Αποστολέας Θέμα: απο G13 σε M13  (Αναγνώστηκε 8119 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος korios

  • Jimny
  • Μηνύματα: 25
Απ: απο G13 σε M13
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 21, 2011, 16:07 »
νομιζω  10/40

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: απο G13 σε M13
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 21, 2011, 16:10 »
τελικά δεν μας είπες.μαγιόνεζα έχει στο καπάκι?

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: απο G13 σε M13
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 21, 2011, 21:07 »
κοίτα αν τα μπουζί είναι λαδωμένα, μπας κ είναι μόνο τα τσιμουχάκια των βαλβίδων, αν κ τόσο λαδάκι μάλλον πιο μέσα είναι το θέμα... για μένα πάντως δεν είναι λόγος αλλαγής κινητήρα. ή το επισκευάζεις, ή το αφήνεις όπως είναι κ συμπληρώνεις (εγώ αυτό θα έκανα)

γενικά τσέκαρε τα πράγματα που έχουν πει κ τα παιδιά...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος korios

  • Jimny
  • Μηνύματα: 25
Απ: απο G13 σε M13
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 22, 2011, 12:58 »
τελικά δεν μας είπες.μαγιόνεζα έχει στο καπάκι?

αν εννοεις το καπακι απο κει που βαζεις λαδια οχι δεν εχει μαγιονεζα..

Αποσυνδεδεμένος korios

  • Jimny
  • Μηνύματα: 25
Απ: απο G13 σε M13
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 22, 2011, 13:01 »
απ οτι καταλαβα παιδια απο καποια φαντζα τα χανει, δεν νομιζω να καιει τοσο
ειδα λιγο απο κατω και πισω απ τον κινητηρα στο σασμαν πανω εχουν τρεξει λαδια. και οταν ειναι ζεστος ο κινητηρας μυριζει καμενο λαδι αν ανοιξω το καπο,
αλλα κατω δεν αφηνει , μαλλον δεν προλαβαινουν να τρεξουν γτ καιγονται πανω στον κινητηρα

Αποσυνδεδεμένος givrgos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
  • ΟΚ ΟΛΑ!
Απ: απο G13 σε M13
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 22, 2011, 13:36 »
ειναι τσιμουχες στροφαλου αν ειναι απο την μερια του σασμαν μπορεις να το τρεναρεις μεχρι την αλλαγη δισκοπλατου
αν ειναι απο την μπροστα μερια καλο ειναι να αλλαξεις και τα υπολυπα τρομπα νερου και ιμαντα
οι τσιμουχες suzuki εχουν  18ε η μια μην παρεις ιμιτασιον τρομπα νερου περιπου 80ε αλλα σε αυτα τα θεμετα δυστηχως ειναι η εργασια που τα ανεβαζει  και οχι τα ανταλλακτικα για αυτο επειδη θα το πληρωσεις ακριβα το λυσε δεσε καλο ειναι καποια πραγματα να αλλαζουν ολα μαζι
αλλα δυστηχως δεν στο λενε οποτε ξανατρεχεις σαν μ@λ@κ@ς και ξαναπληρωνεις και ξαναπληρωνεις
ola kala!

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: απο G13 σε M13
« Απάντηση #21 στις: Μάιος 22, 2011, 14:17 »
αν ήταν τσιμουχα στροφαλου δεν θά έπρεπε να είναι τα λαδια από κάτω από το σασμαν και όχι από πάνω που τα βλέπει ο φίλος?μήπως τρέχουν από κανένα καπάκι?

Αποσυνδεδεμένος jimny35

  • Jimny
  • Μηνύματα: 33
  • Φύλο: Άντρας
Απ: απο G13 σε M13
« Απάντηση #22 στις: Μάιος 23, 2011, 10:29 »
Εγω παντως εβαλα κολα στο καπακι του κινητηρα αντι για τσιμουχα και πλεον τα μπουζι μου ειναι καθαρα και δεν καπνειζει καθολου.Κοστος μηδενικο.Δεν ξερω μπορει να ειναι και τυχαιο αλλα θα ο καιρος θα δειξει.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: απο G13 σε M13
« Απάντηση #23 στις: Μάιος 23, 2011, 12:04 »
μάλλον εννοείς στο ψευτοκάπακο... κόλλα μεταξύ κεφαλής κ κορμού δεν νομίζω να αντέξει κ δεν πρόκειται να "κλείσει" τα κενά....
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος jimny35

  • Jimny
  • Μηνύματα: 33
  • Φύλο: Άντρας
Απ: απο G13 σε M13
« Απάντηση #24 στις: Μάιος 23, 2011, 13:56 »
μάλλον εννοείς στο ψευτοκάπακο... κόλλα μεταξύ κεφαλής κ κορμού δεν νομίζω να αντέξει κ δεν πρόκειται να "κλείσει" τα κενά....

Ο καιρος θα δειξει

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: απο G13 σε M13
« Απάντηση #25 στις: Μάιος 23, 2011, 14:13 »
έβαλες δηλ μόνο κόλλα μεταξύ κεφαλής κ κορμού χωρίς καθόλου μεταλλική φλάντζα? με τι ροπή έσφιξες κ με ποια σειρά (αυτά που αναφέρει το μανουαλ είναι για να πατήσει σωστά η μεταλλική φλάντζα κ να γίνει ένα σώμα με τον κορμό κ την κεφαλή)? κ δεν έχεις καν διαρροή?
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος jimny35

  • Jimny
  • Μηνύματα: 33
  • Φύλο: Άντρας
Απ: απο G13 σε M13
« Απάντηση #26 στις: Μάιος 24, 2011, 10:59 »
Στο ψευτοκαπακο εβαλα κολα.Το καπακι που βειδωνει η ταπα των λαδιων.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: απο G13 σε M13
« Απάντηση #27 στις: Μάιος 24, 2011, 11:35 »
Στο ψευτοκαπακο εβαλα κολα.Το καπακι που βειδωνει η ταπα των λαδιων.

εκεί οκ... φλαντζόκολλα θέλει κ είναι οκ....
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος heroicentaur

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 133
Απ: απο G13 σε M13
« Απάντηση #28 στις: Μάιος 24, 2011, 14:33 »
Ερωτηση αν ανοιξουμε την ταπα που βαζουμε τα λαδια και δουμε οτι εχει αρκετη καπνιλα (αφου το μοτερ ειναι ζεστο) λογικα ειναι θεμα απο τις τσιμουχες στις βαλβιδες?
]

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: απο G13 σε M13
« Απάντηση #29 στις: Μάιος 24, 2011, 14:43 »
νομίζω πως όχι... άλλωστε εκεί δίπλα φεύγουν κ οι αναθυμιάσεις του μοτέρ (δηλ από το λάδι) που ανακυκλώνονται στην εισαγωγή... αν τα μπουζί σου είναι λαδωμένα τότε έχεις διαρροή από τις βαλβίδες....
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems