Υστερα απο τοσες διχασμενες γνωμες για τα ψηλωματα σε αυτο φορουμ
(μαλακα, σκληρα, κατσικι, φλεξαρισματα κλπ.) αποφασισα να φτιαξω αυτο το απλο κιτακι με λιγα λεφτα και γνωριζοντας τα μειονεκτηματα(μη αρχισετε
).
Τα κοψαμε λοιπον στο μηχανουργειο, ολα μετρημενα ταιριαξαν αμεσως. Συγκεκριμενα οι αποστατες ειναι απο ερταλον, οι πισω εχουν μεγαλυτερη διαμετρο απο το ελατηριο για να εφαρμοζουν με το νευρακι-πατουρα που εχει η λαμαρινα και ειναι 3.5cm. Εχουν κονικοτητα μεσα για να περνανε και τα λαστιχα που εχει για να αποσβενουν τα τρυξιματα-κραδασμους.
Οσον αφορα την οδηγικη συμπεριφορα δε αλλαξε κατι, αισθητα τουλαχιστον, οσον αφορα σκληροτητες κλισεις αποσβεσεις. Tα κλασικα μονο, ισως χρειαζεται ευθυγραμμιση και η caster δε παλευεται;
Η διαδρομη πισω βελτιωθηκε αφου κερδισα 4cm και εχασα 2cm(αποσταση για να τερματισει το bump stop) μπροστα δε γνωριζω αλλα εφοσον αυξηθηκε η γωνια της αντιστρεπτικης θεωρητικα σκληρυνε αρα μειωθηκε λιγο.
Απο τιμη βγαινει γυρω στα 130Ε
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΚΟ
ΑΠΟΡΙΑ ;
ξερεται αν τα αμορτισερ εχουν μεσα δικο τους bump stop; γιατι δε δινουν σαφη αισθηση τερματισματος στο κρεμασμα, δηλαδη ενω εχει τερματισει το συστημα αν του δωσεις ενα εχτρα με τα χερια συμπιεζεται και αλλο. Σκεφτομουν να φτιαξω και αποστατες για τα πισω bump stop, αλλα αμα δε χρεαιζεται.....
Σε σας με τα μακρυτερα αμορτισερ τερματιζουν πρωτα αυτα ή τα bump stop;
ΣΤΟ ΚΡΕΜΑΣΜΑ