Αποστολέας Θέμα: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ  (Αναγνώστηκε 26032 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #15 στις: Μάρτιος 02, 2012, 14:04 »

τα συμπεράσματα του περιοδικού

 1) ΜΕΙΩΣΗ της καταναλωσης καυσίμου κατα 26,5 %
 
 2) ΑΥΞΗΣΗ ιπποδύναμης κατα 2,5 ίππους

 3) ΑΥΞΗΣΗ ροπής κατά 0,24 χλγμ

Να συμφωνήσω με τα αποτελέσματα (λέμε τώρα......)
Λένε πουθενά αν το Η2 το έφτιαξαν εν κινήσει, ή το έφτιαξαν στο σπίτι τους με ρεύμα της ΔΕΗ και το έβαλαν μετά στο αυτοκίνητο?


Αποσυνδεδεμένος strag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 98
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #16 στις: Μάρτιος 02, 2012, 14:08 »
πιστεύω ότι το περιοδικό 4 τροχοί είναι ένα έγκυρο μέσω ενημέρωσης και πληροφόρησης και σίγουρα θα ήταν πολύ ανεύθυνο στο να γράψει κάτι τέτοιο...
η δοκιμή του περιοδικού έγινε σε ένα hundai 1400cc gia 7500 χλμ




Αποσυνδεδεμένος strag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 98
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #17 στις: Μάρτιος 02, 2012, 14:09 »
Η ΔΟΚΙΜΗ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ 7500 ΧΛΜ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #18 στις: Μάρτιος 02, 2012, 14:10 »

 >noco<


Θα περιμένω να επαληθεύσεις τα αποτελέσματα...

Αποσυνδεδεμένος strag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 98
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #19 στις: Μάρτιος 02, 2012, 14:12 »
κάνε μία αναζήτηση στο google για " υδρογονοκίνηση 4 τροχοι " και θα βρείς το άρθρο σε φωτογραφίες...κάνε copy-paste se word για να το διαβάσεις σε πιο μεγάλη διάσταση και εδω είμαστε...   ::) 0_21
φιλικά
Σταύρος

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #20 στις: Μάρτιος 02, 2012, 14:28 »
Το no-comment δεν το έπιασες....

Τα περιοδικά θα γράψουν αυτά που τους λένε οι διαφημιζόμενοι. Τα άρθρα, τις περισσότερες φορές τους τα δίνουν έτοιμα, μιας και θεωρούνται ειδικές γνώσεις για τους συντάκτες, τις οποίες δεν έχουν.
Οτι και να γράψει κάποιος μέσα σε περιοδικό, δεν θα μου αλλάξει γνώμη. Οι επιστημονικές μου γνώσεις, είναι άκρως αντίθετες....

Αν παρ' όλα αυτά έχω μείνει τόσο πίσω στην τεχνολογία, πάω πάσο.... Αν και δεν μου περιγράφεις τεχνολογία πέραν του 1900 (λίγο μετά την ανακάληψη του ηλεκτρισμού). Τα μόνα καινούρια πράγματα που έχει το όλο σύστημα είναι κάποιες βαλβίδες "back-fire", οι οποίες προστατεύουν από εκρήξεις, και δεν προσφέρουν τίποτα στην απόδοση του συστήματος. Απαναντίας, αυξάνουν την απώλεια ενέργειας καθώς αυξάνουν (έστω και λίγο) την πίεση μέσα στο θάλαμο ηλεκτρόλυσης, η οποία πίεση εμποδίζει την ηλεκτρόλυση

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 02, 2012, 14:32 από Χάρης »

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #21 στις: Μάρτιος 02, 2012, 15:42 »
Το no-comment δεν το έπιασες....

Τα περιοδικά θα γράψουν αυτά που τους λένε οι διαφημιζόμενοι. Τα άρθρα, τις περισσότερες φορές τους τα δίνουν έτοιμα, μιας και θεωρούνται ειδικές γνώσεις για τους συντάκτες, τις οποίες δεν έχουν.
Οτι και να γράψει κάποιος μέσα σε περιοδικό, δεν θα μου αλλάξει γνώμη. Οι επιστημονικές μου γνώσεις, είναι άκρως αντίθετες....

Αν παρ' όλα αυτά έχω μείνει τόσο πίσω στην τεχνολογία, πάω πάσο.... Αν και δεν μου περιγράφεις τεχνολογία πέραν του 1900 (λίγο μετά την ανακάληψη του ηλεκτρισμού). Τα μόνα καινούρια πράγματα που έχει το όλο σύστημα είναι κάποιες βαλβίδες "back-fire", οι οποίες προστατεύουν από εκρήξεις, και δεν προσφέρουν τίποτα στην απόδοση του συστήματος. Απαναντίας, αυξάνουν την απώλεια ενέργειας καθώς αυξάνουν (έστω και λίγο) την πίεση μέσα στο θάλαμο ηλεκτρόλυσης, η οποία πίεση εμποδίζει την ηλεκτρόλυση



ΚΑΙ  υδρογονοκινησιολόγος !!!  apl_se

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #22 στις: Μάρτιος 02, 2012, 16:11 »
την ιπποδύναμη πώς είναι δυνατόν να την αυξάνει ρε παιδιά??
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #23 στις: Μάρτιος 02, 2012, 16:14 »
θεωρητικά μεγαλύτερη πίεση στον θάλαμο καύσης λόγω της προσθήκης του υδρογόνου...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #24 στις: Μάρτιος 02, 2012, 16:17 »
Σκέψου το σαν Βενζίνη απλή αμόλυβδη και super αμόλυβδη


Και πάλι, σκέτο υδρογόνο, δε κάνει τίποτα, γιατί πρέπει να βρει περίσσεια οξυγόνου για τέλεια κάυση (δε συμβαίνει με την ατμόσφαιρα που έχει μόνο 18% οξυγόνο, 81% άζωτο και 1% όλα τα άλλα)
Εναλλακτικά, τροφοδοτείς με ΗΗΟ, το οποίο είναι άκρως επικίνδυνο (από πλευράς έκρηξης)


Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #25 στις: Μάρτιος 02, 2012, 16:18 »
θεωρητικά μεγαλύτερη πίεση στον θάλαμο καύσης λόγω της προσθήκης του υδρογόνου...

Φάνη, νομίζω όχι, γιατί δεν κάνεις υπερτροφοδότηση (turbo). Βάζεις τη παροχή υδρογόνου ή του ΗΗΟ μέσα ή μετά το φιλτροκούτι, και σίγουρα μετά τον αισθητήρα MAF.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #26 στις: Μάρτιος 02, 2012, 16:23 »
Χάρη, ακριβώς γι αυτό νομίζω... έχεις πιο πλούσια καυστική ύλη (και πιο δυνατή λόγω υδρογόνου το οποίο νομίζω πως χρειάζεται λιγότερο οξυγόνο για να γίνει καύση) με το ίδιο οξυγόνο... άρα αυξάνεις την πίεση... είμαι λάθος?

Πάντως φίλος που το έχει βάλει σε accent, λέει ότι έχει δει διαφορά... εγώ δεν έχω πολύ πειστεί για να είμαι ειλικρινής. Εκτός αυτού, εξετάζω πως τα 400-500 ευρά που κάνει το σύστημα πότε ακριβώς θα κάνουν απόσβεση όταν στην καλύτερη λένε πως έχεις οικονομία 20%? Άλλο θέμα είναι κατά πόσο είναι αξιόπιστα αυτά τα σετάκια... αυτουνού ας πούμε του έβγαλε ζημιά...

Σκέψη 2: με δεδομένο το μικρό κόστος, γιατί δεν έχει βρεθεί αντιπροσωπεία να το βάλει σε μοντέλα της, όπως έκαναν με το υγραέριο???
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 02, 2012, 16:26 από verse »
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #27 στις: Μάρτιος 02, 2012, 16:33 »
Χάρη, ακριβώς γι αυτό νομίζω... έχεις πιο πλούσια καυστική ύλη (και πιο δυνατή λόγω υδρογόνου το οποίο νομίζω πως χρειάζεται λιγότερο οξυγόνο για να γίνει καύση) με το ίδιο οξυγόνο... άρα αυξάνεις την πίεση... είμαι λάθος?


Ναί, είσαι λάθος. Για να κάψεις πλήρως (και να πάρεις όλη την ενέργεια) από το Ηδρογόνο, πρέπει να κάψεις ακριβώς 2 μόρια Η2 με 1 μόριο Ο2  δηλ 2Η22 -> 2 Η2Ο

Για να το κάνεις με ατμοσφαιρικό αέρα,
α) θα πάρει περισσότερο χρόνο
β) χρησιμοποιείς μέσα στο θάλαμο καύσης περίπου 80% του oxidizing agent (αέρας) ένα αέριο που δεν προσφέρει τίποτα (Ν2)

Οπότε ναι μεν το άζωτο συμπιέζεται (που απαιτεί ενέργεια), αλλά το ίδιο δεν προσφέρει κάτι παραπάνω ενεργειακά στη καύση και έκρηξη. Λειτουργεί σαν ελατήριο, και ξανασπρώχνει το έμβολο προς τα κάτω, προσφέροντας την ίδια ενέργεια που απορρόφησε στη συμπίεση, μειωμένη κατά τις τριβές του κυλίνδρου πηγαίνοντας πάνω και κάτω.




Αποσυνδεδεμένος strag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 98
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #28 στις: Μάρτιος 02, 2012, 16:35 »
υπάρχουν διάφορα...όλες οι συσκευές παράγουν υδρογόνο και οξυγόνο....άλλες διοχετεύουν μόνο το υδρογόνο στην εισαγωγή άλλες και τα 2 συστατικά σε αέρια μορφή...αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι όταν διοχετεύεις ΜΟΝΟ υδρογόνο ΔΕΝ χρειάζεσαι παράλληλους εγκεφάλους , αλλους αισθητήρες Λ και πολύπλοκες ρυθμίσεις...μόνο ρύθμιση των Αμπερ για το κάθε αμάξι βέβαια η τιμή αυτή διαφέρει ...ψάξτε λίγο και στο vitara club...sta cherokia και σε άλλα forums...υπάρχουν χρήστες που δοκιμασμενα λένε ο καθεένας τα συμπεράσματά τους...λογικά η απόδοση του κάθε συστήματος έχει να κάνει και με τον κινητήρα και τον τρόπο που διαχειρίζεται το ''μείγμα'' αλλά και από την ίδια τη γεννήτρια υδρογόνου,την τεχνολογία της την παροχή της κτλ

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #29 στις: Μάρτιος 02, 2012, 16:42 »
Χωρίς ίχνος αμφισβήτησης για τα λεγόμενα σου και τις γνώσεις σου, κάνω μια ακόμα σκέψη προσπαθώντας να πυροδοτήσω τον διάλογο...

είναι απαραίτητο να καεί όλο το Η? αυτό που λες για την συμπίεση και την εκτόνωση των εμβόλων ισχύει αλλά μήπως όταν μιλάμε για τετρακύλινδρα μοτέρ αλλάζουν τα πράγματα, διότι ούτως ή αλλιώς οι 2 κύλινδροι θα συμπιέζονταν οπότε κατά την εκτόνωση παράγεται μεγαλύτερο έργο? δεν ξέρω αν το εξηγώ σωστά, εννοώ μήπως η συμπίεση, παρά την ενέργεια που χάνεται, βοηθά στην εκτόνωση οπότε και εκεί έχουμε κάποιο κέρδος...

Ξαναλέω πως ούτε εγώ έχω πειστεί συνολικά, αλλά δεν μπορώ να πιστέψω πως είναι και τόσο marketing κόλπο όπως τα διάφορα μαγνητάκια, μιας και τα κόστη είναι πολύ διαφορετικά...

επίσης ο strag έχει δίκιο στην διαφορετικότητα των συστημάτων... του φίλου έχει παράλληλο εγκέφαλο που ρυθμίζει και τον αέρα...

τα περί πειστικότητας μου όμως εξακολουθούν να ισχύουν...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems