm

Υπάρχει και ο Παπαδόπουλος στην Καλιθέα κάπου....

Την έφερε απο Ιαπωνία Γιάννη και την πέρασε ο Ninos? Για τα JB43 έχει μόνο τελικό καζανάκι απο όσο εχω δεί, ολοκληρωμένο σύστημα Totsugeki υπάρχει μόνο για το JB23 660cc το τουρμπάτο.
Το καλύτερο όλων βέβαια είναι το Suzuki Sport ειδικά σχεδιασμένο για το JB43 M13A με κορυφαία ποιότητα αλλά κάνει πάνω απο 300 ευρώ :o


Μιχάλη είναι Totsugeki by Ninos ;) ....
Γενικά η εξάτμιση είναι κάτι που μπορεί να σου φτιάξει ό μάστρορας ότι ζητήσεις...

Αν τελικά το κρατήσω για αρκετό καιρό ακόμα θα πάω μια βόλτα στον Nino που είναι και γείτονας.Κάνει καλή δουλειά. Σκέφτομαι να φτιάξω την εξάτμηση απο το downpipe και πίσω με έναν μεταλλικό καταλύτη americat και ενα μόνο ελεύθερο τελικό. Δεν θ'αλλαξουμε διάμετρο σωλήνας εφόσον θα ελευθερωθεί αρκετά απο το τελικό και τον καταλύτη. Επίσης θα καταργήσουμε το μικρό μεσαίο καζανάκι resonator.
Πρώτος λόγος που θα "κρεμάσει" το μοτέρ δεν είναι απο τα καζανάκια αλλά απο την διάμετρο.Πολλοί εξατμησάδες κάνουν το λάθος π.χ. να βάζουν σωλήνα απο 38mm σε 60mm που αντιστοιχεί σε αύξηση απόδοσης μοτέρ 50% τουλάχιστον!!...λές θα βγάλουμε 200+ άλογα!! Επίσης η διάμετρος της σωλήνας πρίν και μετά το τελικό καζανάκι πρέπει να είναι η ιδια και να έχει έξοδο τουλάχιστον 20cm.
Δεν είναι λοιπόν η απελευθέρωση της εξάτμησης μόνο το πρόβλημα στο χάσιμο της ροπής χαμηλά αλλά τα μοιραία λάθη στην "κατασκευή" της.

Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: IronΜan στις Μάιος 09, 2007, 10:47
Aκόμα ψάχνω την ορθότητα της ρύσης ότι " αρνητικές προς την ισχύ ενέργειες, επιφέρουν αυξηση της ροπής" :o
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: Jericho στις Μάιος 09, 2007, 15:12
Δεν υπάρχει ορθότητα !

Μια σωστά σχεδιασμένη σωλήνα, χωρίς καζάνια, χωρίς τίποτα, είναι η καλύτερη εξάτμιση για ένα κινητήρα...

Πρέπει όμως να χει υπολογισμένες διαμέτρους, μήκος, κούρμπες, και τα σχετικά...
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: IronΜan στις Μάιος 10, 2007, 19:28
Δεν υπάρχει ορθότητα !

Μια σωστά σχεδιασμένη σωλήνα, χωρίς καζάνια, χωρίς τίποτα, είναι η καλύτερη εξάτμιση για ένα κινητήρα...

Πρέπει όμως να χει υπολογισμένες διαμέτρους, μήκος, κούρμπες, και τα σχετικά...

Χμμμμμ
Για να το κάνω πιο λιανά....αυτό που έγραψα είναι σωστό ή λάθος??(δεν μου ήρθε σαν επιφύτηση, το έχω διαβάσει....)
Για κούρπες, υπάρχει ο ανάλογος Δρ lol lol lol
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: Jericho στις Μάιος 10, 2007, 20:25
Είναι δίκοπο μαχαίρι...

Κατά τη γνώμη μου το κλασσικό cliche των εξατμισάδων, "¶μα το ελευθερώσεις θα χάσεις συμπίεση χαμηλά", είναι μια μούφα και μισή...

Εν συντομία :

Όταν ανοίξει η βαλβίδα εξαγωγής, δημιουργείται ένας παλμός πίεσης που ταξιδεύει με την ταχύτητα του ήχου, ενώ τα καυσαέρια ταξιδεύουν με ταχύτητες περίπου το 1/3 αυτής. Αυτός ο παλμός πίεσης, στην ουσία ένα ηχητικό κύμα, αποτελεί μια διαμήκη ταλάντωση των μορίων του αέρα, με συγκεκριμένο μήκος κύματος, και άρα συχνότητα, με βάση τη θεμελιώδη εξίσωση της κυματικής.

Καθώς προχωρά μέσα στην εξάτμιση μας, για να βγει στο περιβάλλον, φτάνει στο στόμιο της, όπου εκεί ουσιαστικά έχουμε αλλαγή μέσου διάδοσης, καθώς συναντά την ατμόσφαιρα. Λέω αλλαγή μέσου, γιατί άλλα ρευστομηχανικά και ακουστικά χαρακτηριστικά έχουν τα 900 C στην εξαγωγή και 350 C στην εξάτμιση καυσαέρια και άλλα ο απλός ατμοσφαιρικός αέρας των 20 C, σύμφωνα με τους νόμους των αερίων...

Εκεί λοιπόν, μια και το κύμα μας υφίσταται αλλαγή μέσου διάδοσης, ένα μέρος του, υφίσταται ανάκλαση, και γυρίζει προς τα πίσω στην εξάτμιση μας, μέχρι να φτάσει στη βαλβίδα εξαγωγής που αποτελεί εν μέρει φυσικό εμπόδιο. Στη διαδρομή του αυτή, συμβάλλει με τον παλμό πίεσης που προσπαθεί να βγει έξω, ουσιαστικά καθυστερώντας τον και δημιουργώντας backpressure...

Το όλο θέμα, είναι να σχεδιάσουμε την εξάτμιση μας έτσι, ώστε να ελαχιστοποιήσουμε το φαινόμενο αυτό, και άρα να αυξήσουμε την απόδοση... Κατά κύριο λόγο πρέπει να "προετοιμάσουμε" τα καυσαέρια, ώστε η είσοδος τους στην ατμόσφαιρα, να είναι όσο πιο ομαλή γίνεται. Ένα καλό παράδειγμα, είναι οι εξατμίσεις F1 και MotoGP, που όντας απόλυτα σχεδιασμένες, είναι σκέτη σωλήνα. Σκοπός τους, να δώσουν τα επιθυμητά χαρακτηριστικά ροής στα καυσαέρια, χωρίς να τα φρενάρουν, μια και οι κινητήρες δουλεύουν στο όριο τους... Όσο για την ομαλοποίηση τους, ρίξτε μια ματιά στο κωνικό σχήμα της εξαγωγής, που ουσιαστικά σιγά σιγά τους ρίχνει την ταχύτητα, ανοίγοντας τη διατομή εξαγωγής...

Αυτό που ψάχνουν όλοι οι σχεδιαστές εξατμίσεων σαν άγιο δισκοποτηρο, είναι :

Να διώξουμε τα καυσαέρια, όσο πιο γρήγορα γίνεται, ώστε να μη μας φρενάρουν τα έμβολα του κινητήρα, σπαταλώντας όσο το δυνατόν λιγότερη ισχύ για να βγουν έξω από το θάλαμο καύσης και να φτάσουν στην ατμόσφαιρα, για τις στροφές λειτουργίας του κινητήρα που μας ενδιαφέρουν.

Ρίξτε και μια ματιά εδώ : http://www.nsxprime.com/FAQ/Miscellaneous/exhausttheory.htm (http://www.nsxprime.com/FAQ/Miscellaneous/exhausttheory.htm)

Ελπίζω να βοήθησα...
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: Michalis στις Μάιος 10, 2007, 22:55
Πολύ σωστά η εξάτμηση πρέπει κατασκευαστεί κάνοντας τους σωστούς υπολογισμούς ώστε να "συντονιστεί" κατάλληλα για την εφαρμογή που θέλουμε.
Το καζανάκι είναι σιγαστήρας απλά όταν είναι μέρος "συντονισμένου" συστήματος εξάτμησης απο τον κατακευαστή και το αλλάξουμε μπορεί να δημιουργήσουμε πρόβλημα. Κοινώς "ξεσυντονίζουμε" την εξάτμηση. Όχι όμως ότι ένα σκέτο καζανάκι κάνει την διαφορά απο μόνο του!
Ως RF man χρησιμοποιώ συγκεκριμένες εκφράσεις,πιστεύω να καταλάβατε τι εννοώ ;D
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: efthimis στις Μάιος 10, 2007, 23:02
Τελικα ρε παιδια ομως επειδη με μπερδεψατε,να παω για αλλο καζανακι ή δε θα κερδισω τιποτα? t4
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: cliff στις Μάιος 10, 2007, 23:06
Εκτός από φασαρία μάλλον τίποτε  ;D
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: Nick στις Μάιος 25, 2007, 12:56
Εγω εβγαλα τον προκαταλυτη και εβαλα ελευθερο τελικο. Η μονη διαφορα ειναι λιγο καλυτερο αρπαγμα στα ψηλα και ψαρωτικος ηχος a105 a105
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: Michalis στις Μάιος 25, 2007, 14:42
Εγω εβγαλα τον προκαταλυτη και εβαλα ελευθερο τελικο. Η μονη διαφορα ειναι λιγο καλυτερο αρπαγμα στα ψηλα και ψαρωτικος ηχος a105 a105

Ο προκαταλύτης βγήκε εύκολα? Απ'οτι έχω δεί είναι κολλημένος στο χταπόδι και στο down pipe. Νομίζω ότι πρέπει να φτιαχτεί νέο χταπόδι + down pipe για να τον καταργήσουμε και να ενωθεί η εξαγωγή απευθείας στον κυρίως καταλύτη.  Βγάζει μετά κάρτα? Ο εγκέφαλος μήπως θα βγάλει "check engine" ?
Απ'οτι βλέπω η εξατμηση έχει με την σειρά: [Χταπόδι-Προκαταλύτη με βιδωμένο τον λ(Ο2 sensor-1)] + καταλύτης + λ (Ο2 Sensor-2) + καζανάκι (resonator) + τελικό καζανάκι
Μάλλον για να μην υπάρχει πρόβλημα θα πρέπει να "πειράξουμε" την εξάτμηση απο τον 2ο καταλύτη και πίσω.
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: Jericho στις Μάιος 25, 2007, 17:12
Αν έχεις κινητήρα σειράς Μ13Α, που έχει 2 lambda sensors, για να μη σου ανάβει το check engine, βγάζοντας τον προκαταλύτη, απλά τοποθετείς τον δεύτερο lambda, μετά τον κυρίως καταλύτη, αν δεν τον έχει ήδη (δε θυμάμαι πως είναι η εργοστασιακή εξάτμιση)...

Για να βγάλεις τον προκαταλύτη, απλά τον κόβεις και τοποθετείς στο σημείο που ήταν, ένα κομμάτι σωλήνα σαν εύκολη λύση, αλλιώς θέλει χταπόδι από τις θυρίδες εξάγωγής μέ downpipe μέχρι τον κυρίως καταλύτη...

Πρόβλημα με ρύπους δεν υπάρχει, ο κυρίως καταλύτης κάνει μια χαρά τη δουλειά του...
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: Michalis στις Μάιος 25, 2007, 19:12
Αν έχεις κινητήρα σειράς Μ13Α, που έχει 2 lambda sensors, για να μη σου ανάβει το check engine, βγάζοντας τον προκαταλύτη, απλά τοποθετείς τον δεύτερο lambda, μετά τον κυρίως καταλύτη, αν δεν τον έχει ήδη (δε θυμάμαι πως είναι η εργοστασιακή εξάτμιση)...

Για να βγάλεις τον προκαταλύτη, απλά τον κόβεις και τοποθετείς στο σημείο που ήταν, ένα κομμάτι σωλήνα σαν εύκολη λύση, αλλιώς θέλει χταπόδι από τις θυρίδες εξάγωγής μέ downpipe μέχρι τον κυρίως καταλύτη...

Πρόβλημα με ρύπους δεν υπάρχει, ο κυρίως καταλύτης κάνει μια χαρά τη δουλειά του...

Ο δεύτερος λ σωστά θυμάσαι είναι μετά τον κυρίως καταλύτη σχεδόν πάνω στην έξοδό του. Νομίζω πρέπει να λυθεί το χταπόδι,να ανακατασκευαστεί στο τελείωμά του και να "ραφτεί" πάνω του καινούργιο down pipe. Τώρα να κάνουμε κόψε - ράψε πάνω στο μαντέμι δεν ξέρω αν είναι ότι καλύτερο.
Βλέπω ν'ανοίγουμε δουλειές πάλι  bhe
Αυριο Σάββατο θα περάσω απο τον Nino μήπως είναι ανοιχτός να τον ρωτήσω.
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: Nick στις Μάιος 30, 2007, 19:32
Εγω εβγαλα τον προκαταλυτη και εβαλα ελευθερο τελικο. Η μονη διαφορα ειναι λιγο καλυτερο αρπαγμα στα ψηλα και ψαρωτικος ηχος a105 a105

Ο προκαταλύτης βγήκε εύκολα? Απ'οτι έχω δεί είναι κολλημένος στο χταπόδι και στο down pipe. Νομίζω ότι πρέπει να φτιαχτεί νέο χταπόδι + down pipe για να τον καταργήσουμε και να ενωθεί η εξαγωγή απευθείας στον κυρίως καταλύτη.  Βγάζει μετά κάρτα? Ο εγκέφαλος μήπως θα βγάλει "check engine" ?
Απ'οτι βλέπω η εξατμηση έχει με την σειρά: [Χταπόδι-Προκαταλύτη με βιδωμένο τον λ(Ο2 sensor-1)] + καταλύτης + λ (Ο2 Sensor-2) + καζανάκι (resonator) + τελικό καζανάκι
Μάλλον για να μην υπάρχει πρόβλημα θα πρέπει να "πειράξουμε" την εξάτμηση απο τον 2ο καταλύτη και πίσω.

Αυτο που εκανα ηταν να σπασω το εσωτερικο του προκαταλυτη αφηνοντας το εξωτερικο περιβλημα ως εχει ;). Ξεβιδωσα τη σωληνα της εξατμισης απο το χταποδι και πισω κι απο εκει εβαλα μεσα στο χωρο του προκαταλυτη λοστο και αρχισα να σπαω τα διαφραγματα (δεν ειναι μεταλικα και σπανε ευκολα, απλα χρειαζεται πολη ωρα για να σιγουρευτεις οτι δεν εμεινε τιποτα μεσα) στη συνεχεια εδωσα μερικες γκαζιες με βγαλμενη εξατμιση απο χταποδι και πισω για να καθαρισει εντελως. Απλο και αποτελεσματικο roc2
Με τους αισθητηρες δεν υπαρχει κανενα προβλημα και μενουν οπως ειναι
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: Michalis στις Μάιος 31, 2007, 14:46
Εγω εβγαλα τον προκαταλυτη και εβαλα ελευθερο τελικο. Η μονη διαφορα ειναι λιγο καλυτερο αρπαγμα στα ψηλα και ψαρωτικος ηχος a105 a105

Ο προκαταλύτης βγήκε εύκολα? Απ'οτι έχω δεί είναι κολλημένος στο χταπόδι και στο down pipe. Νομίζω ότι πρέπει να φτιαχτεί νέο χταπόδι + down pipe για να τον καταργήσουμε και να ενωθεί η εξαγωγή απευθείας στον κυρίως καταλύτη.  Βγάζει μετά κάρτα? Ο εγκέφαλος μήπως θα βγάλει "check engine" ?
Απ'οτι βλέπω η εξατμηση έχει με την σειρά: [Χταπόδι-Προκαταλύτη με βιδωμένο τον λ(Ο2 sensor-1)] + καταλύτης + λ (Ο2 Sensor-2) + καζανάκι (resonator) + τελικό καζανάκι
Μάλλον για να μην υπάρχει πρόβλημα θα πρέπει να "πειράξουμε" την εξάτμηση απο τον 2ο καταλύτη και πίσω.

Αυτο που εκανα ηταν να σπασω το εσωτερικο του προκαταλυτη αφηνοντας το εξωτερικο περιβλημα ως εχει ;). Ξεβιδωσα τη σωληνα της εξατμισης απο το χταποδι και πισω κι απο εκει εβαλα μεσα στο χωρο του προκαταλυτη λοστο και αρχισα να σπαω τα διαφραγματα (δεν ειναι μεταλικα και σπανε ευκολα, απλα χρειαζεται πολη ωρα για να σιγουρευτεις οτι δεν εμεινε τιποτα μεσα) στη συνεχεια εδωσα μερικες γκαζιες με βγαλμενη εξατμιση απο χταποδι και πισω για να καθαρισει εντελως. Απλο και αποτελεσματικο roc2
Με τους αισθητηρες δεν υπαρχει κανενα προβλημα και μενουν οπως ειναι

Αυτό Νίκο δεν είναι σωστό γιατί δεν έχεις την ίδια διάμετρο σωλήνας απο την εξαγωγή στο down pipe.Υπάρχει ο άδειος καταλύτης που έχει πολύ μεγάλη διάμετρο σε σχέση με την υπόλοιπη σωλήνα. Φαντάσου ότι αλλάζοντας τα μήκη της εξαγωγής/χταπόδι έχεις διαφορές σε ροπή και ιπποδύναμη +/- 10%. Σίγουρα στην ροή των καυσσαερίων υπάρχει πρόβλημα.
Καλύτερο είναι να φτιαχτεί ένα χταπόδι 4-2-1 και να καταργηθεί όλο το παλιό σύστημα χταπόδι/καταλύτης.
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: Michalis στις Μάιος 31, 2007, 15:50
Για κοιτάξτε εδώ.
http://www.turbowelding.gr/arxiki.html
Εχω δεί δουλειά σε Mitsubishi Colt CZT που είναι απο τα πλέον δύσκολα αυτοκίνητα προς βελτίωση(λόγω εγκεφάλου) και είναι πολύ καλός. Θα ρωτήσω αν μπορεί να φτιαχτεί ολοκληρωμένο σύστημα εξάτμησης για το Jimny χωρίς κόψε - ράψε κ.τ.λ.
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: Jericho στις Μάιος 31, 2007, 16:08
Πολύ καλός ως προς τις συγκολλήσεις μπορεί να είναι, δεν αντιλέγω...

Και εγώ έχω γνωστό συγκολλητή που οι κολλήσεις του απλά δεν παίζονται.

Το θέμα είναι : Ποιος θα σχεδιάσει την εξάτμιση έτσι ώστε να αποδίδει τα μέγιστα...? Και εννοώ μήκη σωληνώσεων, διαμέτρους, κούρμπες...
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: Nick στις Ιούνιος 01, 2007, 12:38
Εγω εβγαλα τον προκαταλυτη και εβαλα ελευθερο τελικο. Η μονη διαφορα ειναι λιγο καλυτερο αρπαγμα στα ψηλα και ψαρωτικος ηχος a105 a105

Ο προκαταλύτης βγήκε εύκολα? Απ'οτι έχω δεί είναι κολλημένος στο χταπόδι και στο down pipe. Νομίζω ότι πρέπει να φτιαχτεί νέο χταπόδι + down pipe για να τον καταργήσουμε και να ενωθεί η εξαγωγή απευθείας στον κυρίως καταλύτη.  Βγάζει μετά κάρτα? Ο εγκέφαλος μήπως θα βγάλει "check engine" ?
Απ'οτι βλέπω η εξατμηση έχει με την σειρά: [Χταπόδι-Προκαταλύτη με βιδωμένο τον λ(Ο2 sensor-1)] + καταλύτης + λ (Ο2 Sensor-2) + καζανάκι (resonator) + τελικό καζανάκι
Μάλλον για να μην υπάρχει πρόβλημα θα πρέπει να "πειράξουμε" την εξάτμηση απο τον 2ο καταλύτη και πίσω.

Αυτο που εκανα ηταν να σπασω το εσωτερικο του προκαταλυτη αφηνοντας το εξωτερικο περιβλημα ως εχει ;). Ξεβιδωσα τη σωληνα της εξατμισης απο το χταποδι και πισω κι απο εκει εβαλα μεσα στο χωρο του προκαταλυτη λοστο και αρχισα να σπαω τα διαφραγματα (δεν ειναι μεταλικα και σπανε ευκολα, απλα χρειαζεται πολη ωρα για να σιγουρευτεις οτι δεν εμεινε τιποτα μεσα) στη συνεχεια εδωσα μερικες γκαζιες με βγαλμενη εξατμιση απο χταποδι και πισω για να καθαρισει εντελως. Απλο και αποτελεσματικο roc2
Με τους αισθητηρες δεν υπαρχει κανενα προβλημα και μενουν οπως ειναι

Αυτό Νίκο δεν είναι σωστό γιατί δεν έχεις την ίδια διάμετρο σωλήνας απο την εξαγωγή στο down pipe.Υπάρχει ο άδειος καταλύτης που έχει πολύ μεγάλη διάμετρο σε σχέση με την υπόλοιπη σωλήνα. Φαντάσου ότι αλλάζοντας τα μήκη της εξαγωγής/χταπόδι έχεις διαφορές σε ροπή και ιπποδύναμη +/- 10%. Σίγουρα στην ροή των καυσσαερίων υπάρχει πρόβλημα.
Καλύτερο είναι να φτιαχτεί ένα χταπόδι 4-2-1 και να καταργηθεί όλο το παλιό σύστημα χταπόδι/καταλύτης.
δεν υπηρχε αλλη φθηνη λυση και σιγουρα αυτο που λες ισχυει αλλα σε μενα η αποδοση βετιωθηκε: πολυ χαμηλα (μεχρι τις 2000) και ψηλα (μετα τις 4500). Ειδα και ενα μικρο αδιασμα της δυναμης γυρο στις 3000 αλλα δεν ενοχλει
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: Michalis στις Ιούνιος 01, 2007, 12:53
Πολύ καλός ως προς τις συγκολλήσεις μπορεί να είναι, δεν αντιλέγω...

Και εγώ έχω γνωστό συγκολλητή που οι κολλήσεις του απλά δεν παίζονται.

Το θέμα είναι : Ποιος θα σχεδιάσει την εξάτμιση έτσι ώστε να αποδίδει τα μέγιστα...? Και εννοώ μήκη σωληνώσεων, διαμέτρους, κούρμπες...

Ας φτιάξει σωστά ότι του πώ και θα τα υπολογίσω μόνος μου  a105
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: edouard στις Ιούνιος 27, 2007, 05:55
καλημερα....θα ηθελα να συμβολευτω την παρεα του JIMNY CLYB για ενα προβλημα που εχω....ραγισε η πολαπλη και θα ηθελα να μαθω που να ψαχτω να βρω μια μεταχειρισμενη να βαλω γιατι τα οικονιμικα μου αυτη την στιγμη δεν ειναι και πολυ καλα.....μου ειπανε οτι αμα την κολισο θα ξεκολιση σε αλλο σημειο γιαυτο χρειαζομε αλλαγει.ευχαριστω πολυ για την βοηθεια που μου εχετε προσφερει και ενα μεγαλο μπραβο στα παιδια του CLUB που καθεστε και μας βοηθατε.....να εισται καλα ρε παιδια......
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: Michalis στις Ιούνιος 27, 2007, 13:51
καλημερα....θα ηθελα να συμβολευτω την παρεα του JIMNY CLYB για ενα προβλημα που εχω....ραγισε η πολαπλη και θα ηθελα να μαθω που να ψαχτω να βρω μια μεταχειρισμενη να βαλω γιατι τα οικονιμικα μου αυτη την στιγμη δεν ειναι και πολυ καλα.....μου ειπανε οτι αμα την κολισο θα ξεκολιση σε αλλο σημειο γιαυτο χρειαζομε αλλαγει.ευχαριστω πολυ για την βοηθεια που μου εχετε προσφερει και ενα μεγαλο μπραβο στα παιδια του CLUB που καθεστε και μας βοηθατε.....να εισται καλα ρε παιδια......


Δυστυχώς είναι δύσκολο να βρείς μεταχειρισμένη πολλαπλή διότι είναι "χταποδοκαταλύτης" έχει ενσωματωμένο καταλύτη με αισθητήρα λ. Συνήθως κολλήσεις πάνω στο μαντέμι είναι δύσκολο να γίνουν.Κοιταξε αν μπορείς να το περάσεις στην εγγύηση.
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: edouard στις Ιούνιος 28, 2007, 20:05
φιλαρακι ευχαριστω πολυ αλλα εχω προβλημα....δεν εχω εγγυηση.το αμαξι ειναι του 2002 μοντελο και το κακο ειναι οτι ειμαι δευτερο χερι εγω...εχω βρει πολαπλη στα 50 ευρο αλλα δεν μου φενονται και πολλα.αν γνωριζει καποιος θα ηθελα να με βοηθηση.ευχαριστω
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: Jericho στις Ιούνιος 29, 2007, 00:52
Πάρε τηλέφωνο στον Θεολόγη στη Θεσσαλονίκη, δυστυχώς δεν το χω πρόχειρο αυτή τη στιγμή... Συνήθως έχει ότι θες από Jimny και άμα δεν έχει θα σου πει που να ψάξεις...
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: edouard στις Ιούνιος 29, 2007, 17:54
Πάρε τηλέφωνο στον Θεολόγη στη Θεσσαλονίκη........φιλαρακι δεν εχω το τηλ του.....και ειμαι απο αθηνα
Τίτλος: Απ: Τελικο καζανακι!
Αποστολή από: admin στις Ιούλιος 02, 2007, 09:13
Πάρε τηλέφωνο στον Θεολόγη στη Θεσσαλονίκη........φιλαρακι δεν εχω το τηλ του.....και ειμαι απο αθηνα

2310300737