Είναι το γνωστό "κούρδισμα" και είναι εντελώς φυσιολογικό. Στα Jimniα δεν υπάρχει μεσαίο διαφορικό. Είναι 50-50 η κίνηση μπρος-πίσω. Το μπροσστά μέρος του αυτοκινήτου κάνει μεγαλύτερο κύκλο από το πίσω κατά τη στροφή, με αποτέλεσμα το μπροστά διαφορικό να φρενάρεται από το πίσω, μιας και το τρανσφερ στην τετρακίνηση βγάζει 1:1 μπρος-πίσω.
Το κλακ που ακούς είναι το "ξεκούρδισμα" όταν πατήσεις τον συμπλέκτη. Ολοι οι άξονες κεντρικοί, ημιαξόνια, γκρουπάκια κτλ, βγαίνουν εκτός φορτίου, και κοπανάνε όλα τα πολύσφηνα που έρχονται σε νορμάλ κατάσταση...
Το θέμα είναι πολύ καλά καλυμένο μέσα σε αυτό το φόρουμ. Ψάξε και θα το βρεις