Παιδιά , ψυχραιμία , για το jimny μιλάμε. Το να του βάλει κανείς βελτιωμένη βενζίνη οποιασδήποτε μάρκας , δεν υπάρχει περίπτωση να δει διαφορά στην πράξη.
Δεν το λέω εγώ αλλά εκτεταμένες και επαναληπτικές δοκιμές απο τους 4Τ , το DRIVE και το Ε.Μ.Π. . Για όποιον ενδιαφέρεται πραγματικά μπορώ να του πω τα τεύχη να ανατρέξει παρ ότι είναι επίπονη διαδικασία (κρατάω συνεχές αρχείο απο το 1984). Τα συμπεράσματα που έχουν βγάλει κατά καιρούς είναι ότι για τα "νορμάλ" αυτοκίνητα εως και 150 άλογα , το κέρδος είναι μέχρι 3 ίππους και 0.3 χιλιογραμμόμετρα ροπής , σε ΥΨΗΛΕΣ πάντα στροφές. Στις μετρήσεις σε πίστα όπου είναι ελεγχόμενη και αξιόπιστη μέτρηση , η διαφορά στον γύρο είναι κάτω του μισού δευτερολέπτου και εννοείται με το αυτοκίνητο λιωμένο. Πραγματική διαφορά υπάρχει σε αυτοκίνητα με μεγάλη ιπποδύναμη η πειραγμένα μικρότερου κυβισμού όπου , για παράδειγμα , σε ένα SUBARU IMREZA WRX STi με εγκέφαλο της ECUTEK , διαπιστώθηκε διαφορά έως και 13 άλογα μόνο απο την βενζίνη.
Την υψηλότερη επίδοση στο τελευταίο test που έκαναν οι 4T είχε η ΕΚΟ ΚΙΝΙΤΡΟΝ 100 και είναι λογικό αφού είναι η πιό σύγχρονη ως προιόν. Δεν έχει δοκιμαστεί σε αντιπαράθεση η τελευταία έκδοση της racing όμως , αυτή που έβαζε ο BARICHELLO όταν είχε έρθει στην Αθήνα , στην επίδειξη στο Ελληνικό.
Τέλος, απο προσωπικές μετρήσεις με το άλλο μου αυτοκίνητο (SEAT LEON 1600), το οποίο είναι νορμάλ όσον αφορά τον κινητήρα , σε καταμέτρηση κατανάλωσης σε 12 διαδοχικά γεμίσματα με απλή και βελτιωμένη βενζίνη , στις ίδιες μετακινήσεις και με ίδιο τρόπο οδήγησης , δεν παρατηρήθηκε ΚΑΜΜΙΑ διαφορά στην κατανάλωση. Μόνο στην επιτάχυνση υπήρχε μια βελτίωση της τάξης των 3 χλμ. κατά μέσο όρο, όπου σε συγκεκριμένη απόσταση και με σύστημα μέτρησης απο καρτ με φωτοκύτταρο το αυτοκίνητο "έπιανε" 128 χλμ αντί 125 με την απλή .