Αποστολέας Θέμα: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΜΠΑΚΙΑ Ή ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΜΕΝΟ ΜΕ ΛΕΒΙΕ:  (Αναγνώστηκε 8151 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nanisq

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Άντρας
ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΙΖΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ JIMNY ΚΑΙ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΚΟΛΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΜΠΑΚΙΑ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΝΣΟΛΑ. ΜΕ ΦΟΒΙΖΕΙ ΛΙΓΟ Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ. ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΜΠΝΕΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ; ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΚΛΗΡΟΤΡΑΧΥΛΑ;
Ε Λ Α Τ Ε   Χ Α Ν Ι Α,  Θ Α    Π Ε Ρ Α Σ Ε Τ Ε   Κ Α Λ Α ! ! !

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Φίλε καλησπέρα.
Το jimny σε οποιαδήποτε έκδοση του είναι αρκετά καλό εκτός, και με κάποιες μικροεπεμβάσεις μπορεί να γίνει όπλο.
Εαν το κάνεις τούμπανο...μπορεί να γίνει φονικό όπλο.
Τώρα για τα κουμπάκια, ναι και εγώ επιφυλακτικός είμαι(έχω jimny του 2000 metal top), αλλά έχει καλύτερα αργά, και τελική σχέση μετάδοσης.
Ιάπωνας με τα ηλεκτρικά του πάντως, δεν έχει ποτέ πρόβλημα, και αυτό ξέρε το, αρα κατά πάσα πιθανότητα θα είναι αξιόπιστο.

Ενα ποστ εδώ www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,2.750.html ή εδώ www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,699.15.html εναλακτικά σε περιμένει.
Καλώς όρισες στην παρέα μας
Γιάννης
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος nanisq

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Άντρας
Καλώς σας βρηκα στο φοβερό forum Γιαννη. Είμαι ο Στέφανος απο Χανιά Κρήτης.
Δεν αμφισβιτώ καθόλου την αξιοπιστία των Ιαπωνέζικων εργαλείων. Είμαι μάλιστα κάτοχος ενος
Mazda Xedos και ειμαι απίστευτα ευχαριστημένος απο τη συμπεριφορά του όχι μόνο στα ηλεκτρικά του
μέρη αλλά και στα μηχανικά.
Όμως ειμαι λιγο επιφυλακτικός για την αγορα του Jimny όσον αφορά τη νέα έκδοση. Φοβάμαι τους
ηλεκτρικούς σερβομηχανισμούς που έχουν αναλάβει να κουμπώνουν την τετρακίνηση. Και το άλλο θέμα που
με απασχολεί είναι οτι έμαθα οτι στην Γερμανία κυκλοφορεί και με κινητήρα 1.5 Diesel 86hp και η ιδέα ενός μίνι
αγριμιού με τις δυνατότητες που έχει και σε συνδιασμό μάλιστα με DIESEL μου μοιάζει φοβερό!
Ο κινητήρας DIESEL 1.500cc με αποδοση 86 ίππων προέρχεται απο τη RENAULT και είναι και αυτό κάτι που με
Ανυσηχει. Απο γρήγορες ματιές μου στο forum διαπιστώνω ότι θα μπορέσω να πάρω τις απαντήσεις που θέλω και
αργότερα να μπορώ και εγώ να έρθω στη δική σας θέση ώντας πλέον εξικοιωμένος με το καινούργιο Jimnάκι μου.
Αν ξέρει κανείς κάτι ας μας πεί και εμάς!!!
Ε Λ Α Τ Ε   Χ Α Ν Ι Α,  Θ Α    Π Ε Ρ Α Σ Ε Τ Ε   Κ Α Λ Α ! ! !

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Στέφανε καλως όρισες και πάλι φίλε μου, η δύναμη της Κρήτης είναι παρούσα(Jericho.....συντεκνος lol)
Στο μόνο που είμαι αρνητικός σχετικά με το diesel είναι το βάρος και το μοτέρ(προτιμώ γιαπωνέζο απο γάλλο) και απο θέμα βάρους μπορεί να μην υπάρχουν κάποια αξεσουάρ(απο τα λιγοστά σχετικά που υπάρχουν για το jimny)...
Eυχαριστούμε για τα καλά λόγια για το forum δίνει κουράγιο σε όλους μας να συνεχίσουμε την προσπάθεια, και περιμένουμε κάθε νέος μέλος δίπλα μας....
Μείνε συντονισμένος γιατί....τα καλύτερα έρχονται...
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Καλησπερα φιλε nanisq...
Καλως ηρθες και απο εμενα στη παρεα μας...
Τωρα πια κι εγω ειμαι κατοχος ακομη ενος γιαπωνεζικου "θηριου" Nissan Micra!!!  lol lol lol bhe bhe bhe

Ok, πλακα κανω, προσωρινο ειναι, μεχρι να φτιαχτει το τουμπαρισμενο δικο μου...

Στο θεμα μας τωρα... προσωπικα ΔΕΝ θα επαιρνα το καινουριο μοντελο του Jimny. τo VVT αν και καποιοι φιλοι απο εδω μεσα ειναι αρκετα ευχαριστημενοι... Σιγουρα με λιγο πιο δυνατο & πιο ζωντανο κινητηρα, θα ηταν αρκετα καλυτερο το μικρο μας θηριο!!!
Προσωπικη αποψη παντα, νομιζω οτι αν καταφερεις να βρεις ενα Jimny 2004, θα ηταν η καλυτερη επιλογη... Βεβαια εξαρταται παντα και απο το τι εχεις στο μυαλο σου να κανεις, με το συγκεκριμενο αυτοκινητο... Ετσι κι αλλοιως οι διαφορες ειναι μικρες, αν εξαιρεσει κανεις τα κουμπακια και καποιες αλλες τετοιες λεπτομερειες...  
Οπως ειπες και εσυ, σε αυτο το χωρο, σιγουρα θα βρεις τις απαντησεις που θελεις...

Οπως και να εχει το πραγμα, καλωσηρθες στη συντροφια!!! ;)
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος freskos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 374
  • www.jimnyclub.com
Εγώ πάλι θα μεταφέρω εμπειρία του κουμπάρου μου ο οποίος είχε το παλιό και τώρα έχει το καινούργιο, μου ανέφερε ότι το καινούργιο ταξιδεύει πολύ πιο άνετα από το παλιό (κάτι τα 3-4 παραπανίσια αλογάκια, κάτι το νέο γρανάζωμα), και φυσικά το φινίρισμα του νέου είναι πολύ καλύτερο από του παλιού.
Προσωπικά δεν έχω άποψη   ::)

Αυτά ......

Αποσυνδεδεμένος Μάχος

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1440
  • Φύλο: Άντρας
Και εγω θα πω την γνωμη μου σαν κατοχος jimnyvvt μπορω να πω οτι οντως το καινουριο ειναι πιο αθορυβο και πιο ξεκουραστο σε ταξιδι απο το προηγουμενο μοντελο.
τωρα οσον αφορα την τετρακινηση με τα κουμπακια εχει οντως πιο δυνατες αργες σχεσεις απο το προηγουμενο.
αυτα.
φιλικα
Τηλεμαχος

Αποσυνδεδεμένος savvoul

  • Jimny
  • Μηνύματα: 528
  • Φύλο: Άντρας
  • barbarians! Πτολεμαϊδα
εξαρτάται...άμα το τουμπανιάσεις πάρε το παλιό...αλλιώς με το καινούριο θα τρέχεις για ''πατέντες'' bhe bhe
αλλιώς κουμπιά και πάλι κουμπιά....vvt ρεεεε.... δες του νίκου (nikos) πολύ πολύ όμορφο με πολύ πολύ μέλλον lol
To nickname άλλαξε......
Η παρέα μεγαλώνει..........(άσχετο)

Αποσυνδεδεμένος nanisq

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Άντρας
Τι εννοείς Savvoul;  0_21Οταν λες θα τρέχω για πατέντες με το καινουργιο Jimny, τι δυνατότητες αποκόβονται σε σχέση με το παλιό;Τι δεν μπορεί να κάνει; :-[
Ε Λ Α Τ Ε   Χ Α Ν Ι Α,  Θ Α    Π Ε Ρ Α Σ Ε Τ Ε   Κ Α Λ Α ! ! !

Αποσυνδεδεμένος vasilhs

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1
  • Φύλο: Άντρας
 Το καινούργιο με τα κουμπάκια υστερεί μόνο στη δυνατότητα να διατηρήσει τα κουμπάκια όταν θέλεις να το κάνεις τέρας και πρέπει να αλλάξεις και βοηθητικό, που για τα jimny έρχονται από το samurai. Σ' αυτή την περίπτωση μπαίνει ο λεβιές. Για να φτάσεις όμως εκεί θα έχει μείνει μόνο η μηχανή - και θα είναι πολύ μικρή για το αυτοκίνητο - και τα ηλεκτρικά με το αμάξωμα. Το βάρος θα είναι στα ύψη και η επένδυση πάνω και από Defeder. Από αξιοπιστία κοντά στο 0 και από χρήση μόνο για αγώνες. Το VVT με μια τετράδα λάστιχα mud είναι σχεδόν αχτύπητο και με λίγες αλλαγές ( ανάρτηση, μπλοκέ και ίσως εργάτη ) γίνεται πραγματικά τέλειο και παραμένει και   αξιόπιστο.
 Το καινούργιο είναι καλύτερο από το προηγούμενο εκτός από το ότι σαν καινούργιο το προσέχεις περισσότερο και το λυπάσαι σέ σύγκριση με ένα μεταχειρισμένο( χωρίς να χρειάζεται όμως να το λυπάσαι γιατί είναι πολύ αξιόπιστο).
ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ
ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΚΩ

Αποσυνδεδεμένος savvoul

  • Jimny
  • Μηνύματα: 528
  • Φύλο: Άντρας
  • barbarians! Πτολεμαϊδα
Απ: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΜΠΑΚΙΑ Ή ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΜΕΝΟ ΜΕ ΛΕΒΙΕ:
« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 19, 2006, 21:48 »
εγώ λεβιέ δε πρόκειται να βάλω.....
nanisq εννοώ αυτό που αναφέρει ο vasilhs όσον αφορά το βοηθητικό...
Παράθεση
Το VVT με μια τετράδα λάστιχα mud είναι σχεδόν αχτύπητο
καλά τα λες
Παράθεση
και με λίγες αλλαγές ( ανάρτηση, μπλοκέ και ίσως εργάτη ) γίνεται πραγματικά τέλειο και παραμένει και   αξιόπιστο.
τι ανάρτηση? ???
πόσα μπλοκέ? ???
τι εργάτη? ???
και ίσως να ξανασυμφωνήσω οτί τα λες και πάλι καλά lol lol lol lol
To nickname άλλαξε......
Η παρέα μεγαλώνει..........(άσχετο)

Αποσυνδεδεμένος nanisq

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΜΠΑΚΙΑ Ή ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΜΕΝΟ ΜΕ ΛΕΒΙΕ:
« Απάντηση #11 στις: Ιούλιος 20, 2006, 00:05 »
Οσον αφορά τον εργάτη, αναρωτιέμαι τώρα που το λέμε, μπορει να μπει εσωτερικά ετσι οπως ειναι ο καινουργιος προφυλακτήρας; Θέλω να έρθει "πρόσωπο" με τη μουρη.Να μην εξέχει. Σήμερα είδα στο δρόμο ένα Ranger και είχε τοποθετήσει εργάτη μπροστά εξωτερικά και ήταν σίχαμα. Στο forum "εργατης" δεν αναφέρεται τίποτα σχετικό με τον τωρινό. Επίσης τι ειναι τα mud λάστιχα;
Ε Λ Α Τ Ε   Χ Α Ν Ι Α,  Θ Α    Π Ε Ρ Α Σ Ε Τ Ε   Κ Α Λ Α ! ! !

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΜΠΑΚΙΑ Ή ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΜΕΝΟ ΜΕ ΛΕΒΙΕ:
« Απάντηση #12 στις: Ιούλιος 20, 2006, 01:15 »
Το καινούργιο με τα κουμπάκια υστερεί μόνο στη δυνατότητα να διατηρήσει τα κουμπάκια όταν θέλεις να το κάνεις τέρας και πρέπει να αλλάξεις και βοηθητικό, που για τα jimny έρχονται από το samurai. Σ' αυτή την περίπτωση μπαίνει ο λεβιές. Για να φτάσεις όμως εκεί θα έχει μείνει μόνο η μηχανή - και θα είναι πολύ μικρή για το αυτοκίνητο - και τα ηλεκτρικά με το αμάξωμα. Το βάρος θα είναι στα ύψη και η επένδυση πάνω και από Defeder. Από αξιοπιστία κοντά στο 0 και από χρήση μόνο για αγώνες. Το VVT με μια τετράδα λάστιχα mud είναι σχεδόν αχτύπητο και με λίγες αλλαγές ( ανάρτηση, μπλοκέ και ίσως εργάτη ) γίνεται πραγματικά τέλειο και παραμένει και   αξιόπιστο.
 Το καινούργιο είναι καλύτερο από το προηγούμενο εκτός από το ότι σαν καινούργιο το προσέχεις περισσότερο και το λυπάσαι σέ σύγκριση με ένα μεταχειρισμένο( χωρίς να χρειάζεται όμως να το λυπάσαι γιατί είναι πολύ αξιόπιστο).
Συνονοματε καλως ηρθες  ;) και κατα δευτερον συμφωνω οτι με mud λαστιχα το γιμνι παει οπου να 'ναι,υστερα μπλοκε,υστερα εργατη μαζευονται σιγα και τσουκου-τσουκου κοιτα που εφτασες  87........θες μεγαλυτερα λαστιχα!
Σ'αυτο 'υπερτερει' το 'παλιο'(ελα δεν θελω σχολια vvt-ακηδες ha) για το οτι παιρνει αλλα κιβωτιο!
παλιο και vvt=jimny j12
H επιλογη δικη σου! a105

Αποσυνδεδεμένος nanisq

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΜΠΑΚΙΑ Ή ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΜΕΝΟ ΜΕ ΛΕΒΙΕ:
« Απάντηση #13 στις: Ιούλιος 20, 2006, 01:49 »
Πόσο να κάνει άραγε το μπλοκε; ειναι μόνιμο;
Ε Λ Α Τ Ε   Χ Α Ν Ι Α,  Θ Α    Π Ε Ρ Α Σ Ε Τ Ε   Κ Α Λ Α ! ! !

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN