Η επισκευή που περιγράφεις είναι για διάγνωση "καμμένη φλάντζα"... αν χρειαστεί να πάρεις καπάκι πρόσθεσε άλλα 200-300... αν θες να αλλάξεις και ελατήρια άλλα 100? 200? τότε φτάνει το χιλιάρικο... η μπιέλα δεν έχει κανέναν λόγο να χτυπήσει, εκτός και αν δεν δεθεί σωστά το μοτέρ...
Μοτέρ μπαίνουν πολλά... όλη η σειρά G... άλλα με μικρή προσπάθεια, άλλα με μεγαλύτερη... αλλά αν θες να κάνεις σωστή δουλειά θα πρέπει να αλλάξεις και ηλεκτρικά... και εκεί θα παρά-ξεφύγεις οικονομικά...
Επίσης, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι το μοτέρ που θα βάλεις θα είναι οκ?
Αν θες την ταπεινή μου γνώμη, άνοιξε το μοτέρ, πήγαινε το καπάκι στο ρεκτιφιέ για έλεγχο... να μάθεις τι έχει χαλάσει... Η χρυσή τομή οικονομίας-σιγουριάς-αξιοπιστίας είναι επισκευή του δικού σου μοτέρ, από μάστορα που εμπιστεύεσαι ότι θα σου δέσει σωστά το μοτέρ...
by the way, στις 10000ΚΜ τι ήθελες να συμπληρώσεις? αλλαγή λαδιών με νορμάλ συνθήκες οδήγησης είναι στις 7500...