Αν, λέω αν, υποθέσουμε ότι θέλω να δώσω το Jimny, γιατί, (υποθετικά πάντα
) α) είναι το κύριο αυτοκίνητό μου και κάνω κάθε μέρα 35 χιλιόμετρα για τη δουλειά οπότε τα 10,2 λίτρα κατανάλωση μου πέφτουν πολλά, β) δεν έχω την πολυτέλεια να το σκίζω όσο θα ήθελα εκτός γιατί δε με παίρνει να μείνω χωρίς αμάξι, γ) δε μπορώ να κουβαλάω το σκύλο μου εύκολα γιατί αφενός θέλω ράμπα για το βάλε-βγάλε (είναι 55-56 κιλά γαϊδούρι και το jimny είναι αρκετά ψηλό για να πηδήξει) και αφετέρου δε μπορώ να πάρω μαζί μου δεύτερο άτομο γιατί μου κλείνει όλο το αυτοκίνητο σχεδόν, δ) έρχετια καλοκαίρι και ούτως ή άλλως το off-road τελειώνει σχεδόν για εμένα μέχρι τον Οκτώβρη και τέλος ε) έχω αρκετούς τετρακίνητους φίλους οπότε θα μπορώ να έρχομαι συνοδηγός για όσο διάστημα χρειαστεί (ελπίζω να διορθωθούν στο μέλλον τα πράγματα και να ξαναπάρω φυσικά τετρακίνητο), πόσο θα μπορούσα να το δώσω, δεδομένου ότι ως γνωστόν είναι ειδική περίπτωση - δεν έχει πίσω καθίσματα (υπάρχουν αλλά για να μπουν θέλει καινούργιοις πείρους γιατί τους έκοψα), τα πλαστικά του χώρου αποσκευών τα έχει "περιποιηθεί" λίγο ο "μικρός", έχει 169,000 χιλιόμετρα (έχει γίνει επισκευή στο πάνω μέρος του κινητήρα λόγω σπασμένης βαλβίδας πάντως πριν από μερικούς μήνες και είναι τζάμι), έχει τα χτυπηματάκια του και τις σκουριές του από κάτω (όχι σάπια), είναι ταλαιπωρημένο το χρώμα - ΑΛΛΑ είναι σε άριστη μηχανική και περιφερειακή (αναρτήσεις, διαφορικά, σασμάν, σαλόνι κλπ) κατάσταση και έχει πάρα πολλά έξτρα ??
Γράφω όσα θυμάμαι ότι έχω αλλάξει στο αυτοκίνητοι αυτή τη στιγμή:
- Κομμένος μπροστινός προφυλακτήρας για μεγάλη γωνία προσέγγισης
- Εργάτης T-Max 6500 lbs
- Μπροστινοί ενισχυμένοι γάτζοι της T-Max
- Αλουμινένια ποδιά προστασίας μπροστά by jini
- Αποσπώμενη ζαμφόρ με πείρο
- Μπαταρία Maxxima Exide 900DC
- Φίλτρο αέρα K&N
- Αναπνοές διαφορικών εμπρός-πίσω
- Σωληνάκια αεροπορικού τύπου (μακρύτερα) μπροστά-πίσω
- Λάμπες Osram
blue (δεν μπλεδίζουν και έχουν καλύτερη απόδοση από τις μαμίσιες)
- Ρυθμιζόμες πανάρ εμπρός-πίσω (jimnybits.co.uk)
- Μπράτσα μπροστινά DGTunning (τα ενισχυμένα)
- Πίσω επάνω "ημιμεταλλικά" σινεμπλόκ της APIO με 13 μοίρες flex
- Αμορτισέρ τιμονιού αζώτου της Fox
- Αμορτισέρ αζώτου της Fox (emulsion) μπροστά-πίσω πλήρως ρυθμιζόμενα και επισκευάσιμα, δεν τα πετάς ποτέ
- Ελατήρια +10 cm της Top-R, τα μπροστινά για εργάτη
- Ποδιά transfer του Ξανθού
- Πίσω air locker του Μιχάλη (amorgianos)
- Λάστιχα Malatesta kobra Trac NT 205/70-R15 στις μαμίσιες ζάντες
- Δεύτερη τετράδα ζαντολάστιχα (μαμίσιες ζάντες με Malatesta Kaiman 195R15)
- Αποστάτες τροχών 1" της H&R
- Ενισχυμένες δέστρες πίσω (κολλημένες πάνω σε κοιλοδοκό)
- Προστατευτικές βάσεις μπράτσων μπροστά-πίσω by Jini
- Πίσω κώνοι ανάρτησης από τεφλόν για να μη ξεκουμπώνουν τα ελατήρια
- Αντιηλιακές μεμβράνες LLumar (εκτός από παρμπρίζ)
- Επένδυση τιμονιού με δερματίνη (ραφτό)
- Καινούργια εμπρός καθίσματα από το VVT
- Δισκόπλακες Brembo
- Τακάκια όχι μαμίσια (δε θυμάμαι τώρα τη μάρκα, πάντως τα φρένα είναι τέλεια)
Να σημειώσω ότι ακόμα δεν το έχω πάρει απόφαση (δεν είναι καθόλου εύκολο για μένα), απλά κάνω μία έρευνα αγοράς να δω τι παίζει και σε τι τιμή μπορώ να το δώσω αν και εφόσον το αποφασίσω τελικά...
Το αυτοκίνητο είναι μεν στημένο για μεικτή χρήση (on-off) αλλά με σαφώς περισσότερο εκτός δρόμου προσανατολισμό.
Φυσικά είναι προφανές ότι απευθύνεται σε "ειδικό" και "ψαγμένο" κοινό...
Τιμή δεν έχω σκεφτεί ακόμα γιατί πραγματικά δεν ξέρω, αν και όταν υπάρξει κανένας ενδιαφερόμενος το συζητάμε...
ΥΓ. Μη βαράτε όλοι μαζί, ένας-ένας...