Πλεονεκτήματα, α) η μεγαλύτερη διάμετρος του ελαστικού (η μεγαλύτερη διάμετρος είναι πάντα πλεονέκτημα εκτός δρόμου), β) η καλύτερη πρόσφυση εκτός δρόμου (λάσπη, πέτρες κλπ), γ) η μεγαλύτερη αντοχή σε χτυπήματα/τρυπήματα και δ) η μεγαλύτερη άνεση εκτός δρόμου από το μεγαλύτερο προφίλ.
Μειονεκτήματα, α) η μεγαλύτερη κατανάλωση, β) η μειωμένη πρόσφυση στην άσφαλτο και ειδικά στο βρεγμένο, γ) το (μικρό) "κρέμασμα" του κινητήρα λόγω μεγαλύτερης διαμέτρου (κυρίως στην επιτάχυνση) και δ) μια πολύ μικρή μείωση στην απόδοση του φρένου...