Καταρχάς είναι πολλά τα κυβικά, ειδικά τα 4000 και οι επιδόσεις του για ένα τόσο μεγάλου κυβισμού αμάξι δεν είναι και τόσο καλές
305 Νm/ 2.700 δεν είναι καλή τιμή δηλαδή???
άσε που καίει και τα κέρατα του.
Για αυτο υπάρχει το LPG και καθαρισες
Μπορεί να υπάρχουν πολλές λύσεις για μετατροπές αλλά και αυτές κοστίζουν,
και στο Jimny κοστιζουν, και μπορώ να σου πω ότι μπορεί να κοστίζουν λιγάκι παραπάνω(ιδίως σε σχέση με το καινούργιο wrangler με το 6άρι σαζμάν και
χωρίς κουμπάκια, και ειναι ενδεδειγμένες για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και όχι δικοί μας πειραματισμοί, αλλά πεπατημένες λύσεις)
επιπλέον αν θες να το κάνεις ΄΄ αμάξι ΄΄ θα πρέπει να βάλεις χέρι και στο εσωτερικό (να ανεβάζεις το τζάμι με το χέρι τώρα, τι είναι αυτά;)
Τα καθαρόαιμα off road αυτοκίνητα είναι φιλοσοφία και τρόπος ζωής φίλε μου.
Το wrangler όπως και τα land rover αυτό είναι, αυτά ειναι τα κλασικά.
Εαν θέλεις να το κάνεις "αμάξι", απλά δεν γίνετε , απο άποψη μιας και το wrangler είναι τζιπ εχει φιλοσοφία χαρακτηρα και κουλτούρα, ειναι ενα καθαρόαιμο off road δεν ειναι "αμάξι".
Το καλό είναι ότι το καινούργιο μοντέλο έρχεται εξοπλισμένο με περισσότερες ανέσεις αλλά και αυτά που έχει σε μία παρουσίαση που διάβασα είναι από το Cherokee προηγούμενης γενιάς.
Δεν το έχω ψάξει αλλά θες να πείς ότι είναι άσχημα??
Με τα χρήματα δίνεις για να το αποκτήσεις όχι μόνο υπάρχουν καλύτερες λύσεις αλλά αν ζεις στην επαρχία μπορείς να πάρεις ένα Navara του κάνεις ένα ψηλωματάκι του βάζεις και ένα λάστιχο και εκεί που θα σε ανεβάσει, το Wrangler θα σε κοιτάει με κιάλια χωρίς πολλές μετατροπές και θα σου μείνουν και φράγκα στην τσέπη.
Λοιπόν για να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους, και για να μαθένουμε και τίποτα....
Το Navara που λές , δεν είναι μόνο για τους τυχερούς που ζούν στην επαρχία, αλλά για όσους μπορούν να αποκτήσουν
επαγγελματικό αυτοκίνητο για τους δε Αθηναίους και Θεσσαλονικείς, δεν πρέπει να έχεις έδρα το κέντρο τις πόλης όπου απαγορεύεται να κινηθούν λόγω πετρελαιοκίνησης.
Στην Παλλήνη βγάζω και εγώ Navara...
Μην βλέπεις την τιμή του Navara γιατί είναι για επαγγελματίες.
Wrangler με επαγγελματική άδεια ξέρεις πόσο στοιχίζει??(εγώ όχι ακόμα και δεν τα συγκρίνω σαν κόστος κτήσης).
Απο την πλευρά τις ροπής, το Navara έχει καλύτερη τιμή, μιας και είναι diesel το Wrangler έχει κατα πολύ κοντύτερες σχέσεις μετάδοσης όμως , και είναι και καμιά 400αριά κιλά ελαφρύτερο.
Το να ψηλώσεις ένα αυτοκίνητο με ανάρτηση με διπλά ψαλίδια μπροστά, δεν είναι και το πιο εύκολο, σε σχέση με τον καθαρόαιμο άκαμπτο του wrangler.
Οσο για τις εκτός δρόμου τιμές, εκεί δηλαδή που το wrangler θα κοιτάει το Navara με τα κυάλια πάρε τα εκτός δρόμου στοιχεία τους και σύγκρινε τα....
www.nissan.gr/nissan.nsf/Navara_specifications?OpenFormwww.autogroup.gr/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&itemId=13497&productId=13497&langId=-11&parent_category_rn=11218&menu=menu_wrangler.jsp&image=lb_ch_specs_on.gif&highlightimage=sub_menu_3003&flash=wrangler&carmodel=wrangler&header=t_wrangler_technical.gifΣυμπέρασμα??