Αν πας να βρεις το καλώδιο με το τρόπο που το κάνουν οι ηλεκτρολόγοι (δηλ να δίνουν από την μια μεριά ρεύμα κ να βλέπουν από την άλλη αν ανάβει κανένα λαμπάκι, να προσέξεις ΜΗΝ το κάνεις από το κοντέρ προς τον αισθητήρα, γιατί το πιο πιθανόν είναι να καεί ο αισθητήρας...
για μένα τάκαρε το αυτοκίνητο, ξήλωσε το ταμπλό, βάλε μια πέμπτη να τσουλάνε οι ρόδες, κ δες με το πολύμετρο ποιο καλώδιο έχει αυξομείωση στο ρεύμα. σου λέω αυξομείωση, διότι ΑΝ θυμάμαι καλά, το ταχύμετρο δεν πάει στον εγκέφαλο, που σημαίνει ότι ο παλμός μεταφέρεται μέχρι το κοντέρ και εκεί αποκωδικοποιήται ώστε να δείχνει το κοντέρ αυτά που πρέπει. άρα το καλώδιο που μεταφέρει τον παλμό, στο πολύμετρο, θα δείχνει αυξομείωση στο ρεύμα.