Αποστολέας Θέμα: Μοντέλα, ταχύτητες, μηχανές.. απ'ολα έχει ο μπαξές  (Αναγνώστηκε 11441 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος grego1

  • Jimny
  • Μηνύματα: 15
Γεια σας και χαρά σας. Χαίρομαι ιδιαίτερα που βρήκα ένα τέτοιο site γιατί βρήκα επιτέλους ένα site να βάλω τις απορίες μου στα Ελληνικά. Πριν αρχίσω όμως θέλω να σας πω ότι είμαι άσχετος γιΆ αυτό θα σας ζαλίσω λιγάκι. Θέλω να αγοράσω ένα Jimny cabrio. Είδα σε κάποια topic να αναφέρεστε σε παλιά και καινούργια μοντέλα αυτά με τον λεβιέ και αυτά με τα κουμπάκια. Επιπλέον ήξερα ότι υπήρξε και αλλαγή του κινητήρα από 65 στα 85 και νόμιζα ότι αυτός με τα 85 θα είναι στο μοντέλο με τα κουμπάκια αλλά είδα κάπου κάποιο μέλος να αναφέρεται λέγοντας κάτι για 3 – 4 αλογάκια μόνο διαφορά. Υπάρχει λοιπόν μοντέλο με λεβιέ και 85 άλογα και αν ναι ποιο και ποιάς χρονολογίας.
2. Για το επόμενο ερώτημα θέλω την άποψή σας. Θέλω να το ανεβάσω λίγο τόσο σε ροπή όσο και ιπποδύναμη και έχω στο μυαλό 2 σενάρια το πρώτο είναι να του βάλω ένα κομπρέσορα  και ένα σετ ταχυτήτων 8:1 που βρήκα στο rocky-road το θέμα όμως είναι ότι δεν ξέρω κατά πόσο θα μειωθεί η τελική του ταχύτητα. Επειδή θα το χρησιμοποιώ και για δρόμο δεν θέλω να πηγαίνει σαν χελώνα μήπως θα είναι καλύτερα να αντί για κομπρεσορα να του βάλω turbo; Το δεύτερο είναι να του αλλάξω τη μηχανή. Σε διάφορα site που έψαξα είδα ότι έκαναν αλλαγές κυρίως από Vitara 1600 και swift 1300 turbo αλλά δεν θέλω ούτε το ένα ούτε το άλλο. Στην αρχή δεν ήξερα (όχι ότι τώρα ξέρω) και νόμιζα ότι μπορώ να βάλω μηχανή μόνο από άλλο 4 x 4 αλλά τώρα που αυτή η αλλαγή με το swift μα έβαλε σε σκέψεις για φαντάσου να μπορεί να μπει μια μηχανή σαν του vw sti, το αμαξάκι θα πετάει. Είναι κάποιος μηχανικός; Ξέρει κανένας τίποτα; Επίσης είδα την μετατροπή σε υγραέριο και τρελάθηκα, τέλειο. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για άλους κινητήρες; Για ψηλώματα, αναρτήσεις, ζάντες κτλ κτλ θα σας ζαλίσω άλλη φορά, αυτό που με καίει αυτή τη στιγμή είναι ο κινητήρας και μια που το έφερε η κουβέντα ξέρει η έχει κανείς κατάστημα που να μπορώ να προμηθευτώ το συγκεκριμένο σετ γραναζιών; Αφού θα τα δώσουμε που θα τα δώσουμε τα λεφτά ας μείνουν σε Ελληνικό έδαφος ρε αδερφέ κι ας κοστίσουν και λίγο παραπάνω.

Ευχαριστώ πολύ.

Γρηγόρης

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Μοντέλα, ταχύτητες, μηχανές.. απ'ολα έχει ο μπαξές
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 06, 2006, 01:29 »
Καταρχήν καλωσόρισες κοντά μας. Τα περισσότερα ερωτήματά σου έχουν απαντηθεί κατά καιρούς στο φόρουμ. Οι ενότητες είναι όλες ελεύθερες και θα βρεις απαντήσεις και σε ακόμα περισσότερες απορίες.
Να ξέρεις όμως ότι το jimny έχει συγκεκριμένες δυνατότητες και δέχεται βελτιώσεις και μετατροπές ανάλογα με τα γούστα του καθενός. Αυτά πρέπει να καθορίζουμε πρώτα και μετά ο κάθε ένας μας στήνει το jimnaki του όπως τον βολεύει. Πάντως αν η πρώτη μετατροπή είναι η αλλαγή κινητήρα γιατί δε σου αρκούν τα 1360 κυβικά ( που είναι πράγματι λίγα) κατά τη γνώμη μου δες για άλλο αυτοκίνητο. Μετατροπές τέτοιες είναι βαρβάτες.

Αποσυνδεδεμένος savvoul

  • Jimny
  • Μηνύματα: 528
  • Φύλο: Άντρας
  • barbarians! Πτολεμαϊδα
Απ: Μοντέλα, ταχύτητες, μηχανές.. απ'ολα έχει ο μπαξές
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 06, 2006, 02:17 »
Γεια σου φίλε είδα πριν περίπου ένα μήνα ένα παληκάρι απο Θεσσαλονίκη που πουλούσε το γιμνι του με 8500.ένα μαύρο cabrio και σε πολύ καλή κατάσταση. ¶μα σε ενδιαφέρει πες να σε δώσω το τηλ. του να επικοινωνήσεις.
Τα άλλα θα έρθουν μετά την αγορά
To nickname άλλαξε......
Η παρέα μεγαλώνει..........(άσχετο)

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: Μοντέλα, ταχύτητες, μηχανές.. απ'ολα έχει ο μπαξές
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 06, 2006, 09:14 »
Καλημερα φιλε Γρηγορη... και καλωσορισες στη παρεουλα μας!!!
Ολοι μας λιγο πολυ, ειμαστε ασχετοι (απο τη στιγμη που καποιοι αλλοι ξερουν πολυ περισσοτερα απο εμας...). Ομως, για το λογο αυτο εχει δημιουργηθει αυτος ο χωρος, οποτε ολοι μας μαθαινουμε απο ολους τους αλλους!!! Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν ζαλιζεις κανενα απο εμας. Ισα ισα ειναι χαρα μας να μοιραζομαστε οτι γνωριζει ο καθενας μας
με ολους τους φιλους που μας εμπιστευονται και ειναι μελη στο jimnyclub!!!

Σε οτι αφορα το "θεμα" που σε απασχολει... ναι, το προηγουμενο μοντελο απο το vvt, το οποιο ειναι με λεβιε στο βοηθητικο κιβωτιο, ειναι οντως με 82 ιππους και (προσωπικα μιλαω παντα...), εγω το θεωρω πιο καλο-πρακτικο για τις παραπερα μετατροπες που ισως καποιος θα ηθελε να ασχοληθει...  Το vvt ναι, εχει κατι παραπανω σε ιππους, αλλα η διαφορα δεν ειναι κατι τραγικο...

Στα υπολοιπα τωρα που λες... δε νομιζω να αξιζει το κοπο να μπεις σε τετοιες διαδικασιες με το jimny μας... Εννοω τα περι turbo κλπ... Το "προβλημα" (αν μπορεις να το πεις ετσι...), το εχουμε μονο και μονο στα "χαμηλα"... εκει ειναι που χρειαζομαστε λιγο παραπανω ροπη και δυναμη στο κινητηρα μας... Μιλωντας με καποιο γνωστο-καλο μηχανικο του χωρου μας και παντα κατα τη δικη του αποψη, ενα μοτερ απο Vitara 8V, μαλλον ειναι η καλυτερη λυση για τη δικη μας περιπτωση... Προσωπικα ομως, δε θα εμπαινα σε αυτη τη διαδικασια...
Εχω κανει παρα πολλα πραγματα επανω στο jimny, αλλα αυτο δεν θα το εκανα... (βεβαια, σου ξαναλεω, οτι αυτο ειναι η προσωπικη μου αποψη...)
Η μετατροπη που εκανε ο φιλος μας ο Κωστας (Κατσενος), ειναι οντως πολυ αξιολογη δουλεια και θα ελεγα οτι ειναι και κατι χρησιμο, πρακτικο & εξυπνο, στους καιρους που ζουμε, με τις ανηφοριες που τραβαει η βενζινουλα...!!!

Εαν νομιζεις οτι μπορουμε να σου φανουμε χρησιμοι σε κατι, ειμαστε στη διαθεση σου...

Και παλι καλως ηρθες στη παρεα, στο Jimnyclub !!!

Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος grego1

  • Jimny
  • Μηνύματα: 15
Απ: Μοντέλα, ταχύτητες, μηχανές.. απ'ολα έχει ο μπαξές
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 06, 2006, 19:57 »
΄΄Γεια σου φίλε είδα πριν περίπου ένα μήνα ένα παληκάρι απο Θεσσαλονίκη που πουλούσε το γιμνι του με 8500.ένα μαύρο cabrio και σε πολύ καλή κατάσταση. ¶μα σε ενδιαφέρει πες να σε δώσω το τηλ. του να επικοινωνήσεις.
Τα άλλα θα έρθουν μετά την αγορά΄΄

Ευχαριστώ πολύ έχω όμως γνωστό που ασχολείται με το χώρο του αυτοκινήτου γνωρίζει πολλές μάντρες σε όλη την Ελλάδα και θα ψάξει αυτός, που ξέρει και καλύτερα, για εμένα.

΄΄Μιλωντας με καποιο γνωστο-καλο μηχανικο του χωρου μας και παντα κατα τη δικη του αποψη, ενα μοτερ απο Vitara 8V, μαλλον ειναι η καλυτερη λυση για τη δικη μας περιπτωση... Προσωπικα ομως, δε θα εμπαινα σε αυτη τη διαδικασια΄΄


Πες μου σε παρακαλώ γιατί δεν θα το έκανες. Λόγο κόστους η επειδή πιστεύεις ότι η εν λόγω μετατροπή δεν θα έχει και πολλά να προσφέρει; Κάθε άποψη σεβαστή. Όσο για το Turbo που ανέφερα. Eξαρχής ήθελα να βάλω κομπρέσορα αλλά επειδή ούτως η άλλως θα αλλάξω και τις ταχύτητες σκέφτηκα ότι ίσως είναι καλύτερα να βάλω Turbo για να ανεβάσω λίγο την τελική.


΄΄Πάντως αν η πρώτη μετατροπή είναι η αλλαγή κινητήρα γιατί δε σου αρκούν τα 1360 κυβικά ( που είναι πράγματι λίγα) κατά τη γνώμη μου δες για άλλο αυτοκίνητο΄΄

Τώρα είναι λίγο αργά….. το ερωτεύτηκα!!!!!

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Μοντέλα, ταχύτητες, μηχανές.. απ'ολα έχει ο μπαξές
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 06, 2006, 21:17 »
Πες μου σε παρακαλώ γιατί δεν θα το έκανες. Λόγο κόστους η επειδή πιστεύεις ότι η εν λόγω μετατροπή δεν θα έχει και πολλά να προσφέρει; Κάθε άποψη σεβαστή. Όσο για το Turbo που ανέφερα. Eξαρχής ήθελα να βάλω κομπρέσορα αλλά επειδή ούτως η άλλως θα αλλάξω και τις ταχύτητες σκέφτηκα ότι ίσως είναι καλύτερα να βάλω Turbo για να ανεβάσω λίγο την τελική.



Τώρα είναι λίγο αργά….. το ερωτεύτηκα!!!!!


Να ανεβάσεις τηντελική στο jimny ??? Καλύτερα δες για κάποιο άλλο αυτοκίνητο, το νέο Terios πχ, δεν κάνει το jimny για σένα. Φιλικά.

Αποσυνδεδεμένος fanis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 119
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIANS
Απ: Μοντέλα, ταχύτητες, μηχανές.. απ'ολα έχει ο μπαξές
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 06, 2006, 21:34 »
Καταρχήν καλός ήρθες στην παρέα μας. Στην αρχή θα έπρεπε να ξεκαθαρίσεις με τον εαυτό σου γιατί χρήση θέλεις το jimny για κόντρες στα φανάρια?για βόλτες στο βουνό? ή για βαρβάτο off road? Γιατί έτσι όπως τα λες δεν ταιριάζει τίποτα μεταξύ του. Καταρχήν το θέμα turbo και compressor ξέχνατο γιατί τα μέταλλα του μοτέρ είναι απαράδεκτα και θα τα πάρεις όλα στα χέρια, το βοηθητικό που αναφέρεις είναι θεόκοντο και η τελική σου θα περιορίζεται στα 120χλμ πιστεύω, μιας και το βοηθητικό είναι για ελαστικά 35+ και επίσης το βοηθητικό είναι για samy που με κάποιες μετατροπές μπαίνει και σε jimny. Aπό μοτέρ βέβαια έχεις επιλογές να τοποθετήσεις ότι θέλεις από 1600 16v vitara μέχρι 2500 V6 vitara το θέμα είναι το κόστος και αυτός που θα βρεις να κάνεις μια τέτοια είδους μετατροπή και κατά πόσο τον έχεις εμπιστοσύνη. Οπότε ερχόμαστε στην αρχική μου κουβέντα για τη χρήση το θες γιατί turbo και off road δεν ταιριάζουνε. Αυτή είναι η γνώμη μου και πάντα φιλικά.    8) 8) 8)

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Μοντέλα, ταχύτητες, μηχανές.. απ'ολα έχει ο μπαξές
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 07, 2006, 00:20 »
Πολύ σωστά Φάνη.  cl

Αποσυνδεδεμένος grego1

  • Jimny
  • Μηνύματα: 15
Απ: Μοντέλα, ταχύτητες, μηχανές.. απ'ολα έχει ο μπαξές
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 07, 2006, 03:22 »
Το θέλω για off road κυρίως αλλά θέλω επίσης όταν χρειαστεί να κάνω και την βόλτα μου. Αν είναι να περιοριστεί στα 120 τότε κάτι τέτοιο δεν χρειάζεται, μια χαρά είμαστε εγώ το είπα γιατί πίστευα ότι πάνω από 90 δεν θα μπορώ να πιάσω. Το turbo δεν το έβγαλα απΆ το μυαλό μου ξέρω ότι το έχει κάνει κάποιος ήδη. Το αμάξι του είναι φτιαγμένο για off road και νόμιζα ότι το έβαλε για να αυξήσει την τελική μόνο που δεν τον ξέρω προσωπικά για να τον ρωτήσω τι και πώς ούτε ξέρω επίσης αν έχει αλλάξει μηχανή και το έχει βάλει στην καινούργια γιΆ αυτό ρώτησα.

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: Μοντέλα, ταχύτητες, μηχανές.. απ'ολα έχει ο μπαξές
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 07, 2006, 08:26 »
Πες μου σε παρακαλώ γιατί δεν θα το έκανες. Λόγο κόστους η επειδή πιστεύεις ότι η εν λόγω μετατροπή δεν θα έχει και πολλά να προσφέρει; Κάθε άποψη σεβαστή. Όσο για το Turbo που ανέφερα. Eξαρχής ήθελα να βάλω κομπρέσορα αλλά επειδή ούτως η άλλως θα αλλάξω και τις ταχύτητες σκέφτηκα ότι ίσως είναι καλύτερα να βάλω Turbo για να ανεβάσω λίγο την τελική.

Κοιτα φιλε Γρηγορη... οικονομικο δεν ειναι το συγκεκριμενο θεμα... Εχω ριξει παρα πολυ χρημα στο jimny, μονο και μονο επειδη το γουσταρω τρελλα το συγκεκριμενο αυτοκινητο, το εχω ερωτευτει οπως λες κι εσυ!!!
Απλα και μονο, επειδη το συγκεκριμενο μοτερ ειναι γυρω στα 95 αλογα, απ οτι ξερω, δε νομιζω οτι εχει να προσφερει κατι ιδιαιτερο... 
Οπως παρα παρα πολυ σωστα σου εγραψε και ο Φανης, πρεπει πανω απ ολα μα ξεκαθαρισεις με τον εαυτο σου, τι ακριβως χρηση θελεις να εχει το συγκεκριμενο αυτοκινητο που θελεις να "στησεις"!!!

(Προσωπικα, με τις μετατροπες που εχω κανει, ΕΧΩ ΠΕΙΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΑΩ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 110-120 ΧΛΜ!!!)
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος grego1

  • Jimny
  • Μηνύματα: 15
Απ: Μοντέλα, ταχύτητες, μηχανές.. απ'ολα έχει ο μπαξές
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 07, 2006, 13:44 »
Όχι όχι τα 110 - 120 χιλιομετρα είναι υπεραρκετά για μένα οπότε εντάξει δεν υπάρχει λόγος να συζητάω καν για turbo.

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Μοντέλα, ταχύτητες, μηχανές.. απ'ολα έχει ο μπαξές
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 07, 2006, 14:51 »
Όχι όχι τα 110 - 120 χιλιομετρα είναι υπεραρκετά για μένα οπότε εντάξει δεν υπάρχει λόγος να συζητάω καν για turbo.

Aν δεν κάνεις καμιά μετατροπή τα 140 με 150 χλμ/ώρα είναι για πλάκα στο κοντέρ, απλά με τις περισσότερες μετατροπές η ασφαλής ταχύτητα ταξιδιού μειώνεται είτε αναγκαστικά, πχ σε αλλαγή τρανσφερ ή για λόγους ασφαλείας, πχ σε ψήλωμα.

Αποσυνδεδεμένος fanis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 119
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIANS
Απ: Μοντέλα, ταχύτητες, μηχανές.. απ'ολα έχει ο μπαξές
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 07, 2006, 16:13 »

Κοιτα φιλε Γρηγορη... οικονομικο δεν ειναι το συγκεκριμενο θεμα... Εχω ριξει παρα πολυ χρημα στο jimny, μονο και μονο επειδη το γουσταρω τρελλα το συγκεκριμενο αυτοκινητο, το εχω ερωτευτει οπως λες κι εσυ!!

Φίλε Νίκο πιστεύω ότι το οικονομικό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα γιατί μου λείπουν 5000€ να βάλω μοτέρ στο jimny!!!! Από τη στιγμή που μου έχει κοστίσει άλλο ένα προς το παρόν και άγνωστο πόσο ακόμα στο μέλλον μήπως να έπαιρνα ένα wragler.   ;) ;) ;)

Αποσυνδεδεμένος supermario

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 119
  • Ναυπακτος
Απ: Μοντέλα, ταχύτητες, μηχανές.. απ'ολα έχει ο μπαξές
« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 07, 2006, 16:33 »

Κοιτα φιλε Γρηγορη... οικονομικο δεν ειναι το συγκεκριμενο θεμα... Εχω ριξει παρα πολυ χρημα στο jimny, μονο και μονο επειδη το γουσταρω τρελλα το συγκεκριμενο αυτοκινητο, το εχω ερωτευτει οπως λες κι εσυ!!

Φίλε Νίκο πιστεύω ότι το οικονομικό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα γιατί μου λείπουν 5000€ να βάλω μοτέρ στο jimny!!!! Από τη στιγμή που μου έχει κοστίσει άλλο ένα προς το παρόν και άγνωστο πόσο ακόμα στο μέλλον μήπως να έπαιρνα ένα wragler.   ;) ;) ;)
Ουστ μωρη λουκια που θες και wragler!!! 2_ag 2_ag 2_ag

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Μοντέλα, ταχύτητες, μηχανές.. απ'ολα έχει ο μπαξές
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 07, 2006, 16:41 »
Το κακό με το Jimny είναι ότι θέλει πολλά λεφτά για πειραματισμούς, ιδίως εσύ και ο sirros , που είσαστε και αγωνιζόμενοι, μιας και δεν υπάρχει έτοιμη ενδεδειγμένη λύση , και απλά ψάξατε μέχρι να την βρείτε....
Στο wrangler που είπες οι λύσεις είναι έτοιμες και έρχονται απο Αμερική...
Οταν γνώρισα τον sirro, πριν δυό χρόνια+, το jimny του δεν είχε τις xtreme μεταβολές, φόραγε Rancho νομίζω με εξάποντη και mud terain 215.
Στα δύο χρόνια που πέρασαν το αμάξι του πρέπει να του έχει στοιχίσει πάνω 1 jimny ακόμα...
Εαν ήταν wrangler ή samurai θα το έστηνε για trial χωρίς τόσο μεγάλο κόστος(βλ. Κασωτάκης πχ).

4900€ θές πρέπει να σου δώσω και 100€ για το αμορτισέρ lol
Γιάννης Δημητρέλης