Την κατανάλωση την επηρεάζει περισσότερο η ροπή αδράνειας του ελαστικού-ζάντας (πάντα όταν μιλάμε για τόσο μικρές αλλαγές). Δηλαδή χοντρά χοντρά (αγνοώντας πολλά πράγματα) όσο περισσότερο βάρος έχει μακρύτερα από το κέντρο τόσο αυξάνεται. Αντίθετα η τριβή δεν αλλάζει τόσο με το φάρδος γιατί η επιφάνεια επαφής δεν μεταβάλλεται πολύ, καθώς αυτή εξαρτάται από την πίεση τη διάμετρο κοκ... Αυτό που μεταβάλλεται είναι η μορφή της. Έτσι λοιπόν ειδικά εντός πόλης που έχεις πολλά σταμάτα ξεκίνα η διαφορά θα είναι αισθητή, εκτός οι διαφορές θα είναι πολύ μικρότερες αν όχι αμελητέες αρκετές φορές.
καλησπερα και απο μενα ειναι ετσι ακριβως
μεσα στην πολη ανεβενη πολυ λιγο η καταναλωση εαν ξεκινας πολυ σιγα και επιταχυνης ακομα πιο σιγα
ενω ταξιδακι εχει λιγοτερες στροφες με τα ιδια χιλιομετρα (gps παντα) οποτε ειναι πιο οικονομικο
στο βουνο οπως ξερετε ειναι ολα σχετικα .........