Αποστολέας Θέμα: οικονομικο ψηλωμα +4  (Αναγνώστηκε 8283 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elsp

  • Jimny
  • Μηνύματα: 149
  • Φύλο: Άντρας
οικονομικο ψηλωμα +4
« στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 17:04 »
Υστερα απο τοσες διχασμενες γνωμες για τα ψηλωματα σε αυτο φορουμ  lol (μαλακα, σκληρα, κατσικι, φλεξαρισματα κλπ.) αποφασισα να φτιαξω αυτο το απλο κιτακι με λιγα λεφτα και γνωριζοντας τα μειονεκτηματα(μη αρχισετε 87).
Τα κοψαμε λοιπον στο μηχανουργειο, ολα μετρημενα ταιριαξαν αμεσως. Συγκεκριμενα οι αποστατες ειναι απο ερταλον, οι πισω εχουν μεγαλυτερη διαμετρο απο το ελατηριο για να εφαρμοζουν με το νευρακι-πατουρα που εχει η λαμαρινα και ειναι 3.5cm. Εχουν κονικοτητα μεσα για να περνανε και τα λαστιχα που εχει για να αποσβενουν τα τρυξιματα-κραδασμους.
Οσον αφορα την οδηγικη συμπεριφορα δε αλλαξε κατι, αισθητα τουλαχιστον, οσον αφορα σκληροτητες κλισεις αποσβεσεις. Tα κλασικα μονο, ισως χρειαζεται ευθυγραμμιση και η caster δε παλευεται;
Η διαδρομη πισω βελτιωθηκε αφου κερδισα 4cm και εχασα 2cm(αποσταση για να τερματισει το bump stop) μπροστα δε γνωριζω αλλα εφοσον αυξηθηκε η γωνια της αντιστρεπτικης θεωρητικα σκληρυνε αρα μειωθηκε λιγο.
Απο τιμη βγαινει γυρω στα 130Ε

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΚΟ  j12

ΑΠΟΡΙΑ ???;
ξερεται αν τα αμορτισερ εχουν μεσα δικο τους bump stop; γιατι δε δινουν σαφη αισθηση τερματισματος στο κρεμασμα, δηλαδη ενω εχει τερματισει το συστημα αν του δωσεις ενα εχτρα με τα χερια συμπιεζεται και αλλο. Σκεφτομουν να φτιαξω και αποστατες για τα πισω bump stop, αλλα αμα δε χρεαιζεται.....
Σε σας με τα μακρυτερα αμορτισερ τερματιζουν πρωτα αυτα ή τα bump stop;








ΣΤΟ ΚΡΕΜΑΣΜΑ







« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 12, 2012, 17:07 από elsp »
Going there is half the fun!

Αποσυνδεδεμένος kapetanios

  • Jimny
  • Μηνύματα: 754
  • Φύλο: Άντρας
  • Allways fixing!!!
Απ: οικονομικο ψηλωμα +4
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 18:13 »
Μπραβο σου για ολα.Για τα λεφτα που εδωσες καλα ειναι!

Αποσυνδεδεμένος jimever

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2275
  • Φύλο: Άντρας
Απ: οικονομικο ψηλωμα +4
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 18:47 »
 cl cl cl
Σε παρακαλώ πρόσεχε που πατάς,γιατί εάν δεν το κατάλαβες....πατάς τα όνειρα μου!

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: οικονομικο ψηλωμα +4
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 13, 2012, 09:45 »
 cl cl cl cl cl

Αποσυνδεδεμένος geojimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 748
Απ: οικονομικο ψηλωμα +4
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 13, 2012, 09:55 »
Λυσεις στο καιρο της κρισης  ;)
Μην ασχοληθεις αλλο για τα λεφτα αυτα μια χαρα ειναι. Αλλιως παιρνεις αλλα μονοπατια (για πιο σωστα στησιματα) πιο δαπανηρα και σαφως με 'αλλα' αποτελεσματα ...

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: οικονομικο ψηλωμα +4
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 13, 2012, 09:58 »
ΑΠΟΡΙΑ ???;
ξερεται αν τα αμορτισερ εχουν μεσα δικο τους bump stop; γιατι δε δινουν σαφη αισθηση τερματισματος στο κρεμασμα, δηλαδη ενω εχει τερματισει το συστημα αν του δωσεις ενα εχτρα με τα χερια συμπιεζεται και αλλο. Σκεφτομουν να φτιαξω και αποστατες για τα πισω bump stop, αλλα αμα δε χρεαιζεται.....
Σε σας με τα μακρυτερα αμορτισερ τερματιζουν πρωτα αυτα ή τα bump stop;
Καταρχήν καλές βόλτες, μάλλον λίγο ακριβά είναι βέβαια 130 ευρώ για 4 αποστάτες (τους είχα πληρώσει περίπου 20 ευρώ τον ένα), αλλά αν είναι καλή δουλειά χαλάλι... :) :)
Μερικές παρατηρήσεις αν μου επιτρέπεις:
α) Τα μπροστινά αμορτισέρ έχουν πολύ μικρή διαδρομή (8 εκατοστά μόνο), οπότε με τις προσθήκες των 3,5 εκ. σε κατάσταση ηρεμίας το αμορτισέρ θα είναι σχεδόν στο τέρμα άνοιγμα, δηλαδή μάλλον θα τερματίζει εύκολα και συχνά στο άνοιγμα με αποτέλεσμα την πρόωρη φθορά τους, συν του ότι μάλλον θα έχεις χάσει διαδρομή, αλλά αυτό είναι δευτερεύον.
β) Σχεδόν σίγουρα τα μαμίσια αμορτισέρ δεν έχουν εσωτερικό bump stop.
γ) Κανονικά πρέπει πρώτα να τερματίζει η ανάρτηση στα bump stop πριν από τα αμορτισέρ.
δ) Μην ασχολείσαι με αποστάτες στα bump stop.
ε) Η caster δεν χρειάζεται διόρθωση.
στ) Ευθυγράμμιση δεν χρειάζεται.
    
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος elsp

  • Jimny
  • Μηνύματα: 149
  • Φύλο: Άντρας
Απ: οικονομικο ψηλωμα +4
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 13, 2012, 13:16 »
20 ευρω;
Μονο το ερταλον εκανε 45 πρωτη υλη ισως βεβαια γιατι ειχε τρυπα στη μεση ???

α) Τα μπροστινά αμορτισέρ έχουν πολύ μικρή διαδρομή (8 εκατοστά μόνο), οπότε με τις προσθήκες των 3,5 εκ. σε κατάσταση ηρεμίας το αμορτισέρ θα είναι σχεδόν στο τέρμα άνοιγμα, δηλαδή μάλλον θα τερματίζει εύκολα και συχνά στο άνοιγμα με αποτέλεσμα την πρόωρη φθορά τους, συν του ότι μάλλον θα έχεις χάσει διαδρομή, αλλά αυτό είναι δευτερεύον.

τι ενοεις; Η ολη υποθεση του κιτ ειναι οτι εχει αποστατες και στα αμορτισερ αλλιως δε διαφερει σε κατι απο ολα τα αλλα τοπικ. Αρα τα αμορτισερ δουλευουν στο ιδιο ακριβως σημειο. θεωρητικα δε χανω διαδρομη απλα τη μετατοπιζω
Going there is half the fun!

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Απ: οικονομικο ψηλωμα +4
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 14, 2012, 09:33 »
20 ευρω;
Μονο το ερταλον εκανε 45 πρωτη υλη ισως βεβαια γιατι ειχε τρυπα στη μεση ???
Ερταλόν είχα βάλει κι εγώ, σου λέω πόσο μου είχε κοστίσει η δουλειά στον τόρνο, φυσικά μπορεί να έχει πάρει πάνω η τιμή του υλικού από τότε που τους είχα φτιάξει εγώ. 

τι ενοεις; Η ολη υποθεση του κιτ ειναι οτι εχει αποστατες και στα αμορτισερ αλλιως δε διαφερει σε κατι απο ολα τα αλλα τοπικ. Αρα τα αμορτισερ δουλευουν στο ιδιο ακριβως σημειο. θεωρητικα δε χανω διαδρομη απλα τη μετατοπιζω
Δεν είχα προσέξει ότι έχεις βάλει και αποστάτες στα αμορτισέρ  ::) έτσι βέβαια μπορεί να αντιμετωπίσεις το αντίστροφο πρόβλημα, δηλαδή να τερματίζει το αμορτισέρ στο κλείσιμο...
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος tzikerarta

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3
Απ: οικονομικο ψηλωμα +4
« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 05, 2012, 20:42 »
τοποθέτησα σήμερα προσθήκες στα μαμά ελατήρια 3εκ και προς έκπληξη μου διαπίστωσα ότι τα αμορτισέρ τέρμα ανοιχτά δεν κούμπωναν (δηλαδή το ελατήριο σε πλήρη κάθιση είχε μεγαλύτερη διαδρομή από το αμορτισέρ).
Τα αμορτισέρ είναι τα μαμά τα μονρόε!
Πως γίνεται αυτό?
Τέλος στο παρελθόν τα συγκεκριμένα αμορτισέρ ήταν σεταρισμένα με 3ποντα mad!
Η δοκιμή έγινε μόνο στα μπροστά!