Καλημερα φιλε Γρηγορη... και καλωσορισες στη παρεουλα μας!!!
Ολοι μας λιγο πολυ, ειμαστε ασχετοι (απο τη στιγμη που καποιοι αλλοι ξερουν πολυ περισσοτερα απο εμας...). Ομως, για το λογο αυτο εχει δημιουργηθει αυτος ο χωρος, οποτε ολοι μας μαθαινουμε απο ολους τους αλλους!!! Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν ζαλιζεις κανενα απο εμας. Ισα ισα ειναι χαρα μας να μοιραζομαστε οτι γνωριζει ο καθενας μας
με ολους τους φιλους που μας εμπιστευονται και ειναι μελη στο jimnyclub!!!
Σε οτι αφορα το "θεμα" που σε απασχολει... ναι, το προηγουμενο μοντελο απο το vvt, το οποιο ειναι με λεβιε στο βοηθητικο κιβωτιο, ειναι οντως με 82 ιππους και (προσωπικα μιλαω παντα...), εγω το θεωρω πιο καλο-πρακτικο για τις παραπερα μετατροπες που ισως καποιος θα ηθελε να ασχοληθει... Το vvt ναι, εχει κατι παραπανω σε ιππους, αλλα η διαφορα δεν ειναι κατι τραγικο...
Στα υπολοιπα τωρα που λες... δε νομιζω να αξιζει το κοπο να μπεις σε τετοιες διαδικασιες με το jimny μας... Εννοω τα περι turbo κλπ... Το "προβλημα" (αν μπορεις να το πεις ετσι...), το εχουμε μονο και μονο στα "χαμηλα"... εκει ειναι που χρειαζομαστε λιγο παραπανω ροπη και δυναμη στο κινητηρα μας... Μιλωντας με καποιο γνωστο-καλο μηχανικο του χωρου μας και παντα κατα τη δικη του αποψη, ενα μοτερ απο Vitara 8V, μαλλον ειναι η καλυτερη λυση για τη δικη μας περιπτωση... Προσωπικα ομως, δε θα εμπαινα σε αυτη τη διαδικασια...
Εχω κανει παρα πολλα πραγματα επανω στο jimny, αλλα αυτο δεν θα το εκανα... (βεβαια, σου ξαναλεω, οτι αυτο ειναι η προσωπικη μου αποψη...)
Η μετατροπη που εκανε ο φιλος μας ο Κωστας (Κατσενος), ειναι οντως πολυ αξιολογη δουλεια και θα ελεγα οτι ειναι και κατι χρησιμο, πρακτικο & εξυπνο, στους καιρους που ζουμε, με τις ανηφοριες που τραβαει η βενζινουλα...!!!
Εαν νομιζεις οτι μπορουμε να σου φανουμε χρησιμοι σε κατι, ειμαστε στη διαθεση σου...
Και παλι καλως ηρθες στη παρεα, στο Jimnyclub !!!