Αποστολέας Θέμα: Εργατες  (Αναγνώστηκε 22544 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

mich500

  • Επισκέπτης
Απ: Εργατες
« Απάντηση #30 στις: Νοέμβριος 09, 2006, 11:19 »
Μπορεί κάποιος να μας μιλήσει για τις διαφορές ανάμεσα στους εργάτες???
Εντάξη με την μάρκα, όσων αφορά την ποιότητα αλλα μεταξή τους σε τι διαφέρουν?
Ταχύτητα μαζέματος? Ανοίγματος? Αντοχή? Σε τι διαφέρει έναν 8άρης της ίδιας εταιρίας, με έναν άλλον 8άρι με 500ευρώ παραπάνω?

πχ warm tabor 12k ίδια τιμή με ce m6000 γιατί???

¶γγελε θα σου πω τι βλέπω εγώ στην πράξη για τα δικά μας αυτοκίνητα. ;)
Έχει να κάνει με τα 2 από τα 3 που είπες, ταχύτητα μαζέματος και αντοχή-ανθεκτικότητα στον χρόνο(προσθέτω).
Όταν βάζεις τον εργάτη έχεις σκεφτεί γιατί χρήση τον θέλεις...οπώτε ένας 8000-9000 λίμπρες είναι πολύ καλός, αξιόπιστος για μία μέση κατάσταση...αν σκεφτείς ότι το jimny είναι 1000 περίπου κιλά.
Επίσης πιστεύω ότι θα πρέπει να γίνεται καλή συντήρηση....
Έχω τον ίδιο με φίλο, με την διαφορά ότι ο δικός μου ήταν μεταχειρισμένος...αλλά ίσως να δουλεύει και λίγο καλύτερα, πράγμα που οφείλεται ότι έχει ανοιχτεί και προστεθεί motorkote.


Αγαπητoί φίλοι,
Από τα χρόνια δοκιμών διάφορων εργατών καταλήξαμε ως ομάδα ότι οι Warn είναι εξαιρετικοί εργάτες (μιλούμε για ηλεκτρικούς) ανθεκτικοί στην σκληρή χρήση σε υγρό και λασπώδες περιβάλλον δηλ. ότι χειρότερο. Ακολουθούν πολύ κοντά και άλλοι εργάτες όπως Superwinch, MileMarker, Ramsey, ΟΧ, Come Up,
κάποιοι από αυτούς όμως δεν εισάγονται στην Ελλάδα.(Προς Θεού μην πάρει κανείς αγνώστου όνοματος εργάτη)
 Για την επιλογή του εργάτη πρέπει να σκεφτούμε την χρήση που τον θέλουμε πχ αν αφορά αγώνες μας ενδιαφέρει η συνολική του ταχύτητα! (Θυμίζω για εκτός αγώνων χρήση ότι αργός εργάτης δεν σημαίνει αναγκαστικά «κακός εργάτης» αντιθέτως  με σωστή χρήση  μπορεί να έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.)
Στην συνέχεια μας ενδιαφέρει η ιπποδύναμη του κινητήρα (είναι λογικό ότι η μεγαλύτερη κάνει το μοτέρ να κουράζεται λιγότερο, ζεσταίνεται πιο δύσκολα και ζει περισσότερο!) Οι Warn έχουν κινητήρες 6HP (o ΧP) και 4,6HP.
Κάποιοι για παράδειγμα έχουν την ίδια αντοχή στο Pulling και το Releasing με επιβάρυνση όπως οι Superwinch/Husky οπότε είναι εξαιρετικοί για το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Οι MileMarker έχουν πολύ καλή φήμη στους υδραυλικούς.

Επίσης σημαντική είναι η δύναμη του εργάτη που χρειαζόμαστε σε σχέση με την χρήση. Πχ κάποιος λέει πολύ απλά «το αυτοκίνητό μου ζυγίζει 1350 Kg άρα ο εργάτης των 6000lb (2937Kg 1 lb=489,5 γρ) μου κάνει μια χαρά. Πρέπει να λάβουμε υπ’όψιν  ότι αν βρεθούμε κολλημένοι σε λάσπη μέχρι το ύψος της ζάντας χρειαζόμαστε δύναμη ίση με δύο φορές το βάρος του αυτοκινήτου δηλαδή 2700Kg, αν βυθιστεί πάνω απο το σασί τότε τρεις φορές το βάρος του αυτοκινήτου δηλ. 4050 Kg., αν τώρα το αυτοκίνητο μας για κάποιο λόγο δεν δουλεύει υπολογίζουμε άλλο ένα 66% του βάρους του και αν βρίσκεται σε ένα μικρό χαντάκι με ανηφορική κλίση 15% άλλο ένα 25% του βάρους συνεπώς άλλα 1228Kg σύνολο 5278 Κg (10782 lb).
Δεν υπάρχει περίπτωση λοιπόν να το τραβήξουμε έχoντας κατά νου ότι τα 2937Kg  ονομαστικής δύναμης έλξης του εργάτη αφορούν την πρώτη στρώση συρματόσχοινου (1st layer) αυτή που εφάπτεται στο τύμπανο (drum). Στην περίπτωση που χρησιμοποιήσουμε snatch block θα διπλασιάσουμε την ελκτική δύναμη (2Χ2937=5874Kg )με την προϋπόθεση να έχουμε αφήσει μόνο μερικές σπείρες τυλιγμένες επάνω στο τύμπανο ώστε να εκμεταλλευτούμε όλη την ονομαστική του δύναμη. Όταν όμως δουλεύουμε τον εργάτη στο όριο τότε είναι βέβαιο ότι θα μας χαιρετίσει σύντομα. (¨Ένα παράδειγμα σωστής χρήσης θα δεις στην φωτογραφία όπου ανεβάσαμε στο τελικό του Mad Challenge ένα αυτοκίνητο με βάρος 2150 Κg σε κάθετο λασπώδες τοίχο χωρίς καμία πρόσφυση με διπλό snatch block και εργάτη warn 8000lb M (δηλαδή 24000lb = 11736kg). Σήμερα αυτός ο εργάτης χρησιμοποιείται ακόμη από την ομάδα μας και είναι 7 ετών! ( Στην πραγματικότητα πρέπει να υπολογίσουμε και τις τριβές των Snatch block αλλά στο παράδειγμα θα το αποφύγουμε χάριν απλούστευσης).
¶λλος παράγοντας είναι ο τρόπος που τον χρησιμοποιούμε. Αν ο εργάτης χρησιμοποιείται σωστά μπορεί και με 2 HP μοτέρ να ζήσει μια ζωή! Πρέπει να γνωρίζουμε πότε πρέπει να χρησιμοποιήσουμε snatch block (ράουλο) ώστε να μην εξοντώσουμε τον εργάτη! Να μην κινούμε ταυτόχρονα με την έλξη του εργάτη και το αυτοκίνητό μας (σκοτώνουμε τα γρανάζια).
Επίσης σημαντική είναι η συντήρηση του εργάτη κάθε 1ή 2 χρόνια ανάλογα με το περιβάλλον χρήσης. Χρειάζεται άνοιγμα, καθάρισμα από τα χώματα και την βρώμικη λίπανση και επανασυναρμολόγιση από έμπειρα χέρια! Αν χρησιμοποιούμε συρματόσχοινο να το λιπαίνουμε και μετά από κάθε χρήση να το τυλίγουμε σωστά υπό τάση ώστε να ευθυγραμμίζονται τα πιθανά τσακίσματα. Αν έχουμε σχοινί να το ελέγχουμε συχνά για πιθανές φθορές και αν είναι σοβαρές να το αντικαθιστούμε!
¨Ένας τελευταίος κανόνας και πολύ σοβαρός είναι να εξασκούμαστε στην χρήση του εργάτη όταν δεν είμαστε σε ανάγκη ώστε όταν έρθει η στιγμή να είναι τα πράγματα πιο εύκολα για μας! (δηλ ο εργάτης δεν είναι διακοσμητικό στοιχείο του αυτοκινήτου μας που το κοιτάμε με δέος και μας πιάνει πανικός όταν έρθει η ώρα να τον χρησιμοποιήσουμε)

( όσο για το Motorcote (Supermario) η προσθήκη του μας έχει σώσει στο παρελθόν διαφορικά από νερά)

(Ελπίζω να βοήθησα και να μην μπέρδεψα)

Φιλικά

Μιχάλης Μουρατίδης
NomadOffroad

« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 01, 2006, 00:55 από mich500 »

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Εργατες
« Απάντηση #31 στις: Νοέμβριος 09, 2006, 12:28 »
Μιχάλη ήσουν αναλυτικότατος και κατατοπιστικότατος, ευχαριστούμε για τις πληροφορίες... ;) ;) ;)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Εργατες
« Απάντηση #32 στις: Νοέμβριος 09, 2006, 14:31 »
(Ελπίζω να βοήθησα και να μην μπέρδεψα)

Φιλικά

Μιχάλης Μουρατίδης
NomadOffroad

Mιχαλη εισαι η αλλη πλευρα του φορουμ μας.:)
Η παρουσια σου εδω μας τιμαει και μας βοηθαει να μαθαινουμε συνεχεια!
Ευχαριστουμε! cl


υγ το τερας της ομαδας δεν το εχω δει ακομα ,θα υπαρξει παρουσιαση του! ???

Αποσυνδεδεμένος supermario

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 119
  • Ναυπακτος
Απ: Εργατες
« Απάντηση #33 στις: Νοέμβριος 09, 2006, 14:40 »

( όσο για το Motorcote (Supermario) η προσθήκη του μας έχει σώσει στο παρελθόν διαφορικά από νερά)






Το σχολιο μου ηταν καθαρα για πηραγμα στο Μαριο(savvoul) και οχι για το Motorcote το οποιο χρησιμοποιω και εγω.

Αποσυνδεδεμένος freskos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 374
  • www.jimnyclub.com
Απ: Εργατες
« Απάντηση #34 στις: Νοέμβριος 09, 2006, 15:20 »
Μιχάλη,

1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και
2.  _brav/

Αποσυνδεδεμένος kyr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 166
  • Φύλο: Άντρας
  • Θεσσαλονίκη
Απ: Εργατες
« Απάντηση #35 στις: Νοέμβριος 09, 2006, 16:01 »
ΜΕΓΑΣ  ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ  ο Μιχάλης αλλά με σοβαρά μειονεκτήματα:

1)   "Τρώει" πολύ χώρο με το τεράστιο κείμενο του και γεμίζει άσκοπα το site.
2)   Είναι πολύ ευγενικός και ήπιος , δεν χρησιμοποιεί αφορισμούς ούτε καν προστακτική.
3)   Δεν έχει άποψη για  ΚΑΘΕ  θέμα του site.
4)   Στο 2ο Θεσσαλονίκη τρόφυ "πήρε" μέρος απο την ασφαλή θέση του φωτογράφου αφήνοντας τη δύσκολη δουλειά στον αγωνιζόμενο Χάρη Μουρατίδη απο την Αλεξ/πολη.
5)   Δεν χρησιμοποιεί καθόλου αυτά:  :) ;) :D ;D >:( :( :o 8) ??? ::) :-[ :-* :'( >:D ha lol cl 0_21 bhe yah t4 87 j12 roc2 a105 >kalim< :P >locked :-X gvc oops no_ gyros loula <cook_ <chef_ _1076> _ac43> vrc punch eys li_k u252 shoc agr surp agr1 ha3 hallo #@% agr2 _supr> .   Ουφ, κουράστηκα. 
Χρήστος Κυριακόπουλος

mich500

  • Επισκέπτης
Απ: Εργατες
« Απάντηση #36 στις: Νοέμβριος 09, 2006, 17:57 »
ΜΕΓΑΣ  ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ  ο Μιχάλης αλλά με σοβαρά μειονεκτήματα:

1)   "Τρώει" πολύ χώρο με το τεράστιο κείμενο του και γεμίζει άσκοπα το site.
2)   Είναι πολύ ευγενικός και ήπιος , δεν χρησιμοποιεί αφορισμούς ούτε καν προστακτική.
3)   Δεν έχει άποψη για  ΚΑΘΕ  θέμα του site.
4)   Στο 2ο Θεσσαλονίκη τρόφυ "πήρε" μέρος απο την ασφαλή θέση του φωτογράφου αφήνοντας τη δύσκολη δουλειά στον αγωνιζόμενο Χάρη Μουρατίδη απο την Αλεξ/πολη.
5)   Δεν χρησιμοποιεί καθόλου αυτά:  :) ;) :D ;D >:( :( :o 8) ??? ::) :-[ :-* :'( >:D ha lol cl 0_21 bhe yah t4 87 j12 roc2 a105 >kalim< :P >locked :-X gvc oops no_ gyros loula <cook_ <chef_ _1076> _ac43> vrc punch eys li_k u252 shoc agr surp agr1 ha3 hallo #@% agr2 _supr> .   Ουφ, κουράστηκα. 

Δηλαδή θα το προτιμούσες έτσι;


Αγαπητoί φίλοι,
Από τα χρόνια δοκιμών διάφορων εργατών καταλήξαμε ως ομάδα ότι οι Warn είναι εξαιρετικοί εργάτες (μιλούμε για ηλεκτρικούς) ανθεκτικοί στην σκληρή χρήση σε υγρό και λασπώδες περιβάλλον δηλ. ότι χειρότερο. Ακολουθούν πολύ κοντά και άλλοι εργάτες όπως Husky, Superwinch, MileMarker, Ramsey, ΟΧ,
κάποιοι από αυτούς όμως δεν εισάγονται στην Ελλάδα.(Προς Θεού μην πάρει κανείς άγνωστο όνομα σε εργάτη)
 Για την επιλογή του εργάτη πρέπει να σκεφτούμε την χρήση που τον θέλουμε πχ αν αφορά αγώνες μας ενδιαφέρει η συνολική του ταχύτητα! (Θυμίζω για εκτός αγώνων χρήση ότι αργός εργάτης δεν σημαίνει αναγκαστικά «κακός εργάτης» αντιθέτως  με σωστή χρήση  μπορεί να έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.)
Στην συνέχεια μας ενδιαφέρει η ιπποδύναμη του κινητήρα (είναι λογικό ότι η μεγαλύτερη κάνει το μοτέρ να κουράζεται λιγότερο, ζεσταίνεται πιο δύσκολα και ζει περισσότερο!) Οι Warn έχουν κινητήρες 6HP (o ΧP) και 4,6HP.
Κάποιοι για παράδειγμα έχουν την ίδια αντοχή στο Pulling και το Releasing με επιβάρυνση όπως οι Husky οπότε είναι εξαιρετικοί για το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Οι MileMarker έχουν πολύ καλή φήμη στους υδραυλικούς.όπου ανεβάσαμε στο τελικό του Mad Challenge ένα αυτοκίνητο με βάρος 2150 Κg σε κάθετο λασπώδες τοίχο χωρίς καμία πρόσφυση με διπλό snatch block και εργάτη warn 8000lb M (δηλαδή 24000lb = 11736kg). Σήμερα αυτός ο εργάτης χρησιμοποιείται ακόμη από την ομάδα μας και είναι 7 ετών!
¶λλος παράγοντας είναι ο τρόπος που τον χρησιμοποιούμε. Αν ο εργάτης χρησιμοποιείται σωστά μπορεί και με 2 HP μοτέρ να ζήσει μια ζωή! Πρέπει να γνωρίζουμε πότε πρέπει να χρησιμοποιήσουμε snatch block (ράουλο) ώστε να μην εξοντώσουμε τον εργάτη! Να μην κινούμε ταυτόχρονα με την έλξη του εργάτη και το αυτοκίνητό μας (σκοτώνουμε τα γρανάζια).
Επίσης σημαντική είναι η συντήρηση του εργάτη κάθε 1ή 2 χρόνια ανάλογα με το περιβάλλον χρήσης. Χρειάζεται άνοιγμα, καθάρισμα από τα χώματα και την βρώμικη λίπανση και επανασυναρμολόγιση από έμπειρα χέρια! Αν χρησιμοποιούμε συρματόσχοινο να το λιπαίνουμε και μετά από κάθε χρήση να το τυλίγουμε σωστά υπό τάση ώστε να ευθυγραμμίζονται τα πιθανά τσακίσματα. Αν έχουμε σχοινί να το ελέγχουμε συχνά για πιθανές φθορές και αν είναι σοβαρές να το αντικαθιστούμε!
¨Ένας τελευταίος κανόνας και πολύ σοβαρός είναι να εξασκούμαστε στην χρήση του εργάτη όταν δεν είμαστε σε ανάγκη ώστε όταν έρθει η στιγμή να είναι τα πράγματα πιο εύκολα για μας! (δηλ ο εργάτης δεν είναι διακοσμητικό στοιχείο του αυτοκινήτου μας που το κοιτάμε με δέος και μας πιάνει πανικός όταν έρθει η ώρα να τον χρησιμοποιήσουμε)

( όσο για το Motorcote (Supermario) η προσθήκη του μας έχει σώσει στο παρελθόν διαφορικά από νερά)

(Ελπίζω να βοήθησα και να μην μπέρδεψα)

Φιλικά

Μιχάλης Μουρατίδης
NomadOffroad
:) ;) :D ;D >:( :( :o 8) ??? ::) :-[ :-* :'( >:D ha lol cl 0_21 bhe yah t4 87 j12 roc2 a105 >kalim< :P >locked :-X gvc oops no_ gyros loula <cook_ <chef_ _1076> _ac43> vrc punch eys li_k u252 shoc agr surp agr1 ha3 hallo #@% agr2 _supr>

« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 10, 2006, 08:24 από mich500 »

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Εργατες
« Απάντηση #37 στις: Νοέμβριος 09, 2006, 20:25 »
 lol lol και χουμοριστας!  8)

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: Εργατες
« Απάντηση #38 στις: Νοέμβριος 09, 2006, 23:30 »
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες....

Αποσυνδεδεμένος groove

  • Jimny
  • Μηνύματα: 105
Απ: Εργατες
« Απάντηση #39 στις: Νοέμβριος 10, 2006, 09:23 »
Αγγελε για τα   >kalim< :-X <welc_ _warning> hallo_all >best _11370> _1030> <rsm_ b53 b53 _198> _213> _246> _0491> _9436> _10007> _11252> _11727> _12762> _12878> _b138> _ar15fir> _angry09> _au> 081a _circle> 05a1a >176 <war_ >rain1< >rain5< >dnce >dnce >Hellas3 >12182 >12182 >12182 >12182 >12182 >12182 >12183 >13124 >13124 >13124 >13124        ευχαριστησες?????????????ς???????  >laugh007< >laugh007< >laugh007< >laugh007< >laugh007< >laugh007< >laugh007< >laugh007<

Αποσυνδεδεμένος admin

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Άντρας
    • Jimnyclub.com
Απ: Εργατες
« Απάντηση #40 στις: Νοέμβριος 10, 2006, 11:52 »
Μακάρι τέτοια πόστ να γράφονται κάθε μέρα και σε πολλαπλάσιο μέγεθος....

Jimnyclub.com

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Εργατες
« Απάντηση #41 στις: Νοέμβριος 13, 2006, 14:43 »
barbarians εδώ  yah

Αποσυνδεδεμένος Blackchris

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 23
  • www.jimnyclub.com
Απ: Εργατες
« Απάντηση #42 στις: Νοέμβριος 14, 2006, 11:53 »
( όσο για το Motorcote (Supermario) η προσθήκη του μας έχει σώσει στο παρελθόν διαφορικά από νερά)

(Ελπίζω να βοήθησα και να μην μπέρδεψα)

Φιλικά

Μιχάλης Μουρατίδης
NomadOffroad




Πολύ καλό το κείμενο Μιχάλη το έσωσα κιόλας γιατί τέτοια κείμενα αν στο μέλλον τα χρειαστείς δεν θυμάσαι που να τα αναζητήσεις.
Σχετικά με το motorcote με ποιον τρόπο σώζει τα διαφορικά ?
Τελευταία είχα μια άσχημη εμπειρία με νερό στο μπροστινό μου διαφορικό και χρειάστηκε να αλλάξω όλα τα ρουλεμάν.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 14, 2006, 11:55 από Blackchris »

Αποσυνδεδεμένος galloper

  • Jimny
  • Μηνύματα: 29
Απ: Εργατες
« Απάντηση #43 στις: Νοέμβριος 14, 2006, 13:55 »
( όσο για το Motorcote (Supermario) η προσθήκη του μας έχει σώσει στο παρελθόν διαφορικά από νερά)

(Ελπίζω να βοήθησα και να μην μπέρδεψα)

Φιλικά

Μιχάλης Μουρατίδης
NomadOffroad




Πολύ καλό το κείμενο Μιχάλη το έσωσα κιόλας γιατί τέτοια κείμενα αν στο μέλλον τα χρειαστείς δεν θυμάσαι που να τα αναζητήσεις.
Σχετικά με το motorcote με ποιον τρόπο σώζει τα διαφορικά ?
Τελευταία είχα μια άσχημη εμπειρία με νερό στο μπροστινό μου διαφορικό και χρειάστηκε να αλλάξω όλα τα ρουλεμάν.




Φτου τσαμπα μπηκα......λεω για νανε ο Μαυροχρηστος εδω.........παει χαλασες και συ lol ha ha

Αποσυνδεδεμένος Blackchris

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 23
  • www.jimnyclub.com
Απ: Εργατες
« Απάντηση #44 στις: Νοέμβριος 14, 2006, 14:07 »
( όσο για το Motorcote (Supermario) η προσθήκη του μας έχει σώσει στο παρελθόν διαφορικά από νερά)

(Ελπίζω να βοήθησα και να μην μπέρδεψα)

Φιλικά

Μιχάλης Μουρατίδης
NomadOffroad




Πολύ καλό το κείμενο Μιχάλη το έσωσα κιόλας γιατί τέτοια κείμενα αν στο μέλλον τα χρειαστείς δεν θυμάσαι που να τα αναζητήσεις.
Σχετικά με το motorcote με ποιον τρόπο σώζει τα διαφορικά ?
Τελευταία είχα μια άσχημη εμπειρία με νερό στο μπροστινό μου διαφορικό και χρειάστηκε να αλλάξω όλα τα ρουλεμάν.




Φτου τσαμπα μπηκα......λεω για νανε ο Μαυροχρηστος εδω.........παει χαλασες και συ lol ha ha

Ουστ ρε  2_ag 19_> q85 q85 q85 q85