Αποστολέας Θέμα: Σασμαν.  (Αναγνώστηκε 12756 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΣΤΑΥΡΟΣ

  • Jimny
  • Μηνύματα: 167
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Σασμαν.
« Απάντηση #30 στις: Μάιος 10, 2011, 00:43 »
εσύ έκανες τίποτα βάρβαρα λασπόλουτρα αυτά τα 7000 ΚΜ? το είδες ότι ήταν λασπωμένο?
Μπα οχι κατι ιδιαιτερο.
3-4 φορες μονο στην παιδικη χαρα ειχα παει μονο μεσα σε αυτα τα 7.000χλμ και οταν γυρναγα σπιτι την αλλη μερα καλο πλυσιμο απο κατω με το πιεστικο αλλιως σε πλυντηριο για να γινει καλυτερη δουλεια.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Σασμαν.
« Απάντηση #31 στις: Μάιος 10, 2011, 00:51 »
εγώ ξαναλέω. αν ήταν τόσο εύκολο να πάρει λάσπες, οι υπόλοιποι δεν θα προλάβαιναν να αλλάζουν... γνώμη μου!
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: Σασμαν.
« Απάντηση #32 στις: Μάιος 10, 2011, 07:27 »
τα μπανια και η συχνοτητα ειναι κατι σχετικο για το καθενα μας.
προσωπικα δεν ειναι λιγες οι φορες που ειχα κατσει σε παχια λασπη για τοση ωρα ωστε να μου μπει η λασπη μεσα στην καμπινα.
βολτες εγω πηγαινα αν οχι 2 σιγουρα 1 την εβδομαδα.
στην τελικη ας κανει οποιος θελει ενα πειραμα.
μπορει να βαλει το λαστιχο και αν βγει βρωμικο...

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Σασμαν.
« Απάντηση #33 στις: Μάιος 10, 2011, 12:32 »
τα μπανια και η συχνοτητα ειναι κατι σχετικο για το καθενα μας.
προσωπικα δεν ειναι λιγες οι φορες που ειχα κατσει σε παχια λασπη για τοση ωρα ωστε να μου μπει η λασπη μεσα στην καμπινα.
βολτες εγω πηγαινα αν οχι 2 σιγουρα 1 την εβδομαδα.
στην τελικη ας κανει οποιος θελει ενα πειραμα.
μπορει να βαλει το λαστιχο και αν βγει βρωμικο...

φίλε extractor δεν είναι ότι διαφωνώ με αυτά που λες. αλλά ο μάστορας του Σταύρου από τη αρχή δεν μου έχει "κάτσει" καλά από τα λεγόμενά του (όπως τα μεταφέρει ο ίδιος Σταύρος), γι αυτό κ οι πολλές ερωτήσεις μου κ ο αντίλογος ως προς αυτά που λες...  για την συγκεκριμένη περίπτωση δεν πείθομαι ότι έγινε λόγω λάσπης... πες με περίεργο αλλά από την αρχή ο άλλος έχει φαγωθεί να κατεβάσει το σασμάν χωρίς να βεβαιωθεί ότι είναι αυτό... δεν είπε ας κατεβάσουμε πρώτα μόνο δίσκο-πλατό κ βλέπουμε, ή ας δούμε πρώτα πως θα βγουν οι βαλβολίνες κ βλέπουμε... με πιάνεις???? (εκτός αν με το "σασμάν" που λέει ο Σταύρος δεν εννοεί κυριολεκτικά το σασμάν, Σταύρο συγνώμη δεν έχω σκοπό να σε θίξω αλλά δεν γνωρίζω σε τι επίπεδο είναι οι γνώσεις σου στα μηχανολογικά)

κατά τα άλλα, extractor είμαι σίγουρος ότι έχεις κάνει άπειρα παραπάνω λασπόλουτρα από μένα κ το σύστημα που προτείνεις είναι δοκιμασμένο... εξέφρασα την αμφιβολία μου,μου απαντήθηκε , πείστηκα.... για την συγκεκριμένη περίπτωση όμως εγώ δεν έχω πειστεί (κ ποιος είσαι εσύ ρε μεγάλε που πρέπει να σε πείσουμε? Σωστό κ αυτό !  lol lol lol)
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: Σασμαν.
« Απάντηση #34 στις: Μάιος 10, 2011, 19:34 »
φιλε μου δεν προσπαθω να σε πεισω.μια πατεντα που ειχα δοκιμασει ανεφερα και απο κει και μετα ο καθεις οτι καταλαβαινει.
δεν το μπλεκω τοσο με την υποθεση.
παιζει παντα και η αστοχια υλικου ή η μη αλλαγη του ρουλεμαν και ας ειναι μεσα στην συσκευασια.
στην δικη μου περιπτωση σε ενα hyundai που ειχα και το διαπυστωσα,η δικαιολογια ηταν οτι το...ξεχασε...

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Σασμαν.
« Απάντηση #35 στις: Μάιος 10, 2011, 20:20 »
φιλε μου δεν προσπαθω να σε πεισω.μια πατεντα που ειχα δοκιμασει ανεφερα και απο κει και μετα ο καθεις οτι καταλαβαινει.
δεν το μπλεκω τοσο με την υποθεση.
παιζει παντα και η αστοχια υλικου ή η μη αλλαγη του ρουλεμαν και ας ειναι μεσα στην συσκευασια.
στην δικη μου περιπτωση σε ενα hyundai που ειχα και το διαπυστωσα,η δικαιολογια ηταν οτι το...ξεχασε...

ακριβώς το ίδιο λέμε... η πρακτική σου, εφόσον είναι κ δοκιμασμένη, πολύ καλή....

η συγκεκριμένη περίπτωση μου θυμίζει το hyundai σου  ;)
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems