Γεία σας είμαι καινούργιος στο Forum σας αλλά (μετά απο προτροπές σας) θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου από την χρήση τωνHot Bits.
Το αμορτισέρ για μένα ήταν μία αποκάλυψη,
απλά εκπληκτικά!!....Όμως για τη χρήση που το θέλω εγώ
.
Ας πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή.
Η επαφή μου με το off road στην αρχή (όπως και των περισσοτέρων φαντάζομαι) περιοριζόταν σε εκδρομές στα υπέροχα βουνά μας χειμώνα-καλοκαίρι με κάποια δύσκολα περάσματα. Μέχρι εκεί τα πολύ τίμια ΟΜΕ με ικανοποιούσαν(ξεκούραστα, καλές διαδρομές και σε καλή τιμή).Σιγά σιγα όμως άρχησα να βλέπω με πονηρό μάτι
τους αγώνες, πρώτες συμμετοχές μου ήταν με τα ΟΜΕ, δε τα πήγα άσχημα αλλά οι μετατοπίσεις βάρους έντονες και σε περιπτώσεις αποθαρρυντικές καθώς και έδειξαν σημάδια έντονης κόπωσης και φθοράς(αγώνες τύπου Αντοχής και Rally Raid 350-1000klm).
Έτσι εφόσον αποφάσισα να ασχοληθώ πιό εντατικά με το σπορ μπήκα σε διαδικασία αναζήτησης καταλληλότερου εξοπλισμού και κατέληξα στα Hot Bits.
Η αλλαγές ήταν εντυπωσιακές! Το αυτοκίνητο σκλήρηνε, έγινε εντυπωσιακά πιο ρυθμίσιμη η συμπεριφορά του, δεν έδειξε πουθενά σημάδια κόπωσης(παρόλα τα 600 κλμ του RR Ρούμελης και μιας άτυχης στιγμής με ένα βραχάκι που μου στοίχησε ένα λάστιχο, ένα ράγισμα στο σασί και ένα στραβό χωνί) και σαφώς καλύτερη συμπεριφορά εντός δρόμου, χωρίς να χάσει καθόλου διαδρομή(βασικά το αμορτισέρ δουλεύει πολύ πιο γρήγορα από τα ΟΜΕ).Τα μόνα μειονεκτήματα που έχω εντοπίσει είναι οτι έχει γίνει λίγο πιό κουραστικό σε απλές βόλτες off road,το αυξημένο κόστος απόκτησης(περίπου 1300 ευρώ) και η αναγκαία ενίσχυση επιμέρους τμημάτων του σασί μιάς και η αντοχές του αμορτισέρ υπερβαίνουν αυτές των βάσεων και άλλων(πχ ένωση παναρ με σασί).