Αποστολέας Θέμα: 24H 4X4 2011  (Αναγνώστηκε 41033 φορές)

0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος minoas1212

  • Jimny
  • Μηνύματα: 186
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #45 στις: Νοέμβριος 28, 2011, 13:23 »
οποτε η αναρτηση αντεξε απλα η βιδα κοπηκε....... μαλλον χρειαζετε μια  με  σκληροτητα  10.9   βιδα να τελιωση το παραμυθη
την βαση την ειχατε ενησχυση?
απο αλλες ζημιες??

Αποσυνδεδεμένος jimever

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2275
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #46 στις: Νοέμβριος 28, 2011, 17:48 »
 Kαλά μιλάμε,πέθανα στο γέλιο με το βιντεάκι...

Κρατήστε την εικόνα του βίντεο...κρατήστε τον ήχο του αυτοκινήτου...φανταστείτε όμως αυτή την συνομιλία του Χάρη διαβάζοντας συνάμα το roadbook ...

Χάρης : Προσοχή σταυρός...κάντινα στα 500 μέτρα ευθεία <rsm_

Μετά απο λίγο...
Χάρης :...κάντινα στα 300 μέτρα ευθεία <rsm_

Μετά απο λίγο...
Χάρης :...κάντινα στα 100 μέτρα ευθεία <rsm_

Μετά απο λίγο...μόλις περνάει τον σταυρό ο Γιώργος...

Χάρης: Μπράβο ωραίος...

Γιώργος: >c082...Μπααααααααααμ!!!

Γιώργος: Καλά ρε Χάρη...ποιός έβαλε την καντίνα εδώ!

 >141< >141< >141<

 YΓ 1 Λοιπόν,φιλαράκια μου καλά...πρέπει να κανονίσουμε μια χρονιά να λάβουμε μέρος στον αγώνα ...η γνωστή παρέα!!! Μιλάμε δεν θα μας μείνει άντερο απο το γέλιο...Μόνο να οργανωθούμε καλά...Επειδή δεν πρόκειται να τερματίσουμε...ξέρετε εσείς...σκηνάκια,ψησταριά,παιδάκια,μπύρες κτλ! ;)

 ΥΓ 2 Συμφωνώ απόλυτα με τον Σωκρατάκο...Για εμάς θα είστε πάντα νικητές!!!Θα συμπληρώσω μόνο λέγοντας...μπράβο και στο κουράγιο σας!!! ;)

 Να είστε καλά και να συμμετέχετε πάντα! ;)
Σε παρακαλώ πρόσεχε που πατάς,γιατί εάν δεν το κατάλαβες....πατάς τα όνειρα μου!

Αποσυνδεδεμένος kyriakou

  • Jimny
  • Μηνύματα: 62
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #47 στις: Νοέμβριος 28, 2011, 18:10 »
Δε ξέρω ρε φίλε.... έπεσε μαγείρεμα..... άλλα λέγαν οι χρόνοι, άλλα τα αποτελέσματα...
Και η λίστα που έβγαλαν, είπαν... "δεν είναι τα τελικά αποτελέσματα".... και σηκωθήκαμε και φύγαμε....

Πάντως, παρ' όλες τις ζημιές που είχαμε, παρ όλες τις μούτζες και τις κατάρες που μάλλον είχαμε στο σβέρκο μας, τερματίσαμε....
και τα δύο αυτοκίνητα του jimnyclub

Ευχαριστούμε και τα "ξένα" παιδιά με το Jimny που μας δάνεισαν το μίνι κατσαβιδάκι....

Επίσης ενα "ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ" στον μέγα χορηγό μας PATELIS.GR που έβαλε βαθιά το χέρι στη τσέπη και κάλυψε έξοδα του αγώνα....





   Αρνί  ολόκληρο  μαγείρεψαν  οι  άνθρωποι 

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #48 στις: Νοέμβριος 28, 2011, 18:14 »
Δε ξέρω ρε φίλε.... έπεσε μαγείρεμα..... άλλα λέγαν οι χρόνοι, άλλα τα αποτελέσματα...
Και η λίστα που έβγαλαν, είπαν... "δεν είναι τα τελικά αποτελέσματα".... και σηκωθήκαμε και φύγαμε....


Αρνί  ολόκληρο  μαγείρεψαν  οι  άνθρωποι  

Το παρατηρησε κιαλλος βλεπω....

Αποσυνδεδεμένος kyriakou

  • Jimny
  • Μηνύματα: 62
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #49 στις: Νοέμβριος 28, 2011, 18:19 »
Δε ξέρω ρε φίλε.... έπεσε μαγείρεμα..... άλλα λέγαν οι χρόνοι, άλλα τα αποτελέσματα...
Και η λίστα που έβγαλαν, είπαν... "δεν είναι τα τελικά αποτελέσματα".... και σηκωθήκαμε και φύγαμε....


Αρνί  ολόκληρο  μαγείρεψαν  οι  άνθρωποι  

Το παρατηρησε κιαλλος βλεπω....

Ρε  φίλε  τζάμπα  κόπο  κάναμε  ,,40  ώρες  άυπνοι  ,και  στο  τέλος  θα  μας  μου  και  μ@λ@κες 


Αποσυνδεδεμένος givrgos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
  • ΟΚ ΟΛΑ!
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #50 στις: Νοέμβριος 28, 2011, 19:18 »
Απορω σημερα που πηρα το αμαξι πως πηγενα εχθες μεχρι και 80 χλμ και μπεναμε 3-4 κοντη 40χλμ στις στροφες με κλισεις λασπουλα και χωρις πισω το ενα αμορτισερ ???

1)αν δεν ειχαμε πισω lockrgiht(μπλοκε διαφορικο) θα ειχαμε σταματισει στα πρωτα 50χλμ περιπου του αγωνα που μας κοπηκε η βιδα του αμορτισερ
θα διαφοριζε συνεχεια και με δυσκολια θα κινουμασταν με 20-30 χλμ για να φυγουμε απο το βουνο.
γενικα καλυτερη αισθηση του αυτοκινητου σε στροφες με το lockright κτλπ
οποτε σωτηριο τετοιου τυπου μπλοκε για αυτους τους αγωνες.

2)μετα απο συνενοηση με τον κ. Δελβεντλη τα εβγαλα και πανε για τσεκαρισμα
τα τρια που εμειναν πανω λαδια και λοιπα δεν βγαλανε  αλλα πρεπει σιγουρα να χασανε αζωτο θα δουμε σε λιγες μερες τι θα κανουμε.
χασαμε  εδω λιγο χρονο να το ψιλοδεσουμε για να μην σπασει αλλα τσαμπα ο κοπος.
 
3)παθαμε λαστιχο το ενα πρεπει να ειναι για πεταμα 3-4 εκ σκισιμο στο πλα΄ι΄νο του ενα δεκαλεπτο καθυστερηση

4)κοπηκε ενα καλωδιο του κοντερ - τερατριπ με αποτελεσμα κι αλλη καθυστεριση δεκα λεπτα περιπου

5)μπηκε μια κοτρονα αναμεσα στον κεντρικο και στη ποδια του τρανσφερ νομιζαμε οτι τα κοψαμε ολα αλλα μεχρι να το βρουμε τι ηταν φαγαμε κανα δεκαλεπτο ακομα
εδω σκεφτομασταν και να εγκαταληψουμε μιλαμε για μεγαλο θορυβο.

7)απο θεμα μοτερ και μεταδοση ειχε γινει καλη προετοιμασια ολο το χρονο αλλαχτηκαν πολλα πραγματακια και ετσι δεν ειχαμε κανενα προβλημα απο αυτα.

6)ενα μεγαλο μπραβο στο Χαρη μηδενικα λαθη στην πλοηγηση ουτε ενα λαθος . yah

8)ευχαριστουμε το patelis για την χορηγια και που ηρθε να μας δει στην μεση του πουθενα. j12

9)συνχαρητηρια στον givrgo36 -kyriakoy που τερματισατε στην z2 φετος. yah

10)δεν διανοητε να τρεχουμε ιδια κατηγορια με ακρος αγωνιστηκα προετιμασμενα αυτοκινητα τουλαχιστον για νορμαλ εργοστασιου δεν τα ελεγες.

δυσκολος αγωνας και παρα πολυ πετρα απο τα πρωτα χλμ του αγωνα
εμεις τερματισαμε παρ ολα αυτα και νιωθουμε ειδικα φετος οτι φυγαμε νικητες   _10155>
ola kala!

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #51 στις: Νοέμβριος 28, 2011, 19:51 »
Μπράβο και στα δύο Jimny της παρέας, συγχαρητήρια παιδιά... cl cl cl
Τώρα για μαγειρέματα, γκαντεμιές και λοιπά μην αγχώνεστε, σημασία έχει κυρίως η συμμετοχή και ακόμα περισσότερο ο τερματισμός.

τα τρια που εμειναν πανω λαδια και λοιπα δεν βγαλανε  αλλα πρεπει σιγουρα να χασανε αζωτο θα δουμε σε λιγες μερες τι θα κανουμε.
χασαμε  εδω λιγο χρονο να το ψιλοδεσουμε για να μην σπασει αλλα τσαμπα ο κοπος.
Γιώργο τα αμορτισέρ δεν πρέπει κανονικά να χάνουν καθόλου άζωτο, γιατί σου δημιουργήθηκε αυτή η εντύπωση ? ένιωσες να "μαλακώνουν" όσο πέρναγε η ώρα ?

Tip: Απ' ότι είδα αυτά βγαίνουν από το εργοστάσιο με πίεση 150 psi, θα σου έλεγα να την ανεβάσεις στα 200 psi (μιας και ο κατασκευαστής στο site λέει ότι μπορούν να πάρουν μέχρι τέτοια πίεση). Λογικά θα σφίξουν λίγο αλλά θα κρατήσουν περισσότερο μιας και η μεγαλύτερη πίεση καθυστερεί περισσότερο την εξαέρωση του λαδιού και την επακόλουθη πτώση της απόδοσης.

B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος givrgos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
  • ΟΚ ΟΛΑ!
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #52 στις: Νοέμβριος 28, 2011, 20:09 »
απο οτι καταλαβαμε με τον Χαρη δουλευανε πολυ χαμηλα οποτε τερματιζανε και συνεχεια σαν να ηταν για πιο πολυ ψηλωμα τα αμορτησερ για 8 ποντους τουλαχιστον
α παλι καλα που ειχα πιασει και τα ελατηρια οπως μου ειπατε αλλιως θα χαναμε και το ελατηριο ;)
μαλακοσανε κατα πολυ τα αμορτεσερ σχεδον η αποσβεση των ελατηριων το κραταγε το αμαξι
ola kala!

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #53 στις: Νοέμβριος 28, 2011, 20:50 »
α) Τα μπροστινά αποκλείεται να τερμάτιζαν (είναι μόνο 26 εκ κλειστά, πιο μικρά και από τα μαμίσια), μάλλον μιλάς για τα πίσω. Όντως τα πίσω είναι μεγάλα για τα Mad, απορώ πως στα έδωσαν...
Για να καταλάβεις, τα αντίστοιχα αμορτισέρ του σετ της ΟΜΕ ας πούμε (029) έχουν μήκος 31,5 εκ κλειστά για ελατήριο 32,5 εκ με spring rate 176 lbs/in, τη στιγμή που το Profender είναι 36 εκ κλειστό για τα Mad που είναι 36 εκ με spring rate περίπου 140 lbs/in, δηλαδή πολύ πιο μαλακά, άρα συμπιέζονται πολύ περισσότερο, δηλαδή θέλουν αμορτισέρ για μικρότερο μήκος ελατηρίου σε σχέση με τα ΟΜΕ... ;)
β) Αν υποθέσουμε ότι τα αμορτισέρ δεν έχουν σπάσει από τα συνεχόμενα τερματίσματα, τότε δεν δικαιολογείται με τίποτα τέτοια πτώση απόδοσης (στην ουσία "τελείωσαν")...

Ελπίζω να βρείτε άκρη με τον κ. Δερβεντλή και να μας πεις τι έφταιξε τελικά... 
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος givrgos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
  • ΟΚ ΟΛΑ!
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #54 στις: Νοέμβριος 28, 2011, 21:23 »
δεν ξερω με τιποτα δεν λεω οτι τα αμορτησερ δεν ηταν καλα κτλπ
οταν τα εβγαλα ολα δουλευαν αλλα πιο μαλακα θα τα τσεκαρουμε και θα δουμε
για να πηγεναμε με 3 αμορτησερ με τα οσα ειδικα στο τελος παει να πει οτι εστω και πιο μαλακα καναν τη δουλια τους σιγουρα
τωρα δεν ξερω τι να κανω με την κομενη βιδα μεσα στην πισω βαση πηγα να την τρυπησω αλλα
λιγο δυσκολο το βλεπω εχεις καμοια ιδεα?
ola kala!

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #55 στις: Νοέμβριος 28, 2011, 22:29 »
τωρα δεν ξερω τι να κανω με την κομενη βιδα μεσα στην πισω βαση πηγα να την τρυπησω αλλα
λιγο δυσκολο το βλεπω εχεις καμοια ιδεα?
Να τρυπήσεις τη βάση μέχρι πίσω και να βάλεις περαστή βίδα την οποία θα πιάσεις από το πίσω μέρος με παξιμάδι, δεν είναι δύσκολο, αυτό έχω κάνει και στο δικό μου... ;)
 
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος george36

  • Jimny
  • Μηνύματα: 554
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #56 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 00:03 »
Απορω σημερα που πηρα το αμαξι πως πηγενα εχθες μεχρι και 80 χλμ και μπεναμε 3-4 κοντη 40χλμ στις στροφες με κλισεις λασπουλα και χωρις πισω το ενα αμορτισερ ???

1)αν δεν ειχαμε πισω lockrgiht(μπλοκε διαφορικο) θα ειχαμε σταματισει στα πρωτα 50χλμ περιπου του αγωνα που μας κοπηκε η βιδα του αμορτισερ
θα διαφοριζε συνεχεια και με δυσκολια θα κινουμασταν με 20-30 χλμ για να φυγουμε απο το βουνο.
γενικα καλυτερη αισθηση του αυτοκινητου σε στροφες με το lockright κτλπ
οποτε σωτηριο τετοιου τυπου μπλοκε για αυτους τους αγωνες.

2)μετα απο συνενοηση με τον κ. Δελβεντλη τα εβγαλα και πανε για τσεκαρισμα
τα τρια που εμειναν πανω λαδια και λοιπα δεν βγαλανε  αλλα πρεπει σιγουρα να χασανε αζωτο θα δουμε σε λιγες μερες τι θα κανουμε.
χασαμε  εδω λιγο χρονο να το ψιλοδεσουμε για να μην σπασει αλλα τσαμπα ο κοπος.
 
3)παθαμε λαστιχο το ενα πρεπει να ειναι για πεταμα 3-4 εκ σκισιμο στο πλα΄ι΄νο του ενα δεκαλεπτο καθυστερηση

4)κοπηκε ενα καλωδιο του κοντερ - τερατριπ με αποτελεσμα κι αλλη καθυστεριση δεκα λεπτα περιπου

5)μπηκε μια κοτρονα αναμεσα στον κεντρικο και στη ποδια του τρανσφερ νομιζαμε οτι τα κοψαμε ολα αλλα μεχρι να το βρουμε τι ηταν φαγαμε κανα δεκαλεπτο ακομα
εδω σκεφτομασταν και να εγκαταληψουμε μιλαμε για μεγαλο θορυβο.

7)απο θεμα μοτερ και μεταδοση ειχε γινει καλη προετοιμασια ολο το χρονο αλλαχτηκαν πολλα πραγματακια και ετσι δεν ειχαμε κανενα προβλημα απο αυτα.

6)ενα μεγαλο μπραβο στο Χαρη μηδενικα λαθη στην πλοηγηση ουτε ενα λαθος . yah

8)ευχαριστουμε το patelis για την χορηγια και που ηρθε να μας δει στην μεση του πουθενα. j12

9)συνχαρητηρια στον givrgo36 -kyriakoy που τερματισατε στην z2 φετος. yah

10)δεν διανοητε να τρεχουμε ιδια κατηγορια με ακρος αγωνιστηκα προετιμασμενα αυτοκινητα τουλαχιστον για νορμαλ εργοστασιου δεν τα ελεγες.

δυσκολος αγωνας και παρα πολυ πετρα απο τα πρωτα χλμ του αγωνα
εμεις τερματισαμε παρ ολα αυτα και νιωθουμε ειδικα φετος οτι φυγαμε νικητες   _10155>



συγχαρητηρια και σε σας παιδια το αξιζετε. j12 j12
οσο για τα υπολοιπα μου δημιουργηθηκαν πολλες αποριες οι οποιες ξερω θα μεινουν αποριες

Αποσυνδεδεμένος kapetanios

  • Jimny
  • Μηνύματα: 754
  • Φύλο: Άντρας
  • Allways fixing!!!
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #57 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 00:05 »
Μπραβο σε ολους για εμας εισαστε οι καλυτεροι,παντα τετοια!
Του χρονου καλυτερα βρε.

Αποσυνδεδεμένος kyriakou

  • Jimny
  • Μηνύματα: 62
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #58 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 00:17 »
Δεν θα υπάρχει  του  χρόνου  για  μένα    μου  ,με  όλα  αυτά  που   λεκτικά  παιδία  ,
Όσο το  ότι  αντέξαμε  την  κούραση  και  εσείς  ειδικά   που με τόσα  προβλήματα  κοντράρατε   στα  ίσα   ποιο   δυνατά  αμάξια   2 φορές  μπράβο  σας
 cl

Αποσυνδεδεμένος geojimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 748
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #59 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 00:28 »
ΜΠΡΑΒΟ και στα δυο τα πληρωματα  _brav/ gr_t _brav/ gr_t _brav/ gr_t _brav/ gr_t _brav/ gr_t