Αποστολέας Θέμα: Παρακαλω την συμβουλη σας για service  (Αναγνώστηκε 4529 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nandro

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 16
Παρακαλω την συμβουλη σας για service
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2011, 23:11 »
Ο δρακος μου εφτασε πλεον στα 60.000 χλμ και ειπα να παω για σερβις
Το μοντελο μου ειναι cabrio του 2002 και αριθμο πλαισιου του ξεκινα απο VSEFJP33C00.....
Τα ερωτηματα που εχω ειναι τα εξης:
Α. Ποσους ιμαντες εχει και αν πρεπει να τους αλλαξω, επισης τι μοντελο κινητηρα φοραω? G13bb?
Β. Ειναι λογικο για το service η personal best να μου ζηταει κοστουμι 500 περιπου ευρω; (λαδια, βαλβολινες, μπουζι, φιλτρο λαδιου, υγρα φρενων, ιμαντα/ες)
Γ. Ειναι επισης λογικο να μου λενε οι ιδιοι οτι πρεπει να αλλαξω ψυγειο γιατι υπηρχε κατασκευαστικο ελαττωμα με μικροτερη αποσταση στις ψυκτρες το οποιο και επετρεπε την συλλογη βρομιας την αυξηση θερμοκρασιας και το ραγισμα του καπακιου. Σημειωτεον οτι το αυτονητο μου δεν εχει παρουσιασει ποτε αυξηση θερμοκρασιας και επισης συνηθως αν δεν κανω λαθος αν υπαρχει κατασκευαστικη αστοχια καλυπτεται απο τον κατασκευαστη ακομα και εκτος εγγυησης ( στην απταιστη ελληνικη αυτο ονομαζεται ανακληση)
Δ. Ειναι λογικο να νομιζω οτι με κυνηγουν να μου πιασουν τον κ...ο?
E. Τι εχετε να μου προτεινετε (κοστος, συνεργειο)

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Παρακαλω την συμβουλη σας για service
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 08, 2011, 08:36 »
Για συνεργείο, έχω 2 μάστορες που πάω και το δικό μου. Κηφισού 24, στον παράδρομο προς Πειραιά, μεταξύ 3 γέφυρες και γέφυρα Ροσινιόλ.

Για το ψυγείο, καλά στο λένε για το πρόβλημα, αλλά να το πληρώσουν αυτοί.....

Για το σέρβις των 60000 χλμ, μου φαίνεται "λίγο" υπερβολικό το πεντακοσάρι.... σαν υλικά, θα έλεγα το πολύ 150-180, στα aftermarket. Δηλαδή τι θα σου βάλουν αυτοί ? Γνήσια λάδια φρένων ? ή γνήσιο ιμάντα ? ή γνήσιο λάδι ? Μετά, άντε και 100 τα εργατικά... Να σε κλέψουν και λίγο, κουστούμι 300 ευρώ..




Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Παρακαλω την συμβουλη σας για service
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 08, 2011, 11:48 »
Ο δρακος μου εφτασε πλεον στα 60.000 χλμ και ειπα να παω για σερβις
Το μοντελο μου ειναι cabrio του 2002 και αριθμο πλαισιου του ξεκινα απο VSEFJP33C00.....
Τα ερωτηματα που εχω ειναι τα εξης:
Α. Ποσους ιμαντες εχει και αν πρεπει να τους αλλαξω, επισης τι μοντελο κινητηρα φοραω? G13bb?
Β. Ειναι λογικο για το service η personal best να μου ζηταει κοστουμι 500 περιπου ευρω; (λαδια, βαλβολινες, μπουζι, φιλτρο λαδιου, υγρα φρενων, ιμαντα/ες)
Γ. Ειναι επισης λογικο να μου λενε οι ιδιοι οτι πρεπει να αλλαξω ψυγειο γιατι υπηρχε κατασκευαστικο ελαττωμα με μικροτερη αποσταση στις ψυκτρες το οποιο και επετρεπε την συλλογη βρομιας την αυξηση θερμοκρασιας και το ραγισμα του καπακιου. Σημειωτεον οτι το αυτονητο μου δεν εχει παρουσιασει ποτε αυξηση θερμοκρασιας και επισης συνηθως αν δεν κανω λαθος αν υπαρχει κατασκευαστικη αστοχια καλυπτεται απο τον κατασκευαστη ακομα και εκτος εγγυησης ( στην απταιστη ελληνικη αυτο ονομαζεται ανακληση)
Δ. Ειναι λογικο να νομιζω οτι με κυνηγουν να μου πιασουν τον κ...ο?
E. Τι εχετε να μου προτεινετε (κοστος, συνεργειο)

A. 2 ιμάντες αν είναι ο Μ13Α, 3 αν είναι ο G13BB. Κατά 99% έχεις τον G13BB.
Β. Αν θέλει να σου αλλάξει κ τον ιμάντα εκκεντροφόρου, όχι λογικό αλλά κατανοητό
Γ. Δεν θα το άλλαζα, αλλά θα έκανα προληπτικό καθάρισμα σε όλο το σύστημα ψύξης (ψυγείο, τρόμπα νερού, θερμοστάτη κ αντικατάσταση με ΚΑΛΟ παραφλού)
Δ. Δεν γνωρίζω (δεν έχω δει τον κ..ο σου βλέπεις  87)
Ε. Συνεργείο γειτονιάς (ο Χάρης σου είπε έναν, εγώ θα σου πω έναν ακόμα, ο παραδίπλα άλλον έναν κ πάει λέγοντας), όσο για το κόστος αναλόγως τι θα αλλάξεις εν τέλει, κ τι θα βάλεις (δεν μιλάω για συνεργείο κ μάλιστα αντιπροσωπείας, άλλα όπως κ να το κάνουμε άλλο να βάλεις βαλβολίνη με 10 ευρό το λίτρο κ άλλο με 30 ευρό το λίτρο)

Ξαναλέω, πως τα μεγάλα συνεργεία κ μάλιστα οι αντιπροσωπείες, μας γλιτώνουν από το να ασχοληθούμε εμείς προσωπικά, άρα κερδίζουμε χρόνο, άρα αυτόν τον χρόνο πληρώνουμε extra... κ επειδή η αντιπροσωπεία φέρει κ ευθύνη (τρομάρα της) πληρώνουμε κ αυτό σαν extra σε σχέση με ένα άλλο συνεργείο... Οπότε φίλε μου, διάβασε εδώ μέσα, ρώτα (πάλι εδώ μέσα ή κ αλλού), πήγαινε ψώνισε τα υλικά σου (τα χοντρά κ ακριβά τουλάχιστον) κ μετά έρευνα για μάστορα να στα περάσει πάνω... Θα αφιερώσεις σίγουρα κάποιες ώρες, αν το οργανώσεις καλά δεν θα ξοδέψεις σχεδόν τίποτα σε βενζίνες κτλ για να βρεις τα υλικά, κ θα δεις πως το 500 που σου ζητήσανε θα μειωθεί αισθητά.
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος nandro

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 16
Απ: Παρακαλω την συμβουλη σας για service
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 08, 2011, 21:46 »
Σας ευχαριστω για τις απαντησεις, τελικα απο εχθες αφιερωσα χρονο και θα λυσω το θεμα με παραπλευρους δρομους, απλα σου μενει εκεινη η περιεργη γευση κοροιδιας με την οποια σε αντιμετωπιζουν ολοι η σχεδον ολοι οσοι περιστρεφονται γυρω απο τον χωρο του αυτοκινητου. Δυστυχως οσα χρονια και αν περασουν και οσα μνημονια και να φαμε η φιλοσοφια μας θα παραμενει του αρπακολα. Τελικα καταληγουμε να θεωρουμε καλες λυσεις τα leasing για τα αυτοκινητα και τα all inclusive για τις διακοπες γιατι απλα οσοι ασχολουνται με το αυτοκινητο παρεμειναν στο "μαστορι" και οσοι ασχοληθηκαν με τον τουρισμο εμειναν στο "rooms to let"
 
 bhe

Αποσυνδεδεμένος dnm

  • Jimny
  • Μηνύματα: 161
Απ: Παρακαλω την συμβουλη σας για service
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 20, 2011, 01:11 »
Ο δρακος μου εφτασε πλεον στα 60.000 χλμ και ειπα να παω για σερβις
Το μοντελο μου ειναι cabrio του 2002 και αριθμο πλαισιου του ξεκινα απο VSEFJP33C00.....
Τα ερωτηματα που εχω ειναι τα εξης:
Α. Ποσους ιμαντες εχει και αν πρεπει να τους αλλαξω, επισης τι μοντελο κινητηρα φοραω? G13bb?
Β. Ειναι λογικο για το service η personal best να μου ζηταει κοστουμι 500 περιπου ευρω; (λαδια, βαλβολινες, μπουζι, φιλτρο λαδιου, υγρα φρενων, ιμαντα/ες)
Γ. Ειναι επισης λογικο να μου λενε οι ιδιοι οτι πρεπει να αλλαξω ψυγειο γιατι υπηρχε κατασκευαστικο ελαττωμα με μικροτερη αποσταση στις ψυκτρες το οποιο και επετρεπε την συλλογη βρομιας την αυξηση θερμοκρασιας και το ραγισμα του καπακιου. Σημειωτεον οτι το αυτονητο μου δεν εχει παρουσιασει ποτε αυξηση θερμοκρασιας και επισης συνηθως αν δεν κανω λαθος αν υπαρχει κατασκευαστικη αστοχια καλυπτεται απο τον κατασκευαστη ακομα και εκτος εγγυησης ( στην απταιστη ελληνικη αυτο ονομαζεται ανακληση)
Δ. Ειναι λογικο να νομιζω οτι με κυνηγουν να μου πιασουν τον κ...ο?
E. Τι εχετε να μου προτεινετε (κοστος, συνεργειο)

A. 2 ιμάντες αν είναι ο Μ13Α, 3 αν είναι ο G13BB. Κατά 99% έχεις τον G13BB.
Β. Αν θέλει να σου αλλάξει κ τον ιμάντα εκκεντροφόρου, όχι λογικό αλλά κατανοητό
Γ. Δεν θα το άλλαζα, αλλά θα έκανα προληπτικό καθάρισμα σε όλο το σύστημα ψύξης (ψυγείο, τρόμπα νερού, θερμοστάτη κ αντικατάσταση με ΚΑΛΟ παραφλού)
Δ. Δεν γνωρίζω (δεν έχω δει τον κ..ο σου βλέπεις  87)
Ε. Συνεργείο γειτονιάς (ο Χάρης σου είπε έναν, εγώ θα σου πω έναν ακόμα, ο παραδίπλα άλλον έναν κ πάει λέγοντας), όσο για το κόστος αναλόγως τι θα αλλάξεις εν τέλει, κ τι θα βάλεις (δεν μιλάω για συνεργείο κ μάλιστα αντιπροσωπείας, άλλα όπως κ να το κάνουμε άλλο να βάλεις βαλβολίνη με 10 ευρό το λίτρο κ άλλο με 30 ευρό το λίτρο)

Ξαναλέω, πως τα μεγάλα συνεργεία κ μάλιστα οι αντιπροσωπείες, μας γλιτώνουν από το να ασχοληθούμε εμείς προσωπικά, άρα κερδίζουμε χρόνο, άρα αυτόν τον χρόνο πληρώνουμε extra... κ επειδή η αντιπροσωπεία φέρει κ ευθύνη (τρομάρα της) πληρώνουμε κ αυτό σαν extra σε σχέση με ένα άλλο συνεργείο... Οπότε φίλε μου, διάβασε εδώ μέσα, ρώτα (πάλι εδώ μέσα ή κ αλλού), πήγαινε ψώνισε τα υλικά σου (τα χοντρά κ ακριβά τουλάχιστον) κ μετά έρευνα για μάστορα να στα περάσει πάνω... Θα αφιερώσεις σίγουρα κάποιες ώρες, αν το οργανώσεις καλά δεν θα ξοδέψεις σχεδόν τίποτα σε βενζίνες κτλ για να βρεις τα υλικά, κ θα δεις πως το 500 που σου ζητήσανε θα μειωθεί αισθητά.
+1000 Συμφωνω απολυτα...εγω προσωπικα επιλεγω αντιπροσωπεια, με δικα μου αναλωσιμα. Αυτο παντως που εχω δει(τουλαχιστον στα δικα μου αυτοκινητα) ειναι οτι επιλεγοντας αντιπροσωπεια σε βαθος χρονου μου εχει βγει πολυ πιο οικονομικα. Πχ πηγα για το passat (προβλημα στο κλιματισμο) σε 4 συνεργεια, μου παν ολα οτι θελει καινουργιο κομπρεσερ
(ποναει το δοντι, το βγαζουμε).Πηξα στο τελος στην αντιπροσωπεια, 50 ευρω μια πλακετα και τελος. Τα συμπερασματα δικα σας

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: Παρακαλω την συμβουλη σας για service
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 31, 2014, 10:28 »
Καλημέρα παιδιά,

   Μένω στα Δυτικά Προάστια (Χαϊδάρι) κ μου έχουν πει για ένα αξιόπιστο συνεργείο στο Σχιστό (ή τη Λεωφόρο Σχιστού). Μήπως γνωρίζει κανείς από τα μέρη εκείνα, που ακριβώς βρίσκεται ή κανένα τηλέφωνό του (σε π.μ.) ;

    Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: Παρακαλω την συμβουλη σας για service
« Απάντηση #6 στις: Απρίλιος 01, 2014, 18:01 »
Για δυτικά προάστεια... ο Μαστρο-Θόδωρας ειναι εγγύηση και πολύ οικονομικός..


http://autoservice-loukis.gr/


ps: Δεν έχω καμμία σχέση με το συνεργείο, απλά ειμαι ευχαριστημένος πελάτης 10ετίες τώρα...  ;)
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: Παρακαλω την συμβουλη σας για service
« Απάντηση #7 στις: Απρίλιος 04, 2014, 10:39 »
Σε ευχαριστώ πολύ !

Αποσυνδεδεμένος dimchri

  • Jimny
  • Μηνύματα: 165
Απ: Παρακαλω την συμβουλη σας για service
« Απάντηση #8 στις: Μάιος 23, 2014, 17:23 »
Καλημέρα παιδιά,

   Μένω στα Δυτικά Προάστια (Χαϊδάρι) κ μου έχουν πει για ένα αξιόπιστο συνεργείο στο Σχιστό (ή τη Λεωφόρο Σχιστού). Μήπως γνωρίζει κανείς από τα μέρη εκείνα, που ακριβώς βρίσκεται ή κανένα τηλέφωνό του (σε π.μ.) ;

    Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.

kokkinosengeenering....  στο σχιστό ... Δεν ξέρω αν αυτό σου είπανε αλλά είναι καλός. και κυρίως είναι ΚΥΡΙΟΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΣΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙ ... ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ.

Μου ζήτησαν οι εξουσιοδοτημένοι , αλλαγή καταλύτη και προκαταλύτη...   1000 ευρω....  και το πρόβλημα το δημιουργούσε ένα κομμάτι του προκαταλύτη που είχε φύγει και ειχε φρακάρει στον σωλήνα λίγο πριν τον καταλυτη... και το αμάξι δεν πήγαινε πάνω απο 4000 στροφές... το παλικάρι έβγαλε τον καταλύτη και γέλαγε με αυτό που είχε συμβεί... το βγάλαμε το κομμάτι , και όλα καλά ...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 23, 2014, 17:25 από dimchri »

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: Παρακαλω την συμβουλη σας για service
« Απάντηση #9 στις: Μάιος 27, 2014, 11:18 »
Σε ευχαριστώ !