«1o 4Χ4 Orienteering Challenge 9/10/11 για τους "ΓτΚ"Το όλο event έχει αποκτήσει και στο facebook σελίδα :
http://www.facebook.com/event.php?eid=122662364491485&pendingκαι θα ήταν πολύ ενθαρρυντικό για όλους μας , να δούμε πόσο κόσμο μπορούμε να «καλέσουμε» στην εκδήλωση μας ….
Η όλη εκδήλωση γίνετε προς τιμή των "ΓτΚ" και του μεγάλου έργου που επιτελούν για την ανακούφιση χιλιάδων συνανθρώπων μας ,στην Ελλάδα και το εξωτερικό ......ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ,ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ (στο σύνολο των αυτοκινήτων ) ΓΙΑ ΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΗΘΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ «ΓτΚ» Oργάνωση και κανόνες του παιχνιδιούΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ : Κυριακή 09/10/11
ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ : 10:00 ( Πρώτη ομάδα)
ΩΡΑ ΛΗΞΗΣ : περίπου στις 19:00 (Τελευταία ομάδα )
ΣΗΜΕΙΟ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ : (μη ανακοινώσιμο ακόμα , αλλά περίπου στο ύψος της Θήβας)
ΣΗΜΕΙΟ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ : Λουτράκι
ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΑ ΣΗΜΕΙΑ : Θήβα - Κιθαιρώνας –Πατέρας – Γεράνεια- Λουτράκι
ΑΠΟΣΤΑΣΗ : 160 ΧΛΜ περίπου ,με τα 140 απ΄αυτά να αποτελούν χωματόδρομους (normal) ή και κομμάτια τελείως off-road (extreme)
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ : Δωρεάν απο τους οργανωτές ,αλλά θα υπάρχει μια συμβολική συμμετοχή των 20 Ε για κάθε αυτοκίνητο (και με επίσημη απόδειξη από τους «ΓτΚ» που θα δίνετε ξεχωριστά σε κάθε κάτοχο του εκάστοτε αυτοκινήτου) , ποσό που εξ΄ολοκλήρου θα πάει στα ταμεία της οργάνωσης σαν δωρεά από τους συνάδελφους τετρακίνητους !!!….
AΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ: ΙΜΑΝΤΑΣ - ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ - ΓΑΝΤΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΑΣ
Επιπλέον, στο πλοηγό αυτοκίνητο θα είναι
υποχρεωτικά και τα εξής :
(GPS- ΨΗΦΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ -ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ -ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ )
(οποιοσδήποτε άλλος εξοπλισμός είναι συμπληρωματικός και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ,σε οτιδήποτε άλλο νομίζετε ότι θα σας βοηθήσει οπουδήποτε )
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ : normal και extreme (κάθε ομάδα θα αποτελείτε από 3-4 αυτοκίνητα) για να δώσουμε και μια νότα camel trophy στην εκδρομή μας .
ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΡΜΑΛ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗ :
1 .ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ-ΒΟΛΤΑ (ΗΡΕΜΗ ΜΕ ΧΩΜΑΤΙΝΕΣ ΑΠΛΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ)
ΕΙΔΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 4Χ4 (ΟΛΑ)
2. ΕΥΚΟΛΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ (ΗΡΕΜΗ ΜΕ ΧΩΜΑΤΙΝΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΕΜΠΟΔΙΑ)
ΕΙΔΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 4Χ4 (ΜΕ Α/Τ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ)
H ΔΙΑΔΡΟΜΗ THΣ ΝΟΡΜΑΛ ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ 1 ΚΑΙ 2 ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ,ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ.ΓΙΑ ΤΗΝ EXTREME ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗ :
3. ΜΕΣΑΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΕ ΛΑΣΠΗ - ΕΜΠΟΔΙΑ ΜΕΣΑΙΑΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ)
ΕΙΔΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 4Χ4 (ΜΕ MUD ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ)
4. ΔΥΣΚΟΛΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ (ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΉ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΕ ΣΚΛΗΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ)
ΕΙΔΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 4Χ4 (ΜΕ ΑΡΓΑ - MUD ΛΑΣΤΙΧΑ - ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ)
H ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΗΣ EXTREME ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ 3 ΚΑΙ 4 Η διαδρομή για ΟΛΕΣ τις κατηγορίες ,θα είναι κατά 80-90% κοινή από Θήβα προς Λουτράκι. Απλά ,στο υπόλοιπο 10-20% ,θα βάλουμε την Extreme να "λοξοδρομήσει" λιγάκι από τον δρόμο , για να χαρούν και αυτοί τις "βελτιώσεις" τους στα αυτοκίνητα και να διαπιστώσουν και τις οδηγικές τους ικανότητες σε τελείως off-road κομμάτια !!!
Tα νούμερα των ομάδων θα είναι η σειρά εκκίνησης και η επικοινωνία τους μέσω cb (π.χ ομάδα νούμερο 2 ….εκκίνηση δεύτεροι και κανάλι επικοινωνίας το 2 …κ.τ.λ. )
Τα μονά νούμερα (1,3,5,…) θα αφορούν την extreme και τα ζυγά (2,4,6,….) την νορμάλ κατηγορία ……
Η εκκίνηση θα δίνετε ανά πεντάλεπτο ή τρίλεπτο (αν υπάρχει μεγάλη συμμετοχή ) και με την ορθή ακολουθία των αριθμών (1,2,3,4,5,……)
Συνοδηγό θα χρειαστεί ΜΟΝΟ το πλοηγό αυτοκίνητο , για ευνόητους λόγους !!!
Σ΄ολα τα άλλα αυτοκίνητα που θα ακολούθουν στην ομάδα ΔΕΝ είναι απαραίτητος ο συνοδηγός !!
Θα κινηθούν όπως κάνουμε στις εκδρομές μας , αλλά σε πιο γρήγορους ρυθμούς και με πιο συντονισμένες κινήσεις !!!
Ο σκοπός μας είναι να δώσουμε ένα άρωμα camel trophy στην εκδήλωση !!
Τα άτομα που θα βρίσκονται μέσα σ΄ένα αυτοκίνητο θα μπορούν να είναι όσα δηλώνονται και στην άδεια κυκλοφορίας του .(φτάνει να είναι άνετα στις 8 ώρες του παιχνιδιού )
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ Η διαδρομή θα έχει «ζωγραφισμένους» με έντονο χρώμα σε καθορισμένα σημεία κάποιους αριθμούς (1,2,3,4,5,….) που θα έχουν κάποια στίγματα ,συντεταγμένες (π.χ Νούμερο 1…… Ν 38.08.906 Ε 023.16.213)(Απαραίτητο οπότε το GPS) , αυτά τα νούμερα θα έχουν μια «ακολουθία» στην διαδρομή μας ….θα είναι δηλαδή waypoints a-la Dakar.
Δηλαδή , αν βρούμε το νούμερο 1 και μετά το νούμερο 3 , σίγουρα έχουμε χάσει στην πορεία μας το νούμερο 2 ……..
Η απόδειξη ότι έχουμε περάσει από τα «στίγματα» μας , θα είναι μια φωτογραφία με τον αριθμό και ένα άτομο (το ίδιο σε όλες τις φωτογραφίες ) από την ομάδα μας .(αυτό για να μην γίνει καμιά «ανταλλαγή αρχείων» ……(απαραίτητη οπότε η ψηφιακή φωτογραφική μηχανή !!).
Στον τερματισμό, θα τσεκαριστεί η ακολουθία των αριθμών από τις φωτογραφίες και θα παίρνετε τους αντίστοιχους πόντους (χαμένα αρχεία και θαμπές εικόνες που δεν θα φαίνετε καθαρά το νούμερο , δεν θα βαθμολογούνται)
Κάθε στίγμα που θα βρούμε θα έχει
+1 βαθμό…..ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50-60 ΣΤΙΓΜΑΤΑ (ίσως και περισσότερα)..
Τα σημεία μπορείτε να τα βρείτε από ποιον δρόμο θέλετε ………(δεν θα είναι τόσο εύκολο !!)
Ορισμένα σημεία μπορεί να είναι και τελείως εκτός δρόμου (στην extreme σίγουρα !!!)
Και για να περιορίσουμε και την ταχύτητα μας (θα είναι μια Μ.Ω.Τ 20 χλμ/ώρα) , για δική μας ασφάλεια , θα θέσουμε «πόρτες υποχρεωτικής διέλευσης» (δανεισμένο από ιστιοπλοϊκούς αγώνες ) πάλι με συντεταγμένες !!
Δηλαδή πάνω στο χαρτί σας θα γράφει «ΠΥΔ» Ν 38.05.470 Ε 023.15.183 !! Εκεί θα πρέπει να είσαστε υποχρεωτικά μετά από κάποια ώρα που θα αναγράφετε …..(και θα φωτογραφίζετε και αυτό το σημείο )
Πχ. ΠΥΔ 1 Ν 38.05.470 Ε 023.15.183 1 ΩΡΑ …. Δηλαδή αν έχουμε ξεκινήσει στις 10:35 θα πρέπει να είμαστε εκεί στις 11:35 (το σημείο θα είναι περίπου 20 χλμ από την εκκίνηση ) …….αν είμαστε νωρίτερα , ο υπεύθυνος εκεί , ΔΕΝ θα μας αφήσει να περάσουμε πριν τις 11:35 …..(ώρα για ξεκούραση και πικ-νικ ) ,οπότε και να «τρέχουμε» δεν θα μας βοηθήσει σε τίποτα !!!
Αν έχουμε φτάσει στην ώρα μας (δηλαδή 11:35 ) θα παίρνουμε
+2 Βαθμούς ΑΝ όμως ,είμαστε εκεί στις 11:45 και μετά (θα δίνονται 10 λεπτά χάρισμα !!) θα δίνεται
-1 βαθμός ποινής για κάθε εξτρά πεντάλεπτο !! Π.χ 11:46 με 11:50
-1 βαθμός , 11:51 με 11:55
-2 βαθμοί κ.τ.λ
Και αυτό γίνεται για να υπάρχει μια φυσιολογική ροη στο παιχνίδι και για να μην τρέχουμε ( σημαντικό να το καταλάβουμε όλοι αυτό , γιατί το παιχνίδι δεν στηρίζετε στην ταχύτητα , αλλά στην αίσθηση προσανατολισμού ……) και έτσι και αλλιώς πάμε όλοι να διασκεδάσουμε και όχι να συναγωνιστούμε(με την κακή έννοια !!)
Υπάρχει η σκέψη να γίνουν και κάποιες δοκιμασίες μέσα στην διαδρομή …….πάλι με κάποιου είδους βαθμολόγηση που θα ανακοινωθεί σύντομα και θα αφορά τις προσπάθειες κάθε ομάδας να περάσει από τις «δοκιμασίες»
Οι δοκιμασίες σε καμία περίπτωση δεν θα είναι υποχρεωτικές και σίγουρα δεν θα έχουν την έννοια της «επικίνδυνης» αποστολής ….. θα είναι δοκιμασίες ακρίβειας , τεχνικής ,εμπειρίας στην τετρακινηση ……. Και θα είναι και τα σημεία «θέασης » από τους ενδιαφερόμενους θεατές του παιχνιδιού ……
Π.χ «σημείο δοκιμασίας» Ν 38.03.853 Ε 023.12.351
Σε περίπτωση ισοβαθμίας μεταξύ των ομάδων θα υπάρχουν τα εξής κριτήρια
1) ΠΟΣΑ ΣΗΜΕΙΑ ΒΡΗΚΕ Η ΟΜΑΔΑ (όποιος βρήκε τα περισσότερα κερδίζει)
Αν υπάρχει και πάλι ισοβαθμία ….
2) ΟΙ ΠΟΙΝΕΣ ΣΤΙΣ «ΠΟΡΤΕΣ» (όποιος έχει τις λιγότερες κερδίζει)
Αν υπάρχει και πάλι ισοβαθμία …..
3) ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ
ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ(όποιος έχει την μεγαλύτερη βαθμολογία κερδίζει)
Αν υπάρχει και πάλι ισοβαθμία …..
4) ΚΕΡΜΑ (κορώνα-γράμματα)
ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΕ (EXTREME) Ή ΧΩΡΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ (ΝΟΡΜΑΛ) , ΜΕ Ή ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΙΚΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ …….ΥΓ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ …..