Αποστολέας Θέμα: mad-ome  (Αναγνώστηκε 31168 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dimchri

  • Jimny
  • Μηνύματα: 165
Απ: mad-ome
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 20:45 »
οι κωδικοί είναι σωστοί γιατί έλεξα τα κουτια  τους ξανα.

Το θέμα του ανάποδα ....όντως τα έβαλα ανάποδα στην αρχή ...τα εμπρός  ήτανε +1.5 πόντους
και μόλις πήγαμε να βάλουμε τα πίσω καταλάβαμε την πατάτα που είχαμε κάνει... :D :D :D :D

Αποσυνδεδεμένος psou

  • Jimny
  • Μηνύματα: 61
  • Φύλο: Άντρας
Απ: mad-ome
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 18, 2011, 21:05 »
Δεν έχει χαλάσει τελείως η γεωμετρία του οχήματος..; Κάτι σε +3,5 μπρος - πίσω δεν υπάρχει..;

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: mad-ome
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 18, 2011, 21:48 »
οι κωδικοί είναι σωστοί γιατί έλεξα τα κουτια  τους ξανα.

Το θέμα του ανάποδα ....όντως τα έβαλα ανάποδα στην αρχή ...τα εμπρός  ήτανε +1.5 πόντους
και μόλις πήγαμε να βάλουμε τα πίσω καταλάβαμε την πατάτα που είχαμε κάνει... :D :D :D :D

μηπως θα πρεπει να βαλεις αποστατες ελατηριων μπροστα για να ερθει στα ισια του?
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος dimchri

  • Jimny
  • Μηνύματα: 165
Απ: mad-ome
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 18, 2011, 22:48 »
στα ίσα του είναι το αμάξι...

Αν και έχω μια υποψία μήπως μου έδωσε λίγο ψηλότερα ελατήρια για πίσω γιατί του είπα ότι θα βάλω αέριο πίσω...

Τέσπα το αμάξι είναι για τα δικά μου δεδομένα μια χαρά .

Η δε ανάρτηση είναι εκπληκτική στον δρόμο , μαλακή και άνετη στα σαμάρια .
Σήμερα το πήγα στην εθνική και το αυτοκίνητο πάει πολύ καλά .
Σε αντίθεση με αυτά που μου λέγανε ότι θα κουνάει στην εθνική δεν κουνάει καθόλου και παρά τον πολύ δυνατό αέρα που είχε σήμερα το αυτοκίνητο ταξίδευε πολύ ποιό άνετα από τα μαμά/

Στην παραλιακή στο ύψος του πραπα που περνάνε οι γραμές του τραμ και ανεβαίνουν προς παναγίτσα...
Όποτε πέρναγα με τα μαμά αμορτισέρ έχανα τον έλεγχο του αυτοκινήτου..

Οι τροχοί μπίσταγαν και ταλαντευόντουσαν τοσο που επρεπε να εισαι πολύ προσεκτικός με το τιμόνι και να κάνεις καποιες μικροδιορθώσεις να μην γυρίσει ο κώλος...

Σήμερα πέρασε και δεν κουνήθηκε το αυτοκίνητο.

Γενικά νομίζουν κάποιοι ότι το να πάρεις μια σκληρή ανάρτηση βελτιώνει την οδικη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στην άσφαλτο.
Αυτό ισχύει εν μέρει στα ΙΧ και όχι στα τζιπ, που έχουν χαμηλό κέντρο βάρους.
Και λέω εν μέρει διότι η σκληρή ανάρτηση σε μια στροφή ελληνικής ασφάλτου με τις ανωμαλίες που έχει σε στέλνει αδιάβαστο.
Μόνο στις πίστες οι αναρτήσεις κούτσουρο βοηθάνε .

Και βέβαια η σκληρή ανάρτηση είναι ποιό απόλυτη πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει το αμάξι να έχει κοφτερό τιμόνι και άμεσο,
Καμία σχέση με του τζίμνυ δηλαδή.

Οι μαλακή ανάρτηση κρατάει καλύτερα και το κυριότερο, στο όριο γλυστράει πολύ προοδευτικά και δεν τρομάζει ούτε αιφνιδιάζει..

Πολύ νομίζουν ότι επειδή το αμάξι γέρνει θα γλιστρήσει ή και θα τουμπάρει.
Αυτό δεν ισχύει και όποιος έχει οδηγήσει 2cv θα καταλάβει, ότι όσο ποιό πολύ γέρνει το αυτοκίνητο τόσο ποιό πολύ βάρος πέφτει/μεταφέρεται στους εξωτερικούς τροχούς και τόσο ποιό πολύ κρατάει το αυτοκίνητο...

Άρα λοιπόν συνηθίστε το αυτοκίνητο που γέρνει και μην το φοβάστε . Κρατάει καλύτερα από αυτό που δεν γέρνει...

Η μαλακή ανάρτηση μειονεκτεί μόνο στο σλάλομ... εκεί δεν βοηθάει, αλλά και πάλι αντιδρά προοδευτικα.
Οπότε με τοι τζίμνυ αποφεύγετε τα σλάλομ.. ;)

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 18, 2011, 22:56 από dimchri »

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: mad-ome
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 09:22 »
οι κωδικοί είναι σωστοί γιατί έλεξα τα κουτια  τους ξανα.
στα ίσα του είναι το αμάξι...
Αν και έχω μια υποψία μήπως μου έδωσε λίγο ψηλότερα ελατήρια για πίσω γιατί του είπα ότι θα βάλω αέριο πίσω...
Κάτι δε μας λες καλά, είναι σωστοί οι κωδικοί ή όχι τελικά ?  ::) ::)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος dimchri

  • Jimny
  • Μηνύματα: 165
Απ: mad-ome
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 10:24 »
οι κωδικοί είναι σωστοί γιατί έλεξα τα κουτια  τους ξανα.
στα ίσα του είναι το αμάξι...
Αν και έχω μια υποψία μήπως μου έδωσε λίγο ψηλότερα ελατήρια για πίσω γιατί του είπα ότι θα βάλω αέριο πίσω...
Κάτι δε μας λες καλά, είναι σωστοί οι κωδικοί ή όχι τελικά ?  ::) ::)


οι κωδικοί είναι αυτοί που σας είπα...
Να διευκρινίσω ότι η αποστάσεις που έγραψα είναι με βάση την μέτρηση από το προηγούμενο αμορτισέρ..
Δεν μέτρησα αποστάσεις από το έδαφος...

Δηλαδή μέτρησα το ύψος λάστιχο - θόλου και βλέπω +6 ... Άρα παίζει να ήτανε πολύ καθισμένα τα πίσω που
είναι πιθανό γιατι βαζο-έβγαζα 2 φουσκωτά καθε σαββατοκύριακο εκεί που δούλευα... ;)


Θα μετρήσω την απόσταση από το έδαφος και θα σας πω..

εμένα μου φαίνεται πάντως ίσιο το αυτοκίνητο... ;)


Αποσυνδεδεμένος k.Maltezos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 130
  • Φύλο: Άντρας
Απ: mad-ome
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 22:14 »
Aγαπητε dimchri, θα μου επιτρεψεις να σου πω οτι εχεις μπερδεψει λιγο τα πραγματα.
Κατ"αρχην κανενα τζιπ δεν εχει χαμηλοτερο κεντρο βαρους απο οποιοδηποτε  επιβατικο, και επισης τα αυτοκινητα που γερνουν δεν κρατανε καλυτερα απο αυτα που
εχουν σκληροτερη αναρτηση και γερνουν λιγοτερο....
Σου παραθετω ενα κειμενο, οταν το διαβασεις και εισαι σιγουρος οτι κατανοησες τι λεει , τα ξανα λεμε..
  Αυτό που ενδιαφέρει τον απλό οδηγό είναι όχι τόσο το που βρίσκονται τα Κέντρα Περιστροφής που ορίζουν το διαμήκη άξονα γύρω απ' τον όποιο το αμάξωμα γέρνει (περιστρέφεται, rolls), αλλά το πως οι διάφοροι τύποι ανάρτησης επηρεάζουν τα Κέντρα Περιστροφής, άρα τη θέση του άξονα περιστροφής κι επομένως τις τυχόν κλίσεις του αμαξώματος. Ακόμα αυτό που ενδιαφέρει τον οδηγό είναι πως οι μεγάλες κλίσεις του αμαξώματος επηρεάζουν το κράτημα σε αυτοκίνητα που δε διαθέτουν μελετημένα και σχετικά πολύπλοκα συστήματα ανάρτησης.
Χωρίς κανένα δισταγμό θα πούμε πως, ναι, οι μεγάλες κλίσεις επηρεάζουν αρνητικά το κράτημα σε αυτοκίνητα με άκαμπτους πίσω άξονες και με πρωτόγονα συστήματα ανάρτησης . Καθώς το αμάξωμα γέρνει, «τραβάει» μαζί του και τον εσωτερικό τροχό, ανασηκώνοντας το λάστιχο από το έδαφος και κάνοντάς το να χάσει την επαφή του με το δρόμο! Αν η επιφάνεια είναι στεγνή και ο οδηγός έχει κάποια πείρα, το ακροβατικό τελειώνει χωρίς απρόοπτα. Αν όμως ο δρόμος είναι βρεγμένος ή έχει λάδια ή χώματα και ο οδηγός χρειάζεται την πρόσφυση και από τους δύο τροχούς, τότε τα πράγματα γίνονται δύσκολα.

Η μεταβολή των γωνιών των τροχών είναι ένα ακόμα ανεπιθύμητο φαινόμενο της υπερβολικής κλίσης του αμαξώματος. Παρουσιάζεται έντονη σε αναρτήσεις πρωτόγονες, αλλά και σε ανεξάρτητες. Καθώς το αμάξωμα γέρνει, οι γωνίες κάμπερ των τροχών μεταβάλλονται σε τέτοιο βαθμό, ώστε, οι πίσω τροχοί π.χ. αρχίζουν να έχουν «γνώμη» για την τροχιά του αυτοκινήτου, που σχεδόν ποτέ δεν συμπίπτει με τη γνώμη, τις επιθυμίες ή τις εντολές του οδηγού! Το αυτοκίνητο αποκτάει έτσι, εκτός από δύο κέντρα περιστροφής, και δύο κέντρα αποφάσεων, με καταστρεπτικά συνήθως αποτελέσματα. Ακόμα ένα ανεπιθύμητο φαινόμενο της μεγάλης κλίσης του αμαξώματος στις στροφές είναι το τερμάτισμα της ανάρτησης. Το αμάξωμα μπορεί — ιδιαίτερα όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο — να αναγκάσει τα ελατήρια και τ' αμορτισέρ να τερματίσουν (να φθάσουν στο τέλος της διαδρομής τους) με άσχημα πολλές φορές αποτελέσματα. Σκεφτείτε μόνο, ότι μια «τερματισμένη» ανάρτηση δεν είναι πια ανάρτηση. Ο τροχός μπορεί να πέσει σε μια λακκούβα και χωρίς την ευεργετική συμπαράσταση του ελατηρίου, να διαλύσει τις βάσεις στήριξης της ανάρτησης ή να μετατρέψει βίαια τη γεωμετρία της εμπρός ή της πίσω ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης.
Τέλος, δεν πρέπει να ξεχάσουμε ότι η μεγάλη κλίση στις στροφές έχει σαν αποτέλεσμα τη μεγάλη μεταφορά βάρους, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε αλυσωτά φαινόμενα και τέλος στην ανατροπή του αυτοκινήτου.
Πολλά «οικογενειακά» με γιαγιάδες, παππούδες, συμβίες και τέκνα στο εσωτερικό τους και τα υπάρχοντα της οικογένειας στη σχάρα «τουμπάρισαν» τα τελευταία χρόνια στους εθνικούς δρόμους από τα φαινόμενα που προκαλούνται λόγω της υπερβολικής κλίσης του αμαξώματος. Η κλίση δεν παρουσιάζεται μόνο στις στροφές. Ισχυροί πλάγιοι άνεμοι, ξαφνικές ριπές στα ανοίγματα των λόφων στις εθνικές οδούς, μπορούν να κάνουν το αμάξωμα να γείρει στην ευθεία, ιδιαίτερα όταν είναι άτσαλα φορτωμένο στη σχάρα.

Τα Κέντρα Περιστροφής (ένα για την εμπρός κι ένα για την πίσω ανάρτηση) δεν είναι σημεία υπαρκτά που μπορεί να σκύψει κάποιος και να δει, άλλα σημεία θεωρητικά, γεωμετρικά. Αν τα γνωρίζουμε (στο χαρτί) μπορούμε να τραβήξουμε μια ευθεία απ' το ένα στο άλλο και να έχουμε το Διαμήκη Άξονα περιστροφής. Σε ορισμένα συστήματα ανάρτησης, το Κέντρο Περιστροφής βρίσκεται «επάνω» στην ανάρτηση. Σ' άλλα βρίσκεται σε κάποιο φανταστικό σημείο στο κενό. Στις πιο πολλές περιπτώσεις το σημείο του Κ.Π. βρίσκεται κάπου ανάμεσα στην επιφάνεια του δρόμου και το ύψος του άξονα του τροχού. Η απόσταση του Κ.Π. από το έδαφος, το ύψος του δηλαδή, παίζει αποφασιστικό ρόλο στο κράτημα του δρόμου. Σε αρκετά συστήματα ανάρτησης το ύψος του Κ.Π. μεταβάλλεται καθώς το αμάξωμα γέρνει στις στροφές. Πέρα απ' το ότι είναι το κέντρο γύρω απ' το οποίο γέρνει (κλίνει) το αμάξωμα, το Κ.Π. διαθέτει ένα ακόμα χαρακτηριστικό. Η εγκάρσια δύναμη της φυγόκεντρης «μεταδίδεται» από το φερόμενο στο μη φερόμενο βάρος .  μέσω του Κ.Π. θα ήταν πολύ απλό ακόμα και για έναν μη ειδικό να κατανοήσει το προηγούμενο, αν όλοι οι βραχίονες της ανάρτησης ξεκινούσαν από το Κ.Π. Αυτό όμως δεν συμβαίνει. , οι βραχίονες που συγκρατούν τους τροχούς στηρίζονται σε διάφορα σημεία του αμαξώματος ή του υποπλαίσιου, ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου. Παρόλη την ποικιλία των σημείων στήριξης όμως, το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι η φυγόκεντρη δύναμη επιβάλλεται πάλι σ' ένα σημείο πού βρίσκεται κάπου ανάμεσα στις μάζες του φερόμενου και του μη φερόμενου βάρους.

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 19, 2011, 22:20 από k.Maltezos »

Αποσυνδεδεμένος dimchri

  • Jimny
  • Μηνύματα: 165
Απ: mad-ome
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 23:30 »
έχεις δίκιο ...όπως το έγραψα ίσως το κατάλαβες λάθος...
Εννοείται ότι τα ιΧ έχουν χαμηλό κέντρο βάρους και όχι τα τζιπ.

Παρόλα αυτά κανένα αυτοκίνητο δεν τουμπάρει εκτός και αν το σηκώσεις στο θεό...

Για να τουμπάρει πρέπει η προβολή του κέντρου βάρους στη ασφαλτο να βγεί έξω από τους εξωτερικούς  τροχούς ,
πράγμα που δεν συμβαίνει ποτέ.
Είμαι 'οπως η μελέτη stability που κάνεις στα πλοια για να φωρτόσουνε και να ταξιδέψουνε.

Και παντα για να τουμπάρει ένα αμάξι επιδρούν αρνητικά και άλλη παράγοντες όπως κάποια λακούβα στην άσφαλτο ή κάποιο κράσπεδο.

Για τα αυτοκίνητα που μιλάς και που λες ότι έιναι λάθος φορτωμένα σαφώς μιλάς για αυτοκίνητα υπέρβαρα με πάνω από 150 κιλά φόρτωμα στη οροφή  και κέντρο βάρους στον θεό , που δεν έχουν να κάνουν με την περιπτωσή μας...

Παρ'ολα αυτά δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς προσπαθείς να πεις με αυτο το μηνυμά σου.

Μίλησα για το αυτοκινητό μου και ανέφερα για το πως κρατάει στον δρόμο.

Αν θέλεις να μου πεις ότι ενα τζιμνυ με σκληρή ανάρτηση στρίβει καλύτερα από ένα τζίμνυ με μαλακη , συγνώμη αλλά διαφωνώ και προκαλώ τον οποιονδήποτε να
πάμε να στριψουμε .

Αν έχεις οδηγήσει 2cv θα καταλάβαινες ακριβώς τι εννοώ. δεν υπήρχε αυτοκίνητο με καλύτερο κράτημα στην εποχή του...με λάστιχο 125 ....
Και έγερνε σαν Ιστιοπλοϊκό..

Και θα φέρω ένα τελευταίο παράδειγμα...
Όταν μπήκα στο δεξί μπακετ του πεζω κιτ καρ του Σώτου Κοκκίνη στα Μέγαρα για βόλτα, το αμάξι ήτανε στημένο για χώμα γιατί δεν είχαν προλάβει να
αλλάξουνε το set-up.
ήτανε λοιπόν ψηλωμένο στον θεό και φοραγε μόνο σεμισλικ ελαστικά...πηγαινε σφαίρα..!!
Κραταγε τρελά και γλύστραγε πολύ ελεχόμενα στα οριά του που βέβαια ερχόντουσαν γρηγορότερα λόγω του χωμάτινου στησίματος.
Το αυτοκίνητο ήτανε τόσο ευκολοδήγητο και ανετο που δεν καταλάβαινες οτι είναι αγωνιστικό...
Στην πίστα λοιπόν θέλεις σκληρή ανάρτηση . στους ελληνικούς δρόμους ξέχνα το .

Και όπως είπα όσο σκληρότερο είναι ένα αυτοκίνητο τόσο ποιο άτσαλο είναι στο όριο.  

Και επειδή το τζίμνυ δεν έχει ούτε κοφτερό τιμόνι όυτε καμια σοβαρή ανάρτηση πιστεύω κατα την γνώμη μου ότι είναι καλύτερο,
να έχει μαλακή ανάρτηση με γραμικά ελατήρια και όχι προοδευτικά.

Και κανε μου μια διευκρίνηση .
Όλα αυτά που περιγράφεις αφορούν το τζίμνυ ??? γιατί το τζίμνυ να σηκώσει τροχό εσωτερικό μου φένεται από απίθανο ως ανέκδοτο...


Και λύσε μου και μια αποροία . ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΚΛΗΡΕς ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΩς ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ ?

ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΣΚΛΗΡΟ ΣΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΓΙΑΜΠ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟΓΕΙΩΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΤΗΝ ΓΛΥΤΩΝΕΙΣ


Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: mad-ome
« Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 20, 2011, 00:10 »
...
Αν θέλεις να μου πεις ότι ενα τζιμνυ με σκληρή ανάρτηση στρίβει καλύτερα από ένα τζίμνυ με μαλακη , συγνώμη αλλά διαφωνώ και προκαλώ τον οποιονδήποτε να πάμε να στριψουμε .
....

Πες μου σε παρακαλώ ότι κάνεις πλάκα...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: mad-ome
« Απάντηση #24 στις: Σεπτέμβριος 20, 2011, 09:12 »
Παρόλα αυτά κανένα αυτοκίνητο δεν τουμπάρει εκτός και αν το σηκώσεις στο θεό...

Για να τουμπάρει πρέπει η προβολή του κέντρου βάρους στη ασφαλτο να βγεί έξω από τους εξωτερικούς  τροχούς ,
πράγμα που δεν συμβαίνει ποτέ.
Έλα τώρα ρε σύντροφε, χαλαρά μπορείς να τουμπάρεις σχεδόν κάθε αυτοκίνητο στην άσφαλτο, ένας απλός τρόπος είναι να κάνεις μια απότομη αλλαγή πορείας (πχ αποφυγή αντικειμένου) με αρκετά χιλιόμετρα... ;)
http://drivesteady.com/the-physics-of-car-rollover
Επίσης, όσο πιο σφιχτή είναι η ανάρτηση (ειδικά για ψηλά "τζιπάκια" όπως το Jimny), τόσο λιγότερο γέρνει (σε ένα ελιγμό αποφυγής, σε μία απότομη στροφή κλπ), άρα τόσο μικρότερη είναι η μεταφορά βάρους (και ακόλουθα η αλλαγή του κέντρου βάρους), άρα μικρότερη η πιθανότητα ανατροπής, απλή φυσική είναι... ;)
 
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος dimchri

  • Jimny
  • Μηνύματα: 165
Απ: mad-ome
« Απάντηση #25 στις: Σεπτέμβριος 20, 2011, 11:19 »
.......



Αυτό είπα και εγώ... στο σλάλομ μπορεί να τουμπαρει...
Στην αποφυγή εμποδίου με απότομη και ξαφνική αλλαγή λωρίδας μπορεί να τουμπάρει.(δεν ξέρω αν το μαμά τουμπάρει τόσο εύκολα , αλλά αυτά που είναι ψλωμένα στον θεό τουμπάρουν για πλακα)

Και όσο ποιό ψηλό είναι τόσο ποιό εύκολα.

Αλλά σε μιά ανοικτή καμπή στην εθνική που θες να την πάρεις με κάποια χιλιόμετρα παραπάνω
Τι προτιμάς...ενα σκληρό τζίμνυ ή ένα λίγο ποιό μαλακό /ποιό άνετο/ποιό προβλεψιμο... ?
Εγώ προτιμό το πρώτο.

Να συνεχίσω για την ολντμαν γιατι εχουμε βγει οφφ-τοπικ ,

Τελικά οι κωδικοί ελατηρίων είναι οι 0965 και 0967 εμπρός πίσω και με ενημέρωσαν ότι ο λόγος
που μετράω τόση διαφορά σε σχέση με τα παλια είναι ότι τα παλιά ήτανε πολύ καθισμένα...


Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: mad-ome
« Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 20, 2011, 11:48 »
(δεν ξέρω αν το μαμά τουμπάρει τόσο εύκολα , αλλά αυτά που είναι ψλωμένα στον θεό τουμπάρουν για πλακα)

Και όσο ποιό ψηλό είναι τόσο ποιό εύκολα.
Το μαμά Jimny είναι από τα λίγα αυτοκίνητα που έχουν αποτύχει στο moose test (τούμπαρε). Η δικαιολογία - αν θυμάμαι καλά - ήταν ότι τερμάτισε η ανάρτηση και η απότομη μεταφορά βάρους οδήγησε στην ανατροπή του.
Εκτιμώ ότι ένα σωστά ψηλωμέρο Jimny δε θα τούμπαρε έτσι εύκολα, σίγουρα πάντως δεν τουμπάρουν για πλάκα όπως αναφέρεις...

Αλλά σε μιά ανοικτή καμπή στην εθνική που θες να την πάρεις με κάποια χιλιόμετρα παραπάνω
Τι προτιμάς...ενα σκληρό τζίμνυ ή ένα λίγο ποιό μαλακό /ποιό άνετο/ποιό προβλεψιμο... ?
Εγώ προτιμό το πρώτο.
Κι εγώ το πρώτο προτιμώ, ποιά η διαφορά μας τότε ?   ;D (μάλλον εννοείς ότι προτιμάς το δεύτερο) ;)
Βέβαια εγώ δεν κάνω, ούτε έχω σκοπό να κάνω τέτοια στο δρόμο και σου συνιστώ κι εσένα να μην το κάνεις, το Jimny δεν είναι για στροφιλίκια και γκάζια... 8)

Κοίταξε, μάλλον δεν έχεις οδηγήσει ψηλωμένο Jimny, άκουσε λίγο κι αυτούς που τα έχουν φάει στη μάπα πολλά χρόνια και σε πολλές συνθήκες, κάτι περισσότερο θα ξέρουν... ;)
Πάντα φιλικά και χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης... :)

B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: mad-ome
« Απάντηση #27 στις: Σεπτέμβριος 20, 2011, 12:10 »
(δεν ξέρω αν το μαμά τουμπάρει τόσο εύκολα , αλλά αυτά που είναι ψλωμένα στον θεό τουμπάρουν για πλακα)

Και όσο ποιό ψηλό είναι τόσο ποιό εύκολα.
Το μαμά Jimny είναι από τα λίγα αυτοκίνητα που έχουν αποτύχει στο moose test (τούμπαρε). Η δικαιολογία - αν θυμάμαι καλά - ήταν ότι τερμάτισε η ανάρτηση και η απότομη μεταφορά βάρους οδήγησε στην ανατροπή του.
Εκτιμώ ότι ένα σωστά ψηλωμέρο Jimny δε θα τούμπαρε έτσι εύκολα, σίγουρα πάντως δεν τουμπάρουν για πλάκα όπως αναφέρεις...

Αλλά σε μιά ανοικτή καμπή στην εθνική που θες να την πάρεις με κάποια χιλιόμετρα παραπάνω
Τι προτιμάς...ενα σκληρό τζίμνυ ή ένα λίγο ποιό μαλακό /ποιό άνετο/ποιό προβλεψιμο... ?
Εγώ προτιμό το πρώτο.
Κι εγώ το πρώτο προτιμώ, ποιά η διαφορά μας τότε ?   ;D (μάλλον εννοείς ότι προτιμάς το δεύτερο) ;)
Βέβαια εγώ δεν κάνω, ούτε έχω σκοπό να κάνω τέτοια στο δρόμο και σου συνιστώ κι εσένα να μην το κάνεις, το Jimny δεν είναι για στροφιλίκια και γκάζια... 8)

Κοίταξε, μάλλον δεν έχεις οδηγήσει ψηλωμένο Jimny, άκουσε λίγο κι αυτούς που τα έχουν φάει στη μάπα πολλά χρόνια και σε πολλές συνθήκες, κάτι περισσότερο θα ξέρουν... ;)
Πάντα φιλικά και χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης... :)



Πρόεδρε, ΜΗΝ συγχίζεσαι 87 και μην φουντώνεις!! agr lol lol
ΣΚΕΨΟΥ:
1ον Τα υπόλοιπα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου!!
2ον Το "παιδί" που έχεις σπίτι, και για το χατήρι του οποίου αποπειράθηκες να ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ JIMNY ΣΟΥ!!! bhe
3ον Τους διψασμένους για διαιτητικά προγράμματα επιμελείς μαθητές σου!!

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: mad-ome
« Απάντηση #28 στις: Σεπτέμβριος 20, 2011, 12:13 »
Δεν μου απάντησες για το αν κάνεις πλάκα στο challenge...

Το τι είναι μαλακό κ σκληρό είναι σχετικό... Μαλακό ή σκληρό σε σχέση με τι? Σε πληροφορώ λοιπόν ότι οι αναρτήσεις που έβαλες είναι σκληρές, σε σχέση με τις δικές μου που είναι οι ίδιες μετά από 2-3 χρόνια... όταν με το καλό φτάσεις τις 15-20000ΚΜ με τις ΟΜΕ, σου συνιστώ να μην στρίψεις με περισσότερα ΚΜ σε καμιά στροφή επειδή σε "εμπνέουν" οι αναρτήσεις σου, γιατί αν βρεις την λακουβίτσα που λες, θα κάνει τέτοια πέρα δώθε το Jimny, που μαζί με αυτό θα κάνει κ εσύ (κ προφανώς δεν έχεις bucket, κ αν έχεις δεν θα φοράς κράνος, οπότε να προσέχεις το κεφάλι σου) κ μαζί με σένα τα χέρια σου κ το τιμόνι...

το στρίψιμο δεν είναι μόνο θέμα αναρτήσεων, κ η λακουβίτσα, το γλίστρημα κτλ κτλ είναι μέσα στο πρόγραμμα, όπως κ ο τρόπος επαναφοράς του οχήματος...

τέλος κράτα τις 2 τελευταίες γραμμές του "αναρτησιολόγου" της παρέας Metalaxe... κάποια παρατσούκλια δεν βγαίνουν τυχαία...

Φιλικά κ εγώ λοιπόν  ;)
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος dimchri

  • Jimny
  • Μηνύματα: 165
Απ: mad-ome
« Απάντηση #29 στις: Σεπτέμβριος 20, 2011, 12:28 »

Αλλά σε μιά ανοικτή καμπή στην εθνική που θες να την πάρεις με κάποια χιλιόμετρα παραπάνω
Τι προτιμάς...ενα σκληρό τζίμνυ ή ένα λίγο ποιό μαλακό /ποιό άνετο/ποιό προβλεψιμο... ?
Εγώ προτιμό το πρώτο.
Κι εγώ το πρώτο προτιμώ, ποιά η διαφορά μας τότε ?   ;D (μάλλον εννοείς ότι προτιμάς το δεύτερο) ;)


Το δεύτερο προτιμώ. Αυτό ήθελα να πω.

Και εννοείται ότι συμφωνώ ότι κάποιος που έχει κάνει σωστό ψήλωμα μπορεί να μην έχει πρόβλημα...
Επι της ουσίας σημασία έχει να ξέρεις τι θέλεις να κάνεις με το αυτοκινητό σου .

Είναι προφανές ότι κάποιος που θέλει να κάνει ποιό εξτρημ πράγματα και θα το σηκώσει ,
και δεν θα έχει απαίτηση να στρίβει καλύτερα και ούτε θα τον πειράζει να πηγαίνει με 100 χλμ στο ταξίδι.

Δεν λέω αν έκανε καλώς ή κακώς που το σήκωσε...

Εγώ το ήθελα λίγο ποιό άνετο , γιατί ήταν απαράδεκτο και ήθελα να πηγαίνει και
αξιοπρεπώς με 130-140 (αυτόματο γαρ ;)  -  σε ευθεία )  χωρίς να χορεύει σαν τρελο,
και πιστεύω  ότι το πέτυχα .

Και λέω τις εντυπώσεις μου με βάση τον δικό μου γνόμωνα εννοείται.

Αν θέλω να στρίψω όπως το εννοεί ένας φίλος παραπάνω
μπορώ να πάρω το καλό εργαλείο που έχω και να πάω να
του ποιό το αίμα και να πάω με 220 ...

Το τι πιστευω εγώ ή ο καθένας δεν σημαίνει ότι ειναι και το σωστό.
Μπορει στις περιγραφές μου να είμαι λίγο υπερβολικός , αλλα΄αυτό γίνεται γιατι πριιν
πάρω το τζίμνυ διαφοροι γνωστοί μου το περιγράφανε ως επικύνδινο , ως απαραδεκτο ,
ως σκωτοστρα, και τελικά δεν είναι έτσι.
Εκτός και αν είσαι αριστερόχειρας εως  κουλός..

Οπότε δεν παρεξηγούμαι και πάντα διαβάζω
τα ποστ σας με φιλική διάθεση.

Υ.Γ. 1  -  'οντως δεν έχω οδηγήσει ποιό ψηλωμένο τζίμνυ απο το δικό μου... ;D

Υ.Γ. 2  - Για το αν κάνω πλάκα ή όχι , πάρτο όπως θες.

Υ.Γ. 3 - συμφωνώ ότι το τι ειναι μαλακό ή σκληρό ειναι σχετικο.

Υ.Γ. 4 - όταν φτάσω στα 15-20000 κμ θα έχω πάρει μυρωδιά ότι οι αναρτήσεις
           θα έχουνε γίνει γιαούρτι όπως λες, και εννοείται ότι δεν θα στρίβω όπως
           στρίβω τώρα που είναι καινούργιες...Η φθορά τους θα έρθει προοδευτικά
           και έτσι θα έχουμε αλλάξει και τον τρόπο οδήγηης μας...Και τότε
           βέβαια θα ξαναποστάρω τις εντυπώσεις μου.
 








« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 20, 2011, 12:34 από dimchri »