Αποστολέας Θέμα: TIPS & TRICKS... Συμβουλες... Ιδεες...  (Αναγνώστηκε 14284 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: TIPS & TRICKS... Συμβουλες... Ιδεες...
« Απάντηση #30 στις: Μάιος 09, 2007, 13:06 »
Για το Γιαννη (Ironman): Eισαι παλιοχαρακτηρας ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!  0_21 lol lol lol
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: TIPS & TRICKS... Συμβουλες... Ιδεες...
« Απάντηση #31 στις: Μάιος 10, 2007, 11:03 »
Για το Γιαννη (Ironman): Eισαι παλιοχαρακτηρας ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!  0_21 lol lol lol
lol lol lol lol lol lol
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος fanellaki

  • Jimny
  • Μηνύματα: 7
Απ: TIPS & TRICKS... Συμβουλες... Ιδεες...
« Απάντηση #32 στις: Φεβρουάριος 21, 2008, 19:22 »
να ρωτησω κ γω με τη σειρα μου,καπου διαβασα για πατεντα που δινει  αργα μονο πισω αξονα αλλα δ διαβασα πουθενα τον τροπο...καποιος που γνωριζει κ αν πιανει σε samurai
Η θεωρια καταρρεει οσοι εχουν SAMURAI και κοιλια και τρων κουλια ειναι ΩΡΑΙΟΙ

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: TIPS & TRICKS... Συμβουλες... Ιδεες...
« Απάντηση #33 στις: Φεβρουάριος 21, 2008, 19:54 »
να ρωτησω κ γω με τη σειρα μου,καπου διαβασα για πατεντα που δινει  αργα μονο πισω αξονα αλλα δ διαβασα πουθενα τον τροπο...καποιος που γνωριζει κ αν πιανει σε samurai

Η πατέντα ειναι να βάλεις διακόπτη που δεν δίνει εντολή να κλειδώσουν οι αυτόματες πλύμνες στο Jimny.
Μπορείς να το κάνεις και βάζοντας χειροκίνητες..
Για σαμυ δεν ξέρω τι γίνεται, αν και με χειροκίνητες θα παίξει...

Κυρ Χάρη??
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος KΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 198
  • Φύλο: Άντρας
Απ: TIPS & TRICKS... Συμβουλες... Ιδεες...
« Απάντηση #34 στις: Φεβρουάριος 21, 2008, 20:09 »
Μπορείς να το κάνεις και βάζοντας χειροκίνητες..
Για σαμυ δεν ξέρω τι γίνεται, αν και με χειροκίνητες θα παίξει...

Θα παιξει μια χαρά με χειροκίνητες...κοντα μόνο πίσω j12
Πάρε φόοοοραααα ρεεεε!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: TIPS & TRICKS... Συμβουλες... Ιδεες...
« Απάντηση #35 στις: Φεβρουάριος 21, 2008, 20:40 »
Γιάννη, δε πρόλαβα να απαντήσω, αλλά ναι, συμφωνώ με τον προλαλήσαντα.

Ομως τι χρειάζεται να έχεις αργά μόνο πίσω? Δε το έχω κάνει ποτέ, αν και γίνεται......




Αποσυνδεδεμένος fanellaki

  • Jimny
  • Μηνύματα: 7
Απ: TIPS & TRICKS... Συμβουλες... Ιδεες...
« Απάντηση #36 στις: Φεβρουάριος 24, 2008, 16:58 »
 συμφωνω με την απορια στο που θα ηταν χρησιμα μονο πισω αλλα απο περιεργια για τον τροπο της πατεντας ρωτησα να ενημερωνομαι σιγα σιγα μιας κ ειμαι "νεος" με off road οχημα.Σας ευχαριστω θερμα παιδια
Η θεωρια καταρρεει οσοι εχουν SAMURAI και κοιλια και τρων κουλια ειναι ΩΡΑΙΟΙ

Αποσυνδεδεμένος filippos_kos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1273
  • Φύλο: Άντρας
Απ: TIPS & TRICKS... Συμβουλες... Ιδεες...
« Απάντηση #37 στις: Φεβρουάριος 24, 2008, 18:31 »

Ομως τι χρειάζεται να έχεις αργά μόνο πίσω? Δε το έχω κάνει ποτέ, αν και γίνεται......
Για burnout στην άσφαλτο  ha


Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: TIPS & TRICKS... Συμβουλες... Ιδεες...
« Απάντηση #38 στις: Φεβρουάριος 24, 2008, 18:41 »
Για να λυθεί η απορεία, αργά μόνο πίσω θέλουν όσοι κάνουν έλξη τρειλερ ή σκάφους σε άσφαλτινο ανηφορικό δρόμο, μιας και στην άσφαλτο ως γνωστό το Jimny με κοντά κουρδίζει το διαφορικό του...
Ετσι έχουν τα κοντά, αρα αυξημένη ελκτική ικανότητα, χωρίς να έχουν μετάδοση μπροστά, αρα και κουρδισμα λόγω καλής πρόσφυσης..
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: TIPS & TRICKS... Συμβουλες... Ιδεες...
« Απάντηση #39 στις: Φεβρουάριος 24, 2008, 22:35 »
Για εμάς τους VVTάδες, επειδή η διαδικασία να πάς από 4L σε 2Η παίρνει μερικά δευτερόλεπτα, είναι χρήσιμη η δυνατότητα απεμπλοκής των μπροστινών τροχών σε μανούβρες που θα κούρδιζαν πολύ τη μετάδοση.
Ασε που μειώνει δραματικά την ακτίνα στροφής!

Με δεδομένο ότι είναι απλούστατη και αναστρέψιμη παρέμβαση, τη συνιστώ ανεπιφύλακτα!

(Και τα ντριφτ γίνονται καραμέλα! ::))

Αποσυνδεδεμένος nanisq

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Άντρας
Απ: TIPS & TRICKS... Συμβουλες... Ιδεες...
« Απάντηση #40 στις: Φεβρουάριος 27, 2008, 18:52 »
Παιδιά, φαντάζομαι οτι πρέπει να κοπεί το καλώδιο που δίνει ρεύμα στις πλύμνες για να κουμπόσουν, και να μεσολαβήσει εκέι ο διακόπτης.
Απο πού περνάει η καλωδίωση στο VVT;
Σε πιο σημείο να το κόψω; Επίσης πείτε προτεινόμενη θέση για τον διακόπτη;
Ε Λ Α Τ Ε   Χ Α Ν Ι Α,  Θ Α    Π Ε Ρ Α Σ Ε Τ Ε   Κ Α Λ Α ! ! !

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: TIPS & TRICKS... Συμβουλες... Ιδεες...
« Απάντηση #41 στις: Φεβρουάριος 27, 2008, 19:12 »
Είσαι λίγο μακρυά, αλλοιώς θα σου έλεγα να έρθεις στο σπίτι μου και να το φτιάξουμε. Εδώ
http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,330.0.html
θα βρείς πολύ αναλυτική περιγραφή:
Ρε φίλε savoul μου βγάζει την πίστη στις ανηφόρες! Εντάξει όταν υπάρχει πολύ ανωμαλία βάζω τις κοντές αλλά όταν πηγαίνουμε πορία και έχει λίγο ανηφόρα πάω με τέρμα την πρώτη βάζω δευτέρα και μετά παίρνω τα α.......δια μου!!!
και μιλάμε για πισω κίνηση όχι να έχω τετρακίνηση εκεί χέστα δεν τραβάει μια!
Γι'αυτο ψάχνω να βρώ κάτι να δώσω λίγο ψυχή στον κινητήρα!

Γιαννη εγω παντως το vvt μου το εκανα κοντο πισωκινητο και βρηκα την υγεια μου!
Στις χωματινες αναβασεις παω με τριτη τεταρτη και στις ασφαλτινες με τεταρτη μεμπτη και μολις παει λιγο να κρεμασει,το γκαζι στο πατωμα και τα ξεμπαζωνει ολα!
Το τρανσφερ μας στο μπροστινο κατω μερος εχει μια βαλβιδα μεσω της οποιας κλειδωνουν μπροστα οι πλυμνες και μπαινει η τετρακινηση!
Απο αυτη τη βαλβιδα φευγουν δυο κοκκινα καλωδια,θα κοψεις το ενα απο τα δυο,οποιο θες και θα παρεμβαλεις ενα διακοπτακι (ο,τι διακοπτακι να 'ναι,απλως ακομα και φωτιζομενο να ειναι,δε γινεται να αναβει)
Φυσικα το διακοπτακι δε θα το βαλεις εκει απο κατω αλλα θα προεκτεινεις τις δυο ακρες του καλωδιου που εκοψες και μεσω της τρυπας του χειροφρενου και κατω απο τη μοκετα θα τα οδηγησεις οπου σε βολευει να βαλεις το διακοπτακι! Εγω το εχω βαλει στο κονσολακι μπροστα απο το λεβιε στο πλαινο μερος του,διπλα δηλαδη στο δεξι μου ποδι!
Αφου τα κανεις ολα αυτα κι αφου βαλεις το διακοπτακι στη θεση ON θα βαλεις μπροστα και θα πατησεις τα κουμπακια να μπει η τετρακινηση και μετα τα κοντα! Ολα θα γινουν οπως παντα χωρις καμια απολυτως διαφορα! Αφου τα κανεις ολα αυτα λοιπον και εχοντας παντα ευθεια το τιμονι θα βαλεις το μαγικο κουμπακι στη θεση OFF! Τοτε θα δεις το πρασινο λαμπακι της τετρακινησης να αναβοσβηνει και τελικα να σβηνει,ενω το κοκκινο 4L θα παραμεινει ακλονητο κι ενω θα ακουσεις τις πλυμνες να ξεκουμπωνουν! Το ξεκουμπωμα και το ξανακουμπωμα μπορεις να το κανεις φυσικα και εν κινησει με τους ιδιους περιορισμους που εχεις οταν βαζεις την τετρακινηση:
1.Οχι πανω απο 100 km/h που και να θες δε γινεται γιατι θα εισαι ηδη με κοντα  bhe
2.Το τιμονι παντα ευθεια
3.Και βασικοτερο να μη σπινιαρεις την ωρα που κλειδωνεις γιατι μπορει να τα σπασεις ολα (κατι που ισχυει και οταν κουμπωνεις τετρακινηση ασχετα αν πολλοι δεν το ξερουν)

Παρατηρησεις:

Θα εχεις απιστευτη δυναμη παντου και παντα,δε θα πατας ποτε το συμπλεκτη παρα μονο για να αλλαξεις ταχυτητα και θα μανουβραρεις χωρις κουρδισματα αφου θα εισαι πισωκινητος!

Αστοχια δεν γινεται να συμβει εκτος αν παραβιασεις εναν απο τους 3 παραπανω περιορισμους τους οποιους ομως πρεπει να εχεις ηδη αφομοιωσει αφου ισχυουν και για την τετρακινηση!
Η κατασταση ειναι πληρως αναστρεψιμη γιατι το καλωδιο που κοβεις δεν ειναι μερος της πλεξουδας αλλα το κομματακι του καλωδιου που συνοδευει τη βαλβιδα η οποια σαν ανταλλακτικο ετσι για να ξερεις εχει 40 Ευρω!
Κι επειδη σε βλεπω και δεν κρατιεσαι  ha yah το καλωδιο που φευγει απο το βαλβιδα παει σε ενα φυσακι που αν το ξεκουμπωσεις εχοντας κουμπωμενα τα κοντα,γινεται το θαυμα και ξεκουμπωνουν οι πλυμνες! Ετσι μπορεις να το δοκιμασεις πριν το κοψεις για να βεβαιωθεις οτι ειναι το σωστο!

Τελευταιο σχολιο μονο το γεγονος οτι αν εισαι κοντος πισωκινητος και σβησεις τη μηχανη,οταν μετα ξαναβαλεις μπροστα το συστημα βλεπει σφαλμα γιατι εχεις κουμπωμενα κοντα και πλυμνες ξεκλειδωτες! Και κανει κι ενα μπι μπιπ που σου ερχεται να το σπασεις! Γι αυτο λοιπον μολις κανει το μπι μπιπ,του κανεις το χατηρι και πατας το διακοπτακι σου στη θεση ON,κουμπωνουν οι πλυμνες και ησυχαζει! Μετα φυσικα τις ξαναξεκουμπωνεις οποτε θελεις!

Αυτα τα ολιγα  lol
Ελπιζω να βοηθησα,καλη επιτυχια και καλη διασκεδαση  cl
Εγώ το διακοπτάκι το έβαλα δίπλα στο χειρόφρενο, για να μην μπορεί να πατηθεί κατά λάθος
Αν έχεις απορίες, στείλε μου το τηλ. σου


Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: TIPS & TRICKS... Συμβουλες... Ιδεες...
« Απάντηση #42 στις: Φεβρουάριος 27, 2008, 19:56 »
Ωραίος ο Σπύρος ;) j12
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος filippos_kos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1273
  • Φύλο: Άντρας
Απ: TIPS & TRICKS... Συμβουλες... Ιδεες...
« Απάντηση #43 στις: Μάρτιος 12, 2008, 10:38 »
Το βρήκα στους braters και το βάζω και εδώ γιατί νομίζω
ότι θα είναι πολύ χρήσιμο σε πολλούς.
Πατέντα για βαθουλώματα της λαμαρίνας:

http://youtube.com/watch?v=38ezM66EtBU


Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: TIPS & TRICKS... Συμβουλες... Ιδεες...
« Απάντηση #44 στις: Μάρτιος 12, 2008, 15:39 »
Το videακι ειναι για τις γρατζουνιες.Καλοοο cl cl.

Το εχει δοκιμασει κανενας?
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.