Αποστολέας Θέμα: 1600 8v  (Αναγνώστηκε 3966 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος givrgos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
  • ΟΚ ΟΛΑ!
1600 8v
« στις: Δεκέμβριος 20, 2011, 20:34 »
επειδη αγανακτησα μαλλον ηρθε η ωρα.....
εχω το g13b για να βαλω απο vitara 8valve g16b και για να γινει σωστα η μετατροπη
θελω μοτερ-πλεξουδα,εγκεφαλο-σασμαν?
η επειδη ειναι ιδιος κωδικος μονο μοτερ?
και τι γινετε με το σασμαν?
ola kala!

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 1600 8v
« Απάντηση #1 στις: Δεκέμβριος 20, 2011, 20:37 »
άστα, βράστα.... σε Jimny

πόσο που δίνεις το μοτέρ ?

Αποσυνδεδεμένος givrgos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
  • ΟΚ ΟΛΑ!
Απ: 1600 8v
« Απάντηση #2 στις: Δεκέμβριος 20, 2011, 20:45 »
επειδη ειναι συλεκτικο ;D( εχει κανει 2 αγωνες ) για σενα μονο κομπλε 400ε
ola kala!

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 1600 8v
« Απάντηση #3 στις: Δεκέμβριος 20, 2011, 22:55 »
μιλάμε.....

το μετέρ είναι τζι τζι ?

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: 1600 8v
« Απάντηση #4 στις: Δεκέμβριος 21, 2011, 09:00 »
επειδη αγανακτησα μαλλον ηρθε η ωρα.....
εχω το g13b για να βαλω απο vitara 8valve g16b και για να γινει σωστα η μετατροπη
θελω μοτερ-πλεξουδα,εγκεφαλο-σασμαν?
η επειδη ειναι ιδιος κωδικος μονο μοτερ?
και τι γινετε με το σασμαν?
Γιατί να βάλεις 8v και όχι 16v ?
Δεν θέλεις τίποτα, κρατάς τα πάντα από το δικό σου μοτέρ, μόνο μια μετατροπή στις βάσεις χρειάζεται για να κουμπώσει το σασμάν... ;)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος ΜΠΑΟΥ

  • Jimny
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 1600 8v
« Απάντηση #5 στις: Δεκέμβριος 21, 2011, 11:46 »
παίδες επειδή έχω (και πουλάω βέβαια) το βιταράκι το 8ν σας πληροφορώ οτι ανεβαίνει παντού με χίλιες στροφές και δεν σβήνει με τίποτα φαντάσου στο τζιμάκο άσε που δεν έχει και θέματα με καπάκια κτλ.. όπως το 16ν.
Βέβαια δεν έχω άποψη για το τί μετατροπή θέλει για να μπεί πανω στον τζίμη.πάντος και στο ταξίδι 130 άνετα χωρία να ακούγεται το μοτέρ.

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 1600 8v
« Απάντηση #6 στις: Δεκέμβριος 21, 2011, 12:16 »
ΜΠΑΟΥ, πόσο ?

Αποσυνδεδεμένος ΜΠΑΟΥ

  • Jimny
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 1600 8v
« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 21, 2011, 13:29 »
2500 χιλάααρικα με τέλη πλερωμένα χθές...το έβαλα σήμερα στις αγγελίες του φόρουμ ;)

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 1600 8v
« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 21, 2011, 13:47 »
χμμμμ, δε κατάλαβα καλά.... νόμιζα οτι πούλαγες το μοτέρ  0_21

Δε πειράζει... ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται...


Αποσυνδεδεμένος givrgos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
  • ΟΚ ΟΛΑ!
Απ: 1600 8v
« Απάντηση #9 στις: Δεκέμβριος 21, 2011, 17:49 »

[/quote]
Γιατί να βάλεις 8v και όχι 16v ?
Δεν θέλεις τίποτα, κρατάς τα πάντα από το δικό σου μοτέρ, μόνο μια μετατροπή στις βάσεις χρειάζεται για να κουμπώσει το σασμάν... ;)
[/quote]

δηλαδη με ενα g16b 16v δεν θελω εγκεφαλο ηλεκτρολογους κτλπ?
μονο μοτερ και εχω ξεμπερδεψει?

ola kala!

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: 1600 8v
« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 21, 2011, 18:59 »
δηλαδη με ενα g16b 16v δεν θελω εγκεφαλο ηλεκτρολογους κτλπ?
μονο μοτερ και εχω ξεμπερδεψει?
Ναι...
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: 1600 8v
« Απάντηση #11 στις: Δεκέμβριος 21, 2011, 20:04 »
Να πω κ εγώ το μακρύ μου κ το κοντό μου  lol lol lol

Όταν αλλάζουμε μοτέρ, έχουμε 2 δυνατότητες. Να κρατήσουμε τα ηλεκτρολογικά ή να μην τα κρατήσουμε..

Όταν τα κρατάμε, το μοτέρ μας δουλεύει με τις ρυθμίσεις του 1.3, κ σε καμία περίπτωση δεν αποδίδει όπως αν είχαμε κ τον εγκέφαλο του 1.6. Επίσης ένα άλλο αρνητικό είναι πως θεωρητικά το μοτέρ δουλεύει με φτωχότερο μείγμα λόγω χαρτογράφησης 1.3, με ότι αυτό σημαίνει για τις αντοχές του μοτέρ. Ψιλά γράμματα ίσως σε ένα αυτοκίνητο που του έχουμε πετάξει τα μάτια όξω από τις παρεμβάσεις μας.

Μια σωστή μετατροπή περιλαμβάνει κ την αλλαγή της πλεξούδας. Προϋποθέτει όμως να υπάρχει καλός ηλεκτρολόγος για να παντρέψει ή κ να αλλάξει τελείως τις πλεξούδες.

Με τα μοτέρ vitara γενικά, θέλουμε αλλαγή στις βάσεις (η μία νομίζω μόνο) κ πλάκα στο σασμάν, ή καινούριες τρύπες, ή όπως αναφέρθηκε με εξ αρχής νέες βάσεις λύνεται και το θέμα του σασμάν (δεν το γνωρίζω, αλλά μου ακούγεται λογικό). Ανάλογα αν θα αλλάξουμε κ τα ρεύματα, άρα κ το καπάκι, θα θελήσουμε πολλαπλή εξαγωγής, κοινώς χταπόδι. Υπάρχουν λύσεις φτηνές, υπάρχουν κ ακριβές (όταν θα έρθει η ώρα τα ξαναλέμε)

Αν με ρωτάτε τι είναι προτιμότερο, με ρεύματα ή χωρίς, θα σας πω εξαρτάται πόση όρεξη έχετε να τρέξετε, πόσο εμπιστεύεστε τα μαστόρια σας και πόσα μέχρι πόσα χρήματα θέλετε να διαθέσετε. Το ίδιο ισχύει για το αν αξίζει γενικά μια τέτοια μετατροπή.
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος givrgos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
  • ΟΚ ΟΛΑ!
Απ: 1600 8v
« Απάντηση #12 στις: Δεκέμβριος 21, 2011, 20:42 »
 αμα το αποφασισω να το κανω θα το κανω σωστα σαν κοστος αγορας πλεξουδας-εγκεφαλο δεν παει πολυ 300ε παραπανω για αγορα μιλαμε τωρα ποσο θελει ο ηλεκτρολογος αλλο αυτο.

 λεω σε πρωτη φαση να φτιαξω για πολοστη φορα απο εκει που τρεχει το λαδι αν καθαρισω με κανα 50ε μην ειναι κατι αλλο και πεταξω και αλλα λεφτα ,να βαλω το βοηθητικο απο σαμυ να δω αν ερθει στα ισια του γιατι μπορει να εχω ξενερωσει λογο οτι μου φενετε πολυ κουραστικο ετσι οπως ειναι και μετα να παω για μοτερ αφου δεν εχει ακομα κανα τεραστιο προβλημα και αμα ικανοποιηθο με το βοηθητικο να περιμενω να το παρω στα χερια.
 
ola kala!

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: 1600 8v
« Απάντηση #13 στις: Δεκέμβριος 21, 2011, 20:51 »
Να σου τονίσω πως θέλεις πλεξούδα, εγκέφαλο, πολλαπλή εισαγωγής, καπάκι, και ΟΛΟΥΣ τους σένσορες, βαλβίδες κτλ... (πχ ένας MAF να σου λείπει, θα πρέπει να τον βρεις μεταχειρισμένο από 50 μέχρι 100 ευρό)
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: 1600 8v
« Απάντηση #14 στις: Δεκέμβριος 22, 2011, 05:38 »
και...εξατμιση αλλιως το επνιξες!!
αν χρειαστεις καποιο ανταλακτικο γιωργο,παρε με τηλ... ;)