Οι αποστάτες αφαιρέθηκαν εδώ και 4 ημέρες.
Η αίσθηση του τιμονιού βελτιώθηκε σημαντικά, δεν τραβάει κτλ. , το κράτημα στις στροφές δεν έχει ιδιαίτερη διαφορά παρ ότι πίεσα το αυτοκίνητο, οι κλίσεις όμως αυξήθηκαν λίγο και έγινε πιο νευρικό πάνω στην στροφή (παντα με παραπάνω χλμ). Η συμπεριφορά έγινε ξανά υπερστροφική . Γενικά , με νορμάλ ταχύτητες, η διαφορά είναι πολύ μικρή (προς το χειρότερο). Στο τέρμα του τιμονιού επίσης ακούγεται ένα ελαφρός ήχος ξυσίματος (κάπου βρίσκει τώρα το λάστιχο) ενώ το περίεργο είναι ότι ο θόρυβος κύλισης αυξήθηκε , ίσως επειδή ο τροχός είναι τώρα όλος μέσα στον θόλο.
Τελικά , αποφάσισα να τους ξαναβάλω όχι μόνο για όλα τα παραπάνω αλλά και για λόγους αισθητικής , καθώς το αυτοκίνητο ήταν πιο "άγριο" με τους τροχούς έξω απο το αμάξωμα.
Αυτά, τα συμπεράσματα δικά σας...
Υ.Γ. Αποστόλη, το τρέμουλο του πίσω τροχού που έβλεπες τελικά δεν είναι ζάντα αλλά στραβωμένο ημιαξόνιο. Ενθύμιο απο τις τελευταίες ανωριμότητές μου.