Να πω κ εγώ το μακρύ μου κ το κοντό μου
Όταν αλλάζουμε μοτέρ, έχουμε 2 δυνατότητες. Να κρατήσουμε τα ηλεκτρολογικά ή να μην τα κρατήσουμε..
Όταν τα κρατάμε, το μοτέρ μας δουλεύει με τις ρυθμίσεις του 1.3, κ σε καμία περίπτωση δεν αποδίδει όπως αν είχαμε κ τον εγκέφαλο του 1.6. Επίσης ένα άλλο αρνητικό είναι πως θεωρητικά το μοτέρ δουλεύει με φτωχότερο μείγμα λόγω χαρτογράφησης 1.3, με ότι αυτό σημαίνει για τις αντοχές του μοτέρ. Ψιλά γράμματα ίσως σε ένα αυτοκίνητο που του έχουμε πετάξει τα μάτια όξω από τις παρεμβάσεις μας.
Μια σωστή μετατροπή περιλαμβάνει κ την αλλαγή της πλεξούδας. Προϋποθέτει όμως να υπάρχει καλός ηλεκτρολόγος για να παντρέψει ή κ να αλλάξει τελείως τις πλεξούδες.
Με τα μοτέρ vitara γενικά, θέλουμε αλλαγή στις βάσεις (η μία νομίζω μόνο) κ πλάκα στο σασμάν, ή καινούριες τρύπες, ή όπως αναφέρθηκε με εξ αρχής νέες βάσεις λύνεται και το θέμα του σασμάν (δεν το γνωρίζω, αλλά μου ακούγεται λογικό). Ανάλογα αν θα αλλάξουμε κ τα ρεύματα, άρα κ το καπάκι, θα θελήσουμε πολλαπλή εξαγωγής, κοινώς χταπόδι. Υπάρχουν λύσεις φτηνές, υπάρχουν κ ακριβές (όταν θα έρθει η ώρα τα ξαναλέμε)
Αν με ρωτάτε τι είναι προτιμότερο, με ρεύματα ή χωρίς, θα σας πω εξαρτάται πόση όρεξη έχετε να τρέξετε, πόσο εμπιστεύεστε τα μαστόρια σας και πόσα μέχρι πόσα χρήματα θέλετε να διαθέσετε. Το ίδιο ισχύει για το αν αξίζει γενικά μια τέτοια μετατροπή.