Καλησπερα και απο εμενα και εγω κατοχος g13b και εμενα κεφαλη τελος κλασσικα
θα εμπενα σε μια διαδικασια να την αλλαξω αλλα με αυτα που ακουω πχ μετα απο 1-2 χρονια παλι τα ιδια.
τον g16b το φοβαμε λιγο γιατι ιδια φιλοσοφια
οποτε εχω ερωτηματα
1 για να το κανω μ13α vvt θελω τα παντα μοτερ ,πλεξουδα ,εγγεφαλο και το σσμαν να υποθεσω γιατι εχω το παλιο
οποτε ενα καρο λευτα αλλα αξιοπιστο δε
2 υπαρχει η λυση να κουμποσει ο μ13α ο απλος χωρις πολλα πολλα πχ το σασμαν μου τεριαζει?(το εχει φιλος μου και τον δινει αλλα δεν εχει ηλεκτρολογικα
να αγορασω μια πλεξουδα και εναν εγκεφαλο και να κουμποσουν ολα κουτι μιας και το ταμπλο ειναι ιδιο μεχρι το 2005)(εχει και προοπτικες για λιγο πηραγμα)
το σασμαν κολαω μαλλον θα θελει και αυτο?
3 να επισκευασω το υπαρχων αλλα να βαλω κεφαλη g16b αλλα δε ξερω θελει εννοειτε και εκκεντροφορο και τα μεταλλα του του g16b? (οποτε με τα ηλεκτρολογικα και εγκεφαλο σχεδον ολοκληρο μοτερ)οποτε παλι λαχειο θα ειναι
4 αν προχοραγα σε αλλαγη καπακι απλα στον g13b να εβαζα μεταχειρισμενο japan η καινουργιο απο θεσαλονικη μερια
σε κανα μηνα πρεπει να εχω βρει μια λυση δεν το κοβω να με βγαζει για πολυ ακομα