jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Σύστημα αναρτήσεων => Μήνυμα ξεκίνησε από: pavlina στις Ιανουάριος 26, 2007, 12:57
-
Προσφάτως το jimnaki μου φόρεσε ανάρτηση monroe του baba και ελατήρια killen 6ποντα. Πίσω κάθισαν πολύ καλά, αλλά μπροστά κάνουν μια κούρμπα, δεν εφάρμοσαν καλά και κάνουν και έναν θόρυβο δυνατό σε κάθε λακούβα. Έχω ακούσει πολλές απόψεις και θα θελα τη γνώμη σας, τι απο τα παρακάτω (η τι άλλο) θα μπορούσα να κάνω
1. Να τα αλλάξω τελείως και να βάλω 4ποντα καινούρια
2. Να κόψω μια σπείρα (αυτό μου το παν αλλά μετά κάποιος μου πε οτι είναι επικίνδυνο γιατί χάνει το ελατήριο την απορροφητικότητα του, κοινώς μπορείς να τσακιστείς)
3. Να βάλω στα μαμά προσθήκες.
??????????????????????????? t4
-
Να βάλεις σινεμπλόκ για διόρθωση της κάστερ, το πιθανότερο είναι ότι αυτός είναι ο λόγος του θυρύβου και σίγουρα είναι ο λόγος που κάνει κούρμπα...αλλά περισσότερα για τις κούρμπες από τον ειδικό, sirroooooooooooooo........ lol lol lol lol lol lol lol lol lol yah yah yah yah 87 87 87 j12 j12 j12 a105 a105 a105 a105 a105 a105
-
Να βάλεις σινεμπλόκ για διόρθωση της κάστερ, το πιθανότερο είναι ότι αυτός είναι ο λόγος του θυρύβου και σίγουρα είναι ο λόγος που κάνει κούρμπα...αλλά περισσότερα για τις κούρμπες από τον ειδικό, sirroooooooooooooo........ lol lol lol lol lol lol lol lol lol yah yah yah yah 87 87 87 j12 j12 j12 a105 a105 a105 a105 a105 a105
Καμπύλη θα δεις να κάνουν και τα original ελατήρια.Οπως είπε και ο Αντώνης πρέπει να διορθώσεις το Caster που γίνεται με δύο τρόπους. 1. Με καινούργια μπράτσα. 2. Με 4 παράκεντρα σινεμπλόκ 4WAY στα original μπράτσα.
Βέβαια θα πρέπει να ευθυγραμμίσεις και τους άξονες με ρυθμιζόμενες πανάρ,δεν ξέρω αν το κοίταξες αυτό.
Ο θόρυβος που ακούς ειναι μάλλον γιατί τα ελατήρια δεν εφαρμόζουν στις κάτω βάσεις του άξονα. Πρεπει να δεις αν τα ελατήρια είναι για Jimny και όχι απο κάποιο άλλο αυτοκίνητο και απλά "τα βάζουν" και στο Jimny.
-
Θα γραψω την αποψη μου κ να σημειωθει οτι ειναι καθαρα προσωπικη ( καποιοι μπορει να πεσουν να με φανε ) :D
Φοραω τα συγκεκριμενο σετ εδω και 30.000 χλμ και δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα. Οσο για το θορυβο αν δεν σε ενοχλει μην ασχολεισαι αλλο. Γενικα ειναι μια καλη αρχη μεχρι να καταληξει καποιος τι θελει να κανει στο βουνο.
Φιλικα Θωμας
-
επειδη και τα δικα μου τα ελλατηρια δεν ειναι για γιμνυ αλλα...τελος παντων αυτο ειναι αλλο κεφαλαιο,κανουν μια κουρμπα μπροστα και παραγγειλα να μου φτιαξουν μπρατσα για να διορθωσω την γωνια καστερ μαζι και την κουρμπα που κανουν....πιστευω και συνφωνω με το μιχαλη και τον μεταλαξ για αυτο δοκιμασε μια απο τις λυσεις που σου προτιναν και ισως κατι να αλλαξει
-
Αφού εχω τον ίδιο συνδυασμό , να σε ρωτήΞω κατι?
Μήπως αυτά που έβαλες εσύ μπροστά,ο προηγούμενος ιδιοκτήτης τα είχε πίσω ??
Ποιος στα τοποθέτησε ?? (μπορεί να μην έχουν τοποθετηθεί σωστά)
Πάντως ότι κάνει κουρμπα,κάνει . όταν τα ειχα πρώτοβαλει ,μου έκαναν και εμένα κάτι θορύβους. τώρα πιά βαρέθηκε και δεν τους κάνει. (τώρα κάνει κάτι ήχους ο άξονας,[οταν προσπαθώ να κανω σούζα] lol αλλά δεν του δίνω σημασία,μήπως τον κάνω και βαρεθεί και αυτόν).
ΙΑΠΩΝΑΣ.........ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ !!!!!
-
σιγουρα παντως... μην κοψεις τιποτα... αυτο δε θα ηταν λυση ;)
αν πας σε κατι τετοιο, καλυτερα παρε καινουργια 4ποντα να εισαι και σιγουρη ή 6ποντα παλι, mad.
-
Αφού εχω τον ίδιο συνδυασμό , να σε ρωτήΞω κατι?
Μήπως αυτά που έβαλες εσύ μπροστά,ο προηγούμενος ιδιοκτήτης τα είχε πίσω ??
Ποιος στα τοποθέτησε ?? (μπορεί να μην έχουν τοποθετηθεί σωστά)
Πάντως ότι κάνει κουρμπα,κάνει . όταν τα ειχα πρώτοβαλει ,μου έκαναν και εμένα κάτι θορύβους. τώρα πιά βαρέθηκε και δεν τους κάνει. (τώρα κάνει κάτι ήχους ο άξονας,[οταν προσπαθώ να κανω σούζα] lol αλλά δεν του δίνω σημασία,μήπως τον κάνω και βαρεθεί και αυτόν).
ΙΑΠΩΝΑΣ.........ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ !!!!!
μαλλον εκει καταληγω, οτι δεν εχουν τοποθετηθει σωστά γιατι τα βαλε ενας φιλος που δεν εχει ξαναβαλει τοσο μεγάλα και ειχε ολη την καλή διάθεση να ασχοληθεί 2 ολόκληρες μέρες με το τουτού μου.. Οσο για το μπρος πισω, οχι δεν ειναι το τσεκάραμε.
thanx παντως
-
Παυλίνα......
Δεν πετάγεσε μέχρι τον Φώτη??( o μηχανικός μας...)
To να πάρεις καινούργια 4ποντα ελατήρια που σου είπε ο gc θα σου αυξήσει τα προβλήματα μιας και τα αμορτισέρ που φοράς είναι για 6άποντα ελατήρια , άρα σε κρέμασμα του τροχού θα σου βγένει το ελατήριο(μετά πρέπει να βάλεις κώνους στα ελατήρια...).
Επίσης και 6άποντα mad να πάρεις πάλι δεν θα είσαι σίγουρη γιατί κούρμπα θα κάνει, και το 6άρι mad δεν ξέρουμε πως δουλεύει με το Μονρόε που είναι για vitara αν θυμάμε καλά(Mad και Monroe +6 δεν έχει δοκιμαστεί απο ότι θυμάμε καλά..), και με τα 6άποντα θα χρειαστείς και άλλες διορθώσεις(δεν γλιτώνεις το κάστερ κορέξιον και τις ρυθμιζόμενες πανάρ, αν θές να κάνεις δουλειά, άλλα σωληνάκια φρένων)
Ο συνδοιασμός που φοράς είναι αρκετά καλός και μαλακός για εκτός, απλά δεν σου εμπνέει ασφάλεια εντός δρόμου...
Γνώμη μου κοίτα τα ελατήρια αν έχουν κάτσι σωστά στις βάσεις...
Κοίτα και τα σωληνάκια των φρένων...και κάποια άλλα πράγματα αν μείνεις στα +6.
Εαν θές να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο πάς ή σε mad&OME ή σε ΟΜΕ και ξενοιάζεις...
Βάζεις και μια τετράδα bf mud ή ΑΤ και αυτό είναι όλο ;) μην φύγεις πάνω απο τους 4 πόντους, μετά θές ακριβή λύση(στυλ baba...)
thnx
-
Παυλίνα......
Δεν πετάγεσε μέχρι τον Φώτη??( o μηχανικός μας...)
To να πάρεις καινούργια 4ποντα ελατήρια που σου είπε ο gc θα σου αυξήσει τα προβλήματα μιας και τα αμορτισέρ που φοράς είναι για 6άποντα ελατήρια , άρα σε κρέμασμα του τροχού θα σου βγένει το ελατήριο(μετά πρέπει να βάλεις κώνους στα ελατήρια...).
Επίσης και 6άποντα mad να πάρεις πάλι δεν θα είσαι σίγουρη γιατί κούρμπα θα κάνει, και το 6άρι mad δεν ξέρουμε πως δουλεύει με το Μονρόε που είναι για vitara αν θυμάμε καλά(Mad και Monroe +6 δεν έχει δοκιμαστεί απο ότι θυμάμε καλά..), και με τα 6άποντα θα χρειαστείς και άλλες διορθώσεις(δεν γλιτώνεις το κάστερ κορέξιον και τις ρυθμιζόμενες πανάρ, αν θές να κάνεις δουλειά, άλλα σωληνάκια φρένων)
Ο συνδοιασμός που φοράς είναι αρκετά καλός και μαλακός για εκτός, απλά δεν σου εμπνέει ασφάλεια εντός δρόμου...
Γνώμη μου κοίτα τα ελατήρια αν έχουν κάτσι σωστά στις βάσεις...
Κοίτα και τα σωληνάκια των φρένων...και κάποια άλλα πράγματα αν μείνεις στα +6.
Εαν θές να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο πάς ή σε mad&OME ή σε ΟΜΕ και ξενοιάζεις...
Βάζεις και μια τετράδα bf mud ή ΑΤ και αυτό είναι όλο ;) μην φύγεις πάνω απο τους 4 πόντους, μετά θές ακριβή λύση(στυλ baba...)
thnx
Προφανως και εχει δοκιμαστει ο συνδυασμος mad 6ποντα με Monroe Vitara-Hilux,κι εγω τα φορουσα για λιγο και ειναι πολυ καλος συνδυασμος και για το χωμα και για την ασφαλτο,αλλα αν θες να εισαι σωστος,μαλλον ισιος για να ειμαστε πιο ακριβεις,πρεπει να μακρυνεις τις παναρ,να αλλαξεις σωληνακια και να βαλεις caster correction σινεμπλοκ στα μπροστινα μπρατσα (εκτιμω πως σε αυτο το υψος δε θελουν αλλαγη τα μπρατσα,αρκουν τα σινεμπλοκ)
Φυσικα καποιοι δεν εχουν κανει τιποτα απ'αυτα και υποστηριζουν πως πανε μια χαρα...
Τελος σχετικα με τα Killen τα μεγαλα,τα πολυ μακρια,ειναι τα μπροστινα και τα μικροτερα ειναι τα πισω,κοιτα μηπως σου τα εχει βαλει αναποδα!
-
Φιλοι θα ηθελα και εγω με τη σειρα μου να ρωτησω κατι.
Φοραω αναρτησεις procomp με ελαττηρια ΟΜΕ . Θελω να παω στους +6
1. Τι ελαττηρια με συμβουλευεται να βαλω? Γνωριζετε περιπου τιμες?
2. Εαν χρειαζεται να αλλαξω μπρατσα ,ποια να προτιμησω ΄?
3. Ποιες αλλες αλλαγες θεωρειται ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ για την συγκεκριμενη αλλαγη και ποιες ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ?
Ευχαριστω εκ των προτερων.. t4
-
Προσωπικά θα επέλεγα:
1. Mad ελατήρια 6,5 εκ. από την AMORTEAM, κόστος περίπου 200 ?
2. Μπράτσα από τον Αντρέα (www.xmc.gr)
3. Απαραίτητες αλλαγές θεωρώ ότι είναι οι ρυθμιζόμενες πανάρ και τα μπράτσα, "εξειδικευμένες" που να έχουν σχέση με το ύψος δε βλέπω, λογικά δε θα χρειαστείς μακρύτερα σωλήνάκια φρένων.
-
Φιλε Μetalaxe ευχαριστω για την συμβουλη σου.
Μηπως θα μπορουσες να μου πεις απο που μπορω να προμηθευτω τα ελαττηρια που αναφερεις?
???
-
http://www.amorteam.gr/
Αν του πεις ότι παίρνεις από το jimnyclub θα σου κάνουν και καλύτερη τιμή... ;) ;)
-
αντωνη, για τα 6ποντα χρειαζονται και μπρατσα?
-
Oχι απαραιτητα Γιωργη... αλλα καλο θα ειναι να εχεις ομως... τα μπρατσα διορθωνουν απλα τη γωνια που θα δουλευει ο αξονας σου... ;)
-
Γιώργο βασικά θέλει διόρθωση η κάστερ, στους 6 πόντους μπορείς να τη διορθώσεις και με σινεμπλόκ, αλλά επειδή είναι πολύ ακριβά ίσως καλύτερα να αλλάξεις μπράτσα, άσε που έτσι θα είσαι εντάξει αν μετά θέλεις να ψηλώσεις κι άλλο... ;) ;) ;)
-
καλησπερα...εχω βρει απο φιλο αμορτισερ (σκληρα) καγιαμπα ρυθμιζομενα κουτα 35ευρο το κοματι...θελω λιγο να το ψιλοσω γιατι ειναι χαμηλο(ειναι πιο χαμηλο απο την μανα του).δεν θελω τερατακια οπως τα δικα σας...λιγο πιο ψιλο απο μαμα.τι ελατηρια προτινετε???ιντζες???κατι καλο κ οικονομικο γιατι τα οικονομικα μου δεν πανε πολυ καλα.ευχαριστω
-
παιδια η χρηση που του κανω ειναι πιο πολυ στον δρομο και παρα χωμα (με πιανει ωρες ωρες η τρελα μου και το ψιλω σπαω στο χωμα)
...θελω την γνωμη και την βοηθεια σας..ευχαριστω
-
Αν θέλεις κάτι πολύ καλό πήγαινε σε ΟΜΕ ελατήρια (+4 εκ.), αν θέλεις κάτι καλό και πιο οικονομικό πήγαινε σε MAD (+3,5 εκ.), τιμές δεν ξέρω ακριβώς αλλά υπολογίζω περίπου 350 ? για ΟΜΕ και 180 ? για MAD... ;) ;)
-
Βάλε μια 1.5 εκ προσθήκες στα υπάρχοντα ελατήρια και καθάρισες....
Ετσι και δεν θα ψηλώσει πολύ και οικονιμικά...
1,5 πόντος δεν ξέρω αν θα φανεί αλλά λέμε τώρα, και αν σε ικανοποιεί....
Αν όχι ανέβα στην ίντσα
-
Εγω θελω να ρωτησω σε συνεχεια του θεματος.
Εβαλα πριν ενα μηνα τα monroe adventeure.Στο κανονικο μηκος.
Θελω να βαλω ελατηρια mad +3.5 ή +4?
Τα αμορτισερ αυτα με καλυπτουν ή δεν θα δινουν το κρεμασμα απο το ελατηριο?? t4
-
αν δεν κανω λαθος δε σε καλυπτουν. χρειαζεσαι τα αναλογα αμορτισερ
-
Τα mad υπάρχουν σε +3,5 και σε +6 εκ. μόνο.
Με τα +3,5 να ξέρεις ότι παίρνεις περίπου 2εκ, οπότε μάλλον δεν θα έχεις πρόβλημα να σου τερματίζουν κατά την εκτόνωση.
Πάντως αυτό που λές 'κρέμασμα' το δίνει ΜΟΝΟ το αμορτισέρ...
-
Τα mad υπάρχουν σε +3,5 και σε +6 εκ. μόνο.
Με τα +3,5 να ξέρεις ότι παίρνεις περίπου 2εκ, οπότε μάλλον δεν θα έχεις πρόβλημα να σου τερματίζουν κατά την εκτόνωση.
Πάντως αυτό που λές 'κρέμασμα' το δίνει ΜΟΝΟ το αμορτισέρ...
Δεν συμφωνω απολυτα μ'αυτο,αν βαλεις πχ αμορτισερ +7 ή μεγαλυτερο με τα μαμα ελλατηρια σιγουρα θα σε κραταει και δε θα κρεμασεις με τιποτα,ηπιο φθηνη λυση σε αυτη την περιπτωση ειναι οι πρσθηκες στα ελλατηρια σου (3 ποντους,οσο δηλ.ειναι μεγαλυτερο το αμορτισερ σου).Γι'αυτο και υπαρχει και συστημα που ξεκλειδωνει το ελλατηριο απο το πιατελο,διστυχως δεν εχω φωτο να σου δειξω
-
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι με μαμά αμορτισέρ (αφού μιλάει για ίδιου μήκους αμορτισέρ) δεν πρόκειται να δει ΚΑΜΙΑ απολύτως διαφορά σε κρεμάσματα όσο και να το σηκώσει.
Τώρα αν χρησημοποιήσει πχ αμορτισέρ +7 με μαμά ελατήρια, αυτά σίγουρα θα ξεκουμπώνουν και θα χρειαστεί ΚΛΕΙΔΩΜΑ των ελατηρίων στην κάτω βάση τους (πιατέλα) για να μην φύγουν από τη θέση τους...
-
παιδια καταλαβα τι εννοειτε και σας ευχαριστω.
γιατι ομως το mad +3,5 περνεις ουσιαστικα +2 ??
Νομιζω ειναι σημαντικο το υψος που χανεις απο τις προδιαγραφες που δινει..
Με το +6 ποσο περνεις?Θα πρεπει να βαλω και αμορτισερ +6?
Καλυτερος συνδιασμος του mad ελατηριου με ποιο αμορτισερ είναι ? Στην περιπτωση των +6 αλαζουμε μονο σωληνακια φρερων?Γωνια καστερ?
-
Τα +3,5/+4/+6 κτλ είναι ονομαστικά μεγέθη και συνήθως τόσο ύψος δίνουν όταν πρωτοτοποθετηθούν σε άδειο αυτοκίνητο.
Επειδή γενικά τα ελατήρια για off road είναι μαλακά, το ύψος αυτό που δίνουν σιγά σιγά μειώνεται αφού μεγάλο ρόλο παίζει το επιπλέον φορτίο του αμαξιού που του φορτώνουμε. Όλοι μας έχουμε την τάση να το αυξάνουμε συνεχώς και γι' αυτό και μας φαίνεται ότι σιγά σιγά τα ελατήρια 'κάθονται'.
Πχ με εργάτη, μπαταρία ενισχυμένη, ποδιές, κοτσαδόρο, δέστρες, ενισχυτή, σαμπόκουτα, φτυάρι, πριόνι, κομπρεσέρ, εργαλεία, γαλότσες, αδιάβροχα, γάντια, παπούτσια που κουβαλάω (αλλά και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς) σίγουρα δεν έχω την απαίτηση να κρατήσουν τα ονομαστικά τους χαρακτηριστικά.
Με το +6 ποσο περνεις?Θα πρεπει να βαλω και αμορτισερ +6?
Όπως έγραψα και πριν το αντίθετο μπορεί να γίνει. Αλλά αν σηκώσεις το αυτοκίνητο από ανάρτηση θα πρέπει να διαλέξεις αμορτισέρ μεγαλύτερα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ όσο το σήκωμα του αυτοκινήτου.
-
Στην περιπτωση των +6 αλαζουμε μονο σωληνακια φρερων?Γωνια καστερ?
Τα σωληνάκια δεν είναι απαραίτητα, μπορείς να τα σώσεις.
Για τα υπόλοιπα διάβασε λίγο εδώ http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,4589.105.html
Οι ανοχές που δίνονται από το εργοστάσιο είναι +/- 1.5 μοίρες. Για κάθε εκατοστό lift η γωνία κάστερ μεταβάλλεται περίπου 0.4 μοίρες. Έτσι οτιδήποτε πάνω από 1.5 / 0,4 = περίπου 3.75εκ χρειάζεται αλλαγή είτε στα σινεμπλόκ των μπράτσων είτε στα αυτάκια που κρατούν τα μπράτσα στον άξονα είτε στα ίδια τα μπράτσα, απλά γιατί η γεωμετρία του βρίσκεται ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ.
Επιπλέον με την αλλαγή ελατηρίων για ψήλωμα η ράβδος πανάρ τραβά τον άξονα προς την πλευρά που πιάνει στο αμάξωμα. Μπροστά τραβά τον άξονα προς την μεριά του οδηγού και πίσω προς την πλευρά του συνοδηγού. Οι άξονες παύουν να είναι κεντραρισμένοι στο αμάξωμα και το αυτοκίνητο αρχίζει να κινείται με το πλάι σαν τον κάβουρα, χάνει από την οδική του συμπεριφορά, έχει μεγαλύτερη κατανάλωση βενζίνης και έχει μικρότερη άρθρωση. Δεν υπάρχει όριο που από εκεί και μετά χρειάζεται αλλαγή.
Τα πράγματα είναι απλά: όσο ψηλώνει το θηριάκι τόσο πιο αχόρταγο γίνεται και ζητάει ένα πράγμα:ΧΡΗΜΑ
Βέβαια μπορείς να παραβλέψεις όλα τα παραπάνω, να κινείσαι σαν τον κάβουρα, με γεωμετρία εκτός προδιαγραφών, με χειρότερη οδική συμπεριφορά και με μικρότερη άρθρωση στα εκτός δρόμου....