Καλησπέρα σε όλους.
Από βδομάδα θα είμαι κάτοχος ενός Jimny (2002), του πρώτου μου 4χ4... και είμαι αρκετά ενθουσιασμένος.
Από ότι κατάλαβα δια της πλοήγησης μου στο φόρουμ είστε ειδικοί στα θέματα οδήγησης εκτός δρόμου καθώς και γνώστες του αυτοκινήτου...πράγμα που σε καμία περίπτωση δεν θα ισχυριζόμουν για τον εαυτό μου.
Καλωσήρθες στο club pgm
και καλορίζικο το "καινούριο" τουτού...
Αν θέλεις δώσε μερικά στοιχεία ακόμη πχ. τόπο διαμονής, όνομα κλπ.(για να μη σε λέμε pgm).
Οσο για το ...ειδικοί, κανείς μας ΔΕΝ ήταν ειδικός, όλοι ψαχνόμαστε, άλλος πολύ-άλλος λιγότερο...
Η χρήση για την οποία προορίζω το Jimny δεν έχει να κάνει με extreme καταστάσεις. Το μόνο που θέλω είναι να κατέβω αξιοπρεπώς και με ασφάλεια στην απομακρυσμένη από τον "πολιτισμό" παραλία, να πάω στο δασικό δρόμο με άνεση και να μην φοβάμαι ότι θα σπάσω το αυτοκίνητο. Επίσης, δεν θέλω να δω 10 μέτρα λάσπη και να πρέπει να γυρίσω πίσω...
Χεχε... έτσι νομίζαμε οι περισσότεροι όταν τα πήραμε...
Κάπου εδώ αρχίζουν οι απορίες μου...
Καταρχάς έχω μπερδευτεί λιγάκι σχετικά με την μετάδοση. Συγκεκριμένα, το 4χ4 μεταδίδει την κίνηση 50:50? Οι δύο άξονες πρέπει να γυρίζουν αναγκαστικά με την ίδια ταχύτητα? Τι συμβαίνει με το "αργό"?
Οσον αφορά τις απορίες, γι αυτό είμαστε όλοι εδώ... για να μοιραζόμαστε γνώσεις και εμπειρίες...
Το θέμα του ποσοστού μετάδοσης στον κάθε άξονα που θίγεις, σηκώνει αρκετή κουβέντα (και τώρα δεν έχω χρόνο). Το αργό με λίγα λόγια είναι ...υποπολλαπλασιασμός των σχέσεων του κιβωτίου για να εκμεταλεύεσαι τη ροπή του κινητήρα στα δύσκολα κομμάτια.
Το αυτοκίνητο που θα πάρω δεν έχει κάτι αλλαγμένο (αναρτήσεις κλπ), θεωρώ όμως ότι θα καλύπτει τις ανάγκες μου. Εχω δίκιο?
Προς το παρόν... με το παραπάνω... Δεν υπολόγισες όμως πως θα μεγαλώνουν και οι απαιτήσεις σου... Πάλι γι αυτό είμαστε 'δώ...
Ευχαριστώ και συγγνώμη αν έγινα κουραστικός καθώς και αν postara σε λάθος σημείο του forum.
Δεν γίνεσαι κουραστικός όταν ρωτάς... αλλά όταν ξαναρωτάς...Θα έρθει η ώρα που θα απαντάς κι εσύ παρόμοιες απορίες.... Μείνε συντονισμένος...