Αποστολέας Θέμα: Αλλαγή μοτέρ  (Αναγνώστηκε 27739 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #30 στις: Μάιος 11, 2013, 21:29 »
Δηλαδή για να μου αλλάξι το μοτέρ πχ με grand το καπάκι θα είναι το δικό μου?


Για να κρατήσεις τα δικά σου ρεύματα και εγκέφαλο, ναι...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος jonjon

  • Jimny
  • Μηνύματα: 18
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #31 στις: Μάιος 12, 2013, 00:41 »
το ψευτοκάπακο εννοείς..το οποίο ταιριάζει σε όλη τη σειρά g13-16 kai m13-16 αντιστοιχα, οπότε δεν εχεις θεμα.αν βάλεις απο βιτάρα θα χεις πολύ λιγότερες
μετατροπες.αν βαλεις απο μπαλένο θ'αλλαξεις κάτι τζερτζελα αλλά θα πάρεις πολυ φτηνοτερο μοτερ.
τωρα οποιος θέλει γκάζια δεν κάνει τιποτα αν αλλάξει μοτερ..το βημα παραμένει και ειναι αργο..μονο δυναμη θα
δει που ναι ολα τα λεφτα..
οσο για το κόστος εμενα μου πηγε λιγοτερο η αλλαγη απο την αγορα καπακιού κι επισκευη της ιδιας..

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #32 στις: Μάιος 12, 2013, 09:08 »
Εννοώ την κεφαλή, όχι το ψευτοκάπακο... Πάνω στην κεφαλή, βρίσκονται θερμοστάτες, αισθητήρες θερμοκρασίας, αισθητήρες εκκεντροφόρων κτλ...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος jonjon

  • Jimny
  • Μηνύματα: 18
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #33 στις: Μάιος 12, 2013, 10:34 »
εγω παντως στου μπαλενο εβαλα ολο το μοτερ και αλλαξα το ψευτοκαπακο..τα ρευματα του τζιμνι

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #34 στις: Μάιος 12, 2013, 15:46 »
το μοτέρ του baleno δεν το έχω δει. Οπότε ίσως οι αισθητήρες να είναι οι ίδιοι ή ο μηχανικός σου έκανε κάποια πατέντα. Στο vitara δεν ισχύει πάντως.

Θεωρητικά πάντως, το καπάκι του κάθε μοτέρ έχει κάποιους αισθητήρες οι οποίοι πρέπει να συνεργαστούν με την εκάστοτε πλεξούδα και εγκέφαλο... Το ψευτοκάπακο πάλι, έχει μόνο τις βάσεις για τους πολλαπλασιαστές.

Σε κάθε περίπτωση, να κάνω μια τελευταία επισήμανση. Ούτε μηχανικός είμαι, ούτε έμπορος, ούτε έχω ποτέ προσπαθήσει να "σπρώξω" μια αποθήκη ανταλλακτικά (από κορμό και καπάκι, μέχρι οποιοδήποτε μαμά αισθητήρα) που μου έχει μείνει και μου είναι πλέον άχρηστα. Ο καθένας που έχει το καρπούζι, έχει και το μαχαίρι. Η γνώμη που εκφράζω πηγάζει από γνώσεις που απέκτησα μέσα από την δική μου "περιπέτεια" και ενασχόληση. Το σημαντικότερο όλων είναι να βρείτε έναν μηχανικό με γνώσεις που να εμπιστεύεστε, και να μην αρκείστε "στα άκουσα", "μου είπαν", "έτσι κάνουν αυτά τα μοτέρ"...

Φιλικά,
φάνης
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος toktok

  • Jimny
  • Μηνύματα: 52
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #35 στις: Μάιος 12, 2013, 16:07 »
Φίλε Φάνη για αυτό έχουμε τα φορυμ για να αλλάζουμε απόψεις εμπυρίες σε όλα τα θέματα φιλικά πάντα.Θα μπορούσες να μου πείς εσύ τι έπαθες και τι έκανες και με τι κόστος πάνο απο όλα και το ίδιο να μας πει και ο φίλος jonjon για να έχουμε μια ποίο καθαρή εικόνα όχι μόνο για μένα αλλά και για άλλους φίλους που αν έχουν αυτό μοντέλο jimny θα περάσουν και αυτοί τις ίδιες σκέψεις και τα ζόρια που έχω τόρα εγώ. Και  παιδία ώσω ποίο αναλυτικά γήνεται γιατή εγώ προσοπικά τα έχω χαμένα με τις ορολογίες (τι είναι αυτό το ψευτοκάπακο και που μπαίνει)
Φιλικά Γίαννης

Αποσυνδεδεμένος jonjon

  • Jimny
  • Μηνύματα: 18
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #36 στις: Μάιος 12, 2013, 16:54 »
 το baleno εχει τρισιμπιτερ..θελει καποιες αλλαγές οπως αλλαγη εκκεντροφορου απο βιτάρα..το καπάκι της κεφαλής δεν το πειραξα καν.
κι οταν λεω πρεπει να κανει του βιταρα η μηχανη ,το λεω γιατι οι μονες αλλαγες που εκανα στου μπαλενο εχουν να κανουν με το οτι
δεν ειναι καθετο μοτερ γιατι ειναι απο μπροστοκινητο..ο κορμος της μηχανης με το καπακι δεν πειραχτηκαν.
G13 ME G16 ΜΟΤΕΡ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΡΕΥΜΑΤΑ..ΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ..Η ΜΟΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΑΛΛΑΓΗ
ΕΙΝΑΙ Ο G16Α 8V ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ..(ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟ??)ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝ ΠΑΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ Μ13 ΣΕ G13.
Αυτο που θυμαμαι σίγουρα είναι οτι αν εβαζα κατ'ευθειαν g16b απο βιταρα θα γλυτωνα τις μετατροπες..απλα ζηταγανε 2πλα λεφτα απο το μπαλένο

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #37 στις: Μάιος 12, 2013, 21:01 »
το baleno εχει τρισιμπιτερ..θελει καποιες αλλαγές οπως αλλαγη εκκεντροφορου απο βιτάρα..το καπάκι της κεφαλής δεν το πειραξα καν.
κι οταν λεω πρεπει να κανει του βιταρα η μηχανη ,το λεω γιατι οι μονες αλλαγες που εκανα στου μπαλενο εχουν να κανουν με το οτι
δεν ειναι καθετο μοτερ γιατι ειναι απο μπροστοκινητο..ο κορμος της μηχανης με το καπακι δεν πειραχτηκαν.
G13 ME G16 ΜΟΤΕΡ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΡΕΥΜΑΤΑ..ΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ..Η ΜΟΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΑΛΛΑΓΗ
ΕΙΝΑΙ Ο G16Α 8V ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ..(ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟ??)ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝ ΠΑΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ Μ13 ΣΕ G13.
Αυτο που θυμαμαι σίγουρα είναι οτι αν εβαζα κατ'ευθειαν g16b απο βιταρα θα γλυτωνα τις μετατροπες..απλα ζηταγανε 2πλα λεφτα απο το μπαλένο

Δούλεψε ο εγκέφαλος του jimny με το τρισιμπιτέρ του baleno? Καταργήθηκαν δηλ οι πολλαπλασιαστές?

@toktok: εγώ φίλε μου δεν έκανα αυτά που σου πρότεινα (δυστυχώς!!!!!). Παιδεύτηκα μόνος μου, με πολύ κόπο, αρκετό χρήμα και στο τέλος με πολύτιμη βοήθεια από σωστό μηχανικό έφτιαξα ένα σύνολο πολύ όμορφο, αρκετά δυνατό και με την καλύτερη υποδομή που μπορεί να υπάρξει για περαιτέρω "σκαλίσματα". Σε καμία όμως περίπτωση δεν συνιστώ να κάνεις αυτά που έκανα.
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος jonjon

  • Jimny
  • Μηνύματα: 18
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #38 στις: Μάιος 12, 2013, 21:10 »
βγηκε τελειως το τρισιμπιτερ και μπηκε μια γωνια(ανταπτορας απο βιταρα) που φιλιξενησε το βυσμα για τα ηλεκτρικα του τζιμνι..αυτη η γωνια πιανει πανω στον εκκεντροφορο του βιταρα που άλλαξα..(50ευρω και τα δυο απο μτχ..)πραγματικα το θεμα με τα ρευματα λυθηκε πιο ευκολα απ'ολα.
εκει που με ζορισε ηταν η μετατροπη για το σωληνα του καρτερ.

Αποσυνδεδεμένος toktok

  • Jimny
  • Μηνύματα: 52
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #39 στις: Μάιος 12, 2013, 23:10 »
Δεν ξέρω είναι τελικά πολύ ποίο πολύπλοκο από ότι περίμενα αλλά και πάλι μέσα μου κάτι μου λέει να κάνω κάτι για να μην τραβίεμε ξανά αργότερα το κακό είναι ότι υπάρχουν τόσοι πολύ εδώ στο forum που έχουν κάνει δίφορα και δεν μας δίνουν τα φώτα τους

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #40 στις: Μάιος 13, 2013, 07:34 »
βγηκε τελειως το τρισιμπιτερ και μπηκε μια γωνια(ανταπτορας απο βιταρα) που φιλιξενησε το βυσμα για τα ηλεκτρικα του τζιμνι..αυτη η γωνια πιανει πανω στον εκκεντροφορο του βιταρα που άλλαξα..(50ευρω και τα δυο απο μτχ..)πραγματικα το θεμα με τα ρευματα λυθηκε πιο ευκολα απ'ολα.
εκει που με ζορισε ηταν η μετατροπη για το σωληνα του καρτερ.

Οπότε έπαιξε πατεντούλα  ;) Για το κάρτερ γιατί δεν έβαλες του jimny? Με τα νερά επίσης δεν έφτιαξες custom σωληνώσεις?

@τοκτοκ: Από ότι βλέπεις, τα "μπαίνουν κουτί" απλά δεν υπάρχουν. Ο φίλος jonjon μπορεί να την έβγαλε φτηνά γιατί βρήκε γάτο μηχανικό ή φτηνό ή ήταν φίλοι ή.. ή... Οι δουλειές όμως που πρέπει να γίνουν δεν είναι λίγες... Οπότε για να μπορέσεις να κάνει σύγκριση τιμών, θα πρέπει να δεις τι θέλει αλλαγή από το δικό σου μοτέρ...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #41 στις: Μάιος 13, 2013, 19:21 »
εγω λεω γιατι να καθομαστε και να ασχολουμαστε με τα μοτερ της suzuki αφου θελει τοσα,και ειναι και μπουρδελα και δεν βαζουμε κανενα αλλο?

Αποσυνδεδεμένος jonjon

  • Jimny
  • Μηνύματα: 18
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #42 στις: Μάιος 13, 2013, 20:53 »
λοιπον για να λυσω οσες αποριες μπορω θα σας πω ακριβως τι αλλαξε και τι εμεινε..
το μοτερ που φοραγα ηταν g13bb και το νεο απο baleno g16

εχουμε και λεμε

- στο μοτερ του baleno αλλάζει ο εκκεντροφορος και μπαινει ενα γωνιακο εξαρτημα στη ακρη που συνδεεται με την
   υπαρχουσα καλωδιωση του jimny καθως και το ψευτοκαπακο του jimny γιατι εφαρμοζουν καλυτερα τα καλωδια.

- εισαγωγη αφηνουμε του jimny με τη διαφορα οτι βαζουμε τη μπεκιερα του baleno

- δυναμο παραμενει ιδιο

- εξαγωγη ιδια

- το καρτερ μπαινει του jimny αλλά το σωληνακι πρεπει να παντρευτει με του baleno γιατι εχει αλλη διατομη και σχημα οποτε θελει κοψιμο και
  κολλημα.

- δυο μεταλλικές πλακούλες στο σασμαν (στις δυο κατω βιδες) για να βιδωσει στο μοτερ.

- πρωτα θα τοποθετηθει το κιβώτιο και μετα το μοτερ (το αντίθετο μου κόστισε ένα σασμαν) ..θα κατσει ελαφρως πιο μπροστα και θα γινουν δυο νεες τρυπες στη βαση.περιπου ενα ποντο  μπροστα.

- η μίζα θα αλλαχτει με (vitara ή samurai συγνωμη αλλά δε θυμάμαι καλά)

Μερικά τα πέτυχα αμέσως, άλλα τα είδα μετά(βλ.σασμάν)..αν τα είχα κάνει ετσι όπως σας περιγράφω από την αρχή θα είχα γλυτωσει χρόνο και χρήμα. Γι'αυτο καλό είναι να σας τα πω να μην κάνετε πιθανώς ίδια λάθη. Αν έχετε εμπιστοσύνη στο μηχανικό σας είναι παιχνίδι.Δυστηχώς εγώ το κατάλαβα αργά και μου έφτιαξε ο δεύτερος τις μαλακίες του πρώτου..Αν είχα παει από την αρχή στο δεύτερο θα μου χε στοιχησει το ήμισυ
Πάντως δε το μετανοιωσα για την αλλαγή γιατί το αποτέλεσμα άξιζε τον κόπο.

Ελπίζω να βοήθησα

Αποσυνδεδεμένος toktok

  • Jimny
  • Μηνύματα: 52
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #43 στις: Μάιος 14, 2013, 00:02 »
Ευχαριστώ πολύ jonjon και εγώ σήμερα μίλησα με το μηχανικό και μάλλον (ακόμα το σκέπτομαι) θα μπει από grand βγαίνει ποίο οικονομικό από γενική επισκευή. Η καλύτερη όμως λύση αλλά στοιχίζει πολύ περισσότερο είναι να βάλεις από μ13 μαζί με σασμάν πλεξούδα εγκέφαλο  ιμομπιλαιζερ και ταμπλό και να ξενοιάσεις μια για πάντα.
Από άλλο μοτέρ επειδή έχω τον κουμπάρο που ασχολείται με drift και έχω πάει και εγώ μερικές φορές τα BMW είναι πολύ καλά αλλά σκέψου δεν μπορούν να μπουν τις ίδιας μάρκας φαντάσου τα άλλα τι θα θέλουν

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #44 στις: Μάιος 14, 2013, 06:53 »
μην το λες αυτο γιατι αν σκεφτεις οτι κυκλοφορουν ουκ ολιγα σαμουραι με μοτερ απο ford και bmw τοτε δεν ειναι κατι δυσκολο απο την στιγμη που μιλαμε για τοσες αλλαγες.
μια αλλη ψυχη εχει βαλει σε jimny μοτερ απο 200sx nissan.
λιγο ψαξιμο θελει... ;)