Πρόσφατα, αγόρασα διαγνωστικό (ScanGauge II Ultra Compact 3-in-1), το οποίο δείχνει, μεταξύ άλλων ενδείξεων, και την θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού. Έχοντας ταυτόχρονα αλλάξει θερμοστάτη και υγρά στο κύκλωμα, βλέπω ότι το όργανο δείχνει διαρκώς μια θερμοκρασία 92-95 οC. Κάποιες φορές, για παράδειγμα στο ρελαντί, έπειτα από αρκετή ώρα οδήγησης, φτάνει και στους 99 οC. Να σημειώσω ότι ο δείκτης θερμοκρασίας του Τζίμνυ, παραμένει διαρκώς στο σημείο που προβλέπεται (ελάχιστα κάτω από η μέση).
Θα ήθελα τις παρατηρήσεις σας, όσοι έχετε κάποιο διαγνωστικό, συνδεδεμένο.