Χρήστο, οι τροχονόμοι δεν το κάνουν για να μας γλυτώσουν από τον μαύρο πάγο. Απλά, έχουν μείνει στην δεκαετία του 70, όπου τα χιονολάστιχα ήταν άγνωστα στην Ελλάδα και ο μόνος τρόπος μετακίνησης σε τέτοιες συνθήκες ήταν οι αλυσίδες. Έτσι, για να έχουν το κεφαλάκι τους ήσυχο αλλά και για να γλυτώσουν από κάτι sunday drivers, που νομίζουν ότι το SUVλάκι τους ψήνει και καφέ, λειτουργούν με την λογική του άσπρου/μαύρου. Έκτοτε βέβαια, έχουν βγει στην αγορά, εκτός από τα χιονολάστιχα ( τα οποία επαναλαμβάνω στην βόρεια ευρώπη είναι απολύτως αποδεκτά-εκεί άραγε δεν έχουν μαύρο πάγο?) και ένα σωρό υποσυστήματα που προσαρμόζουν την συμπεριφορά του αυτοκινήτου, ανάλογα. Πέρυσι, έτυχε να παρακολουθήσω τόσο οπτικά, όσο και ηχητικά (μέσω cb, όπου έδιναν οδηγίες ο ένας στον άλλο) δυο Discovery και ενός Freelander, τα οποία σε πολύ παγωμένους και γλιστερούς δρόμους στη Σαμαρίνα, τα κατάφερναν μια χαρά.
Με τα παραπάνω, δεν αμφισβητώ την αποτελεσματικότητα των αλυσίδων, απλά πιστεύω ότι υπάρχουν και άλλοι τρόποι ασφαλούς μετακίνησης. Αρκεί κάποιος να οδηγεί συνετά.