Δεν θα εχει προβλημα με λασπες και νερα σε αυτο το σημειο?!
Νομίζω ότι πρέπει να αποφασίσεις πρώτα τι θέλεις...
Αν θέλεις να κάνεις "γουρουνιές", θα πρέπει να ξεχάσεις χώρο κινητήρα, θόλους κλπ, που αναγκαστικά θα πλένονται με πιεστικό. άρα, πας στη λύση του καθρέφτη, με κάποια αναγκαστική ανοχή στην ακρίβεια των μετρήσεων. Βέβαια, αν σε ενδιαφέρουν οι χειμερινές θερμοκρασίες κυρίως, ο καθρέφτης δεν είναι κακός...
Αν ζητάς πιστότητα και ακρίβεια στις ενδείξεις, θα πρέπει να τοποθετήσεις τον αισθητήρα πίσω από κάποιον θόλο, προς την μεριά του προφυλακτήρα, ώστε να μην επηρεάζεται από τη θερμοκρασία της μηχανής. θα πρότεινα μάλιστα, σε σχετικά χαμηλή θέση, ώστε να "πιάνεις" τις τυχόν χαμηλές θερμοκρασίες της ασφάλτου (κίνδυνος πάγου κλπ). Τότε όμως "ξεχνάς" τις ταρζανιές..