Αποστολέας Θέμα: Σβησίματα μηχανής , ασταθές ριλαντί κα.  (Αναγνώστηκε 29818 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Σβησίματα μηχανής , ασταθές ριλαντί κα.
« στις: Οκτώβριος 13, 2006, 15:04 »
Τους τελευταίους μήνες ταλαιπωρούμουν με σβησίματα της μηχανής μέχρι να ζεσταθεί, δεν κρατούσε σταθερό ριλαντί, έσβηνε αν στην πορεία πατούσα συμπλέκτη.


Τελικά ανακαλύψαμε πως η βλάβη ήταν στο βηματικό (βαλβίδα ΙSC) και κόστος αυτής 205 ευρώ το ανταλλακτικό και 15 ευρώ η εργασία. Και του χρόνου.  bhe








Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: Σβησίματα μηχανής , ασταθές ριλαντί κα.
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 13, 2006, 16:55 »
ενδιαφερον, θυμαμαι που το ανεφερες πριν μηνες...

Απο τότε που εβγαλα το ΚΝ, μου παρουσιαζει και σε μενα ασταθεια στο ρελαντι... δε μου σβηνει, αλλα θα το πω και στον τεχνικο μου να το εχει υποψη του... ειχες κανα φιλτρο και συ, ή ετσι απλά στο εβγαλε το προβλημα;
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Σβησίματα μηχανής , ασταθές ριλαντί κα.
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 13, 2006, 23:26 »
ενδιαφερον, θυμαμαι που το ανεφερες πριν μηνες...

Απο τότε που εβγαλα το ΚΝ, μου παρουσιαζει και σε μενα ασταθεια στο ρελαντι... δε μου σβηνει, αλλα θα το πω και στον τεχνικο μου να το εχει υποψη του... ειχες κανα φιλτρο και συ, ή ετσι απλά στο εβγαλε το προβλημα;

Όχι δεν είχα τίποτα, αλλά το απόγευμα κάτι ξαξαέκανε. Ο μηχανικός που μίλησα μου είπε θα δει λίγο το ριλαντι next week. Stay connected.

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Σβησίματα μηχανής , ασταθές ριλαντί κα.
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 19, 2006, 19:38 »
ΠΑΠΑΛΑ το πρόβλημα παραμένει. Βάλαμε τον παλιό βηματιστή , αλλάξαμε τους αισθητήρες νερού και ότι άλλο νομίζαμε αλλά τίποτα. Χαμηλή υποπίεση έδειχνε το μηχάνημα αλλά δε βρίσκουμε αιτία. Καμιά ιδέα?

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Απ: Σβησίματα μηχανής , ασταθές ριλαντί κα.
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 19, 2006, 23:44 »
Πυράκια σου χτυπάει καθόλου ?
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Σβησίματα μηχανής , ασταθές ριλαντί κα.
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 20, 2006, 10:56 »
ενδιαφερον, θυμαμαι που το ανεφερες πριν μηνες...

Απο τότε που εβγαλα το ΚΝ, μου παρουσιαζει και σε μενα ασταθεια στο ρελαντι... δε μου σβηνει, αλλα θα το πω και στον τεχνικο μου να το εχει υποψη του... ειχες κανα φιλτρο και συ, ή ετσι απλά στο εβγαλε το προβλημα;

Προσοχή αν ο M13A έχει AFM (Air Flow Meter) ή κάποιο άλλο σύστημα μέτρησης ροής του εισερχόμενου αέρα στην εισαγωγή, τότε τα ελεύθερα φίλτρα(K&N,JR κ.τ.λ.) που ψεκάζονται με λάδι για καλύτερη κατακράτηση της σκόνης αφήνουν κατάλυπα λαδιού. Αυτά περνούν και επικάθονται στους διάφορους ηλεκτρονικούς αισθητήρες της εισαγωγής. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι "βρώμικοι" πλέον αισθητήρες να δίνουν λάθος ενδείξεις στην ECU(εγκέφαλο) οπότε έχουμε αστάθειες, σβησίματα κ.τ.λ.
Μερικοί κατασκευαστές προειδοποιούν να χρησιμοποιούμε φίλτρα ξηρού τύπου και όχι γάζας (K&N) ή αφρού (ITG)..."σφουγγαρένια" τα οποία είναι ψεκασμένα με λάδι.
Το ίδιο πρόβλημα είχα στο Rallye και το Punto ενώ ένας φίλος με Saab 93 Aero κατέστρεψε έναν αισθητήρα.

Στην προκειμένη περίπτωση, πολλές ECU αυτορυθμίζονται, με το K&N άλλαξαν κάποια χαρακτηριστικά οπότε βάζοντας το παλιό φίλτρο σε συνδιασμό με "βρώμικους" αισθητήρες δεν "αρέσει" στον εγκέφαλο.
Μια πρόταση είναι να τραβήξεις τον πόλο της μπαταρία για 2' να κανεις Reset. Μετά οδήγησε το αυτοκίνητο με διάφορες αλλαγές ταχυτήτων/στροφές να ξαναρυθμιστεί. Ισως να έχεις κάποιο αποτέλεσμα.


Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: Σβησίματα μηχανής , ασταθές ριλαντί κα.
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 20, 2006, 11:37 »
εαν κανω reset, τι αντικτυπο θα εχει; Μηπως μετα ξαναχρειαστει επαναπρογραμματισμος; Οι αλλαγες θα πρεπει να γινουν στο κοκκινο;
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Απ: Σβησίματα μηχανής , ασταθές ριλαντί κα.
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 20, 2006, 11:41 »
ΠΑΠΑΛΑ το πρόβλημα παραμένει. Βάλαμε τον παλιό βηματιστή , αλλάξαμε τους αισθητήρες νερού και ότι άλλο νομίζαμε αλλά τίποτα. Χαμηλή υποπίεση έδειχνε το μηχάνημα αλλά δε βρίσκουμε αιτία. Καμιά ιδέα?

3 Πιθανές αιτίες μπορώ να σκεφτώ :)

1. Στην περίπτωση που δέν πατάμε γκάζι (ρελαντί ή αλλαγή ταχύτητας) ο κινητήρας ελέγχεται απο την ηλεκτρομηχανική βαλβίδα ρελαντί σε όλα τα συστήματα ψεκασμού(Injection)
Η βαλβίδα έχει 2 σωληνάκια. Οταν το αυτοκίνητο είναι κρύο ανοίγει εντελώς και φέρνει απευθείας περισσότερο αέρα απο το φίλτρο ώστε να δουλεύει ο κινητήρας και σταδιακά κλείνει μέχρι να πέσει στις κανονικές στροφές π.χ. 600 - 750.(ότι έκανε το παλιό chock στα καρπιρατέρ)
Οταν δεν πατάμε γκάζι η πεταλούδα στην εισαγωγή είναι εντελώς κλειστή και η αναπνοή του κινητήρα γίνεται μόνον απο την βαλβίδα.
α. Κοίταξε προσεκτικά τα σωληνάκια της βαλβίδας μήπως κάποιο έχει κοπεί ή είναι φθαρμένο αλλάζοντας την υποπίεση.
β. Για να τσεκάρεις την ίδια την βαλβίδα ότι είναι ΟΚ και δεν φταίει κάτι άλλο άστο να δουλεύει στο ρελαντί. Οταν αρχίζει να ρετάρει η  πάει να σβήσει τράβα προσεχτικά την μαύρη μικρή φύσα απο βαλβίδα ώστε να μήν έχει ρεύμα. Η κατάσταση μένει η ίδια ή σβήνει τελείως?  Αν δείς κάποια αλλαγή η βαλβίδα δουλεύει. Μετά βάλε πίσω την φύσα και τράβα ένα σωληνάκι(αυτο που έρχεται απο το φίλτρο όχι αυτό που πάει στην μηχανή) να δείς τι γίνεται. Αν δεν δεις αλλαγή τότε σημαίνει ότι φταίει κάποιο σωληνάκι.

2. Πιθανό πρόβλημα στον σωλήνα υποπίεσης απο την εισαγωγή στον κύλινδρο υποβοήθησης πίσω απο την τρόμπα των φρένων(Servo). Αν υπάρχει διαρροή εκεί τότε αλλάζει η υποπίεση στην εισαγωγή γιατί εισέρχεται φρέσκος αέρας απευθείας ο οποίος δεν έχει "μετρηθεί" απο τον εγκέφαλο.
Μερικές φορές,φυσιολογικά βέβαια, έχουμε παρατηρήσει ότι αν πατήσουμε δυνατά φρένο ο κινητήρας μπορεί να σβήσει ή ρετάρει για λίγο.

3. Σωληνάκι υποπίεσης στον ρυθμιστή βαλβίδας καυσίμου.Οπως κοιτάμε την "μπεκιέρα" (μαύρος σωλήνας με τα μπέκ στο αριστερό μέρος του καπακιού) στο ένα άκρο έχει μία μικρή μεταλλική βαλβίδα. Αυτή έχει ένα μικρό σωληνάκι που πηγαίνει στην εισαγωγή. "Διαβάζει" την υποπίεση,καταλαβαίνει την "θέση" απο το γκάζι και δίνει περισσότερη πίεση στο καύσιμο για τα μπέκ.
Αν έχει πρόβλημα δημιουργεί αρυθμίες στον κινητήρα.

Γενικά στα συνεργεία υπάρχει πολύ "καγκουριά" οπότε μην πολυεμπιστεύστε τι σας λένε. Πολλοί "μηχανικοί" ξέρουν πολύ λιγότερα απο εμάς 0_21



Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Σβησίματα μηχανής , ασταθές ριλαντί κα.
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 20, 2006, 11:44 »
εαν κανω reset, τι αντικτυπο θα εχει; Μηπως μετα ξαναχρειαστει επαναπρογραμματισμος; Οι αλλαγες θα πρεπει να γινουν στο κοκκινο;

Δεν υπάρχει πρόβλημα είναι σαν ν'αλλάζεις μπαταρία. Ο άλλαγες με νορμάλ οδήγηση. Αν όντως αυτορυθμίζεται θα δείς κάποιο αποτέλεσμα.
Respect a man's car and he will respect you

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Σβησίματα μηχανής , ασταθές ριλαντί κα.
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 22, 2006, 02:22 »
Πυράκια δεν χτυπάει.

Μιχάλι σε ευχαριστώ, τα εκτύπωσα και θα τα πάω στον επόμενο μηχανικό στην Άρτα μαζί με το jimny. Στη suzuki στα Ιωάνννινα σήκωσαν τα χέρια ψηλά.


Το βασικό θέμα είναι ότι το κάνει μόνο όταν είναι κρύο. Δηλαδή δεν κρατάει το ριλαντί και σβήνει καθώς και όταν αναιβαίνω μια ανηφόρα και κόψω λίγο το γκάζι σβήνει. Ξαναπαίρνει μπροστά πάντα με την πέμπτη μιζιά.
Όταν είναι ζεστό (δουλέψει δηλαδή για πέντε λεπτά ) δεν έχει κανένα πρόβλημα. Μόνο όταν κινούμε με πολλά χλμ και πατήσω ξαφνικά συμπλέκτη χωρίς να πατάω το γκάζ θα σβήσει καμιά φορά.

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Σβησίματα μηχανής , ασταθές ριλαντί κα.
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 26, 2006, 15:38 »
Μιχάλη δοκίμασα όσα είπες αλλά καμιά αλλαγή. Μετά από επίσκεψη σε εξουσ/νο συνεργείο suzuki στην ¶ρτα έχουμε τη διάγνωση αέρα από την φλάντζα της πολλαπλής ή εγκέφαλο.
Την ερχόμενη εβδομάδα υπάρχει το service 90.000 οπότε θα αλλαχτεί και η φλάντζα. Εν το μεταξύ θα επισκευτώ κανά δυο ακόμα συνεργεία.

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Σβησίματα μηχανής , ασταθές ριλαντί κα.
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 26, 2006, 15:52 »
Μιχάλη δοκίμασα όσα είπες αλλά καμιά αλλαγή. Μετά από επίσκεψη σε εξουσ/νο συνεργείο suzuki στην ¶ρτα έχουμε τη διάγνωση αέρα από την φλάντζα της πολλαπλής ή εγκέφαλο.
Την ερχόμενη εβδομάδα υπάρχει το service 90.000 οπότε θα αλλαχτεί και η φλάντζα. Εν το μεταξύ θα επισκευτώ κανά δυο ακόμα συνεργεία.

Σωστά Κώστα, είναι αυτό που υποψιάζομαι...απο κάπου στο κύκλωμα εισαγωγής-> φίλτρο,βαλβίδα,σωληνώσεις, πολλαπλή (όπως π.χ. και η φλάντζα) "μπάζει" αέρα, χαλάει την υποπίεση και μπερδεύει τους αισθητήρες.
Ευχομαι να μην έχει πετσικάρει το καπάκι.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: Σβησίματα μηχανής , ασταθές ριλαντί κα.
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 26, 2006, 16:57 »
Μιχάλη δοκίμασα όσα είπες αλλά καμιά αλλαγή. Μετά από επίσκεψη σε εξουσ/νο συνεργείο suzuki στην ¶ρτα έχουμε τη διάγνωση αέρα από την φλάντζα της πολλαπλής ή εγκέφαλο.
Την ερχόμενη εβδομάδα υπάρχει το service 90.000 οπότε θα αλλαχτεί και η φλάντζα. Εν το μεταξύ θα επισκευτώ κανά δυο ακόμα συνεργεία.

Σωστά Κώστα, είναι αυτό που υποψιάζομαι...απο κάπου στο κύκλωμα εισαγωγής-> φίλτρο,βαλβίδα,σωληνώσεις, πολλαπλή (όπως π.χ. και η φλάντζα) "μπάζει" αέρα, χαλάει την υποπίεση και μπερδεύει τους αισθητήρες.
Ευχομαι να μην έχει πετσικάρει το καπάκι.

στην τελευταια περιπτωση τι γινεται;
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: Σβησίματα μηχανής , ασταθές ριλαντί κα.
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 26, 2006, 19:27 »
στην τελευταια περιπτωση τι γινεται;

To πολυ πολυ να βγαλεις μαλλια!!! ha lol lol lol
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος kranas (x-nikos)

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 715
  • Φύλο: Άντρας
  • www.jimnyclub.com
Απ: Σβησίματα μηχανής , ασταθές ριλαντί κα.
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 26, 2006, 23:32 »
Και αλλα ????? Δεν θα βλεπει σε λιγο οπως παει!!!!! ha ha ha ha
Ας το καλαμπουρίσουμε ρε παιδιά!!!! κάνει καλό!!!!