jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Σύστημα αναρτήσεων => Μήνυμα ξεκίνησε από: filippos_kos στις Ιανουάριος 30, 2007, 16:37
-
Παιδιά γεια σας.
Εχω το εξής πρόβλημα - απορία:
Εδώ και καιρό μου χτυπούσε κάτι στο μπροστινό σύστημα όταν ο δεξιός τροχός έπεφτε σε λακκούβα η όταν περνούσε από βαρελάκια. Μετά από λίγο ψάξιμο παρατήρησα ότι η αντιστρεπτική ράβδος (zamfor) είχε γλιστρήσει από τα σινεμπλόκ προς τα δεξιά περίπου 4 εκατοστά.
Έβαλα πριν κανα μήνα καινούργια σινεμπλόκ (μαμίσια) και κέντραρα την αντιστρεπτική στην θέση της και τέρμα τα χτυπήματα. Χτες πήγα μια βόλτα στο βουνό και άρχισε πάλι να χτυπάει λίγο. Έχει φύγει πάλι λίγο προς τα δεξιά. Και δεν μπορώ να καταλάβω που χτυπάει. bhe
Μήπως είχε κανείς σας παρόμοιο πρόβλημα και αν ναι τι έκανε?
Υπάρχει στο εμπόριο μήπως after market αντιστρεπτική που να λύνει αυτό το πρόβλημα? Φαντάζομαι πως αν υπήρχε μια που να έχει μαγουλά-οδήγους που να αγκαλιάζουν τα λαστιχάκια (σινεμπλόκ) ώστε να μην γλιστράει αριστερά και δεξιά θα ήταν ιδανική.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ t4
-
Γιατί δε δοκιμάζεις να τη βγάλεις εντελώς???(εαν δεν τρέχεις...)
Το εχω δει σε jimny μέσα απο το club που λειτουργει μια χαρα...
-
Καλησπέρα jimnoula, το αμάξι το χρησιμοποιώ καθημερινά, δεν τρέχω και πολύ.
Ξέρω και γω? Αν την βγάλω θα γίνει επικίνδυνο? Συμπεριφορά στις στροφές? Τρέμουλο? ???
-
Θα σου έλεγα την αντιστρεπτική να ΜΗΝ την βγάλεις
-
Υπάρχουν δύο βασικοί λόγοι για να βγάλει κανείς την αντιστρεπτική:
1.Εαν έχει βαρεθεί την ζωή του
2.Εαν έχει πολύ καλή ασφάλεια ζωής και θέλει να εισπράξει, κάποιος συγγενής του, τα ασφάλιστρα.
no_1 μην το κάνεις , εξέτασε το πρόβλημα πιο προσεκτικά σε καλό συνεργείο.
-
Υπάρχουν δύο βασικοί λόγοι για να βγάλει κανείς την αντιστρεπτική:
1.Εαν έχει βαρεθεί την ζωή του
2.Εαν έχει πολύ καλή ασφάλεια ζωής και θέλει να εισπράξει, κάποιος συγγενής του, τα ασφάλιστρα.
no_1 μην το κάνεις , εξέτασε το πρόβλημα πιο προσεκτικά σε καλό συνεργείο.
Παρα πολλυ δραματικα τα λετε τα πραγματα και δεν ειναι ετσι....
Εχετε δωκιμασει να οδηγησετε χωρις αντιστρεπτικη? Η μηπως εχετε ακουσει?
-
Υπάρχουν δύο βασικοί λόγοι για να βγάλει κανείς την αντιστρεπτική:
1.Εαν έχει βαρεθεί την ζωή του
2.Εαν έχει πολύ καλή ασφάλεια ζωής και θέλει να εισπράξει, κάποιος συγγενής του, τα ασφάλιστρα.
no_1 μην το κάνεις , εξέτασε το πρόβλημα πιο προσεκτικά σε καλό συνεργείο.
Παρα πολλυ δραματικα τα λετε τα πραγματα και δεν ειναι ετσι....
Εχετε δωκιμασει να οδηγησετε χωρις αντιστρεπτικη? Η μηπως εχετε ακουσει?
Φίλε wolf, μπορείς ελεύθερα να γράψεις τις εμπειρίες σου - μια και φαίνεται ότι έχεις στο συγκεκριμένο θέμα- όπως και να αναλύσεις την λειτουργία της αντιστρεπτικής στο νέο μέλος που ρωτάει. Επίσης μπορείς να του εξηγήσεις τι γίνεται σε περίπτωση απότομου ελιγμού με κάποια χλμ στην εθνική η σε απότομο φρενάρισμα σε αυτοκίνητα που έχουν αφαιρέσει την αντιστρεπτική .Τέλος , για να μπορεί να έχει ολοκληρωμένη εικόνα - το νέο μέλος- εξήγησε του τι άλλη μετατροπή χρειάζεται για να μπορέσει να σταθεί , ας πούμε "αξιοπρεπώς" μια τέτοια κατασκευή στην άσφαλτο.
Η ανταλλαγή εντυπώσεων-εμπειριών στην παρέα μας είναι τουλάχιστον πολύτιμη εφ όσον αιτιολογούνται. Πρέπει να προσέχουμε τι γράφουμε μιας και ο τριχωτός κουμπάρος σου - και φίλος μου- έχει καταφέρει να μας διαβάζει όλος ο πλανήτης ( gc , αυτά τα λέω για το μεξικάνικο που μας πήγες , αλλιώς...)
-
Υπάρχουν δύο βασικοί λόγοι για να βγάλει κανείς την αντιστρεπτική:
1.Εαν έχει βαρεθεί την ζωή του
2.Εαν έχει πολύ καλή ασφάλεια ζωής και θέλει να εισπράξει, κάποιος συγγενής του, τα ασφάλιστρα.
no_1 μην το κάνεις , εξέτασε το πρόβλημα πιο προσεκτικά σε καλό συνεργείο.
Παρα πολλυ δραματικα τα λετε τα πραγματα και δεν ειναι ετσι....
Εχετε δωκιμασει να οδηγησετε χωρις αντιστρεπτικη? Η μηπως εχετε ακουσει?
Φίλε wolf, μπορείς ελεύθερα να γράψεις τις εμπειρίες σου - μια και φαίνεται ότι έχεις στο συγκεκριμένο θέμα- όπως και να αναλύσεις την λειτουργία της αντιστρεπτικής στο νέο μέλος που ρωτάει. Επίσης μπορείς να του εξηγήσεις τι γίνεται σε περίπτωση απότομου ελιγμού με κάποια χλμ στην εθνική η σε απότομο φρενάρισμα σε αυτοκίνητα που έχουν αφαιρέσει την αντιστρεπτική .Τέλος , για να μπορεί να έχει ολοκληρωμένη εικόνα - το νέο μέλος- εξήγησε του τι άλλη μετατροπή χρειάζεται για να μπορέσει να σταθεί , ας πούμε "αξιοπρεπώς" μια τέτοια κατασκευή στην άσφαλτο.
Η ανταλλαγή εντυπώσεων-εμπειριών στην παρέα μας είναι τουλάχιστον πολύτιμη εφ όσον αιτιολογούνται. Πρέπει να προσέχουμε τι γράφουμε μιας και ο τριχωτός κουμπάρος σου - και φίλος μου- έχει καταφέρει να μας διαβάζει όλος ο πλανήτης ( gc , αυτά τα λέω για το μεξικάνικο που μας πήγες , αλλιώς...)
Αυτό ακριβώς είναι το θεμα…..
<καλό είναι να τεκμηριώνουμε τις απόψεις μας>
Η απάντηση σου δεν ηταν καθόλου τεκμηριωμένη ….. του έλεγες με απλά λόγια ότι αν την βγάλει θα σκοτωθεί…αν δεν την βγάλει θα ζήσει….. lol lol lol
Δεν είναι έτσι τα πράγματα…αν κάποιος έχει το αμάξι για μετακίνηση μέσα στην πόλη και ένα Σ.Κ. βγαίνει εκτός για τα παιχνίδια του δεν έχει να φοβηθεί τίποτα..
Αν με το αμάξι κανει και ταξιδάκια ..που σημαίνει ότι θα πάει και με κάποια Α χιλιόμετρα τότε σίγουρα δεν είναι και ότι καλύτερο η οδήγηση χωρίς αντιστρεπτικη.
Γι αυτό σου είπα …έχεις οδηγήσει η έχεις μόνο ακούσει.. ::) ::) ::)
Πολλές φορές καλύτερα να μην υιοθετούμε απόψεις και γνώμες από άτομα που έχουν μόνο ακούσει κάποια πράγματα χωρίς να τα έχουνε κανει οι ίδιοι..
Αν κάτι το έχω δοκιμάσει Εγω θα το προτείνω και σε έναν ακόμα …αν το έχω ακούσει ότι είναι καλό δεν θα το προτείνω.
Απλά είναι τα πράγματα ας μην τα κάνουμε πιο δύσκολα…. cl cl cl cl
Προσωπική άποψη πάντα έτσι για να μην έχουμε και παρεξηγήσεις…. 0_21 0_21 0_21
Όσο για τον κουμπάρο μου αυτός δεν ξέρει τίποτα άλλο από το αμάξι του ..παρά μόνο να βάζει βενζίνα……… 87 87 87 87
-
Εγώ από τα λίγα που ξέρω είναι ότι την αντιστρεπτική την βγάζουμε σε αγώνες Trial για να υπάρχει μεγαλύτερη ελευθερία άρθρωσης. Τώρα στον δρόμο δεν ξέρω, φαντάζομαι ότι θα είναι λίγο επικίνδυνο .
Η χρήση που κάνω ειναι καθημερινή μετακίνηση στην πόλη και ΣΚ βουνό και παραλία.
-
Χρειάζεται λίγο προσοχή στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης όπως και στο φρενάρισμα (όλα αυτά βέβαια όταν έχεις κάποια χιλιόμετρα )
Αν ξέρεις τι κανει το αμάξι στις παραπάνω περιπτώσεις δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Υπάρχει και η λύση της αντιστρεπτικη που μπαίνει και βγαίνει…
Εκει είναι πολλή πιο απλά τα πράγματα. Στην πόλη την έχεις συνδεμένη και όταν βγαίνεις εκτός την αποσυνδέεις..
Κάτι τέτοιο έχει κανει ένα ψιλό ξανθό γαλανομάτικο αγόρι που γράφει εδώ .
Metalaxe Μεταλλαγμένος …κάπως έτσι
Αυτός θα σου πει και πόσο έχει
-
Σεβομαι την γνωμη ολων σας αλλα το να προτινει κανεις να βγει η αντιστρεπτικη απο το ετσι κι αλλιως ασταθες jimny ειναι αρκετα ανευθυνο.Ισως διαβαζει και καποιος που δεν ξερει πολλα απο 4χ4 a105
-
Φίλε wolf, όπως βλέπεις και απο τις απαντήσεις σου έρχεσαι στα λόγια μου για αυτό και έντεχνα πίεσα εσένα να απαντήσεις ενώ θα μπορούσα να το αναλύσω πολύ εύκολα.
Για να μην κάνω συνεχείς και κουραστικές παραθέσεις παλαιότερων post μου , κάνε ένα κόπο και διάβασε το "project: το μουλαράκι του ταξιδιώτη" , την ανάλυση στο ατύχημα μου στο θέμα της ασφάλειας του body lift και απο τα φρέσκα την απάντηση στο "4*4" του μέλους ΣΤΕΛΙΟΣ. Κατόπιν πες μου πόσα ανάλογα μπορείς να βρεις σε αυτό το forum.
Οι απαντήσεις που δίνουμε ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν μπορεί να είναι πάντα ολόκληρα κατεβατά καθαρά για λόγους φόρτου εργασίας. Το "δυστυχώς" αναφέρεται στην αστείρευτη διάθεση που υπάρχει σε αυτήν την ΠΑΡΕΑ να βοηθάμε τα καινούργια μέλη, όπως κάποτε βοήθησαν κάποιοι παλαιότεροι στο χώρο εμάς.
Επίσης επειδή αναρωτιέσαι , εύλογα , εαν έχω οδηγήσει αυτοκίνητο χωρίς αντιστρεπτική , η απάντηση είναι ναι , του geo απο την χαλκίδα .Μπορεί να στο επιβεβαιώσει ο ίδιος καθώς και να περιγράψει την αρνητική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στην άσφαλτο.
Φίλε filippos_cos , για να μην σε ζαλίζουμε , η αντιστρεπτική ράβδος είναι ΒΑΣΙΚΟ στοιχείο της ανάρτησης σε οποιοδήποτε όχημα. Ο βασικός της ρόλος είναι να μεταφέρει την ροπή στρέψης (θα μπορούσες να την πεις και "ανατροπής" γιατί αυτό τείνει να κάνει στον διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου) απο την "φορτισμένη" πλευρά του οχήματος στην αφόρτιστη στην διάρκεια μιας στροφής (δηλαδή απλά , σε μια αριστερή στροφή μεταφέρει την ροπή που δημιουργείται απο το δεξιό στο αριστερό αμορτισέρ). Με αυτόν τον τρόπο το μπροστινό σύστημα της ανάρτησης λειτουργεί συνολικά ως ελαστικό χωρικό πλαίσιο μιας και δεν είναι άκαμπτο. Απο την στιγμή που την καταργείς αλλάζεις ΟΛΗ την γεωμετρία της ανάρτησης του αυτοκινήτου και τα αποτελέσματα θα είναι τραγικά όταν χρειαστεί να παραλειφθεί μια ενδεχόμενη μεταφορά βάρους ( σε έναν ελιγμό με κάποια χλμ η σε οποιοδήποτε απότομο φρενάρισμα). Προκαλώ οποιονδήποτε την έχει αφαιρέσει να μας πει εαν μπορεί να μπει φρεναριστός στην είσοδο στροφής.
Η αφαίρεσή της προτείνεται μόνο με κάποιο τέχνασμα (όπως metalaxe) και μόνο για εκτός δρόμου χρήση για να κερδίσει κανείς σε άρθρωση.
Φίλε wolf, παρεξηγήσεις δημιουργούνται όταν κάποιος το επιδιώκει και δεν νομίζω ούτε εσύ όπως και εγώ να έχουμε φανερώσει τέτοιες τάσεις στην internet-ική μας συμβίωση.
Εξάλλου , όποιος έχει ταβέρνα γίνεται αυτόματα φίλος μου , ρώτα το γυαλιστερό κεφάλι- κουμπάρο σου για μένα και θα δεις. Λυπάμαι που δεν θα γνωριστούμε απο κοντά στην κοπή της πίτας μια και εγώ ακόμα πενθώ το jimnaki μου.
-
Οκ παίδες η αντιστρεπτική λοιπόν δεν βγαίνει. στο ότι στο δικό μου jimny γλιστράει από την θέση της υπάρχει καμιά εξήγηση? bhe bhe bhe
-
Οκ παίδες η αντιστρεπτική λοιπόν δεν βγαίνει. στο ότι στο δικό μου jimny γλιστράει από την θέση της υπάρχει καμιά εξήγηση? bhe bhe bhe
Για το γλύστρημα καλό θα είναι να το πας σε ένα συνεργείο να δει τι γίνεται. Αν σε ενδιαφέρει η πατέντα της on-off αντισπτρεπτικής (να "μπαίνει" και να "βγαίνει" δηλαδή) όπως η δική μου, κοίτα στο www.xmc.gr
-
Ευχαριστώ θα το κοιτάξω
-
1. Δεν αφαιρούμε ποτέ την αντιστρεπτική. Σε περίπτωση που αυξηθεί το ύψος του μπροστινού άξονα θα πρέπει να φτιάξουμε μεταλλικές προσθήκες ώστε να χαμηλώσουμε τα σημεία στήριξης της αντιστρεπτικής στο σασί. Μετά θα πρέπει να την τοποθετήσουμε ευθυγραμμίζοντάς την σωστά.
Εχω αφαιρέσει την αντιστρεπτική(λόγω υψους +11cm) αλλά δεν το προτείνω. Παρουσιάζονται έντονες κλίσεις, στις στροφές θέλει προσοχή αλλά το βασικό είναι ότι στην απότομη αποφυγή εμποδίου στην ευθεία...απλά ΔΕΝ θα στρίψει και θα τουμπάρει σίγουρα. Πάνω απο τα 90...είσαι με την ταυτότητα στο στόμα εκτός αν εχουμε κάνει συμβόλαιο ότι δεν θα τύχει τίποτα :o
2. Εχεις κάνει κάποια μετατροπή στην ανάρτηση? Μήπως υπάρχει κάποιο χτύπημα δεξια ή κάτι έχει στραβώσει στον άξονα και τραβάει την αντιστρεπτική δεξιά? Μήπως η ίδια η αντιστρεπτική είναι στραβή απο κατασκευής?
Ισως υπάρχει κάποιο "ελάττωμα" και φέρνει την αντιστρεπτική στην "φυσική" της θέση λίγο πιο δεξιά.
-
Φίλε wolf, όπως βλέπεις και απο τις απαντήσεις σου έρχεσαι στα λόγια μου για αυτό και έντεχνα πίεσα εσένα να απαντήσεις ενώ θα μπορούσα να το αναλύσω πολύ εύκολα.
Για να μην κάνω συνεχείς και κουραστικές παραθέσεις παλαιότερων post μου , κάνε ένα κόπο και διάβασε το "project: το μουλαράκι του ταξιδιώτη" , την ανάλυση στο ατύχημα μου στο θέμα της ασφάλειας του body lift και απο τα φρέσκα την απάντηση στο "4*4" του μέλους ΣΤΕΛΙΟΣ. Κατόπιν πες μου πόσα ανάλογα μπορείς να βρεις σε αυτό το forum.
Οι απαντήσεις που δίνουμε ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν μπορεί να είναι πάντα ολόκληρα κατεβατά καθαρά για λόγους φόρτου εργασίας. Το "δυστυχώς" αναφέρεται στην αστείρευτη διάθεση που υπάρχει σε αυτήν την ΠΑΡΕΑ να βοηθάμε τα καινούργια μέλη, όπως κάποτε βοήθησαν κάποιοι παλαιότεροι στο χώρο εμάς.
Επίσης επειδή αναρωτιέσαι , εύλογα , εαν έχω οδηγήσει αυτοκίνητο χωρίς αντιστρεπτική , η απάντηση είναι ναι , του geo απο την χαλκίδα .Μπορεί να στο επιβεβαιώσει ο ίδιος καθώς και να περιγράψει την αρνητική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στην άσφαλτο.
Φίλε filippos_cos , για να μην σε ζαλίζουμε , η αντιστρεπτική ράβδος είναι ΒΑΣΙΚΟ στοιχείο της ανάρτησης σε οποιοδήποτε όχημα. Ο βασικός της ρόλος είναι να μεταφέρει την ροπή στρέψης (θα μπορούσες να την πεις και "ανατροπής" γιατί αυτό τείνει να κάνει στον διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου) απο την "φορτισμένη" πλευρά του οχήματος στην αφόρτιστη στην διάρκεια μιας στροφής (δηλαδή απλά , σε μια αριστερή στροφή μεταφέρει την ροπή που δημιουργείται απο το δεξιό στο αριστερό αμορτισέρ). Με αυτόν τον τρόπο το μπροστινό σύστημα της ανάρτησης λειτουργεί συνολικά ως ελαστικό χωρικό πλαίσιο μιας και δεν είναι άκαμπτο. Απο την στιγμή που την καταργείς αλλάζεις ΟΛΗ την γεωμετρία της ανάρτησης του αυτοκινήτου και τα αποτελέσματα θα είναι τραγικά όταν χρειαστεί να παραλειφθεί μια ενδεχόμενη μεταφορά βάρους ( σε έναν ελιγμό με κάποια χλμ η σε οποιοδήποτε απότομο φρενάρισμα). Προκαλώ οποιονδήποτε την έχει αφαιρέσει να μας πει εαν μπορεί να μπει φρεναριστός στην είσοδο στροφής.
Η αφαίρεσή της προτείνεται μόνο με κάποιο τέχνασμα (όπως metalaxe) και μόνο για εκτός δρόμου χρήση για να κερδίσει κανείς σε άρθρωση.
Φίλε wolf, παρεξηγήσεις δημιουργούνται όταν κάποιος το επιδιώκει και δεν νομίζω ούτε εσύ όπως και εγώ να έχουμε φανερώσει τέτοιες τάσεις στην internet-ική μας συμβίωση.
Εξάλλου , όποιος έχει ταβέρνα γίνεται αυτόματα φίλος μου , ρώτα το γυαλιστερό κεφάλι- κουμπάρο σου για μένα και θα δεις. Λυπάμαι που δεν θα γνωριστούμε απο κοντά στην κοπή της πίτας μια και εγώ ακόμα πενθώ το jimnaki μου.
Αν κάπου σε ότι έγραψα κατάλαβες ότι έκανα προσωπική επίθεση σε σένα .. σου ζητάω συγνώμη…
Απλά η απάντηση σου ηταν κάπως απότομη και γιαυτο έγραψα ότι έγραψα..
Έχεις δίκιο για αυτά που λες και συμφωνώ μαζι σου , απλά έπρεπε από την αρχή να του αναλύσεις το θεμα…
Έτσι και αλλιώς δεν έχουμε κάτι να μοιράσουμε εδώ μέσα παρά μόνο…….προσωπικές εμπειρίες και γνώμες που ίσως βοηθήσουν κάποιον . cl cl cl cl cl cl
Και πάλι συγνώμη αν κάπου σε έθιξα
-
Οταν εξεταζουν αυτοκινητα στη Σουηδια κανουνε μια δοκιμη αποκαλουμενη "δοκιμη της αλκης". Με 70 km/h ο οδηγος αποφευγει ενα εμποδιο στο δρομο ενω φρεναρει. Σαν να βρισκοταν στο δρομο μια αλκη ή ενας ταρανδος. Μετα την μανουβρα ο οδηγος επιστρεφει στη σωστη πορεια παλι. Αυτη η δοκιμη εφευρεθηκε τη δεκαετια του '70 και το πρωτο αυτοκινητο που τουμπαρε ηταν της Skoda αναγκάζοντας την εταιρια να εξαφανιστει απο τη σουηδικη αγορα για μερικα χρονια. Το δευτερο ηταν το Α-class της Mercedes το 1997. Το γεγονος ωθησε τη Mercedes να βελτιωσει το πλαισιο της Α-class καθως επισης και να εγκαταστησει καποια ηλεκτρονικα συστηματα ωστε να σταθεροποιησει το αυτοκίνητο. Και τωρα το τριτο αυτοκινητο που τουμπαρει ειναι το Jimny.
(http://jimny.se/moosetest2.jpg)
Εισοδος με 67 km/h. Ο οδηγος παταει φρενο και στριβει για να αποφυγει τον κωνο.
(http://jimny.se/moosetest1.jpg)
Ξαναγυρνωντας στην αρχικη του πορεια, κανονικα δεν θα επρεπε να υπαρχει προβλημα. Μερικα αμαξια ομως χανουν προσφυση.
Η αναρτηση του Jimny ηταν πληρως συμπιεσμενη κατα την επαναφορα, πραγμα που προκαλει την ανατροπη.
(http://jimny.se/moosetest3.jpg)
Το ιπταμενο Jimny...
(http://jimny.se/moosetest4.jpg)
To αμαξι προσγειωθηκε στους τροχους αλλα κοιταζοντας την αντιθετη κατευθυνση.
Η SUZUKI ξεκινησε ερευνα πανω στο θεμα.
Γιαυτο λοιπον προσεχουμε για να εχουμε
-
Υποψιάζομαι για αυτό δεν εισήχθη ποτέ το μοντέλο αυτό στις ΗΠΑ. Θα τους είχαν "σταυρώσει" όπως έγινε όταν άρχισαν να παίρνουν τούμπες τα Σαμουράι.
-
Φίλε wolf, όπως βλέπεις και απο τις απαντήσεις σου έρχεσαι στα λόγια μου για αυτό και έντεχνα πίεσα εσένα να απαντήσεις ενώ θα μπορούσα να το αναλύσω πολύ εύκολα.
Για να μην κάνω συνεχείς και κουραστικές παραθέσεις παλαιότερων post μου , κάνε ένα κόπο και διάβασε το "project: το μουλαράκι του ταξιδιώτη" , την ανάλυση στο ατύχημα μου στο θέμα της ασφάλειας του body lift και απο τα φρέσκα την απάντηση στο "4*4" του μέλους ΣΤΕΛΙΟΣ. Κατόπιν πες μου πόσα ανάλογα μπορείς να βρεις σε αυτό το forum.
Οι απαντήσεις που δίνουμε ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν μπορεί να είναι πάντα ολόκληρα κατεβατά καθαρά για λόγους φόρτου εργασίας. Το "δυστυχώς" αναφέρεται στην αστείρευτη διάθεση που υπάρχει σε αυτήν την ΠΑΡΕΑ να βοηθάμε τα καινούργια μέλη, όπως κάποτε βοήθησαν κάποιοι παλαιότεροι στο χώρο εμάς.
Επίσης επειδή αναρωτιέσαι , εύλογα , εαν έχω οδηγήσει αυτοκίνητο χωρίς αντιστρεπτική , η απάντηση είναι ναι , του geo απο την χαλκίδα .Μπορεί να στο επιβεβαιώσει ο ίδιος καθώς και να περιγράψει την αρνητική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στην άσφαλτο.
Φίλε filippos_cos , για να μην σε ζαλίζουμε , η αντιστρεπτική ράβδος είναι ΒΑΣΙΚΟ στοιχείο της ανάρτησης σε οποιοδήποτε όχημα. Ο βασικός της ρόλος είναι να μεταφέρει την ροπή στρέψης (θα μπορούσες να την πεις και "ανατροπής" γιατί αυτό τείνει να κάνει στον διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου) απο την "φορτισμένη" πλευρά του οχήματος στην αφόρτιστη στην διάρκεια μιας στροφής (δηλαδή απλά , σε μια αριστερή στροφή μεταφέρει την ροπή που δημιουργείται απο το δεξιό στο αριστερό αμορτισέρ). Με αυτόν τον τρόπο το μπροστινό σύστημα της ανάρτησης λειτουργεί συνολικά ως ελαστικό χωρικό πλαίσιο μιας και δεν είναι άκαμπτο. Απο την στιγμή που την καταργείς αλλάζεις ΟΛΗ την γεωμετρία της ανάρτησης του αυτοκινήτου και τα αποτελέσματα θα είναι τραγικά όταν χρειαστεί να παραλειφθεί μια ενδεχόμενη μεταφορά βάρους ( σε έναν ελιγμό με κάποια χλμ η σε οποιοδήποτε απότομο φρενάρισμα). Προκαλώ οποιονδήποτε την έχει αφαιρέσει να μας πει εαν μπορεί να μπει φρεναριστός στην είσοδο στροφής.
Η αφαίρεσή της προτείνεται μόνο με κάποιο τέχνασμα (όπως metalaxe) και μόνο για εκτός δρόμου χρήση για να κερδίσει κανείς σε άρθρωση.
Φίλε wolf, παρεξηγήσεις δημιουργούνται όταν κάποιος το επιδιώκει και δεν νομίζω ούτε εσύ όπως και εγώ να έχουμε φανερώσει τέτοιες τάσεις στην internet-ική μας συμβίωση.
Εξάλλου , όποιος έχει ταβέρνα γίνεται αυτόματα φίλος μου , ρώτα το γυαλιστερό κεφάλι- κουμπάρο σου για μένα και θα δεις. Λυπάμαι που δεν θα γνωριστούμε απο κοντά στην κοπή της πίτας μια και εγώ ακόμα πενθώ το jimnaki μου.
Αν κάπου σε ότι έγραψα κατάλαβες ότι έκανα προσωπική επίθεση σε σένα .. σου ζητάω συγνώμη…
Απλά η απάντηση σου ηταν κάπως απότομη και γιαυτο έγραψα ότι έγραψα..
Έχεις δίκιο για αυτά που λες και συμφωνώ μαζι σου , απλά έπρεπε από την αρχή να του αναλύσεις το θεμα…
Έτσι και αλλιώς δεν έχουμε κάτι να μοιράσουμε εδώ μέσα παρά μόνο…….προσωπικές εμπειρίες και γνώμες που ίσως βοηθήσουν κάποιον . cl cl cl cl cl cl
Και πάλι συγνώμη αν κάπου σε έθιξα
Όλα είναι εντάξει , φίλε! Στο έγραψα και παραπάνω , η απάντηση ήταν λακωνική καθαρά απο έλλειψη χρόνου.
Ειλικρινά θα χαρώ να σε γνωρίσω απο κοντά μιας και διαβάζοντας τα post σου κατά καιρούς καταλαβαίνω ότι είσαι άνθρωπος με πραγματικό χιούμορ και αυτό σπανίζει στις μέρες μας.
-
Υποψιάζομαι για αυτό δεν εισήχθη ποτέ το μοντέλο αυτό στις ΗΠΑ. Θα τους είχαν "σταυρώσει" όπως έγινε όταν άρχισαν να παίρνουν τούμπες τα Σαμουράι.
Αυτό που αναφέρεις για το σαμυ δεν ίσχυσε ποτέ...Υπάρχει στο internetτο πραγματικό video από το συγκεκριμένο τεστ στο οποίο μετά από πάρα πολλές προσπάθειες ΔΕΝ κατάφεραν να τουμπάρουν το μικρό σάμυ και έτσι επειδή "κάποιοι" δεν ήθελαν την εισαγωγή του στην Αμερικάνικη αγορά έκαναν επίτηδες την μανούβρα πολύ απότομα (το οποίο είναι ενάντια στους κανονισμούς του τεστ) με αποτέλεσμα να έχουν σε video την πολυπόθητη τούμπα του σαμυ. Μόλις όμως μαθεύτηκε η απατεωνιά των Αμερικάνων επετράπη κανονικά πλέον η εισαγωγή του μοντέλου της Ιαπωνικής εταιρία στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.
-
Καλα ρε παιδια αυτο το τεστ ετσι το κανουν !!!!!!!!!!
χωρις μετρα ασφαλειας??? -χωρις κρανος??????-με κοντομανικο?????
ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ ΕΙΝΑΙ ???????
-
Υποψιάζομαι για αυτό δεν εισήχθη ποτέ το μοντέλο αυτό στις ΗΠΑ. Θα τους είχαν "σταυρώσει" όπως έγινε όταν άρχισαν να παίρνουν τούμπες τα Σαμουράι.
Αυτό που αναφέρεις για το σαμυ δεν ίσχυσε ποτέ...Υπάρχει στο internetτο πραγματικό video από το συγκεκριμένο τεστ στο οποίο μετά από πάρα πολλές προσπάθειες ΔΕΝ κατάφεραν να τουμπάρουν το μικρό σάμυ και έτσι επειδή "κάποιοι" δεν ήθελαν την εισαγωγή του στην Αμερικάνικη αγορά έκαναν επίτηδες την μανούβρα πολύ απότομα (το οποίο είναι ενάντια στους κανονισμούς του τεστ) με αποτέλεσμα να έχουν σε video την πολυπόθητη τούμπα του σαμυ. Μόλις όμως μαθεύτηκε η απατεωνιά των Αμερικάνων επετράπη κανονικά πλέον η εισαγωγή του μοντέλου της Ιαπωνικής εταιρία στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.
H Consumers Union τούμπαρε το Σαμουράι σε δοκιμή ή "δοκιμή" το 1988. Η Σουζούκι έκανε αγωγή στην Consumers Union το 1996 μετά την απόφαση αμερικανικού δικαστηρίου (το 1995) να επιδικάσει αποζημίωση 90 εκατ δολαρίων σε γυναίκα που έμεινε παράλυτη από τούμπα Σαμουράι. Οι δύο πλευρές έφτασαν σε εξωδικαστικό συμβιβασμό το 2004.
-
???
-
1. Δεν αφαιρούμε ποτέ την αντιστρεπτική. Σε περίπτωση που αυξηθεί το ύψος του μπροστινού άξονα θα πρέπει να φτιάξουμε μεταλλικές προσθήκες ώστε να χαμηλώσουμε τα σημεία στήριξης της αντιστρεπτικής στο σασί. Μετά θα πρέπει να την τοποθετήσουμε ευθυγραμμίζοντάς την σωστά.
Εχω αφαιρέσει την αντιστρεπτική(λόγω υψους +11cm) αλλά δεν το προτείνω. Παρουσιάζονται έντονες κλίσεις, στις στροφές θέλει προσοχή αλλά το βασικό είναι ότι στην απότομη αποφυγή εμποδίου στην ευθεία...απλά ΔΕΝ θα στρίψει και θα τουμπάρει σίγουρα. Πάνω απο τα 90...είσαι με την ταυτότητα στο στόμα εκτός αν εχουμε κάνει συμβόλαιο ότι δεν θα τύχει τίποτα :o
2. Εχεις κάνει κάποια μετατροπή στην ανάρτηση? Μήπως υπάρχει κάποιο χτύπημα δεξια ή κάτι έχει στραβώσει στον άξονα και τραβάει την αντιστρεπτική δεξιά? Μήπως η ίδια η αντιστρεπτική είναι στραβή απο κατασκευής?
Ισως υπάρχει κάποιο "ελάττωμα" και φέρνει την αντιστρεπτική στην "φυσική" της θέση λίγο πιο δεξιά.
Το έχω χτυπήσει μπροστά αλλά πολύ ελαφρά. Μονό πλαστικά στραβώσανε.
Έχω βάλει το κιτ της oldman +4cm
-
1. Δεν αφαιρούμε ποτέ την αντιστρεπτική. Σε περίπτωση που αυξηθεί το ύψος του μπροστινού άξονα θα πρέπει να φτιάξουμε μεταλλικές προσθήκες ώστε να χαμηλώσουμε τα σημεία στήριξης της αντιστρεπτικής στο σασί. Μετά θα πρέπει να την τοποθετήσουμε ευθυγραμμίζοντάς την σωστά.
Εχω αφαιρέσει την αντιστρεπτική(λόγω υψους +11cm) αλλά δεν το προτείνω. Παρουσιάζονται έντονες κλίσεις, στις στροφές θέλει προσοχή αλλά το βασικό είναι ότι στην απότομη αποφυγή εμποδίου στην ευθεία...απλά ΔΕΝ θα στρίψει και θα τουμπάρει σίγουρα. Πάνω απο τα 90...είσαι με την ταυτότητα στο στόμα εκτός αν εχουμε κάνει συμβόλαιο ότι δεν θα τύχει τίποτα :o
2. Εχεις κάνει κάποια μετατροπή στην ανάρτηση? Μήπως υπάρχει κάποιο χτύπημα δεξια ή κάτι έχει στραβώσει στον άξονα και τραβάει την αντιστρεπτική δεξιά? Μήπως η ίδια η αντιστρεπτική είναι στραβή απο κατασκευής?
Ισως υπάρχει κάποιο "ελάττωμα" και φέρνει την αντιστρεπτική στην "φυσική" της θέση λίγο πιο δεξιά.
Το έχω χτυπήσει μπροστά αλλά πολύ ελαφρά. Μονό πλαστικά στραβώσανε.
Έχω βάλει το κιτ της oldman +4cm
Είναι λογικό τότε, εστω και με +4cm ο μπροστινός άξονας έχει ξεκεντραριστεί προς τα δεξιά λίγο, όπως κοιτάς το αυτοκίνητο απο μπροστά. Αυτό το καταλαβαίνεις ώς εξής, όταν ήταν original η ανάρτηση οι μικροί μεταλλικοί-μπάρες σύνδεσμοι με τα ball joints που ενώνουν την αντιστρεπτική με τον άξονα ήταν ακριβώς κάθετα ώς προς τον δρόμο. Τώρα που έχεις + 4cm αυτά κάνουν γωνία προς τα δεξιά. Ουσιαστικά δεν μπορείς να ευθυγραμμίσεις την ζανφόρ,αυτή πρέπει να μένει πάντα στο κέντρο σύμφωνα με τα κόκκινα σημάδια που έχει. Πρέπει να βάλεις ρυθμιζόμενες πανάρ για να κεντράρεις και πάλι τους άξονες.
Η ζανφόρ έχει συγκεκριμένο σχήμα και διαστάσεις και έχει την τάση να "γλυστράει" πίσω στην αρχική της θέση άρα και να την μετακινήσεις δεξιότερα δεν κερδίζεις κάτι εφόσον θα επανέλθει. Πρέπει να διορθώσεις την γεωμετρία της ανάρτησης στο νέο ύψος.
-
Κατανοητό Μιχάλη σε ευχαριστώ.
Τώρα θυμήθηκα ότι δεν το έχω πάει για ευθυγράμμιση μετά τα +4cm.
Καλά είμαι εντελώς γειασου. Στον κόσμο μου οεο. t146 _1087> _b138> >sfir022<
-
Δεν είναι απο την ανάρτηση... Εμένα το έκανε απο μαμα...
Κανονικά θα έπρεπε να έχει ένα στοπ να μην ΄πηγαίνει δεξια αριστερα αλλα... Δεν φταινε τα συνεμπλοκ... Εγώ την μόνη λύση που βρήκα είναι λίγο γράσο μεσα στα συνεμπλοκ και στέκετε στην θέση της... Στο δικό μου πάντα βέβαια...
-
Δεν είναι απο την ανάρτηση... Εμένα το έκανε απο μαμα...
Κανονικά θα έπρεπε να έχει ένα στοπ να μην ΄πηγαίνει δεξια αριστερα αλλα... Δεν φταινε τα συνεμπλοκ... Εγώ την μόνη λύση που βρήκα είναι λίγο γράσο μεσα στα συνεμπλοκ και στέκετε στην θέση της... Στο δικό μου πάντα βέβαια...
agele το σκέφτηκα αυτό αλλά υπέθεσα ότι θα γλιστράει περισσότερο.
Δεν ξέρω.
Σκεφτόμουν μήπως υπάρχει καμιά με στοπ που είπες και εσυ.
Εσύ έχεις αλλάξει ελατήρια?
-
Σεβομαι την γνωμη ολων σας αλλα το να προτινει κανεις να βγει η αντιστρεπτικη απο το ετσι κι αλλιως ασταθες jimny ειναι αρκετα ανευθυνο.Ισως διαβαζει και καποιος που δεν ξερει πολλα απο 4χ4 a105
Δεν ξέρω πολλά από 4χ4 αλλά την έχω βγάλει ha
βέβαια εσύ δεν κάνεις offroad roc2
-
Εχω αλλάξει ελατήρια αλλα αυτό το έκανε πάντα... και πριν... νομίζω οτι με το γράσο επέστρεφε στην θεση της. Δεν χρειάζεται να την αλλάξεις και να βάλεις αλλη με στοπ, αν σε ενοχλεί κάνε μόνο σου δυο στοπ να μην μετακινήτε.... δεν ξέρω παλι αν υπάρχει λόγος να ασχολήσε με το συγκεκριμένο... όπως νομίζεις παάντως... εγώ έτσι την άφησα...
-
Λύθηκε το πρόβλημα
-
Τώρα δεν το κουνάει ρούπι
-
.
-
Πολύ καλό και τεχνικό, το σκέλος της ράμπας όπου μετρήθηκαν όλα τα αυτοκίνητα, και με την αναλαμπή να δοκιμάσουμε του Metalaxe με εμπλεγμένη και χωρίς την αντιστρεπτική( και να σημειώσει 15 εκατοστά άνοδο χωρίς αντιστρεπτική :o )
Αν θυμάμαι καλά με την αντιστρεπτική αποσυνδεδεμένη ανέβηκε 26 εκ. περισσότερο στη ράμπα και αν θυμάμαι επίσης καλά η διαφορά στη διαδρομή της ανάρτησης με και χωρίς αντιστρεπτική είναι περίπου 15 εκατοστά...
Πολύ ωραίο το τεστ, περιμένω με ανυπομονησία το τεύχος του Ιουνίου... cl cl cl j12 j12
Κρίμα πάντως που δεν ήρθαν ο Νίκος και ο Φάνης, ήταν ευκαιρία να δούμε και να μετρήσουμε τις διαφορές στην πράξη...
15 εκατοστά !!!!!! :o :o :o
Γενικό συμπέρασμα: βάζουμε τη πατέντα της on-off αντισπτρεπτικής για να έχουμε κρατήματα στο δρόμο αλλά και επιδόσεις εκτός.
-
15 εκατοστά !!!!!! :o :o :o
Γενικό συμπέρασμα: βάζουμε τη πατέντα της on-off αντισπτρεπτικής για να έχουμε κρατήματα στο δρόμο αλλά και επιδόσεις εκτός.
Μπορώ να πω ότι είναι μια από τις βελτιώσεις που ευχαριστήθηκα περισσότερο γιατί μου δίνει τη δυνατότητα να κινούμαι σβέλτα και με ασφάλεια στο δρόμο και να έχω το μέγιστο που μπορώ εκτός δρόμου... :) :) :)
-
Μετά την αύξηση του ύψους στην ανάρτηση έκανα την ανάλογη μετατροπή αλλάζονταν το ύψος στήριξης της αντιστρεπτικής τοποθετώντας προσθήκες αλουμινίου.
Η οδική συμπεριφορά είναι ασφαλής, η διαδρομή της ανάρτησης είναι ικανοποιητική εφόσον η αντιστρεπτική έχει ευθυγραμμιστεί ακολουθώντας την γεωμετρία του μπροστινού συστήματος.
http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=19447
-
Παιδιά έπαθα την πλάκα μου. έβγαλα την αντιστρεπτική και καμία σχέση με πριν.
μεγάλη διαφορά στα κρεμάσματα. :o
-
Παιδιά έπαθα την πλάκα μου. έβγαλα την αντιστρεπτική και καμία σχέση με πριν.
μεγάλη διαφορά στα κρεμάσματα. :o
Εννοείται... :) :) :) προσωπικά πάντως θα σου συνιστούσα να την βάλεις αν το έχεις για καθημερινό αυτοκίνητο, δεν είναι ασφαλές να κινείσαι χωρίς αντιστρεπτική... ;) ;)
-
1. Δεν αφαιρούμε ποτέ την αντιστρεπτική. Σε περίπτωση που αυξηθεί το ύψος του μπροστινού άξονα θα πρέπει να φτιάξουμε μεταλλικές προσθήκες ώστε να χαμηλώσουμε τα σημεία στήριξης της αντιστρεπτικής στο σασί.
;D....Καμια φωτο.... t4
-
1. Δεν αφαιρούμε ποτέ την αντιστρεπτική. Σε περίπτωση που αυξηθεί το ύψος του μπροστινού άξονα θα πρέπει να φτιάξουμε μεταλλικές προσθήκες ώστε να χαμηλώσουμε τα σημεία στήριξης της αντιστρεπτικής στο σασί.
;D....Καμια φωτο.... t4
Ουπς.... ;D
Ειδα την Φωτο του Μichalis...
Καλα ντε...μην 0_21
-
Μ΄αρέσει που...σου απάντησες lol lol lol
Μπράβο βρε FADOM j12
-
Καλημερα! Παρουσιαστηκε και σε μενα το συγκεκρημενο προβλημα.Πολυ καλη η λυση που προτεινεται roc2.Στο σερβις σουζουκι μου αλλαξαν δωρεαν εντος εγγυησης και ρουλεμαν δεξιου τροχου και τσιμουχα (ειχε διαρροη).Μου ειπαν οτι δεν μπορουν να κανουν τιποτα για το προβλημα >:( .Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι εξαφανιστηκε το τρεμουλο απο το τιμονι! yah
-
Και εμένα σταμάτησε το τρέμουλο εντελώς μόλις άλλαξα ρουλεμάν.
http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,2069.msg32393.html#msg32393
λέτε να υπάρχουν ελατοματικές παρτίδες jimny με το ίδιο πρόβλημα?
-
Το σιγουρο ειναι οτι μετα το περας της εγγυησης ειναι καλα να βαλουμε οχι μανησια ρουλεμαν ;) >ilov<