Αποστολέας Θέμα: Φρένα και Jimny  (Αναγνώστηκε 19334 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #60 στις: Οκτώβριος 09, 2006, 22:28 »
Χθές δεν είχα τι να κάνω και αποφάσηα να ανοίξω τα φράνα του jimny για επιθεώρηση... Πίσω όλα καλά, νορμάλ φθορές... Μπροστά, τα πράγματα λίγο παράξενα. Μετά απο 70000 χλμ με σκάφος, και λίγο τροχόσποιτο, και αρκετά βουνά, τα τακάκια ΑΦΘΑΡΤΑ!!!! Πως γίνετε αυτό??? Μήπως τα μαμά τακάκια είναι πολύ σκληρά, γι' αυτό και στραβώνουν οι δισκόπλακες, και μήπως γι' αυτό δεν έχουμε φρένα???

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #61 στις: Οκτώβριος 10, 2006, 00:11 »
Χθές δεν είχα τι να κάνω και αποφάσηα να ανοίξω τα φράνα του jimny για επιθεώρηση... Πίσω όλα καλά, νορμάλ φθορές... Μπροστά, τα πράγματα λίγο παράξενα. Μετά απο 70000 χλμ με σκάφος, και λίγο τροχόσποιτο, και αρκετά βουνά, τα τακάκια ΑΦΘΑΡΤΑ!!!! Πως γίνετε αυτό??? Μήπως τα μαμά τακάκια είναι πολύ σκληρά, γι' αυτό και στραβώνουν οι δισκόπλακες, και μήπως γι' αυτό δεν έχουμε φρένα???

Ακριβως αυτο συμβαινει,τα μαμα τακακια ειναι πολυ σκληρα και κρατανε πολλα χιλιομετρα και το ιδιο συμβαινει με τις δισκοπλακες γι αυτο και ανεβαζουν θερμοκρασιες και στραβωνουν!


Η λυση που εχω καταφυγει εγω και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος και απο την αισθηση και απο την αποδοση και απο τη διαρκεια ειναι η εξης:

Σωληνακια φρενων αεροπορικου τυπου (+10cm μακρυτερα αλλα αυτο δεν εχει να κανει με την αποδοση)
Δισκοπλακες Brembo τρυπημενες στον τορνο με πολλες και μικρες τρυπες για ταχυτερη απαγωγη της θερμοτητας
Τακακια Ferodo μαλακη παστα,μια δινει για Jimny μονο αυτη τη μαλακη

Κοστος

Σωληνακια 50 Ευρω
Δισκοπλακες 80 Ευρω + Τορνος 40 Ευρω
Τακακια Ferodo 35 Ευρω (αντι για 60 που κανουν της Suzuki)
Εργασια 50 Ευρω

Συνολο 255 Ευρω


Πλεονεκτηματα

Καταλαβαινω που και ποσο φρεναρω οποτε δε μπλοκαρουν ευκολα οι τροχοι,το πενταλ ειναι αμεσο σε σχετικα αποτομα φρεναρισματα,
εχει αρκετα μεγαλη διαρκεια γιατι δε ζεσταινονται ευκολα και γι αυτο δε στραβωνουν!


Μειονεκτηματα

Λογικα η μαλακη παστα των Ferodo θα βγαλει πιο λιγα χιλιομετρα απο αυτα της Suzuki αλλα κανουν και τα μισα λεφτα!
Στα φρεναρισματα πανω απο 80km ακουγεται ενα ανεπαισθητο φυσημα απο τις τρυπες στις δισκοπλακες,μικροτερο παντως απο το βουητο των BF Mud!

Αυτα...

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #62 στις: Οκτώβριος 10, 2006, 08:41 »
Η λυση που εχει κανει και ο Georg ειναι αρκετα καλη, μιας και το Jimny μας, γενικα, δεν ειναι και το καλυτερο παραδειγμα στη ποιοτητα των φρενων του...
Ηδη εχει ξαναφορεθει μια τετοια λυση σε 3-4 αυτοκινητα, δεν εχει σημασια αν οι δισκοπλακες ηταν brembo ή καποια αλλη μαρκα, σημασια εχει το οτι δουλευει αρκετα & αισθητα καλυτερα!!!

Αυτο που πρεπει καποιος να προσεξει, ειναι το πως θα γινουν οι τρυπες απο τον τορνο, ουτως ωστε να μη χαλασει το "ζυγισμα" στις δισκοπλακες...!!!
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #63 στις: Οκτώβριος 10, 2006, 15:46 »
Παιδιά μια συμβουλή !

Αντί να τρυπήσετε τις δισκόπλακες, καλύτερα να τις χαράξετε. Με το τρύπημα, δημιουργούνται σημεία συγκέντρωσης τάσεων πάνω στο δίσκο και έτσι στις τρύπες αρχίζουν και εμφανίζονται μικρορωγμές και κατά συνέπεια, κινδυνεύουμε να σπάσει ο δίσκος. Όντως το τρύπημα έχει καλύτερη απόδοση, γιατί απάγεται θερμότητα και απ το εσωτερικό του δίσκου εν μέρει, αξίζει όμως μόνο για αγωνιστικές εφαρμογές που δεν μας ενδιαφέρει η μακροχρόνια διάρκεια ζωής...

Δοκιμάστε χάραγμα λοιπόν, με τοξοειδή αυλάκια, τα οποία καλό είναι, να μην έχουν όλη την ίδια γωνία κλίσης, έτσι ώστε να μην έρχονται κάθε φορά σε επαφή οι ίδιες επιφάνειες τακακιού - δίσκου.
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος cliff

  • Jimny
  • Μηνύματα: 102
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #64 στις: Οκτώβριος 10, 2006, 16:14 »
Εγώ που έχω αλλάξει τις δισκόπλακες με Brembo χαραχτές και τακάκια Ferodo θα δω διαφορά αν βάλω και σωληνάκια αεροπορικού τύπου? Αξίζει τον κόπο?

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #65 στις: Οκτώβριος 10, 2006, 19:38 »
Εγώ που έχω αλλάξει τις δισκόπλακες με Brembo χαραχτές και τακάκια Ferodo θα δω διαφορά αν βάλω και σωληνάκια αεροπορικού τύπου? Αξίζει τον κόπο?

Επειδη το εψαξα,Brembo χαρακτες δεν υπαρχουν μονο κατι Tarox που κανουν 220 Ευρω το σετ!
Αυτες που εχεις βαλει μαλλον τις εχει χαραξει καποιος τορναδορος και στις πουλησαν για γνησιες!

Αυτος που μου τις τρυπησε τρυπαει δισκοπλακες για λογαριασμο της Brembo (γι αυτο και να προσεχετε οταν αγοραζετε Brembo τρυπητες χαρακτες)!
Δε μου τις στραβωσε και στις μονες δισκοπλακες ειναι δυσκολο να γινει γιατι δεν εχουν νευρα οπως οι διπλες (αναμεσα στις 2 δισκοπλακες)!
Οντως οι δισκοπλακες δεν ειναι αναγκη να ειναι Brembo μπορειτε να τρυπησετε ακομα και τις μαμα αρκει να μην ειναι στραβες!

Οποιος θελει στοιχεια του τορναδορου για να τρυπησει δισκοπλακες ας στειλει πμ

Αποσυνδεδεμένος cliff

  • Jimny
  • Μηνύματα: 102
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #66 στις: Οκτώβριος 10, 2006, 19:50 »
Όχι όταν τις είχα αγοράσει δεν υπήρχαν χαραχτές. Αυτό έγινε μετά σε μηχανουργείο. Δες εδώ
http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,105.msg4901.html#msg4901

Τα σωληνάκια αεροπορικού τύπου αξίζουν τον κόπο?

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #67 στις: Οκτώβριος 11, 2006, 00:37 »
Τα σωληνάκια αξίζουν τον κόπο, αν είναι σε normal τιμή...

Εμένα απέκτησε σαφέστερη αίσθηση το πεντάλ του φρένου, δεν έχω απώλειες πίεσης (λόγω της διαστολής, κάτι που συμβαίνει στα λαστιχένια σωληνάκια), και ίσως να έγινε και λίγο πιο απότομο...

Εμένα μου αρέσει πάντως.
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #68 στις: Νοέμβριος 13, 2006, 15:19 »
που βρίσκουμε σωληνάκια σε νορμάλ τιμή??? θέλω να βάλω μακρύτερα... μου ζηταν 110 για τα τρία... απλά σωληνάκια...

Αποσυνδεδεμένος freskos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 374
  • www.jimnyclub.com

Αποσυνδεδεμένος Teo

  • Jimny
  • Μηνύματα: 835
  • Φύλο: Άντρας
  • Δε θα σε ξεχάσουμε ποτέ...
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #70 στις: Νοέμβριος 13, 2006, 15:58 »
που βρίσκουμε σωληνάκια σε νορμάλ τιμή??? θέλω να βάλω μακρύτερα... μου ζηταν 110 για τα τρία... απλά σωληνάκια...


Εχω την εντύπωση οτι είναι φθηνότερα... (Τουλάχιστον φθηνότερα τα πλήρωσα εγώ...)


Ματσικίδης Γιώργος:  2310-323005


« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 13, 2006, 16:02 από Teo »
.....keyboard offroaders....
Όποιος δεν μπορεί να καταλάβει τη σιωπή σου δεν μπορεί να καταλάβει και τα λόγια σου... Tolkin