Αποστολέας Θέμα: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης  (Αναγνώστηκε 12546 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 21, 2011, 16:09 »
Δυστυχως είμαι μακρυα... Ηγουμενιτσα... Εχω το manual του jimny αλλα όχι του ignis. Βρηκα και απο το ιγκνις ενα σχεδιαγραμμα το οποίο δειχνει οτι όλα είναι ίδια. Αν δεν βρω καλο ηλεκτρολογο δεν βλεπω να βγαζω ακρη...

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #16 στις: Ιούλιος 21, 2011, 16:12 »
Απο την αλλη καπου είχα δει οτι η σουζουκι και καθε μαρκα, καθε φυσα την ονομαζει καπως, πχ Ρ17. Αυτη με αυτο το κωδικο σε όποιο αμαξι και να την βρεις ισχυει η ιδια συνδεσμολογια. Απο την άλλη όλα αυτα μπορει να είναι μπουρδες.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #17 στις: Ιούλιος 21, 2011, 19:46 »
Όταν δεν υπάρχει καλό manual ή όταν δεν ξέρουμε να διαβάζουμε ηλεκτρολογικό manual (βάζω κ τον εαυτό μου μέσα) υπάρχει ο παλιός παραδοσιακός τρόπος... Από την μια άκρη του καλωδίου στην άλλη γεφυρώνουμε 12v λαμπάκι... κ βλέπουμε ποιο καλώδιο είναι ποιο... μπελαλίδικο μεν, σίγουρο δε...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος blacklimit

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 597
  • Φύλο: Άντρας
  • ORESTIADA EVROS
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #18 στις: Ιούλιος 22, 2011, 15:28 »
Δεν βρίσκω λόγο να ξηλώσει όλη την ηλεκτρική εγκατάσταση... Να βρει ποιο καλώδιο είναι ποιο (workshop manual) κ να κάνει τις απαραίτητες γεφυρώσεις...
σωστα τα λες οπως και εγω πριν το κανω ετσι το σκεφτομουν αλλα ελα που π.χ. το λαμπακι απο το καλοριφερ συνδεετε και με τη δεξια την ψειρα και στο vitara ειχε απεθευειας καλωδια για την ψειρες και αλλο για το φωτακι του καλοριφερ και βαζω το ποιο απλο....
drink on bed!!!

drive on road!!!

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #19 στις: Ιούλιος 23, 2011, 02:44 »
Έχει να κάνει το φωτάκι του καλοριφέρ με τον εγκέφαλο του vitara? Εφόσον αυτό που αλλάζεις είναι η πλεξούδα της μηχανής με τον εγκέφαλο, τα μόνα που εμπλέκονται από το ταμπλό είναι το στροφόμετρο κ το ταχύμετρο, με το δεύτερο να παίζει αν περνάει μέσω εγκεφάλου, κ τέλος η τετρακίνηση που έχει δικό της εγκεφαλάκι...

Έτσι όπως μου τα λες, εσύ είχες στα χέρια σου ΚΑΙ την πλεξούδα του μοτέρ vitara ΚΑΙ την πλεξούδα από το ταμπλό Vitara κ δεν καταφέρατε να τις ξεχωρίσετε... Αυτή είναι η δική μου κατανόηση για τα ηλεκτρολογικά βασισμένη στην δική μου μετατροπή...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος blacklimit

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 597
  • Φύλο: Άντρας
  • ORESTIADA EVROS
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #20 στις: Ιούλιος 23, 2011, 16:16 »
οχι δεν εχει να κανει και δεν ειπα κατι τετοιο
μιλαμε για αλλο αμαξι ??? ποιο εγκεφαλακι τετρακινησης ??? ???

εκτος και αν αναφερεσε στο vvt που δεν νομιζω να εχει εγκεφαλακι

αλλα θα συνεχισω να διαφωνω γιατι μαλλον δεν τα ξερεις πολυ καλα τα πραγματα οχι ομως γιατι εχω κατι μαζι σου η με καποιον αλλο απλα ειπαμε να βοηθησουμε και οχι να μπερδεψουμε τον φιλο

η πλεξουδα ειναι μια και χωριζετε σε 2 τμηματα το μπροστα ηλεκρικο κυκλωμα και το πισω

και τα 2 γινοντε 1 και ολα καταληγουν στον εγκεφαλο
δεν υπαρχει πλεξουδα ταμπλο και πλεξουδα μηχανης ολο αυτο ειναι μια και δεν χωριζετε εκτος και αν κοψεις και προσπαθησεις να βρεις ακρη στα περιπου 100 κλωδιακια που υπαρχουν και παραθετω φωτος

μπροστα ηλεκτρικο κυκλωμα
http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=40413

δεν υπαρχει ουτε ενα φυσακι που να διαχωριζει την υποτιθεμενη πλεξουδα μηχανης με αυτη του ταμπλο

με κοκκινο κυκλο       ->εγκεφαλος
με κιτρινο κυκλο        ->ασφαλειοθηκη(εκεινη που ειναι στον χωρο της μηχανης)
με γαλαζιους κυκλους ->ειναι τα φωτα ρυθμιστες δεσμης και οι ψειρες
με πρασσινο κυκλο     ->τα ηλεκτρικα της μηχανης(λειπουν απο την φωτο οι πολλαπλασιαστες)
με καφε κυκλο          -> διακρινοντε 2 φυσακια το αριστερο ειναι ο ανεμιστηρας του a/c και το αλλο της αντλιας τιμονιου
και τελος με μωβ       -> ειναι ολα τα διακοπτακια ρελε και ασφαλειες που ειναι στο ταμπλο

ολο μαζι ειναι το μπροστα ηλεκτρικο κυκλωμα και ξανα λεω δεν χωριζετε

και μερικες ακομα φωτο
http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=40411
http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=40409
http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=40407


το μπροστα κυκλωμα απο το vitara
http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=40402

αυτη ειναι η δικη μου κατανοηση και χειροπιαστη περι του θεματος
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 23, 2011, 16:21 από blacklimit »
drink on bed!!!

drive on road!!!

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #21 στις: Ιούλιος 24, 2011, 23:27 »
OK, δεν το έθεσα σωστά... αυτό που έχω κάνει εγώ είναι ότι δεν ξήλωσα καθόλου την πλεξούδα του jimny, απλά πέρασα την καινούρια πλεξούδα κ εγκέφαλο ΜΟΝΟ του μοτέρ, από το άλλον κινητήρα... επομένως αυτά που δουλεύουν πλέον στην μαμά πλεξούδα του jimny είναι τα του ταμπλό φωτα κτλ... κ τα οποία γεφυρώθηκαν, όπου χρειάστηκε, στη νέα πλεξούδα του νέου μοτέρ...

Εγκεφαλάκι έχει η τετρακίνηση από την εποχή GB13... κάνει έλεγχο αν δουλεύει το μοτέρ (μέσω στροφόμετρου) ώστε να ανοίξει την βαλβίδα για να κουμπώσουν οι πλύμνες. Βρίσκεται στα πόδια του οδηγού βάθος αριστερά. αναφέρεται κ στο workshop manual στα σχεδιαγράμματα...

ΔΕΝ καταλήγουν όλα στον εγκέφαλο, αναφέρετε στον workshop manual τι ελέγχει ο εγκέφαλος... από το ταμπλό το μόνο που συνδέεται με τον εγκέφαλο είναι το check engine, το στροφόμετρο κ ότι έχεις από abs. ΝΑΙ δεν υπάρχουν φύσες, αλλά αν λύσεις τις μονωτικές θα δεις πως μπορούν να διαχωριστούν γιατί κοινά καλώδια στην ουσία είναι τα του ρεύματος κ οι γειώσεις. ξαναλέω όχι με φυσάκι αλλά με κόψε ράψε... τα 100 καλωδιάκια που αναφέρεις έχουν διαφορετικά χρώματα, πολλά είναι κοινά στα περισσότερα αυτοκίνητα, κ φυσικά τα βρίσκεις στο workshop manual. Επομένως ο ηλεκτρολόγος που θα πρέπει να ξέρει να διαβάζει αν μη τι άλλο σχεδιαγράμματα θα μπορεί να σου κάνει τις απαραίτητες γεφυρώσεις (αυτό για να επανέλθουμε στο θέμα του φίλου)...

ειλικρινής ερώτηση: τα μοτέρ jimny που πουλιούνται, έρχονται με την full καλωδίωση που έχεις στις φώτο? όταν πέρασες το μοτέρ από βιτάρα, πέρασες κ την full καλωδίωση από το βιτάρα? τα ταμπλό είναι ίδια? σε ενδείξεις κ ποσότητα από λαμπάκια κτλ? Στόχος των ερωτήσεων είναι για να καταλάβω αν συμφέρει (είτε σε χρόνο είτε σε χρήμα κ σίγουρα σε συνδυασμό αυτών) ο δικός σου τρόπος ή αυτό που έκανα εγώ...

Φυσικά κ δεν υπάρχει κάτι προσωπικό, γνώμες, εμπειρίες κ γνώσεις ανταλλάσσουμε ;) (επίσης χειροπιαστές κ οι δικές μου, όχι με φώτο δυστυχώς μιας κ τότε είχα άγχος για το αν θα πετύχει η μετατροπή αφού τα μαστόρευα σχεδόν όλα μόνος μου κ δεν τράβηξα καμία, αλλά το αυτοκίνητο μου στην διάθεση οποιουδήποτε θέλει να δει κάτι σχετικό)
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος blacklimit

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 597
  • Φύλο: Άντρας
  • ORESTIADA EVROS
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #22 στις: Ιούλιος 25, 2011, 08:24 »
καλημερα και παλι

Εγκεφαλάκι έχει η τετρακίνηση από την εποχή GB13... κάνει έλεγχο αν δουλεύει το μοτέρ (μέσω στροφόμετρου) ώστε να ανοίξει την βαλβίδα για να κουμπώσουν οι πλύμνες. Βρίσκεται στα πόδια του οδηγού βάθος αριστερά. αναφέρεται κ στο workshop manual στα σχεδιαγράμματα...

μα και σβηστο αν θυμαμαι καλα παλι δουλευαν

ειλικρινής ερώτηση: τα μοτέρ jimny που πουλιούνται, έρχονται με την full καλωδίωση που έχεις στις φώτο? όταν πέρασες το μοτέρ από βιτάρα, πέρασες κ την full καλωδίωση από το βιτάρα? τα ταμπλό είναι ίδια? σε ενδείξεις κ ποσότητα από λαμπάκια κτλ? Στόχος των ερωτήσεων είναι για να καταλάβω αν συμφέρει (είτε σε χρόνο είτε σε χρήμα κ σίγουρα σε συνδυασμό αυτών) ο δικός σου τρόπος ή αυτό που έκανα εγώ...

δεν ξερω να σου απαντησω για το πως ερχοντε.οταν περασα το μοτερ απο το βιταρα εβαλα ολη την καλωδιωση εκτος απο το ιμομπιλαιζερ που δεν ειχε το βιταρα το κεντρικο κλειδωμα και τους αεροσακους γιατι δεν τα χρειαζομαι και τα πισω ηλεκτρικα παραθυρα που ειχε το βιταρα,οταν λες το ταμπο αν ειναι ιδιο?κατραν μπηκε απο το βιταρα χωρις μετατροπες και φωλιασε σαν εργοστασιακο.ενδειξεις και λαμπακια ειναι τα ιδια οπως και τα βασικα διακοπτακια(καλοριφερ αλαρμ φωτα(μεγαλη-μικρη σκαλα)γυαλοκαθαριστηρες κ.α.δεν ειχε κατι παραπανω.η ολη διαρκεια για την μετατροπη κρατησε μια εβδομαδα απο της 9 το πρωι μεχρι της 6 το απογευμα και τα 2 αμαξια λυθηκαν εντελως και κυριως το jimny αφου κατεβασαμε την καμπινα ωστε να τοποθετηθει σωστα το μοτερ γιατι επρεπε να γινουν καινουργιες βασεις τα χρηματα που ξοδευτηκαν ηταν για ανταλακτικα για το μοτερ + και καποιες λαμες για τις βασεις που φτιαχτηκαν και μονο και ηταν περιπου στα 350ευρω
drink on bed!!!

drive on road!!!

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #23 στις: Ιούλιος 25, 2011, 11:37 »
μα και σβηστο αν θυμαμαι καλα παλι δουλευαν

100% δεν δουλεύουν... καταρχάς χάνεται κ η πίεση όταν είναι σβηστό, οπότε ξεκουμπώνουν κ ξανακουμπώνουν όταν πάρει μπροστά... εκτός από αυτό αν δεν πάρει σήμα από το στροφόμετρο, δεν... 2 μέρες έφαγα να δω γιατί δεν έχω 4χ4  ;)

δεν ξερω να σου απαντησω για το πως ερχοντε.οταν περασα το μοτερ απο το βιταρα εβαλα ολη την καλωδιωση εκτος απο το ιμομπιλαιζερ που δεν ειχε το βιταρα το κεντρικο κλειδωμα και τους αεροσακους γιατι δεν τα χρειαζομαι και τα πισω ηλεκτρικα παραθυρα που ειχε το βιταρα,οταν λες το ταμπο αν ειναι ιδιο?κατραν μπηκε απο το βιταρα χωρις μετατροπες και φωλιασε σαν εργοστασιακο.ενδειξεις και λαμπακια ειναι τα ιδια οπως και τα βασικα διακοπτακια(καλοριφερ αλαρμ φωτα(μεγαλη-μικρη σκαλα)γυαλοκαθαριστηρες κ.α.δεν ειχε κατι παραπανω.η ολη διαρκεια για την μετατροπη κρατησε μια εβδομαδα απο της 9 το πρωι μεχρι της 6 το απογευμα και τα 2 αμαξια λυθηκαν εντελως και κυριως το jimny αφου κατεβασαμε την καμπινα ωστε να τοποθετηθει σωστα το μοτερ γιατι επρεπε να γινουν καινουργιες βασεις τα χρηματα που ξοδευτηκαν ηταν για ανταλακτικα για το μοτερ + και καποιες λαμες για τις βασεις που φτιαχτηκαν και μονο και ηταν περιπου στα 350ευρω

Οπότε, θα πρέπει να έχεις το τροπέτο ολόκληρο για να γίνει με αυτόν τον τρόπο η μετατροπή... στην δική μου περίπτωση είχα μόνο το νέο μοτέρ με πλεξούδα (μόνο τα κομμάτια που αφορούσαν το μοτέρ) κ εγκέφαλο, οπότε οι γεφυρώσεις στην υπάρχουσα πλεξούδα ήταν μονόδρομος...

 >kalim<
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #24 στις: Ιούλιος 25, 2011, 21:36 »
Σημερα το πηγα σε εναν ηλεκτρολογο που μου είπε οτι θα το φτιαξει... Δεν κοιταξα τα πραγματα πριν του τα παω, αλλα νομιζω οτι η πλεξουδα της μηχανης στο δικο μου τζιμνη Μ13, όπως και του ιγκνις Μ15 δεν ενονωνται με την υπόλοιπη καλωδιωση του συτοκινητου. Τα υπόλοιπα έχουν την δικια τους φυσα νομιζω... Αλλα νομιζω δεν είμαι συγουρος. Πρ'επει να είναι έτσι όμως, γιατι δεν θυμαμαι να εκοψα καλωδια όταν αφαιρεσα την πλεξουδα του ιγκνις, και δεν αφαιρεσα καλωδια απο το ταμπλο.... Ευχαριστω για το ενδιαφερον και την βοηθεια...

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #25 στις: Ιούλιος 29, 2011, 00:04 »
Και του ignis και του jimny η πλεξουδα της μηχανης έχει τρεις φυσες. Οι δυο κατα ληγουν απευθειας στον εγκεφαλο, ενω η τρίτη ενώνεται με την πλεγουδα του ταμπλο, και επιστρεφει απο το ταμπλο μια άλλη φυσα για τον εγκεφαλο. Ο ηλεκτρολογος δεν καταφερε τιποτα. Ξερει κανεις που μπορω να βρω service manual για το ignis? ignis sport m15 HV81S

Μηπως καποιος απο τους ηλεκτρολογους σας θα μπορουσε να μου δωσει καποια καθοδηγηση-συμβουλη, τηλεφωνικος???

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #26 στις: Ιούλιος 29, 2011, 13:18 »
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #27 στις: Ιούλιος 30, 2011, 07:51 »
Καλημερα. Το κοιταξα αλλα δεν ταιριαζει... Βρηκα όμως το σωστο χθες βραδυ.... Εκατσα και εκανα σχεδιαγραμμα για τις αλλαγες που χρειαζεται... Τελικα εκανα λαθος για τις ιδιες φυσες. Εκτος απο την μεγαλη φισα που ήταν κατα 99% ιδια οι αλλες όχι. Εσεις πια μοντελα jimny ειχατε? Ποιον κινητηρα?

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #28 στις: Ιούλιος 30, 2011, 08:29 »
Αν αλλαξω τα pin πανω στις φισες δεν χρειαζεται αλλη αλλαγη??? Κανονικα μετα πρεπει να παρει μπροστα???

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #29 στις: Ιούλιος 30, 2011, 10:33 »
GB13BB...

Ναι, αν αλλάξεις τα pin στις φίσες θα κάνεις δουλειά... ΑΛΛΑ... πρώτον πρόσεξε να κάνουν καλή επαφή, κ δεύτερον σημείωσε κάπου τι θα αλλάξεις... σε ένα μήνα δεν θα θυμάσαι τίποτα, κ αν χρειαστείς κάτι, φτου κ από την αρχή...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems