Αποστολέας Θέμα: Μετατροπη κινητηρα  (Αναγνώστηκε 21631 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Μετατροπη κινητηρα
« στις: Νοέμβριος 14, 2011, 13:59 »
Φιλος πρωην κατοχος jimny μου ειπε για την μετατροπη που ειχε κανει στον κινητηρα του κ με εβαλε σε σκεψεις.

Η μετατροπη εχει ως εξης :

κραταμε το καπακι του jimny με τον εγκεφαλο τον μαμα κτλ κ βαζουμε κορμο απο vitara h gv 1600cc.

Αλλαζουμε εξατμιση κ καταλυτη απο vitara κ το αποτελεσμα ειναι περιπου 100hp.

Τι λετε αξιζει αυτη η μετατροπη η καλυτερα ενα ολοκληρο μοτερ με το οποιο κοστος?

Χοντρικα η παραπανω μετατροπη θα κοστισει περιπου 500ε.

Το ακριβο κομματι ειναι η πλακα για να ταιριαξει ο κορμος με το σασμαν.
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 14, 2011, 14:26 »
Ποιο μοντέλο jimny έχεις, από το οποίο θα κρατήσεις το καπάκι?
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 14, 2011, 14:30 »
12/2004   προ νντ.
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 14, 2011, 14:56 »
είναι ο πιο οικονομικός τρόπος να πας στα 1600...

θεωρητικά το μοτέρ δουλεύει με φτωχό μείγμα, που σημαίνει μια προσοχή στις ψιλές ιδιαίτερα...

δεν αποδίδει σε καμία περίπτωση ως 1600...

σίγουρα παίζει ρόλο τι άλλες μετατροπές έχεις κάνει, σε ρόδες κ βοηθητικό...

αν θέλεις να γλιτώσεις χρήματα από την πλάκα στο σασμάν, μπορείς να ανοίξεις καινούριες τρύπες πάνω στο σασμάν... το πιο σωστό είναι η πλάκα πάντως...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 14, 2011, 19:10 »
Για το φτωχο μειγμα που λες δεν παιζει.

Γι αυτο γινεται κ η αλλαγη στα μπεκ με αλλα απο gv.

απο ροδες 205-80-16 κ βοηθητικο 4.16 .
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 14, 2011, 19:42 »
μπεκ αλλάζεις, δηλ την δυνατότητα να ψεκάζει πιο πολύ καύσιμο... το πότε κ πόσο θα ψεκάζει όμως δεν το αλλάζεις... με λίγα λόγια κρατώντας τον εγκέφαλο του 1.3 έχεις κ την χαρτογράφηση του 1.3... από εκεί προκύπτει κ το φτωχό μείγμα...

επιπλέον, κρατώντας το καπάκι του 1.3, ανεβαίνει η συμπίεση... το οποίο είναι καλό εν μέρη...

σίγουρα θα δεις κάποια διαφορά... το θέμα είναι αν θέλεις να μπλέξεις με τέτοια θέματα... πχ. θα πρέπει να πας καπάκι κ μπλοκ για πλάνισμα... αν θες να το ξανακάνει μαμά πάλι πλάνισμα το 1.3...

προσωπικά είμαι υπέρ του ολόκληρου μοτέρ... αν κ εκεί υπάρχουν θέματα, μιας κ θες κ ηλεκτρολόγο...

δική σου η τσέπη, ο χρόνος κ το στομάχι ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 14, 2011, 19:47 από verse »
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 15, 2011, 05:34 »
για turbo εχει ψαχτει κανεις;
αντοχες μοτερ;
μιλαμε παντα για μικρο turbo (οχι compressor) πιεση γυρω στο ο,4.

Αποσυνδεδεμένος kapetanios

  • Jimny
  • Μηνύματα: 754
  • Φύλο: Άντρας
  • Allways fixing!!!
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 15, 2011, 16:14 »
Καποιος ειχε στο κλαμπ δεν ξερω ποιος ομως. ???

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 15, 2011, 16:27 »
για turbo εχει ψαχτει κανεις;
αντοχες μοτερ;
μιλαμε παντα για μικρο turbo (οχι compressor) πιεση γυρω στο ο,4.


Είναι αρκετά μεγάλο το κόστος, με αμφίβολη διάρκεια λόγω αντοχών...

παλαιότερα υπήρχε μέλος που είχε με compressor κ από ότι έλεγε δεν είχε αντιμετωπίσει πρόβλημα... πάει καιρός όμως...

κανά 2 περιπτώσεις που ξέρω σε μοτέρ G13B με turbo, μαμά δεν άντεξαν για πολύ καιρό, κ μετά πήγαν σε λύσεις 1.3 με εντόσθια από hayabusa, όπου σε δυναμομέτρηση άγγιξαν τα 200 άλογα...

ξαναλέω πως πιστεύω ότι το κόστος είναι αρκετά μεγάλο και η αξιοπιστία αμφισβητούμενη, ειδικά αν το αυτοκίνητο δεν προορίζεται για αγωνιστική χρήση...

τώρα επειδή έχω καταλάβει ότι τα σκαλίζεις μόνος σου  ;), θα μπορούσες να βρεις ένα turbo kit από άσχετο μοντέλο κ να το προσαρμόσεις (εννοώ χωρίς παράλληλους εγκεφάλους, χωρίς intercooler, γενικά να κρατήσεις τα πράγματα πολύ απλά), έτσι ναι μπορεί κ να αξίζει..
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #9 στις: Νοέμβριος 15, 2011, 19:15 »
επεσες διανα!
σιγουρα μιλαμε για τουρμπο...ας πουμε απο charade gt-ti ή uno για να σου δωσω στιγμα... με intercooler απο group vag με μετατροπη σε υδροψυκτο για μηδενικο turbo lag (ελειψη σωληνωσεων...) και γενικα στα επιπεδα που προανεφερα.
αν ομως ειναι να εχει θεμα αξιοπιστιας στα 0.4bar...κλαφτα χαραλαμπε!!!
ααααααχχχ.που ειναι η sκoda μου που δουλευε 1.4 σταθερα.... :-[ :-[

Αποσυνδεδεμένος k.Maltezos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 130
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #10 στις: Νοέμβριος 15, 2011, 19:30 »
οσοι εχουν τον αλεξισφαιρο m13,m15 υπαρχει το παρακατω επωνυμο bolt on kit, που με τροποποιηση στις σωληνωσεις μπαινει σε jimny
http://www.hks-power.co.jp/db/product/files/11001-AS001_003/11001-AS001_003.pdf

οι υπολοιποι με g13, g16 ας ξεχασουν την υπερτροφοδοτηση γενικα , διοτι θα το παρουν σε  ΤΕΥΧΟΙ roc2

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #11 στις: Νοέμβριος 15, 2011, 19:52 »
ποιοι ειναι αυτοι;

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #12 στις: Νοέμβριος 15, 2011, 20:14 »
Ένα πιθανό θέμα βλέπω με το από πάνω κιτ... αναφέρετε σε μοτέρ το οποίο ναι μεν είναι ίδιο με του jimny, το κιτ όμως είναι φτιαγμένο για να χωράει σε μπροστινοκίνητο, το οποίο σημαίνει πως ενδεχομένως υπάρξουν κάποια θεματάκια στην τοποθέτηση...

γενική απορία που έχω, είναι κατά πόσο αξίζει ο κόπος στο να μπει turbo σε τέτοιου προσανατολισμού αυτοκίνητα, κ μάλιστα χωρίς νέα χαρτογράφηση...

Τα μοτέρ Μ13, είναι αυτά του jimny, με διπλό εκκεντροφόρο, προ vvt... όντως ανθεκτικά...

@extractor εφόσον παίζεις μπάλα μόνος σου, κάντο... αν έχεις το Μ13, σπάνια θα την ακούσει το καπάκι... οτιδήποτε άλλο (ΑΝ) χαλάσει είναι πολύ φθηνότερο...
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 15, 2011, 20:17 από verse »
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #13 στις: Νοέμβριος 15, 2011, 23:22 »
Ποσο παει περιπου το κιτ αυτο?

Κ εγω μ13α εχω.
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: Μετατροπη κινητηρα
« Απάντηση #14 στις: Νοέμβριος 16, 2011, 05:52 »
πανο νομιζω πως ειναι λιγακι απαγορευτικο το κοστος για τα προιοντα της HKS.
για το hyundai που ειχα μου ειχαν ζητησει 1.800.000 αν θυμαμαι καλα για αναβαθμιση που περιλαμβανε τουρμπινα ιντερκουλερ προγραμμα,downpipe,σκαστρα και κατι ακομα που δεν θυμαμαι.
βρες προγραμματιστη,και μετα τα αλλα ειναι ''ευκολα''...