Εννοείται μονο έλεγχος!!!Απλα να έχω μια εικόνα πριν...
Προσωπικά κ με το αέριο προσέχω ακόμα περισσότερο...
Δλδ:
Το ρεζερβουάρ βενζίνης κοιτάζω να ειναι πάντα μεταξύ 1/4 - 1/2....
Ποτε δεν βλέπει το στροφόμετρο πάνω απο 3500 σαλ...
Σε μεγάλες αποστάσεις (πάνω απο 100χλμ) κάπου στην μεςη της διαδρομής ο κινητήρας γυρνάει στην βενζίνη για περίπου 2-3 λεπτά κ μετά ξανά στο αέριο...
Το σύστημα αερίου που έχω ειναι με μερικό ψεκασμό βενζίνης παρόλα αυτα ο μάστορας μου έδωσε αυτές τις οδηγίες...και στο Ίντερνετ απο δω και απο κει τα ίδια λένε!!!