...
Να φτιάξεις χταπόδι από την αρχή χωρις προκαταλύτη είναι πανάκριβο , και κινδυνευεις να χάσεις και ροπή !!! και δεν υπαρχει κανένας λόγος να βάλεις χταπόδι στο τζιμνυ... εκτός και αν εισαι λεφτάς και τα έχεις για πέταμα...
Πειραζει να διαφωνησω;
Αναλογα με την σχεδιαση του χταποδιου εχεις και αποδοση στο αναλογο ευρος στροφων.......
Για μενα υπηρχε λογος να βαλω χταποδι......
Δεν νομιζω οτι τιθετε θεμα αν ειναι καποιος λεφτας ή οχι για να ασχολείται καποιος με jimny και τις βελτιωσης του......
Να διαφωνήσεις... για αυτό το έχουμε το φόρουμ για να γινόμαστε σοφότεροι...
Το χταπόδι το φτιάχνεις για να δώσει δύναμη ψηλά κυρίως , και αυτά ειναι τα χταπόδια 4-2-1 .
Αν ξεπεράσουμε το εμπόδιο του χώρου - δεν υπάρχει χώρος στο τζίμνυ, δεν νομίζω ότι σε ένα τζιμνυ θέλεις δύναμη ψηλά...
Άρα λοιπόν ποιός ο λόγος... ?
2ον αφού έβαλες χταπόδι πες μας πόσο σου κόστισε, και πόσους ίππους/ροπή πήρες... Γιατί τα πάντα έχουν να κάνουν με το κόστος.
3ον δεν νομίζω να έβαλες μόνο χταπόδι.... άλλαξες και καταλύτη και εξάτμιση και όλο τον σωλήνα....
4ον "Αναλογα με την σχεδιαση του χταποδιου εχεις και αποδοση στο αναλογο ευρος στροφων......." - ολόσωστο
αλλά άντε βρες αυτόν που θα ξέρει να το κάνει + του ότι θέλει και δοκιμές στο αυτοκίνητο πάνω αν ξέρει να στο φτιάξει ...
Από την εμπειρία μου από τους έλληνες μάστορες... Είναι λίγοι αυτοί που γνωρίζουν..
Καλύτερα λοιπόν να μας πεις τι έκανες , πόσο κόστισε, και ο ενδιαφερόμενος θα δει τι θέλει να κάνει και που θέλει να πάει και να φτάσει.