f.a.q apo to site sto proto moy post
Ερώτηση 6: Πως συνεργάζεται το υδρογόνο σαν καύσιμο με το καύσιμο που καίω?
Κάνουμε ζημιά στον κινητήρα εσωτερικά?
Απάντηση: Το υδρογόνο έχει μεγαλύτερη θερμική αξία, συμμετέχει στην καύση και αναφλέγεται ταχύτερα σε σχέση με το καύσιμο σας (π.χ. Βενζίνη) και επιταχύνει την ανάφλεξη της. Έτσι αυξάνεται η ταχύτητα καύσης και ο κινητήρας θα αξιοποιήσει το μεγαλύτερο μέρος του μίγματος καυσίμου (π.χ. πετρέλαιο + υδρογόνο) πριν ανοίξουν οι βαλβίδες εξαγωγής. Αυτό σημαίνει ότι θα καεί μεγαλύτερο ποσοστό άνθρακα με συνέπεια να μειώνονται κάθετα τα οξείδια του άνθρακα (80%), τα δε περίσσια μόρια υδρογόνου και οξυγόνου θα ενωθούν σε νερό που λόγω της θέρμανσης του καταλύτη θα ατμοποιηθεί οδηγούμενο στην απόληξη της εξάτμισης. Αρκετές από τις επικαθήσεις θα παρασυρθούν από το λάδι του κινητήρα. Έτσι μετά από το τρίτο γέμισμα προτείνετε αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού, άμεσα.
Ερώτηση 7: Το αυτοκίνητο μου έχει εγκέφαλο για να ρυθμίζει την καλή λειτουργία του κινητήρα Δεν θα επηρεαστεί η χαρτογράφηση του με αυτή την μετατροπή? Πως θα επιτύχουμε οικονομία καυσίμου?
Απάντηση: Όχι δεν πειράζουμε τον εγκέφαλο. Τα σημερινά αυτοκίνητα, είτε λειτουργούν με βενζίνη, είτε με πετρέλαιο, είτε με υγραέριο, έχουν την λεγόμενη μονάδα διαχείρισης κινητήρα (ECU) η οποία δέχεται κάποιες πληροφορίες σε ανάλογες φάσεις λειτουργιάς του κινητήρα (π.χ. ρελαντί, επιτάχυνση, σταθερή πορεία κ.α.), από διάφορους αισθητήρες που είναι εγκατεστημένοι στον κινητήρα μας. Με την αναγνώριση πλουσίου μίγματος (διότι τώρα προσθέτουμε και υδρογόνο) από τον αισθητήρα οξυγόνου, τον λεγόμενο στην τεχνική ορολογία, αισθητήρα "λ", αναγκάζεται η ECU να κόψει ποσότητα ψεκασμού από το βασικό καύσιμο. Με αυτόν τον τρόπο πετυχαίνουμε μείωση της κατανάλωσης του βασικού καυσίμου του κινητήρα σας.