0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Teo στις Αύγουστος 23, 2006, 17:33Κώστα, οι συνδυασμοί που μπορείς να κάνεις είναι δεκάδες, αν υπολογίσεις και τις διαφορετικές διαστάσεις...Αυτό που δεν μπορείς να υπολογίσεις όμως ποτέ, είναι τα προσωπικά κριτήρια, κάτι που είναι τελείως υποκειμενικό. Πολύ σωστά αυτά που λες , να διευκρινήσω ότι αυτή είναι η γνώμη μου με βάση τον τρόπο που οδηγώ αλλά και τα χλμ που κάνω και δεν είναι λίγα καθημερινά. ΠαράθεσηΕνας άλλος παράγοντας, είναι και αυτός της συνήθειας... Είναι λογικό να μην το εμπιστεύεσαι αμέσως στις στροφές, όμως σιγά - σιγά το μαθαίνεις περισσότερο. Αν οδηγήσεις το δικό μου που έχει μεγαλύτερο μήκος + προσθήκες + αποσυνδεμένη την αντιστρεπτική + μετατόπιση βάσεων πίσω αμορτισέρ και δείς τις κλισεις που παίρνει, το δικό σου θα σου φαίνεται Formula 1. Το συνήθισα όμως τώρα και δε με τρομάζει...Μη φοβάσαι, είμαι . Το θέμα δεν είναι μόνο αν μας τρομάζει αλλά και το επίπεδο ασφάλειας σε συνάρτηση πάντα με τη χρήση του αυτοκινήτου που του κάνουμε.Η αφαίρεση της αντιστρεπτικής πόσο ασταθές κάνει το σύνολο, ή είναι μόνο η αίσθηση που αλλάζει?ΠαράθεσηΕχω την εντύπωση πως το συγκεκριμένο συνδυασμό θα τον επιλέξει κάποιος, θέλοντας να βελτιώσει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο χώμα... Εκεί θα δείς τη βελτίωση... Αναμένεται μια και ακόμα χαίρομαι τη θάλασσα.
Κώστα, οι συνδυασμοί που μπορείς να κάνεις είναι δεκάδες, αν υπολογίσεις και τις διαφορετικές διαστάσεις...Αυτό που δεν μπορείς να υπολογίσεις όμως ποτέ, είναι τα προσωπικά κριτήρια, κάτι που είναι τελείως υποκειμενικό.
Ενας άλλος παράγοντας, είναι και αυτός της συνήθειας... Είναι λογικό να μην το εμπιστεύεσαι αμέσως στις στροφές, όμως σιγά - σιγά το μαθαίνεις περισσότερο. Αν οδηγήσεις το δικό μου που έχει μεγαλύτερο μήκος + προσθήκες + αποσυνδεμένη την αντιστρεπτική + μετατόπιση βάσεων πίσω αμορτισέρ και δείς τις κλισεις που παίρνει, το δικό σου θα σου φαίνεται Formula 1. Το συνήθισα όμως τώρα και δε με τρομάζει...
Εχω την εντύπωση πως το συγκεκριμένο συνδυασμό θα τον επιλέξει κάποιος, θέλοντας να βελτιώσει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο χώμα... Εκεί θα δείς τη βελτίωση...
Ε βεβαια,οταν σου λεγα εγω για ΟΜΕ-MAD +3,που εχω, μου κανες την παπια.... Τελικα ηρθες στα λογια μου εστω και μετα απο καποιους μηνες.Παλι καλα !!!!!!!!!!!!!!! Μια χαρα ειναι ο συνδυασμος,θα δεις.,Υ.Γ.Στειλε και κανα μυνημα ρε.....!!!!!!!!!!!!!!!!!
www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,441.0.htmlΛίγο πιο κάτω ήταν , διάβαζε και καμιά εμπιρία άλλου (και μην ανοίγεις διπλά θέματα )Μετά και απο το τελευταίο πολυημερο ταξίδι και χρήση σε όλα τα τερέν, ξέρε ότι ο συνδοιασμός mad+monroe δεν ήταν +3,5 μιας και τα αμορτισέρ ήταν στο μαμίσιο μήκος(το έχω γράψει 100 φορές) και το σύνολο δούλευε φορτισμένο, με τα ελατήρια πιο σκληρά(για αυτό και η άψογη αισθηση στην άσφαλτο..), με τα ΟΜΕ μαλάκωσε πιο πολύ υπολόγισε ότι είναι και κατά 0,5εκ μεγαλύτερα απο τα ελατήρια.Η επόμενη κίνηση μου είναι να βάλω πλήρες σετ ΟΜΕ με σκληρά μπροστά, έτσι για βίτσιο να τα δώ(έκτος απο τα mad monroe που πρωτοφόρεσα, και τα mad ome..μου αρέσει να δοκιμάζω αναρτήσεις )
Και εσείς μου λέιψατε παλιόπαιδα ....δεν είχε ιντερνετ καφέ καρδιά μου έψαξα
doc αλήθεια γιατί τα μετράς? ποιος ο λόγος?
Ο καλύτερος τρόπος για να τα μετρήσεις είναι να τα βάλεις στο jimny και να τα μετρήσεις με τα μαμίσια ελατήρια....Εαν έχεις χρόνο κάντο...
Επέτρεψε μου , που ξανανοίγωγω το θέμα Κωστα , αλλα έχοντας βάλει πια αυτο το σετάκι κι εγώ απόρησα πολύ με την άποψη σου! ¶φησα τα bilstein kai πήγα σε αυτο το σετ και μου έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις , ασφαλέστατο και άνετο (επιτέλους , μόλις έκανα κάτι σφραγίσματα )Φιλικά!