Κύριοι,
Αλλο ένα παράδειγμα προς μίμηση, σωστού επαγγελματία...
Για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου, με τον κύριο Τσούκα, το μόνο που μας ενώνει είναι μιά γνωριμία που έγινε στην εκδρομή μας στην Κερκίνη και(δεν το κρύβω) απο μέρους μου μία συμπάθεια... ΜΟΝΟ. Δεν έχω καμμία οποιαδήποτε είδους συνεργασία μαζί του μέχρι τώρα, ούτε και κάποιο όφελος...
Διαβάζοντας το ποστ του διαπιστώνω πως ανήκει στην κατηγορία των επαγγελματιών που σέβονται και εκτιμούν τον πελάτη (ακόμη και στην περίπτωση που δεν είναι ...άμεσα δικός τους)
Είναι η πρώτη φορά που ακούω το..."εάν δεν σας καλύπτει κάτι απο τα δύο θα σας επιστραφούν τα χρήματα και θα πάρει ο Κος Ματσικίδης τον δίσκο πίσω ".
Ισως θα πρέπει την αντιμετώπισή του - ευρύτερα - να τη δουν ΟΛΟΙ οι εμποροι σε ΚΑΘΕ χώρο...
Για να δικαιολογήσω όμως και το φίλο μου το Γιώργο το Ματσικίδη, αν εγώ του ζητήσω ένα συγκεκριμένο προιόν το οποίο ΔΕΝ έχει κατασκευαστεί για το αυτοκίνητό μου (μπαίνει όμως) δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει αν εγώ ξέρω ή όχι την όποια διαδικασία τοποθέτησης...(όπως πχ. έγινε στο τελευταίο σετ ανάρτησης που φοράω που ΔΕΝ είναι ...για jimny) και οτι επίσης έχει μόνο κατάστημα πώλησης...
Οταν θέλουμε να κάνουμε κάτι καλύτερο στο αυτοκίνητο, πρέπει να ξέρουμε πως δεν είναι δυνατόν μόνο να κερδίζουμε... Το προετοιμάζουμε πχ. για καλύτερη συμπεριφορά στο χώμα, αλλά χάνουμε στην άσφαλτο. Πρέπει να είμαστε λοιπόν προετοιμασμένοι πως με οτιδήποτε μη εξουσιοδοτημένο ανταλλακτικό ή αξεσουάρ, ίσως αντιμετωπίσουμε απο λίγα έως πάρα πολλά προβλήματα. Αλλιώς ας το πηγαίνουμε στην αντιπροσωπεία να το συντηρούμε εκεί...
Δεν ξέρω άν ...φταίει κάποιος στη συγκεκριμένη περίπτωση του Κώστα, ίσως φταίμε όλοι εμείς που τον παροτρύναμε να αγοράσει τον συγκεκριμένο δίσκο και δε γνωρίζαμε την διαδικασία τοποθέτησης... Οπως προανέφερα όμως όταν δοκιμάζεις κάτι, παίρνεις και το ρίσκο... Παραδείγματα έχω άπειρα.
Στεναχωριέμαι όμως με κάποιους "μετα θάνατον προφήτες" που εκ των υστέρων, κατηγορούν (εκ του ασφαλούς) όσους προσπάθησαν να βοηθήσουν λέγοντας τη γνώμη τους (μαζί τους και τον Κώστα)...
Το πρόβλημα του Κώστα με το δίσκο γνωστοποιήθηκε στις 15 του μηνός στις 11:37 το πρωί... Οι απαντήσεις που προέτρεπαν τον Κώστα να αγοράσει το συγκεκριμένο δίσκο αρχίσαν την επόμενη μέρα. Σε 2 μέρες ο Κώστας αποφάσισε να τον αγοράσει... Κακώς ίσως γιατί θα έπρεπε να μείνει χωρίς αμάξι 20 μέρες καλοκαιριάτικα για να...ψάξει καλύτερα. Γιατί δεν προσπαθήσατε να τον αποτρέψετε ?