Αποστολέας Θέμα: Evia Rally Raid 2011  (Αναγνώστηκε 4538 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Evia Rally Raid 2011
« στις: Ιούλιος 09, 2011, 00:03 »
Αποτελέσματα πρώτης μέρας

1   309   F.Koutsoubos   G.Labrinos   Suzuki Vitara   Z1      1:20:05
2   306   S.Dimitriadis   P.Kalfas   Suzuki Jimny   Z1      1:23:21
3   304   T.Trayanov   I.Marinov   Toyota LC   Z1      1:25:35
4   308   K.Stamatakis   C.Tsaligopoulos   Suzuki Jimny   Z1      1:31:00
5   305   A.Palaskas   P.Zachariou   Mitsubshi Pajero    Z1      1:31:38
6   310   X.Kirtsos   K.Anastasopoulos   Mitsubishi Pajero   Z1      2:39:00
   302   F.Voko   C.Watts   Pajero 3.2   Z1      DNF
   307   N.Mardas    K.Andreopoulos   Suzuki Jimny   Z1      DNF
   311   O.Solyom   M.Galbacs   HAWKIA2.0   Z1      DNF

Στην πρώτη μέρα, πρόλογο, δεν έτρεχαν η Ζ2 και η Ζ3.
Ο Κύρτσος εγκατέλειψε απο κιβώτιο ταχυτήτων την δεύτερη μπούκλα.
Ο Μαρδάς εγκατέλειψε απο πίσω πανάρ την πρώτη φορά.
Ο Solyom εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα την πρώτη φορά.

Φωτογραφίες


































Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Evia Rally Raid 2011
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 09, 2011, 17:13 »
Πρωτη ειδική Σάββατο

Trayanov και DOC καλύτερο χρόνο

Κουτσομπός με σπασμένο εμπρός ημιαξόνιο

Δημητριάδης ένα μικρό χάσιμο

Μαρδας και Solyom με μηχανικά, εγκατέλειψαν

Σταματάκης και Παλάσκας εγκατέλειψαν μετά από χάσιμο

Νταής, Mitsos και Φίλης στο χρόνο τους

Ζορνιστα: με διαφορά πρώτο ATV

Δυσκολη γενικά πλοηγηση

Σχολια αγωνιζομένων μετα την πρωτη ειδικη

Αθανασουλοπουλος: πολύ τεχνικη ειδικη, με δυσκολη πλοηγηση, μου αρεσε

Zornitsa: πολύ δυσκολη πλοηγηση

606 Doncho Canev: πολύ καλος ο δρομος για Buggy, ειμαι ευχαριστημενος που εφτασα πρωτος

Todor Christov: ειχε πολύ σκονη

Trayanov: μας ταλαιπωρησε πολύ ένα λαθος σε τουλιπα, αλλα ειμαστε μπροστα οποτε ΟΚ!

Κουτσουμπος: καλα, αλλα εχουμε σπασμενο ημιαξονιο και είναι ακομη μακρια η μερα

Δημητριαδης: πηγαιναμε μπροστα αλλα ο συνοδηγος γυρισε δυο σελιδες στο road book και πεσαμε πισω

Αγαπακης: ειχα ενα θεμα με το GPS και το traking, αλλα η διαδρομη ηταν εκπληκτικη

Νταης: ειχαμε ένα μπερδεμα με τη διαδρομη, αλλα το ξεπερασαμε. Εκπληκτικη διαδρομη.

Mitsos: μπερδευτηκαμε σε μια τουλιπα, στα μετρα, αλλα το ψιλιαστηκαμε και το βρηκαμε

Φιλης: σφιχτη η διαδρομη, χρειαζοταν καλη πλοηγηση.

Alexiev: όλα τέλεια!

Γεωργιαδης: Πολύ χάσιμο, δε μας εβγαινε το road book

Μπαλμπακακης: Πολύ σκόνη και ζεστη

Κραβαριτης: χαθήκαμε πολύ! Αλλά έτσι δε θα λένε ότι σαν τοπικοι ξεραμε το δρομο!

Χρόνοι Ειδικής

Α/Σ      TIME
101   Edvin Kasimati
102   D.Athanasoulopoulos   0:57:50
103   Kostas Vlahakis   1:05:15
104   Akis Katsivelas   1:16:09
105   Plamen Yotsov   1:01:07
107   Th. Deligiannidis   0:00:00
108   Alberto Carlini   1:17:08
109   P.Kiriakopoulou   1:26:10
110   K.Nikou   0:00:00
111   H.Kamaroulias   0:00:00
112   Jan Mares   0:00:00
134   J.Moravec   1:05:08
115   K.Xalaris   1:07:13
116   S.Kolarov   0:00:00
117   H.Fraunwaller   1:00:42
118   J.Siegel   0:58:02
119   G.Stergiopoulos   0:00:00
125   M.Mimikos   0:52:35
127   Ugo Filosa   1:12:53
128   P.Konstantinidis   0:00:00
129   K.Chatzimixalis   0:00:00
131   F.B.Fernardez   1:21:27
132   A.Agapakis
151   H.Mixalopoulos   1:27:20
152   John Kalogirou   1:01:36
153   Nikos Spanos   1:07:21
154   C.Horwath   1:14:22
155   G.Milias   0:00:00
156   Johanes Lukas   0:55:32
157   T.Holman   1:12:22
158   Lobl Gunter   0:00:00
159   P.Tziatzias
160   A.Sougianis   1:16:26
161   F.Kreidl   0:57:21
166   P.Tsarouhas   0:00:00
165   P.Tsoumanis   1:05:10
501   I.Arabatzakis   0:00:00
502   C.CBI Staboltzis   1:00:11
503   Petar Cenkov   1:03:05
504   Mladen Vachkov   1:01:59
505   I.Gianopoulos   1:20:01
506   N.Kagas   1:24:26
507   D.Tsomidis   0:00:00
508   P.Timoudas
550   Xara Xatzidoukaki   0:00:00
551   Todor Hristov   1:08:32
552   Zornica Todorova   0:55:51
553   D.Alatsatianos   0:00:00
554   Thanasis Kofinas   0:00:00
555   A.Patras   1:47:59
601   V.Liofagos   0:00:00
602   E.Anastasopoulos   0:00:00
603   S.Prasinos
604   E.Bagdasaryan   1:15:23
605   Canko Cankov   0:00:00
606   Doncho Canev   1:15:06
302   F.Voko   0:00:00
304   T.Trayanov   1:02:13
305   A.Palaskas   0:00:00
306   S.Dimitriadis   1:07:37
307   N.Mardas   0:00:00
308   K.Stamatakis   0:00:00
309   F.Koutsoubos   1:08:30
310   X.Kirtsos   0:00:00
311   O.Solyom   0:00:00
330    Mitsos   1:13:38
331   O.Alexiev   1:21:52
332   E.Liontos   0:00:00
333   M.Georgiadis   1:23:45
334   P.Rokanis   
337   K.Karagianis   0:00:00
338   M.Kastrinakis   0:00:00
339   V.Balbakakis   1:19:48
341   E.Bersis   0:00:00
342   Ntais   1:01:31
343   J.Karavaritis   1:24:21
346   D.Tzinieris   0:00:00
347   P.Filis   1:21:40
491   M.Rudin   0:00:00

 Φωτογραφίες απο την ειδική


Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Evia Rally Raid 2011
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 09, 2011, 19:31 »
STOP PRESS

O Κουτσουμπός είχε μία έξοδο στην απλη πριν την τελευταία ειδική και καθυστέρησε σημαντικά.

Ο Φίλης εγκατέλειψε απο μπάρα τιμονιού στη δεύτερη ειδική του Σαββάτου.

Στην κατάταξη στις μηχανές προηγείται ο Μιμίκος, με την Ζόρνιτσα δεύτερη και τον Αθανασουλόπουλο τρίτο.

Στην κατάταξη στα αυτοκίνητα προηγείται ο Trayanov με δεύτερο το Δημητριάδη.
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Evia Rally Raid 2011
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 09, 2011, 21:40 »
ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ 2ης ΜΕΡΑΣ

Ugo Filosa (No 127): αρκετά για σήμερα! Δύσκολος ο χρόνος στην απλή, ιδίως αν χρειαζόσουν ανεφοδιασμό.

J.Siegel (Νο 118): Πάρα πολλές ώρες πάνω στη μηχανή. Πολύ ζέστη. Αλλά το ευχαριστηθήκαμε.

Καλογήρου Γ. (Νο 152): Ψιλοψόφησα!

Ροκάνης (Νο 334): Δεν αντέξαμε την κούραση και εγκαταλείψαμε. Θα συνεχίσουμε αύριο.

Chris – CBi (No 502): Όλα καλά!

T. Christov (No 551): Σκ…α! Είχα λάστιχο, έσπασε η ζάντα και εγκατέλειψα στην τρίτη ειδική. Πολύ κούραση!

Zornica Todorova (Νο 552): Είχα έξοδο στην ss3. Το γουρούνι έφυγε και το κυνηγούσα! Μετά άρχισα να πηγαίνω σαν τρελή! Η δεύτερη απλή ήταν πολύ δύσκολη. Είχαν χαραχθεί πολλοί καινούριοι δρόμοι…

Trayanov (No 304): πολύ σκληρός ο δρόμος. Μου θύμισε τα Βουλγάρικα Trophy Raids! Θα ήθελα λίγο να μπορούσαμε να κινηθούμε λίγο πιο γρήγορα.

M.Mιμίκος (Νο 125): Δεν έβαλε καύσιμα πριν την ss3 και καθυστέρησε 15 λεπτά να ανεφοδιαστεί.

ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ

Jan Mares (112): Εγκατέλειψε από έξοδο.

Σταματάκης (308): Εγκατάλειψη στην πρώτη ειδική από ανάρτηση κλπ.

Λιόντος (332): τούμπαραν και εγκατέλειψαν στην πρώτη ειδική.

Καραγιάννης (337): χάθηκαν στην πρώτη ειδική και εγκατέλειψαν. Ξεκινούν αύριο.

Κουτσουμπός (309): έξοδος στην δεύτερη απλή και εγκατέλειψαν. Ξεκινούν αύριο.

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Evia Rally Raid 2011
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 09, 2011, 22:34 »
Δημητριάδης (Νο 306): πολύ σκληρό και κουραστικό. Αλλά ωραίο. Δεν μπαίνει η τετρακίνησή μας μετά την τελευταία ειδική

Κουτσουμπός (Νο 309): Καλά… αν εξαιρέσεις όλα τα υπόλοιπα!

Νταής (Νο 342): Μια χαρά. Όλα καλά… και στον αγώνα και σε εμάς!

Κάγκας (Νο 506): Έμεινε από μπαταρία.

Λιόντος (Νο 332): θα ξεκινήσουμε αύριο, παρόλη την τούμπα, χωρίς παρμπρίζ με κράνη motocross!

Mitsos (No 330): Highlander ο αγώνας. Ένας θα μείνει. Κάτι νεροφαγώματα ήταν… τάφροι! Σε έναν στραβώσαμε το τιμόνι. Σε ένα βράχο το ισιώσαμε…
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Evia Rally Raid 2011
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 10, 2011, 00:17 »
ΧΡΟΝΟΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ

ATV GPS
1   502   C.CBI Staboltzis      CanAm 800   ATV   GPS   7:32:12
2   606   Doncho Canev   K.Kolev   Polaris 800   UTV   GPS   7:47:50
3   505   I.Gianopoulos      CanAm800   ATV   GPS   8:16:04
4   506   N.Kagas      Yamaha660   ATV   GPS   10:44:13
5   132   A.Agapakis      KTM530EXC   M2   GPS   13:15:04
6   508   P.Timoudas      RenegadeXXC   ATV   GPS   13:46:23
7   507   D.Tsomidis      RenegadeXXC   ATV   GPS   18:11:57
8   501   I.Arabatzakis      Can Am 800    ATV   GPS   20:04:20

MOTO
1   127   Ugo Filosa      HUSQVARNA511   M2      6:36:48
2   102   D.Athanasoulopoulos      KTM250EXCF   M1      6:37:13
3   118   J.Siegel      WRF450   M1      7:15:52
4   552   Zornica Todorova      KTM525   QUAD      7:16:17
5   504   Mladen Vachkov      CanAm800   ATV      7:21:01
6   105   Plamen Yotsov      KTM530   M2      7:21:49
7   156   Johanes Lukas      KTM950SE   M3      7:25:43
8   125   M.Mimikos      KTM505RR   M2      7:26:37
9   161   F.Kreidl      KTM690RR   M3      7:30:01
10   152   John Kalogirou      BMW650X RR   M3      7:30:53
11   503   Petar Cenkov      CanAm800   ATV      7:35:19
12   165   P.Tsoumanis      KTM640   M3      7:39:00
13   131   F.B.Fernardez      Sherco5.1   M2      8:07:51
14   103   Kostas Vlahakis      KTM400   M1      8:21:47
15   134   J.Moravec      Yamaha450WRF   M1      8:32:07
16   551   Todor Hristov      TRX700   QUAD      8:50:54
17   117   H.Fraunwaller      TE449   M1      8:57:44
18   153   Nikos Spanos      KTM990R   M3      9:12:13
19   115   K.Xalaris      FE450Husaberg   M1      9:14:48
20   154   C.Horwath      KTM690RR   M3      10:00:00
21   109   P.Kiriakopoulou      Husaberg390FE   M1      10:20:09
22   151   H.Mixalopoulos      KTM640Adv   M3      10:29:36
23   160   A.Sougianis      DR800   M3      10:57:08
24   108   Alberto Carlini      BETA450RR   M1      11:22:30
25   104   Akis Katsivelas      HUSABERG390   M1      11:46:03
26   555   A.Patras      Yamaha700   QUAD      12:23:01
27   157   T.Holman      G650X   M3      12:51:34
28   159   P.Tziatzias      KTM640   M3      14:54:24
29   101   Edvin Kasimati      YAMAHA WR400   M1      15:38:49
30   119   G.Stergiopoulos      GG EC250   M1      16:24:24
31   129   K.Chatzimixalis      Husaberg570   M2      16:30:05
32   112   Jan Mares      Yamaha450WRF   M1      18:53:45
33   111   H.Kamaroulias      Yamaha250WRF   M1      19:03:03
34   158   Lobl Gunter      KTM950SE   M3      20:29:41
35   107   Th. Deligiannidis      KTM250EXC   M1      21:21:22
36   166   P.Tsarouhas      BMW650RR   M3      21:30:00
37   553   D.Alatsatianos      KFX700   QUAD      21:30:00
38   110   K.Nikou      KTM400LC   M1      22:30:00
39   116   S.Kolarov      FE450Husaberg   M1      22:30:00
40   128   P.Konstantinidis      KTM525   M2      22:30:00
41   155   G.Milias      KTM640   M3      22:30:00
42   550   Xara Xatzidoukaki      AEON320   QUAD      22:30:00
43   554   Thanasis Kofinas      KFX700   QUAD      22:30:00

BUGGIES
1   604   E.Bagdasaryan      Polaris 800   UTV      9:13:11
2   603   S.Prasinos      Joyner650   UTV      14:14:37
3   602   E.Anastasopoulos      DazonArizona1000   UTV      21:30:00
4   605   Canko Cankov      Polaris 800   UTV      21:30:00
5   601   V.Liofagos      Buyang1000   UTV      22:30:00

CARS Ζ1
1   304   T.Trayanov   I.Marinov   Toyota LC   Z1      7:10:51
2   306   S.Dimitriadis   P.Kalfas   Suzuki Jimny   Z1      7:28:03
3   309   F.Koutsoubos   G.Labrinos   Suzuki Vitara   Z1      9:57:12
4   308   K.Stamatakis   C.Tsaligopoulos   Suzuki Jimny   Z1      19:01:00
5   305   A.Palaskas   P.Zachariou   Mitsubshi Pajero    Z1      19:01:38
6   310   X.Kirtsos   K.Anastasopoulos   Mitsubishi Pajero   Z1      21:09:00
7   311   O.Solyom   M.Galbacs   HAWKIA2.0   Z1      21:30:00
8   307   N.Mardas    K.Andreopoulos   Suzuki Jimny   Z1      21:49:20
9   302   F.Voko   C.Watts   Pajero 3.2   Z1      22:30:00

CARS Ζ2
1   342   Ntais   I.Papanikolaou   Wrangler 4.0   Z2      3:52:23
2   330    Mitsos    D.Tsadilas    FEROZA   Z2      4:32:26
3   331   O.Alexiev   E.Atanasov   Toyota Hilux   Z2      4:51:00
4   339   V.Balbakakis   S.Theodosiadis   Daihatsu Terios   Z2      4:51:13
5   343   J.Karavaritis   J.Theodorou   Wrangler2.5   Z2      4:52:30
6   333   M.Georgiadis   I.Maltabes   Mitsubishi Pajero   Z2      5:06:52
7   347   P.Filis   S.Giannakos   Cherokee4.0   Z2      6:23:12
8   334   P.Rokanis   L.Rokanis   KIA Sportage   Z2      8:05:35
9   332   E.Liontos   M.Dimitriou   Cherokee4.0   Z2      13:00:00
10   337   K.Karagianis   P.Nanos   LR Freelander1.8   Z2      13:00:00
11   338   M.Kastrinakis   M.Petousis   Suzuki Jimny   Z2      13:00:00
12   341   E.Bersis   A.Xiros   Cherokee   Z2      13:00:00
13   346   D.Tzinieris   E.Nicolaou   Samurai   Z2      13:00:00
1   491   M.Rudin   S.Gazetas   MazdaB2.5TD   Z3      13:00:00
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Evia Rally Raid 2011
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 10, 2011, 12:49 »
STOP PRESS

Μετά από ένα διπλό χάσιμο του Filosa (Νο 127), που τερμάτισε πρώτος χθες, ο Αθανασουλόπουλος (Νο 102)πέρασε εμπρός σε χρόνο. Τερμάτισε πριν από λίγο και είναι ο πιθανότερος νικητής, αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά.

Ο Νίκος Σπανός (Νο 152) είχε ένα ατύχημα και εγκατέλειψε.

Πριν λίγο εκκίνησαν και τα αυτοκίνητα φια το τελευταίο σκέλος του αγώνα
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Evia Rally Raid 2011
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 10, 2011, 15:44 »
STOP PRESS

Τα πρώτα αυτοκίνητα τερμάτισαν την τελευταία ειδική του αγώνα και μάλλον δεν έχουμε αλλαγές στην κατάταξη της κορυφής. O Δημητριάδης έλεγχε τον Trayanov, αλλά μάλλον δε μπόρεσε να μαζέψει τη διαφορά.

Η Mitsos χάθηκε στη μέση της ειδικής και μάλλον κινδυνεύει να χάσει τη 2η θέση της Ζ2 από τον Alexiev.
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Evia Rally Raid 2011
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 10, 2011, 17:14 »
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΚΥΡΙΑΚΗ -ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ

Trayanov (Νο 304): ο δρόμος ήταν καλύτερος σήμερα, αλλά είχαμε πρόβλημα με το road book.

Μπαλμπακάκης (Νο 339): όλα καλά… Φέραμε το Terios πίσω!

Κραβαρίτης (Νο 343)ς: όμορφα και σήμερα, αλλά θέλαμε περισσότερα χιλιόμετρα διαδρομής.

Λιόντος (Νο 332): ήταν κωμωδία η προσπάθεια να συνεννοηθούμε με τα full face και το θόρυβο! Αλλά τα καταφέραμε…

Σταματάκης (Νο 308): είχαμε πολλές ζημιές. Δε μας πήγε καθόλου ο αγώνας.

Κωνσταντινίδης (Νο 128) & Μιλιας (155): χαθήκαμε στην τουλίπα 51 και…
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Evia Rally Raid 2011
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 10, 2011, 21:50 »
Αποτελέσματα

Μοτο
Αθανασουλόπουλος
Filosa
Zornica

Ζ1
Trayanov
Δημητριάδης
Κουτσουμπός
Σταματάκης

Ζ2
Νταής
Μπαλμπακάκης
Κραβαρίτης
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Evia Rally Raid 2011
« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 12, 2011, 13:17 »
Τελικά αποτελέσματα, Επίσημα

Link
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Evia Rally Raid 2011
« Απάντηση #11 στις: Ιούλιος 15, 2011, 11:58 »
Η καλύτερη φωτό του αγώνα!!!

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Evia Rally Raid 2011
« Απάντηση #12 στις: Αύγουστος 02, 2011, 18:50 »
Evia Rally: Hungarian Sólyom Team - "We say thanks to our Greek friends".




Παράθεση από: Hungarian Sólyom Team
Teamreport Sólyom Team - Thursday: The Hungarian Sólyom Team reached the island of Evia in Greece to start at the "Evia Rally Raid" Thursday morning after a 28 hours long journey.

The service park of the rally was set up on the sea shore promenade of Edipsos and in one nearby street. After setting up their service area, due to the excellent organisation, Sólyom Team completed the thorough administrative and technical checks quickly and smoothly.

Friday: At the 4 x 29 kilometers prologue it turned out that the "HawKia", that was built for Central European races, doesn’t really like the 45 degree Mediterranean climate. It was not only the cooling water that boiled but also the petrol got overheated in the fuel tank.

To avoid this problem, in the evening the mechanics made some quick changes on the cooling system. The day ended sooner than planned as the originally planned night specials were cancelled by the organiser for safety reasons at the request of the fire service and the police.

Saturday: On Saturday the crews had to cover 400 kilometres. The engine was overheating continuously despite the changes made the night before. On the longest, 105 km special the crew Sólyom/Galbács turned back into their own dust in a narrow U-turn on a hill. As they couldn’t see anything, they fell in a ravine from where they were able to escape only with help. Neither the crew, nor the car suffered any damages, so they were able to continue on Sunday.

Due to the overheating of the engine some more changes were needed, so the mechanics moved the cooling system from the rear part of the car to the front and they made some openings on the front parts of the bodywork of the car.

Sunday: Saturday was very long and tiring for all crews. By Sunday the weather became even hotter and the wind stopped completely that made circumstances even more difficult so the organiser decided the shorten the course of the day to 140 kms.

This time the cooling system of the HawKia worked perfectly, the route that was quite complicated was coloured by pleasant overtakings. At the prizegiving at the end of the day, the crew Sólyom/Galbács was awarded fifth place in their category.

Olivér Sólyom: "In Evia we experienced the real cross-country rally as in the mountains of Greece there were no uneventful moments. In the mountain passages we had to avoid everything from rocks to goats and the alternation of forest roads and steep slopes with ravines required utmost concentration. Finally we didn’t drive around plough-lands where only engine power counts.

Organisation was faultless and the crew were helped in all possible ways. We say thanks to our Greek friends that they presented us with the experience of Evia Rally Raid! And above all, thanks to our mechanics Zoltán Pék and Csaba Bélteky who fought at full throttle for us to reach the finish line."

Mátyás Galbács: "At first sight I found the marks in the roadbook a bit strange but it turned out right in the first special that they depict the reality perfectly. The only question was what to expect between two marks, we had to drive with this kept in mind.

We completed complicated navigational specials, we had to concentrate constantly. This was the best rally for me ever, and not only because of the seaside or the mountain tracks but also because of the attitude of the organisers and the kindness of local people."


 
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4