jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Κατασκευές / Μετατροπές => Μήνυμα ξεκίνησε από: blacklimit στις Ιανουάριος 03, 2007, 19:03
-
λοιπον καλησπερα σας και καλη χρονια.μπαινω στο θεμα,ποιος εχει ψηλωσει το γιμνυ του πανω απο +6 και δεν παρατηρησε οτι το ενα διαφορικο(πισω)τραβηχτηκε δεξια ενω το αλλο διαφορικο(μπροστα) τραβηχτηκε αριστερα οπως κοιταμε το αυτοκινητο απο πισω????????εαν ειναι κανεις που το παρατηρησε και ψαχνει για λυση ας κλεψει μια ιδεα που εκανα σημερα με την βοηθεια τορναδορου
http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=15729
http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=15731
κοστος ολης της κατασκευης 40 ευρω
-
Ελπιζω ο ρεγουλατορος να ειναι απο χαλυβα βελτιωμενο και να εχει σπειρωμα σαν αυτο που εχουν τα μπαλακια της μπαρας του τιμονιου!
Αν ειναι οτιδηποτε αλλο,χωρις να θελω να σε απογοητευσω,ειναι σιγουρο πως θα σπασει και μπορει η καταληξη να ειναι τραγικη!
Εχουν σπασει 3 μπροστα στα ματια μου και η μια μαλιστα με καμια 100στη km στην εθνικη χωρις ευτυχως να καταληξει σε κανα χαντακι!
Η μια λυση ειναι αυτη που σου ειπα και η αλλη,αυτη που εκανα εγω και ξενοιασα,ηταν αφου καταληξεις οτι εισαι οκ με την αναρτηση και δεν θα κανεις αλλη αλλαγη υψους,περνας καμια 25αρια ποντους σωληνα ανοξειδωτη η' tubo πανω απο το ρεγουλατορο και το ραβεις γυρω γυρω με argon και ησυχαζεις μια για παντα!
Μεχρι τοτε το νου σου!!!
-
να σου πω την αληθεια δεν ξερω τι υλικο ειναι,νομιζω πως ειναι χαλυβας,ναι το ιδιο σπειρωμα ειναι με του τιμονιου.και αν ποτε ξαναχρειαστεις να το ρυθμισεις τι γινετε τοτε??
-
δε ρυθμιζει ha μπροστα θα σπασει συγουρα σε ζορι. πισω το εχω 2χρονια και ειναι μια χαρα j12
-
δε ρυθμιζει ha μπροστα θα σπασει συγουρα σε ζορι. πισω το εχω 2χρονια και ειναι μια χαρα j12
Εγω το κολλησα για να εχω το κεφαλι μου ησυχο ;)
-
λοιπον καλησπερα σας και καλη χρονια.μπαινω στο θεμα,ποιος εχει ψηλωσει το γιμνυ του πανω απο +6 και δεν παρατηρησε οτι το ενα διαφορικο(πισω)τραβηχτηκε δεξια ενω το αλλο διαφορικο(μπροστα) τραβηχτηκε αριστερα οπως κοιταμε το αυτοκινητο απο πισω????????εαν ειναι κανεις που το παρατηρησε και ψαχνει για λυση ας κλεψει μια ιδεα που εκανα σημερα με την βοηθεια τορναδορου
http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=15729
http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=15731
κοστος ολης της κατασκευης 40 ευρω
Επειδή έκανα την ίδια πατέντα σε τορναδόρο και μάλιστα είχα περάσει και από τη μέσα μεριά της μπάρας επιπλέον σπείρωμα μετά από ένα μήνα όταν την κούνησα με το χέρι μου τρόμαξα... Και φυσικά πήρα την έτοιμη της DG Tuning και οδηγώ χωρίς να σκέφτομαι ότι με κρατάει μόνο μια βίδα (της οποίας το κράμα είναι άγνωστο)
Το νού σου....
-
Υπάρχει και ο εξής τρόπος... Παίρνεις την μαμα παναρ, μετράς πόσο μεγάλωμα θέλει, την κόβεις, παίρνεις ένα κομάτι tubo σωλήνα περίπου 40 εκ που να ψωράει ακριβώς μέσα η παναρ, και βάζεις 4 περαστες βίδες... 2 και 2... δεν υπαρχει περίπτωση να κοπεί... Η παραπάνω πατέντα για μένα είναι ακρως επικύνδηνη και δεν χρειάζεται δοκιμή... φαίνεται με το μάτι...
-
Η βίδα που έβαλες δεν έχει σε καμμία περίπτωση την αντοχή της panhard και καλά θα έκανες να ήξερες από τι υλικό είναι! Δεν γίνεται με αυτόν τον τρόπο η ρυθμιζόμενη panhard! Βγάλτη το συντομότερο και φτιάξε μία σε κάποιον που ξέρει.
φιλικά
Μιχάλης Μουρατίδης
Nomad OffRoad
-
Η βίδα που έβαλες δεν έχει σε καμμία περίπτωση την αντοχή της panhard και καλά θα έκανες να ήξερες από τι υλικό είναι! Δεν γίνεται με αυτόν τον τρόπο η ρυθμιζόμενη panhard! Βγάλτη το συντομότερο και φτιάξε μία σε κάποιον που ξέρει.
φιλικά
Μιχάλης Μουρατίδης
Nomad OffRoad
Μιχαλη θα μπορουσες να μας ανεβασεις μια φωτο η' ενα σχεδιο με το πως γινεται σωστα η ρυθμιζομενη παναρ?
-
Αυτά είναι chrom-moly.
(Υπάρχει κι άλλος τρόπος)
-
Αυτά είναι chrom-moly.
(Υπάρχει κι άλλος τρόπος)
Μπορει να μην εχει αναποδα σπειρωματα και να πρεπει να βγει απο τη μια μερια για να ρυθμιστει αλλα τουλαχιστον ειναι ασφαλης!
-
κατα τυχη επεσε το ματι μου σε μια δημοσιευση που εκανε ο michalis σε ενα αλλο θεμα και ειχε μια φωτο απο την apio και ειδα οτι και εκεινοι την ιδια πατεντα ειχα με το θεμα του ρεγουλατορου.δεν λεω πως αυτα που μου λετε οτι ειναι λαθος η οτιδηποτε αλλο!!!απλα το ειδα και ειπα να το πω...
-
Καλύτερο θα είναι να τοποθετηθεί Πανάρ με μεγαλύτερο μήκος και δυνατότητα μικρορύθμισης στα άκρα όπως ακριβώς και η μπάρα του τιμονιού. Π.χ. η DGTuning http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=684