Απορω σημερα που πηρα το αμαξι πως πηγενα εχθες μεχρι και 80 χλμ και μπεναμε 3-4 κοντη 40χλμ στις στροφες με κλισεις λασπουλα και χωρις πισω το ενα αμορτισερ
1)αν δεν ειχαμε πισω lockrgiht(μπλοκε διαφορικο) θα ειχαμε σταματισει στα πρωτα 50χλμ περιπου του αγωνα που μας κοπηκε η βιδα του αμορτισερ
θα διαφοριζε συνεχεια και με δυσκολια θα κινουμασταν με 20-30 χλμ για να φυγουμε απο το βουνο.
γενικα καλυτερη αισθηση του αυτοκινητου σε στροφες με το lockright κτλπ
οποτε σωτηριο τετοιου τυπου μπλοκε για αυτους τους αγωνες.
2)μετα απο συνενοηση με τον κ. Δελβεντλη τα εβγαλα και πανε για τσεκαρισμα
τα τρια που εμειναν πανω λαδια και λοιπα δεν βγαλανε αλλα πρεπει σιγουρα να χασανε αζωτο θα δουμε σε λιγες μερες τι θα κανουμε.
χασαμε εδω λιγο χρονο να το ψιλοδεσουμε για να μην σπασει αλλα τσαμπα ο κοπος.
3)παθαμε λαστιχο το ενα πρεπει να ειναι για πεταμα 3-4 εκ σκισιμο στο πλα΄ι΄νο του ενα δεκαλεπτο καθυστερηση
4)κοπηκε ενα καλωδιο του κοντερ - τερατριπ με αποτελεσμα κι αλλη καθυστεριση δεκα λεπτα περιπου
5)μπηκε μια κοτρονα αναμεσα στον κεντρικο και στη ποδια του τρανσφερ νομιζαμε οτι τα κοψαμε ολα αλλα μεχρι να το βρουμε τι ηταν φαγαμε κανα δεκαλεπτο ακομα
εδω σκεφτομασταν και να εγκαταληψουμε μιλαμε για μεγαλο θορυβο.
7)απο θεμα μοτερ και μεταδοση ειχε γινει καλη προετοιμασια ολο το χρονο αλλαχτηκαν πολλα πραγματακια και ετσι δεν ειχαμε κανενα προβλημα απο αυτα.
6)ενα μεγαλο μπραβο στο Χαρη μηδενικα λαθη στην πλοηγηση ουτε ενα λαθος .
ευχαριστουμε το patelis για την χορηγια και που ηρθε να μας δει στην μεση του πουθενα.
9)συνχαρητηρια στον givrgo36 -kyriakoy που τερματισατε στην z2 φετος.
10)δεν διανοητε να τρεχουμε ιδια κατηγορια με ακρος αγωνιστηκα προετιμασμενα αυτοκινητα τουλαχιστον για νορμαλ εργοστασιου δεν τα ελεγες.
δυσκολος αγωνας και παρα πολυ πετρα απο τα πρωτα χλμ του αγωνα
εμεις τερματισαμε παρ ολα αυτα και νιωθουμε ειδικα φετος οτι φυγαμε νικητες