Αποστολέας Θέμα: Μετατροπη κινητηρα  (Αναγνώστηκε 21970 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dt200r

  • Jimny
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
  • xionia 2008
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #30 στις: Νοέμβριος 18, 2011, 21:11 »
υπαρχει τουρμπινα απο daihatsou charade πληρως ανακατασκευασμενη με μηδεν ωρες στα 250  αγορασμενη προπερσυ 380 ευρω που θα ξεκινα να φουσκωνει ακομα και απο 1500 στροφες πραγμα που θελουμε στα τετρακινητα  αληθεια ξερουμε κανεναν που μπορει να φτιαξει πλακα για να παντρεψουμε παλιο μοτερ g13b με το τελευταιο σαζμαν???

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #31 στις: Νοέμβριος 18, 2011, 21:17 »
δεν ειναι δυσκολο.
μπορεις να το κανεις χρησιμοποιοντας την δικη σου πολλαπλη εξαγωγης,και αφου αφαιρεσης με τροχο το κομματι που θα κολλησεις το πλακακι.
αν το κανεις θα σου προτεινα να εχεις την τουρμπινα να ειναι η εξαγωγη προς τα επανω.
για πολλους λογους... ;)

Αποσυνδεδεμένος johnh

  • Jimny
  • Μηνύματα: 34
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #32 στις: Μάρτιος 04, 2012, 00:02 »
LIGO KATHISTERIMENA ALLA DEN PIRAZEI.EXO VALEI TO KIT ME TO TOURBO STO MOTER MOU M13. EXO KANEI K ALLES METATROPES OPOU MPORO NA VOITHISO EYXARISTOS.

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #33 στις: Μάρτιος 04, 2012, 04:40 »
ενα φωτορεπορταζ με επεξηγησεις του τι εχεις κανει,και με της εντυπωσεις σου,σιγουρα θα βοηθουσε. ;)

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #34 στις: Μάρτιος 04, 2012, 16:24 »
turbo???για λεγε.....
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος johnh

  • Jimny
  • Μηνύματα: 34
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #35 στις: Μάρτιος 04, 2012, 21:21 »
gia na katafero na vgalo akrei alaksa 3 moter.m13 - m15 - m16.se kanena den ithela plaka gia to sasman opos diavasa pio pano.einai tosa pola omos pou den legontai etsi apla.me til k mail mporo na po oti exo antimetopisi k pos to elisa.

Αποσυνδεδεμένος panosxalkida

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 494
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #36 στις: Μάρτιος 05, 2012, 20:54 »
Φιλος πρωην κατοχος jimny μου ειπε για την μετατροπη που ειχε κανει στον κινητηρα του κ με εβαλε σε σκεψεις.

Η μετατροπη εχει ως εξης :

κραταμε το καπακι του jimny με τον εγκεφαλο τον μαμα κτλ κ βαζουμε κορμο απο vitara h gv 1600cc.

Αλλαζουμε εξατμιση κ καταλυτη απο vitara κ το αποτελεσμα ειναι περιπου 100hp.

Τι λετε αξιζει αυτη η μετατροπη η καλυτερα ενα ολοκληρο μοτερ με το οποιο κοστος?

Χοντρικα η παραπανω μετατροπη θα κοστισει περιπου 500ε.

Το ακριβο κομματι ειναι η πλακα για να ταιριαξει ο κορμος με το σασμαν.
H αλλη περιπτωση ειναι να κρατησεις το υπαρχον μοτερ να του κανεις ροηκη εξελιξη- πλανισμα καπακιου κ.λ.π. κ.λ.π. και να δουλευει καπως ετσι...  Το συγκεκριμενο ειναι του φιλου μας και συμφουριστη geo που αποκτησε καλες σχεσεις με τον τροχο  :D απο την χθεσινη βολτα  στους κοφτες... http://www.youtube.com/watch?v=9hgH9x4Tf1w&feature=youtu.be

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #37 στις: Μάρτιος 06, 2012, 05:58 »
απ'οσο ομως ξερω τα καπακια στα μοτερ του jimny ειναι για κλαματα.κατι τετοιο ειναι πιθανο να επιταχυνει την ζημια στο καπακι.

Αποσυνδεδεμένος panosxalkida

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 494
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #38 στις: Μάρτιος 07, 2012, 00:37 »
απ'οσο ομως ξερω τα καπακια στα μοτερ του jimny ειναι για κλαματα.κατι τετοιο ειναι πιθανο να επιταχυνει την ζημια στο καπακι.
Προβλημα ειχαν -εχουν οσα εχουν το μοτερ με τον ιμαντα και τον ενα εκεντροφορο συνηθως απο θερμοκρασιες αυτο φοραει την μετεπειτα σειρα με τους δυο εκεντροφορους και καδενα και του χει πιει το αιμα μιας και συμετασχει και σε αγωνες trial-troofi  και δεν του εχει κανει κιχ:)

Αποσυνδεδεμένος dt200r

  • Jimny
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
  • xionia 2008
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #39 στις: Δεκέμβριος 17, 2012, 16:19 »
TA ιδια παντελακη μου τα ιδια παντελη μου ξανα νερο στο χωρο καυσεως και το ρημαδι μας κανει κυριολεκτικα νερα για αλλη μια φορα ... τεταρτη στην σειρα και το θυμαται ξανα καλες μερες.... για βοηθειστε λιγο εχω τον 13bb μπορω χωρις πλακα να βαλω το μ13α ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑ ΚΑΔΕΝΑΤΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ  ΧΩΡΙς πλακα στο σασμαν και με τον ιδιο εγκεφαλο μονο με λιγο παντρεμμα στα ηλεκτρικα ?

Αποσυνδεδεμένος mpampis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 11
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #40 στις: Δεκέμβριος 17, 2012, 23:23 »
Δεύτερη φορά σε μένα….. μέσα σε τρία χρόνια
Έκαψε φλάντζα ,σε αλλαγμένη κεφαλή (13bb),και με άφησε στα Γιάννενα. Με τα σούξου μούξου 450€ βγήκε η ζημιά ,
Και ακόμα χρωστάω στον μάστορα. ???

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #41 στις: Δεκέμβριος 18, 2012, 09:47 »
Όταν συμβαίνει τόσο συχνά, θα πήγαινε στο μυαλό μου είτε σε όχι τόσο σωστή επισκευή είτε σε λάθος συναρμολόγηση του μοτέρ (π.χ. λάθος κιλά στο σφίξιμο στο καπάκι).

Τα ρεκτιφιάδικα έχουν τρόπο να ελέγξουν αν μια κεφαλή είναι ραγισμένη ή όχι... Οι ίδιοι θα σας πουν στα πόσα κιλά χρειάζεται σφίξιμο το καπάκι... τα κιλά είναι διαφορετικά σε παλαιό μοτέρ από ότι σε καινούριο... Οπότε μην εμπιστεύεστε απόλυτα το workshop manual....
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems