Αποστολέας Θέμα: Αλλαγή μοτέρ  (Αναγνώστηκε 27721 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος toktok

  • Jimny
  • Μηνύματα: 52
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #60 στις: Ιούλιος 04, 2013, 10:41 »
Εργοστασιακό το ονομάζουν όμως.Τέλος πάντων η μετατροπή έγινε μου στοίχισε όλη η μετατροπή 1500Ε πολλά φάνηκαν αλλά με τακουνάτα 215/75/15 bf mk2 πάει πολύ καλά δεν ξέρω όμως για τους υπόλοιπους φίλους αν αξίζει να μπουν στο τρυπάκι να ψάξουν για όλο το σκηνικό για g16 γιατί στα λεφτά κάπου εκεί κοντά είναι και το vvti m13 και ήταν αυτό που μου είχε πρωτήνει ο μάστορας από την αρχή

Αποσυνδεδεμένος geojimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 748
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #61 στις: Ιούλιος 04, 2013, 13:49 »
Με τι ρευματα δουλευει το αυτοκινητο τωρα;;;;

Αποσυνδεδεμένος toktok

  • Jimny
  • Μηνύματα: 52
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #62 στις: Ιούλιος 28, 2013, 22:58 »
Με τα μαμά ρέυματα.Έχει λίγο παραπάνω δήναμη απο πριν για να πάει ακόμα καλύτερα θέλει να μπει και το βολάν αλλά εκεί θέλει πολύ πατέντα και το μηχανουργείο να κατέχει καλά για να μπορέσεις να βάλεις και την μίζα

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #63 στις: Ιούλιος 29, 2013, 09:03 »
1500Ε με μαμα εξατμιση κ ρευματα μου φαινονται πολλα.

Πλακα για να ταιριαξει το μοτερ, σου εβαλαν αυτο που υπαρχει απο εδω

http://www.bigjimny.com/store/index.php?_a=product&product_id=120

Με μαμα ρευματα το μοτερ δουλευει σαν να ειναι 1300 παλι.Αν θελεις να δεις διαφορα πρεπει να βαλεις τα δικα του. Επισης κ την εξατμιση πρεπει να αλλαξεις.

Για να μπει σασμαν απο gv στο jimny θελει πολυ δουλεια, κοψιματα,κολληματα κλπ.

Για το μοτερ απο vvt ουτε λογος να εκανες την κινηση για να το βαλεις. Θα σου κοστιζε τουλαχιστον τα 2πλα σε ηλεκτρολογους.
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος toktok

  • Jimny
  • Μηνύματα: 52
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #64 στις: Ιούλιος 29, 2013, 09:19 »
Να σου πω πως βγήκαν τα 1500 900Ε μοτέρ μαζί με μεταφορικά 300Ε πλάκα καλμινι και κουμπώνει μοτέρ σασμάν χωρίς καμία παραπάνω πατέντα 300Ε μάστορας φυσικά αλλάχτηκε και ο ιμάντας λάδια φίλτρα. Για μοτέρ είχα κοιτάξει και εγώ είχα βρει και λίγο ποίο φθηνά αλλά αυτό έχει 3 μήνες εγγύηση εάν το έκανα πάλι 1300 θα μου κόστιζε 1200 δηλαδή πλην την πλάκα. Το θέμα είναι ότι το 13αρι είναι και αναξιόπιστο μοτέρ ενώ αυτό λεν ότι είναι πολύ καλύτερο και απροβλημάτιστο. Το χειμώνα όταν βάζω τα τακούνια πέφτει παντού 1 ταχύτητα κάτω με το μοτέρ αυτό την ξαναπήρα.

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #65 στις: Ιούλιος 29, 2013, 21:50 »
γενικα αν ο μαστορας ειναι καταρτισμενος και ξερει τι κανει,μπορει να κανει τα παντα.
στην περιπτωσει των suzuki καλο ειναι να αποφευγεις αν πας σε αλλαγη να βαλεις παλι suzuki γιατι γενικος ειναι τα πιο μαπα απο τα γιαπωνεζικα.

εμεις βαλαμε σε jk μοτερ 5,7 απο g.c wk.
οποτε...ολα γινονται!! ;)

Αποσυνδεδεμένος toktok

  • Jimny
  • Μηνύματα: 52
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #66 στις: Ιούλιος 30, 2013, 05:21 »
Συμφωνώ ότι μπαίνουν τα πάντα αλλά στην περίπτωση μου δεν ήθελα άλλο το αμάξι περπατάει καθημερινά εάν έβαζα άλλο τύπο θα ήθελα και ρεύματα οπότε πάει μακριά η βαλίτσα και να μην ξεχνάμε και το κτεο όπου άλλαξαν πολύ τα πράγματα.

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #67 στις: Ιούλιος 30, 2013, 07:27 »
ακομα δεν εχουν αλλαξει και τοσο. ;)

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #68 στις: Ιούλιος 30, 2013, 10:04 »
Κυριακο γτ ρε δεν κανουν τα μοτερ suzuki???

Μην μου το χαλας τωρα που πηρα αποφαση για m16a.   ha

Πλακα μοτερ calmini για jimny δεν υπαρχει.  :)
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #69 στις: Ιούλιος 30, 2013, 19:34 »
slowly the very oil!
βγαλε ενα πατρον απο το σασμαν το δικο σου,ενα απο του βιταρα και πηγαινε σε κοπη laser η plasma να σου τα κοψει σαν ενα.(χοντρα χοντρα στα λεω...)

γιατι ρε πανο γενικα ειναι αναξιοπιστα και με λιγα ψωραλογα...

Αποσυνδεδεμένος nik-pointer

  • Jimny
  • Μηνύματα: 14
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #70 στις: Ιούλιος 30, 2013, 22:32 »
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ . ΑΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΩ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΕΓΕΙΝΑ ΜΕΛΟΣ . ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ Μ13Α ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400.000 KM  ΚΑΙ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ. ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΟ 1500 IGNNIS SPORT ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΠΟΙΟΙ. ΑΠΟ ΟΤΙ ΘΥΜΑΜΕ ΜΟΤΕΡ-ΠΛΕΞΟΥΔΑ ΚΑΙ ΕΓΓΕΦΑΛΟ IGNNIS ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΚΑΙ ΤΕΡΙΑΣΜΑ ΣΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΠΛΕΞΟΥΔΕΣ, ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ

Αποσυνδεδεμένος toktok

  • Jimny
  • Μηνύματα: 52
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #71 στις: Ιούλιος 30, 2013, 23:41 »
Δεν νομίζω να μπαίνει όπως το υπολογίζεις θα παιδευτείτε πολύ και εκεί που θα πας θέλει μάστορα όχι μ@λ@κιες να τα πιάνει όλα όχι μόνο να βιδώνει και να ξεβιδώνει τι θέλω να πω ο δικός μου πιάνει και ηλεκτρολογικά όχι πάνε εκεί πάνε ποίο εκεί και τρέχα τζάμπα και αφού θέλεις μεγαλύτερο πάνε στο m18 ασυζήτητα εγώ αυτό θα έβαζα χωρίς να ψάξω για τίποτα άλλο!!!!!

Αποσυνδεδεμένος nik-pointer

  • Jimny
  • Μηνύματα: 14
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #72 στις: Ιούλιος 31, 2013, 01:12 »
ΑΠΟ ΜΑΣΤΟΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΗΔΗ, ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΟΜΩΣ Μ18 ;; ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΩΣΗ ΒΑΖΟΝΤΑΣ Μ18 ;; ΔΕΝ ΘΑ ΑΥΞΗΘΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ;;

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #73 στις: Ιούλιος 31, 2013, 17:54 »
M15A απο ignis k swift χωρις vvt μπαινουν μια χαρα. Κ κανουν κ δουλεια.

Το Μ18 για να μπει θελει κ σασμαν, αλλα θα εχεις προβλημα. Θα τα κουρευεις ολα για πλακα, απο κ/π μεχρι κεντρικους.

Μ18 φοραει ο σιουτης που τρεχει σε αγωνες κ συνεχεια του τα κοβει.
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος nik-pointer

  • Jimny
  • Μηνύματα: 14
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #74 στις: Ιούλιος 31, 2013, 21:36 »
αυτο εννοω με τη μεταδωση οτι δεν πρωκειται να αντεξει Αν την αλλαξεις πας αλλου και δεν ειμαι διατεθιμενος να μπλεξω. Αλλα γιατι οχι VVT αφου θα παρω και το εγκεφαλο με την πλεξουδα του για να δουλεψει το μεταβλητου χρονισμου;