Αποστολέας Θέμα: 24 Ώρες Rally Raid 2012  (Αναγνώστηκε 12438 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid 2012
« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 17, 2012, 16:58 »




Έχουμε δύο πιθανές συμμετοχές από τη Γερμανία, με πολύ δυνατά Jimny που έρχονται να "προκαλέσουν" τα 4 ταχύτατα δικά μας!!! Συμμετέχουν στον εκεί 24ωρο - σε κυκλική διαδρομή - και έχουν 125 και 130 ίππους σε έκδοση diesel και βενζίνης αντίστοιχα. Αν έρθουν θα έχουμε μεγάλη μάχη με τα "γκαζάκια" μας, έστω και... αποδυναμωμένα!



[/quote]
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid 2012
« Απάντηση #16 στις: Ιούλιος 24, 2012, 16:11 »



Καλύτερη αφίσα και από τη δική μας!!!
Οι Ούγγροι φίλοι μας δεν ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ!!!



Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid 2012
« Απάντηση #17 στις: Αύγουστος 07, 2012, 14:09 »


H Uaz Greece στον 24ωρο[/b]

"WE ARE PRESENT IN THE FAMOUS GREEK OFF ROAD EVENT" δηλώνει η ομάδα που κρύβει πίσω της τον Κώστα Θεολόγη, ένα από τα μεγάλα ταλέντα των αγώνων 4Χ4 την εποχή του Greek Italian Baja.

Αντιπρόσωπος σήμερα της UAZ στην Ελλάδα αφήνει να διαφανεί πως θα συμμετάσχει στον αγώνα του Ιχνηλάτη!!!

Τιμή για τον αγώνα που μία επίσημη ομάδα με ένα αξιόμαχο και ικανό για όλα οδηγό ετοιμάζεται να πάρει μέρος...




1οι Έλληνες!!!






Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid 2012
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 14, 2012, 15:28 »


Βρισκόμαστε μόλις 15 μέρες πριν τη λήξη και της τρίτης και τελευταίας περιόδου έκπτωσης στα παράβολα συμμετοχής. Όποιος πληρώσει το κόστος διαχείρισης μετά την 1η Οκτώβρη θα πρέπει να πληρώσει ολόκληρο το παράβολο, χωρίς καμία έκπτωση.

Άμεσα θα ξεκινήσει η καταγραφή και το τσεκάρισμα της διαδρομής.

Καλό θα είναι να σημειώσουν οι αγωνιζόμενοι κάποιες λεπτομέρειες που αλλάζουν σε σχέση με το παρελθόν:

1.   Οι ανεφοδιασμοί θα γίνονται σε πρατήρια και μόνο, με το χρόνο να μετρά στο χρόνο της Ειδικής Διαδρομής. Απαραίτητη αυτονομία 120-130 χλμ. Το road book θα περνά από τα πρατήρια.

2.   Σε κάθε bivouac θα υπάρχει πρατήριο ανοιχτό σε κοντινή απόσταση.

3.   Ο τεχνικός έλεγχος για τους συμμετέχοντες από την Αττική θα γίνει την Τετάρτη 21 Νοέμβρη στις 17:00 στο ΙΚΤΕΟ Πήγασος στη Λεωφόρο Φυλής.

4.   Η εκκίνηση θα γίνει την Παρασκευή το βράδυ στην Πλατεία Κοτζιά στις 21:00. Η παρουσία όλων των αγωνιζόμενων είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ.

5.   Η εκκίνηση της πρώτης ειδικής θα γίνει στις 11:00 το Σάββατο το πρωί, σύμφωνα με τη λίστα που θα γνωρίζουν οι αγωνιζόμενοι από την Παρασκευή, για να μην έχουμε καθυστερήσεις. Κάθε αγωνιζόμενος πρέπει να βρίσκεται στην εκκίνηση της SS1 30 λεπτά πριν την ώρα εκκίνησή ΤΟΥ. Θα δοθεί road book από κεντρικό σημείο και συντεταγμένες του σημείου εκκίνησης της SS1.

6.   Τα road book θα δοθούν στους αγωνιζόμενους την Παρασκευή το βράδυ. Η ενημέρωση των αγωνιζομένων θα γίνει πριν την πανηγυρική εκκίνηση.  Ώρα προσέλευσης 19:30, ώρα ενημέρωσης 20:00.

7.   Θα παρακαλούσαμε τους αγωνιζόμενους να δηλώσουν πώς θέλουν τις μετρήσεις στο road book, με ολικά ή μερικά χιλιόμετρα, για να πάρουν την αντίστοιχη μορφή. Θα υπάρχουν και οι δύο διαθέσιμες τόσα στα ρολά, όσο και στα βιβλία. Όποιος δε δηλώσει προτίμηση θα παίρνει με «μερικά» για τα αυτοκίνητα και με «ολικά» για τις μοτοσικλέτες και τα quads.

8.   Τα αυτοκίνητα θα πρέπει να έχουν ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ μία ελεύθερη παροχή ρεύματος 12V, τύπου αναπτήρα, για τους trackers.





Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid 2012
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 24, 2012, 21:34 »


Ειδικές και σημεία ανεφοδιασμού

SS1 Αθήνα – Δίστομο: 264 χλμ
Aνεφοδιασμός 1: 102 χλμ
Aνεφοδιασμός 2: 205 χλμ

SS2 Δίστομο – Δίστομο: 110 χλμ

SS3 Δίστομο – Λουτράκι: 250 χλμ
Aνεφοδιασμός 1: 77 χλμ
Aνεφοδιασμός 2: 138 χλμ

SS4 Λουτράκι – Λουτράκι: 130 χλμ

SS5 Λουτράκι – Αθήνα: 156 χλμ
Aνεφοδιασμός 1: 122 χλμ

Μέσα στο Σαββατοκύριακο που πέρασε (22-23 Σεπτέμβρη) έγινε η καταγραφή της SS2 και μέρους της SS3.

H SS2, που αφορά τις κατηγορίες Open, Moto και Quad, είναι μία ορεινή ουσιαστικά ειδική, που κινείται στον Δυτικό Ελικώνα. Είναι εύκολη σχετικά σε πλοήγηση και αρκετά γρήγορη ειδική, μήκους κάπου στα 110 χιλιόμετρα. Τα επιμέρους κομμάτια:
•   Δύσκολο, σκληρό, επίπεδο κομμάτι.
•   Σκληρό, γρήγορο ανηφορικό κομμάτι.
•   Σφιχτό, τεχνικό, σκληρό, κατηφορικό κομμάτι.
•   Σφιχτό, τεχνικό ανηφορικό κομμάτι.
•   Σφιχτό, τεχνικό, σκληρό, κατηφορικό κομμάτι, από τα σκληρότερα των Acropolis.
•   Σφιχτό, τεχνικό, σκληρό, ανηφορικό κομμάτι, από τα σκληρότερα των Acropolis.
•   Γρήγορο κατηφορικό κομμάτι, τεχνικό, μέσα στο δάσος.
•   Πολύ γρήγορο, ανηφορικό, ανοιχτό κομμάτι.
•   Δύσκολο, σκληρό, στενό, επίπεδο κομμάτι, μέσα στο δάσος.
•   Σφιχτό, τεχνικό, σκληρό, ανηφορικό κομμάτι, από τα σκληρότερα των Acropolis, με δύσκολη πλοήγηση.
•   Σφιχτό, τεχνικό, σκληρό, κατηφορικό κομμάτι, από τα σκληρότερα των Acropolis, με δύσκολη πλοήγηση.
•   Γρήγορο κατηφορικό κομμάτι, τεχνικό.
Δεν έχει ανεφοδιασμό.
Ξεκινά και ολοκληρώνεται στο Δίστομο.

H περίοδος μειωμένου παράβολου λήγει την Κυριακή 30/9!!!





Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid 2012
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 27, 2012, 13:37 »


To δεύτερο bivouac θα οργανωθεί στην Κόρινθο και συγκεκριμένα στο χώρο της εταιρείας Μπάσδελης ΕΠΕ (Nissan -Suzuki) http://www.facebook.com/groups/252547481501808/  , πάνω στην παλαιά εθνική, κοντά στον Ισθμό. Εκεί θα υπάρχει καντίνα για την εξυπηρέτηση των αγωνιζομένων και των service, ρεύμα, νερό και συνεργείο για όποιον χρειαστεί κάτι παραπάνω για επισκευές.

Πρατήριο θα υπάρχει ανοιχτό στο Λουτράκι, η Jetoil του Αθανάσουλα, το οποίο θα είναι μέσα στη διαδρομή και στις δύο εισόδους στο bivouac.





Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid 2012
« Απάντηση #21 στις: Οκτώβριος 02, 2012, 11:33 »


Η τρίτη και προτελευταία περίοδος δήλωσης συμμετοχής για τις 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012 μόλις ολοκληρώθηκε και ήδη έχουμε 63 συμμετοχές από 11 χώρες της Ευρώπης, παρόλο που ο αγώνας γίνεται σε δύο μήνες!

Ολοκληρώθηκε και η καταγραφή της SS3,  που αφορά όλες τις κατηγορίες είναι μία ορεινή ουσιαστικά ειδική, που κινείται στα βουνά Ελικώνα, Κιθαιρώνα και Γεράνια. Είναι μία μεγάλη ειδική διαδρομή με συνθήκες που αλλάζουν συνεχώς και μήκος γύρω στα 240 χιλιόμετρα. Τα επιμέρους κομμάτια:
•   Δύσκολο, σκληρό, σφιχτό, πιθανά με λάσπη
•   Επίπεδο, γρήγορο, εύκολο σε πλοήγηση, παλιά ειδική του Acropolis.
•   Λασπώδες, δύσκολο σε πλοήγηση, σκληρό με νεροφαγώματα.
•   Ανηφόρα, σκληρή, σφιχτή
•   Επίπεδο, εύκολο, γρήγορο
•   Σφιχτό, τεχνικό, κατηφορικό
•   Σφιχτό, τεχνικό, επίπεδο
•   Σφιχτό, τεχνικό, ανηφορικό
•   Γρήγορο, κατηφορικό, τεχνικό, μέσα στο δάσος
•   Γρήγορο, πιθανά με λάσπη, δύσκολο σε πλοήγηση.
•   Ανηφορικό, σκληρό, εύκολο σε πλοήγηση.
•   Σφιχτό, τεχνικό, κατηφορικό, μέσα σε ποτάμι.
•   Γρήγορο ανηφορικό, κλασική ειδική του Acropolis.
•   Τεχνικό, κατηφορικό, με γαρμπίλι.
Ανεφοδιασμός στο 70 χλμ. και το 140 χλμ.
Ξεκινά στο Δίστομο, ολοκληρώνεται στο Λουτράκι.





Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid 2012
« Απάντηση #22 στις: Οκτώβριος 08, 2012, 14:30 »


H SS1, που αφορά όλες τις κατηγορίες, είναι μία ειδική με ποικιλία εδαφών, που διασχίζει σχεδόν όλη τη Στερεά Ελλάδα. Είναι απαιτητική σε πλοήγηση, ταχύτητα και ιδιαίτερα σκληρή για το αυτοκίνητο ειδική, μήκους κάπου στα  250 χιλιόμετρα. Τα επιμέρους κομμάτια:
• Tεχνικό, γρήγορο, απαιτητικό στην πλοήγηση
• Πολύ σκληρό, ανηφορικό, αργό
• Γρήγορο, τεχνικό επίπεδο, κλασικό του Acropolis
• Πολύ σκληρό, σφιχτό, ανηφορικό
• Σφιχτό, τεχνικό, κατηφορικό, από τα καλύτερα του Acropolis
• Σφιχτό, τεχνικό, ανηφορικό
• Επίπεδο, γρήγορο, απαιτητικό σε πλοήγηση, στις πεδιάδες.
• Γρήγορο, πιθανά λασπερό, μέσα στο δάσος.
• Επίπεδο, σφιχτό, απαιτητικό σε πλοήγηση, στις πεδιάδες.
• Σκληρό, γρήγορο, απαιτητικό σε πλοήγηση.
• Γρήγορο, απαιτητικό σε πλοήγηση, δύσκολο αν λασπώσει.
• Ένα μικρό δύσκολο κομμάτι μέσα στις καλαμιές, ιδίως για τις μοτοσικλέτες.
• Ανηφορικό, πετρώδες, τεχνικό.
• Κατηφορικό, πετρώδες, τεχνικό.
Ανεφοδιασμός στα 130 και τα 200 kms
Ξεκινά στον Αυλώνα, τερματίζει στο Δίστομο.






Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid 2012
« Απάντηση #23 στις: Οκτώβριος 16, 2012, 13:58 »


Δελτίο Τύπου Νο8

Δύο σημαντικά θέματα για το 24 Ώρες Rally Raid 2012:
•   Δε θα υπάρξει κατηγορία GPS για τις μοτοσικλέτες και τα Quads. Όλοι οι αγωνιζόμενοι θα τρέχουν με roadbook.
•   Όλα τα οχήματα πρέπει να διαθέτουν μία παροχή ρεύματος USB με παροχή 5V 1Amp. Για τα αυτοκίνητα η παροχή αυτή μπορεί να είναι και από τον «αναπτήρα». Για τις μοτοσικλέτες συνίσταται να είναι μόνιμη. Αφορά την τροφοδοσία των trackers και είναι ιδιαίτερα σημαντική για τον αγώνα.



Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid 2012
« Απάντηση #24 στις: Οκτώβριος 26, 2012, 15:22 »


Πώς λειτουργεί ο αγώνας;

Το βασικό είναι ότι υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος από την αρχή της μίας ειδικής μέχρι την εκκίνηση της άλλης. Αυτός βγαίνει αν προσθέσει κάποιος το χρόνο της ειδικής με τον ιδανικό χρόνο service.

Αν πούμε λοιπόν ότι ένας αγωνιζόμενος Ζ1 ξεκινήσει στις 12:00 το Σάββατο και με δεδομένα τα σημερινά timetables – μπορεί να διαφοροποιηθούν ΛΙΓΟ ανάλογα με τις συμμετοχές – θα έχουμε χρόνους εκκίνησης των ειδικών για τον συγκεκριμένο αγωνιζόμενο:
SS1 12:00
SS2 18:32
SS3 21:44
SS4 03:51
SS5 07:55

Αν δεν καθυστερήσει θα έχει χρόνο για service:
Bivouac 1: 1:30
Bivouac 2: 1:00
Bivouac 3: 1:30
Bivouac 4: 1:30

Αν καθυστερήσει – μόνο μέχρι το όριο της ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΗΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ – θα έχει τον παρακάτω ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΧΡΟΝΟ για service:
Bivouac 1: 0:45
Bivouac 2: 0:30
Bivouac 3: 0:45
Bivouac 4: 0:45
Με βάση αυτούς τους χρόνους θα του δοθούν καινούριοι χρόνοι εκκίνησης της επόμενης ειδικής ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ BIVOUAC. Οπότε θα ξέρει πόσο χρόνο έχει για service.

Αν κοιτάξουμε τους χρόνους των αυτοκινήτων service, η μέγιστη καθυστέρηση που μπορεί να έχουν, σε σχέση με το χρονοδιάγραμμα, είναι:
Bivouac 1: 2:45
Bivouac 2: 4:15
Bivouac 3: 4:15
Bivouac 4: 4:15





Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid 2012
« Απάντηση #25 στις: Νοέμβριος 06, 2012, 11:50 »


Χρονοδιάγραμμα
Πότε περνάει ο αγώνας και από που!!! Το χρονοδιάγραμμα αφορά το πρώτο όχημα και αν αλλάξει θα αλλάξει ελάχιστα...
Τις επόμενες μέρες θα δημοσιοποιήσουμε και σημεία για τους θεατές με χάρτη κλπ.

Τετάρτη 21/11   
Τεχνικός Έλεγχος   18:00
Παρασκευή 23/11   
Εκκίνηση Πλατεία Κοτζιά   21:00
Σάββατο 24/11   
Βούντημα Αυλώνας   11:00
Σκούρτα Νταμάρι   11:36
Δαφνούλα   12:13
Μοσχοπόδι Θήβα   12:33
Olympus Plaza Σχηματάρι   13:16
Ύπατο   13:45
Εθνική Ακφραίνιο   14:14
Άγιος Δημήτριος (Λιβαδειάς)   14:51
Ορχομενός (Αγ. Σπυρίδων)   15:06
Χαιρώνεια   15:15
Μαυρονέρι (Λιβαδειάς)   15:31
Δαύλεια   15:38
Δίστομο   16:00
Εργοστάσιο Αλουμινίου   17:52
Αρβανίτσα (Κυριάκι)   18:48
Κυριάκι   18:54
Στείρι   19:30
Δίστομο   19:42
Αναλυψη (Λιβαδειάς)   21:32
Αγ. Γεώργιος (Λιβαδειάς)   21:40
Ελικώνας   21:50
Αγ. Τριάδα (Λιβαδειάς)   22:06
Κορώνεια   22:14
Υψηλάντης   22:21
Πέτρα (Λιβαδειάς)   22:33
Ευαγγελίστρια   22:42
Παλαιοπαναγιά   22:56
Λεύκτρα   23:06
Θήβα   23:38
Ερυθρές   23:48
Κυριακή 24/11   
Βίλια   0:07
Αλεποχώρι   0:57
Βαμβακιές   1:19
Λουτράκι   1:49
Σολομός   3:37
Μποζικό   4:25
Λουτράκι   7:00
Αέρας     7:15
Ραντάρ   7:22
Μάζι (Μεγάρων)   7:36
Μέγαρα   7:57
Μελετάκι   8:19
Αγία Σωτήρα   8:50
Σκούρτα   9:24
Αγ. Θωμάς   9:45
Αυλώνας   9:58
Τερματισμός Πλατεία Κοτζιά   11:00






Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid 2012
« Απάντηση #26 στις: Νοέμβριος 06, 2012, 17:29 »


Από σήμερα το 24ωρο του 2012 μετονομάζεται σε Pilot Beach Resort 24 Hours Rally Raid Greece, ξεκινώντας μία συνεργασία που αναμένεται να είναι μακροχρόνια, μια και η Pilot Beach Resort και ο Ιχνηλάτης έχουν έναν κοινό σκοπό: την προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.


www.pilot-beach.gr

Παράλληλα ο Πρωτέας Κεντρικοί άξονες και η LR Pilot, δύο εταιρείες με παράδοση στο χώρο της τετρακίνησης και του εκτός δρόμου, μπαίνουν δυναμικά στην παρέα των υποστηρικτών του 24ωρου, προσφέροντας την αμέριστη βοήθειά τους στον αγώνα μας για το 2012!


www.lg-proteus.gr


Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid 2012
« Απάντηση #27 στις: Νοέμβριος 12, 2012, 12:23 »








Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid 2012
« Απάντηση #28 στις: Νοέμβριος 16, 2012, 13:39 »


Σημεία Θέασης
http://i191.photobucket.com/albums/z229/tetrakinisimag/24Hours2012/entries/points_view_400.jpg

Οι συμμετοχές έχουν ξεπεράσει τις 90!!!

Τα likes στο facebook έχουν ξεπεράσει τα 4000!!!

Τα προγνωστικά του καιρού λένε πως θα βρέχει όλη την εβδομάδα!!!

Καλό αγώνα να έχουμε






Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid 2012
« Απάντηση #29 στις: Νοέμβριος 19, 2012, 10:14 »


Νέα πριν τον αγώνα

  • H σελίδα του αγώνα στο facebook ξεπέρασε τα 4.000 likes!
  • Τις 95 έφτασαν οι συμμετοχές του 10ου 24ωρου. Έκπληξη οι 23 συμμετοχές στην Ζ1!
  • Ο καιρός τις μέρες του αγώνα θα είναι καλός. Μέχρι όμως και την Παρασκευή στη διαδρομή θα πέσουν 35-60mm βροχής, ποσό που αναμένεται να προκαλέσει φοβερή λάσπη. Περισσότερα
  • Στο site του Ιχνηλάτη www.ihnilatis4x4.gr μπορείτε να βρείτε χάρτες και συντεταγμένες για σημεία για τους θεατές σε όλες τις ειδικές του αγώνα.
  • Να θυμίσουμε ότι η πανηγυρική εκκίνηση θα γίνει την Παρασκευή το βράδυ στην πλατεία Κοτζιά στις 21:00. Θα είμαστε εκεί από τις 17:00 για τον τεχνικό έλεγχο των πληρωμάτων από ξένες χώρες.





Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4